Jernsvinet 14180 Skrevet 4. Juli, 2013 Nå, nu har den søde Natascha i Nørre Snede ihvertfald fået en del omtale som oprejsning, men lidt ærgerligt at Line helt har slettet sit indlæg, for jeg ville godt have svaret på det med noget i retning af at protistution burde forbydes mellem kl. 2400 og 0600 eller pigerne burde have nogle hviletidsregler :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4773 Skrevet 5. Juli, 2013 Jeg skriver ikke Aben var synderen, men at vi begge synder. Det var såmænd det. suk-Paderborn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 19. August, 2013 Kan se den søde Natasha, stadig holder til i Nr. Snede, selvom hun fortalte hun kun blev der i kort tid. Nogen der har besøgt hende fornylig og hørt hvordan hun har det? Hvis hun har fået en masse stamkunder, undrer det mig ikke :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 23. August, 2013 Se evt. også: posting.php?mode=reply&f=7&t=8033 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 27. November, 2013 Kan se at efter de dårlige oplevelser med Milana på stedet er Natascha igen tilbage i Nr. Snede http://massage.side6.dk/natascha23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 3. Februar, 2014 Mmmm. den søde Natascha er tilbage i Nørre Snede: http://side6.dk/resultatside/?q=bredgade17 http://www.eroguide.dk/forum/topic/18197-natascha-jylland/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 4. Februar, 2014 Passer billederne jern ? Vh Th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 4. Februar, 2014 (edited) Passer billederne jern ? Vh Th Nej, hun ser meget bedre ud i virkeligheden men ellers er billederne OK og kan ikke googles til andre. Det eneste, som undrer mig lidt er at der er gjort en del ud af at sløre ansigtet på alle billederne, nærsom et af dem - hvilket tyder på sjusk eller manglende systematik. En har nævnt at hendes bryster skulle være fikset, men det mærkede jeg ikke noget til - kun at de var dejlige Redigeret 4. Februar, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 4. Februar, 2014 Nej, hun ser meget bedre ud i virkeligheden men ellers er billederne OK og kan ikke googles til andre. Det eneste, som undrer mig lidt er at der er gjort en del ud af at sløre ansigtet på alle billederne, nærsom et af dem - hvilket tyder på sjusk eller manglende systematik. En har nævnt at hendes bryster skulle være fikset, men det mærkede ellers så jeg ikke noget til - kun at de var dejlige Ok så det er ikke hende på billederne ... Æv en skam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 4. Februar, 2014 Ok så det er ikke hende på billederne ... Æv en skam Det var ikke lige det jeg mente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 4. Februar, 2014 Det var ikke lige det jeg mente Haha ok jeg er træt åbenbart Får lige at skære det ud i pap for mig selv , er det hende på billederne ? Vh Th :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14180 Skrevet 4. Februar, 2014 Det ligner ihvertfald meget og billederne er også taget på værelset med skråvægge i Nr. Snede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 4. Februar, 2014 Venner, jeg gjorde Natascha pink i går, så I kan jo skrive til hende herinde, ligesom hun har oprettet en annonce på pigeboardet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Natascha 11 Skrevet 4. Februar, 2014 Thank you, Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 38 Skrevet 5. Februar, 2014 Har lige besøgt hende idag. Det er pigen på billederne. Hun har en flot slank krop og nogen fantastiske bryster. Hun ydede en rigitg god service, dog lidt ærgeligt, at der ikke er superfransk med i prisen for en halv time. Gav 1000 kr. for en halv time. Manglede kun kys og superfransk for at være GFE. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 5. Februar, 2014 Syntes også hum er rigtig god. Besøgte hende sidst hun var i Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 3. April, 2014 Jeg besøgte hende sidste sommer og kan bekræfte at billederne (både de gamle og de nye) er den pige der tog imod mig og gav mig en hæderlig betjening. Helt fantastiske bryster der stadig lokker med en gentagelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 4. April, 2014 Besøgte hende for ca 14 dage siden. Fuck en dejlig krop. Ikke så "kontakt" under selve akten. Hvis man vil have lækker ung tøs, så er det hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg