Hop til indhold
Guest privat-diskret.dk

Big Dick kritik af www.privat-diskret.dk

Recommended Posts

Gæst

kritik der har noget på sig vil vi meget gerne have men når det er direkte løgne så må vi reagere

for noget tid siden blev vores tlf pige betegnet som en hejer her inde af BD grunden til det var at hun ikke havde spurgt ham om han ville have nogle extra ydelse

vores efaring er at mange kunder helst vil tage den med pige en selv og ja det er jo helt fint med os men der med ikke sagt at kunderne ikke kan bestille det ved tlf pigen det kan de nemt og bestemt en fordel ved nogle ydelser men det er ikke noget vi spørger ind til men kunderne må meget gerne sige til tlf pigen hvad de ønsker og så bliver det også sagt til pigerne

men at tlf pige en så bliver til en hejer når hun ikke spørger ja det syntes vi ikke er et pænt sprog at bruge

vi ved det fra pigen selv at det var der for han havde skrevet det da BD selv havde sagt det til ham

her den anden dag går det så galt igen

mod de regler vi har hvor kunderne altid skal ringe til tlf pigen for at bestille aftaler BD så med pigen her inde på chatten at de skal mødes næste dag kl 10 pigen imfomerer så tlf pigen om jobbet så hun ved at hun har en kunde kl 10

så sker der bare det at pigen bliver syg om aften og ikke bare lidt syg men bliver inlagt BD får en besked her inde om natten om at aftalen ikke bliver til noget da pigen er syg

vi har ikke et nr på BD da aftalen jo er blevet lavet her inde så har ikke mulighed for at sende en sms og det vil vi heller aldrig gøre om natten (da der nok er nogle af jer der ikke vil syntes det er sjovt at få sådan en sms om natten)

BD skriver så en sms til os kl 08 om at han gerne lige vil have bekreftet at han har en aftale kl 10 hvor efter vi svare at det har han ikke da pigen er syg den får vi så ingen svar på sender en igen ca 30 min efter som han heller ikke svare på

vi ser så her inde at vi får en sviner for ikke at aflyse men at han var glad for at der var en anden der ville sende en besked her inde og aflyse

det er jo ikke sant vi ikke har ville aflyse det job men har ikke haft muligheden for det før han skriver til os

jeg skriver det her da jeg ved han sider på chatten og skriver om hvor ringe det er hos os og ja syntes i skulle vide hvordan det hænger sammen

for at det ikke skal misforståes så kan man ikke lave en aftale med en pige ude ved os her inde på chatten der skal der ringes til tlf pigen i må meget gerne skrive om hvad der skal ske og alt hvad i ellers kan finde på men bestillingen skal være ved tlf pigen

BD har sent en sms til tlf pigen og unskyldt hvad han har skrevet men det er der jo ikke nogle af jer der kan se så der for denne her post

syntes et ellers godt forum som dette skal bruges til at poste sådan noget

håber i får en super fræk dag alle jer ander og BD du behøver ikke at bruge os vi kan desvære ikke give dig den service du ønsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det indlæg var længe ventet. Piger med nossere-yeæeeee.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan! godt gået piger! Det kan vi lide... Og det har Intet med at BD er nævnt ... Det viser bare seriøsitet fra privat diskret :)

Har desværre ikke de store historier at fortælle fra stedet da jeg blev nødt til aflyse mit første møde med stedet ...

Men kan da sige at jeg fik snakket med en sød og ligetil telefon pige ... Og da jeg aflyste fik jeg pæn besked tilbage ... Ingen sure miner eller andet negativt derfra .... Glæder mig til at kunne komme forbi ... Snart forhåbenligt :)

Th

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op. Det er jo ren børnehave det her :shock:

Hvis I har et problem med hvad BD har sagt/skrevet herinde, så tag den dog med ham.

Jeg synes godt nok at ovenstående indlæg er under lavmålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis I har et problem med hvad BD har sagt/skrevet herinde, så tag den dog med ham.

Hvis en person i dette forum laver en sviner - så skal der svares i dette forum. Ellers står svineren jo og bliver til sandhed. Det er ikke børnehave fra Privat Diskrets side, det er det derimod fra den anden side. Har du læst indlæggene - også dem der er nogle uger gamle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

og så skal de inlæg han har skrevet her som ander bruger kan se bare stå her og vi kan ikke skrive det ikke er sandt ?

første gang han kom med kritik af os tog vi også det privat med ham og gjore ikke mere ved det men nu var det bare nok og syntes også vi skal have muligeheden for at forsvare os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm så mangler vi bare den anden side af historien :) men tavsheden kan jo tolkes som, man ikke har yderligere at sige :?:

Synes det er ok af privat at ligge det herud... det er jo deres forretning det omhandler :!:

Så har BD jo mulighed for at komme med hans side af historien også hvis han lysster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det så rart med nogle links til de pågældende tråde.

Og så skulle man måske, især når man fremkommer med kritik af andre, gennemlæse det man har skrevet en extra gang og evt. rette lidt her og der, for at undgå yderligere misforståelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

og så skal de inlæg han har skrevet her som ander bruger kan se bare stå her og vi kan ikke skrive det ikke er sandt ?

Det er der intet til hinder for, såfremt I havde fremført jeres synspunkter lødigt. I stedet kaster I jer ud i et småkikset karaktermord. Det ligner et mere eller mindre desperat forsøg på at forsvare en særdeles god forretning.

første gang han kom med kritik af os tog vi også det privat med ham og gjore ikke mere ved det men nu var det bare nok og syntes også vi skal have muligeheden for at forsvare os

og så blev der lige hældt lidt ekstra vand på møllen. I klarer det helt godt :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har personligt kun fået god behandling ved privat-diskret, de gange jeg har været kunde hos dem Da jeg ikke har ikke læst hva Kunden har skrevet, så kan jeg ikke kommenter så meget på det, dog vil jeg men, alle har ret til at svare igen, når de fåer negativ kritik og kom med deres side af sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan det godt være at jeg har spidst for merget Gær ;)

Men syntes faktisk det er en lille smule grimt angrab på Bd

Privat har ders grund til at skive ders indlæg måske har de redt

Men det kune være interesant at høre Bd side af historien

Go weekend

Bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der har været nogle kommunikationsproblemmer mellem BD og privat, hovedsageligt omkring tidsbestillingen. Om det skyldes, det ikke klikker mellem BD og tlfdamen eller andre ting, vides ikke :) ( i hvert fald ikke som uforstående.)

BD har så brokket sig herinde over den service han har fået :? Da BD fremlægning herinde, ikke stemmer overens med, hvordan det almindeligvis kører hos privat-diskret, er de jo nød til at reagere. Det er jo deres forretning, der risikerer er blive ramt af det ;)

De har så punkt for punkt, skrevet hvordan det har set ud fra deres side. ( så har BD jo mulighed for at skrive hans version) og hvordan man kan forvente servicen er hos dem :) Det er der da intet galt i....

Eneste finger man kan sætte på indlægget er i mine øjne sidste linie... nemlig BD ikke er velkommen der længere. Den kunne måske godt være holdt i en PM :) Men i forhold til diverse riddere, kamphaner og bitchfight der fra tid til anden er herinde, så er det vist i småtings afdelingen.

God weekend når i kommer så langt :P

p.s det er jo heller ikke jordens undergang vi snakker om... det er lidt tidsbestilling der er gået kludder i :!: hverken en pige, der på ingen måde har leveret den service hun er betalt for eller BD der har terroriseret/overfaldet en pige under et besøg

Men derfor synes jeg nu stadig indlægget er relevant, for at få fjernet evt misforståelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg fatter ikke at nogen kan se privat-diskret som skurken her.

Hvis man mener at personangreb er forkert, så er BD vel den der først fuckede op og derfor den største skurk?

Alt andet lugter af, at man vil have et frirum herinde hvor man kan hælde lort ud over piger, klinikker og bureauer uden at de kan tage til genmæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan det godt være at jeg har spidst for merget Gær ;)

Men syntes faktisk det er en lille smule grimt angrab på Bd

Privat har ders grund til at skive ders indlæg måske har de redt

Men det kune være interesant at høre Bd side af historien

Nu har du vist tabt småkagen,kære Bager :?

Vil det sige,at hvis din elskede Nikita fik en dårlig anmeldelse herinde,Så må hun ik svare igen???

Det er så nemt at sidde bag et anonymt navn og svine piger og klinikker til på div anm.sites,og dermed ødelægge deres levebrød,så selvfølgelig skal piger og klinikker da også ha lov til genmæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelige skal pigerne og bodelerne også have lov til at svar på en dårlige andmelelse

Syntes dog det er lidt grimt skivet at privat da vi ikke kender den fulle historie

Så for min skyl ingen alam over at pigerne giver igen for det må de godt

Osse Nikita ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bager, din flødeskums boller. Den fulde historie er sikkert lang. Men havde BD i sit indlæg fortalt den fulde historie så tror jeg ikke Privat Diskret havde reageret. Der var jo ikke noget at reagere på. Men BD valgte at fremstille sig som offer, derfor bør Privat Diskret i alles interesse forsøge at udrede sagen. BD kan jo bare svare, men der er radiotavshed pt fra den kant! Atypisk iøvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det BD der har valgt at lægge sin kritik ud i forum, men da han måtte undskylde, gjorde han det ikke offentligt i forum, men privat til Privat-diskret.

Som jeg ser det havde Privat-diskret ikke andet at gøre af hensyn til deres forretning, end selv skrive at BD havde givet den undskyldning.

Vi vil gerne have at pigerne har respekt for vores penge, i særdeleshed BD, men vi skal som anmeldere også have respekt for pigernes penge - vi kan gøre ganske meget skade, hvis vi ikke tænker os om når vi skriver kritisk.

Bare tænk på at der er restauranter der er lukket på grund af dårlige anmeldelser. Klokker en restaurantanmelder i det, nøjes avisen ikke med at sende en undskyldning på mail, men bringer en berigtigelse i sin avis.

Det gjorde BD ikke, så måtte Privat-diskret nødvendigvis selv gøre det, og at de skriver at han ikke er velkommen igen fordi de mener ikke at kunne give ham en service der kan gøre ham tilfreds, mener jeg faktisk er udtryk for fairness overfor BD.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
jeg fatter ikke at nogen kan se privat-diskret som skurken her
Næ, ærlig talt, og det er da fuldt berettiget, at privat-diskret reagerer, hvis man føler sig trådt over tæerne. Er BD ikke enig i privat-diskrets udlægning, må han jo give lyd fra sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hejsa, bigdick var på chatten i går og havde voldsomme tekniske problemer, så der er måske en forklaring på han ikke har kommenteret.

Med hensyn til hans hejre kommentar, er den skrevet 7 april. klik nedenunder.

viewtopic.php?f=7&t=4094&p=28725&hilit=hejre#p28725

Hvad han har siddet og gryntet over i chatten i går er der kun et fåtal der ved, da man jo ikke kan læse det nogen steder, indtil privat-diskret altså startede denne tråd.

"shot in foot" fra deres side, synes jeg umiddelbart.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg

BD har generalt bare svært ved at omtale pigerne med respekt ...

Hejre - fisser osv ... Det gør man bare ikke .... Nul respekt

Men privat diskret har min fulde respekt efter deres indlæg og virker som en af de mest seriøse steder pt

Vh

Th

Del dette indlæg

Link til indlæg

Belært af erfaring, efter kommentarer mod mit handle, gøren og laden, hvor der tillægges mig motiver jeg ikke har, aldrig har haft, og aldrig vil få, ser jeg mig ikke i stand til at bidrage med yderligere oplysninger, da det i så fald ville involvere indhold fra PM, for at give mening, deri kan den enkelte så være enig eller uenig, det er op til en selv. Det giver mig nu ikke søvnløse nætter af den grund.

”Nu vælter et gammelt jysk egetræ så ikke, selv om et par grisebasser finder på at gnubbe sig op ad det.”

I ønskes alle en god og konstruktiv weekend.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...