Hop til indhold

Øv et surt opstød.

Featured Replies

Skrevet

Hej igen :) Først tak til alle de søde og venlige sjæle herinde, og tak for støtten :) Har lige haft besøg af min 3. Gæst og det gik super godt :) Jeg er på ingen måde skræmt af første oplevelse, men nok nærmere mere opmærksom næste gang. Det var min fejl ikk at få gemt pengene nok væk, men det har jeg selvfølgelig lært af :) Jeg glæder mig meget til at komme rigtigt igang, og ved jeg er seriøs i mine beslutninger, vælger dog at vælge nogle gæster fra, så som Charlie :) En stor tak til min super dejlige mentor Trine tease, som har været bedre en man ku forvente :) Som Trine så godt sagde, så jeg ikke verdens mester endnu, men jeg har lært af den bedste, så det bliver jeg <3

Kys og tanker herfra

Jeg har sendt dig en SMS med henblik på at lave en aftale, da jeg synes du virker super sød og rigtig gerne vil nyde dine services :)

• Svar 103
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Trine fortæller om en pige der har haft en kedelig start på sin karriere. Straks tilbyder Chalie 79 at vise hende hvordan en bruger af EG kan optræde som Sir Lancelot. Efter at have fået link til pigens profil begynder at smide lidt af ridderligheden. Han forsøger pr SMS at presse pigen til at have sex uden kondom. Da det ikke lykkes, begynder han at opføre sig som en sjuft, kontakter hende fra en anden telefon og udgiver sig for en anden. Vel bekendt med pigens uerfarenhed og dårlige start på karrieren, får han, ifølge egne oplysninger, hende presse lidt mere.

Alt sammen gør han, fordi han vil teste hendes seriøsitet. Hvorfor vil Sir Lancelot teste seriøsiteten .- og hvorfor gør han det ved at bruge useriøs metoder? Tja det har vi ikke fået svar på, men mon det ikke er Charlie79 sædvanlige metode?

Helt uden skam, men pjresset af Trine, fortæller Charlie 79 at han har brugt to forskellige telefoner, at han har ført Mille bag lyset, og han lader det skinne igennem at han synes det han har gjort er i orden.

Men Charlie79, ikke alene har du misbrugt Trines tillid, misbrugt Milles situation, MEN du har også løjet for dette boards 2975 medlemmer. Du har ladet os forstå at du OG en anden person havde SMS kontakt med Mille den aften. Du har snydt os alle, du har brudt alle kodeks for god opførsel på et åbent forum. Et forum består kun fordi medlemmerne kan have tillid til hinanden - det har du forsyndet dig imod.

Havde det været i det gamle England, du var blevet grebet i at snyde dine venner på denne måde, havde du gået ind på dit kontor og lukket munden om revolverens løb. Idag kan du klare dig ved at slette din profil, sætte dig ned og læse Emma Gads bog Takt og Tone, og FORSTÅ den. Så kan du om et halv års tid oprette en ny profil - og lad nu være med at kalde dig Charlie80. Vi gennemskuer dig skisme.

Skrevet

Århuselsker er du bare dummere en dum eller hvad, gad ikke engang at læse hele dit indlæg efter bare 3 linjer af det du har skrevet kan jeg jo kun grine af dig :) har på ikke noget tidspunkt spurgt om sex uden gummi og ville aldrig gøre det uden, som også er sagt flere gange var det fransk det blev spurgt om, så jeg ved ikke hvor du får sex uden fra, men det viser jo bare igen hvor DUM du er og prøver at skabe noget der er her, og nej har ikke brug for at lave nogle ny profil har det fint med den her har nu,

Men du kunne prøve at læse forfra igen og denne gang prøv at forstå hvad der står ikke lille ven ;)

Skrevet

Århuselsker er du bare dummere en dum eller hvad, gad ikke engang at læse hele dit indlæg efter bare 3 linjer af det du har skrevet kan jeg jo kun grine af dig :) har på ikke noget tidspunkt spurgt om sex uden gummi og ville aldrig gøre det uden, som også er sagt flere gange var det fransk det blev spurgt om, så jeg ved ikke hvor du får sex uden fra, men det viser jo bare igen hvor DUM du er og prøver at skabe noget der er her, og nej har ikke brug for at lave nogle ny profil har det fint med den her har nu,

Men du kunne prøve at læse forfra igen og denne gang prøv at forstå hvad der står ikke lille ven ;)

Nu savner jeg for første gang en syntes ikke godt om knap

Kære Charlie 79 . Jeg tror du skal holde en pause fra EG det er vist ikke det rigtig sted for dig :|

Og så har du været så voksen at fjerne linket til Mille pigen :roll:

Mvh 8-)

Skrevet

Hvis du mener jeg skal holde en pause så kan jeg jo hurtig komme med et pr navne der skulle gå sammen vej

Skrevet

Hvis du mener jeg skal holde en pause så kan jeg jo hurtig komme med et pr navne der skulle gå sammen vej

Stop nu dig selv, menneske!!

Skrevet

Da du jo kun gad læse de tre første linier, kan jeg betro dig, at Århuselskeren bare forsøgte at rekonstruere hændelsesforløbet ud fra de oplysninger, der foreligger.

Hvis du kalder ham DUM (med store bogstaver), siger det jo blot mere om dig selv end om Århuselskeren.

Du kan ikke have været uvidende om, at Millepige ved din optagelse af kontakt har været dobbelt sårbar: Først ved at være helt grøn i branchen og dernæst ved oplevelsen med denne Jørgen. Det kunne jo nok ryste de fleste.

Jeg synes, at din fremfærd viser mangel på empati og situationsfornemmelse, og du har sgu' ikke gjort Millepiges entre i branchen lettere.

Skrevet

Så kan jeg jo også kun kalde dig for DUM med stort, for det som jeg lige gad at læse fra Århuselsker skrev står ikke nogle steder i denne her tråd, der har på ikke noget tidspunkt været snakke om sex uden gummi, så hvis han selv har brug for at opdigte lidt extra for at han lyder bedre eller for at prøve til at få mig til at se dårligere ud, står det jo for ham, så hvis du mener at han snakker sandt så måske du også selv skulle prøve at læse igen ;)

Skrevet

Charlie for helv.... Andreas gav dig et godt råd tidligere.

Tywin skriver et endnu tydeliger:

Stop nu dig selv, menneske!!

Så hold dog kæft menneske :evil:

Skrevet

Fransk uden kondom er sex uden kondom. Sex er andet end pik i fisse-for nu at benytte en retorik der går ind.

Men forhold dig nu til dit svigt. Det er det der er det væsentlige.

Skrevet

Jeg har det nu fint nok med det her, lyder til andre ikke har så måske de skulle holde sig væk ??

Men hvis folk skriver noget til/om mig så er det da klart jeg godt ind og svare tilbage, så som sagt hvis nogle ikke kan tåle det så skulle de måske blive væk :D

Skrevet

Så kan jeg jo også kun kalde dig for DUM med stort
Du må hjertens gerne kalde mig dum (med stort), for det ved jeg, at jeg ikke er. Du må også hjertens gerne kalde mig grim, hvis du vil, for dét ved jeg, at jeg er.

Men du skal altså ikke beklikke mine læsefærdigheder. De fejler intet som helst.

Skrevet

Trine fortæller om en pige der har haft en kedelig start på sin karriere. Straks tilbyder Chalie 79 at vise hende hvordan en bruger af EG kan optræde som Sir Lancelot. Efter at have fået link til pigens profil begynder at smide lidt af ridderligheden. Han forsøger pr SMS at presse pigen til at have sex uden kondom. Da det ikke lykkes, begynder han at opføre sig som en sjuft, kontakter hende fra en anden telefon og udgiver sig for en anden. Vel bekendt med pigens uerfarenhed og dårlige start på karrieren, får han, ifølge egne oplysninger, hende presse lidt mere.

Alt sammen gør han, fordi han vil teste hendes seriøsitet. Hvorfor vil Sir Lancelot teste seriøsiteten .- og hvorfor gør han det ved at bruge useriøs metoder? Tja det har vi ikke fået svar på, men mon det ikke er Charlie79 sædvanlige metode?

Helt uden skam, men pjresset af Trine, fortæller Charlie 79 at han har brugt to forskellige telefoner, at han har ført Mille bag lyset, og han lader det skinne igennem at han synes det han har gjort er i orden.

Men Charlie79, ikke alene har du misbrugt Trines tillid, misbrugt Milles situation, MEN du har også løjet for dette boards 2975 medlemmer. Du har ladet os forstå at du OG en anden person havde SMS kontakt med Mille den aften. Du har snydt os alle, du har brudt alle kodeks for god opførsel på et åbent forum. Et forum består kun fordi medlemmerne kan have tillid til hinanden - det har du forsyndet dig imod.

Havde det været i det gamle England, du var blevet grebet i at snyde dine venner på denne måde, havde du gået ind på dit kontor og lukket munden om revolverens løb. Idag kan du klare dig ved at slette din profil, sætte dig ned og læse Emma Gads bog Takt og Tone, og FORSTÅ den. Så kan du om et halv års tid oprette en ny profil - og lad nu være med at kalde dig Charlie80. Vi gennemskuer dig skisme.

Thumps up :lol: undskyld jeg kunne ikke lade være

Skrevet

Jeg har det nu fint nok med det her, lyder til andre ikke har så måske de skulle holde sig væk ??

Men hvis folk skriver noget til/om mig så er det da klart jeg godt ind og svare tilbage, så som sagt hvis nogle ikke kan tåle det så skulle de måske blive væk :D

Fjolset fatter tilsyneladende ikke noget!

Men ET der kan handle som gjort, kan vi vel ikke forlange meget af

Der er ikke stavefejl i det markerede!

Skrevet

Borende X - Dum vil jeg nu blive ved med at kalde dig for du virker ret dum for mig, grim ved jeg nu ikke hvor det kommer fra da jeg ikke har brugt det ord mod dig, da jeg nu ikke ved hvordan du ser ud, men hvis du føler for at ad lidt extra selv er du jo velkommen til det,

så derfor skulle du måske se dine læsefærdigheder igennem igen, da du åbenbart selv finder på ting :)

og til sailor virker som om du snakker om dig selv der ;)

for som jeg har skrevet før, når folk skriver til/om mig så er det da klart jeg svare igen :D

så hvis folk ikke vil hører på mig så skulle de måske stoppe med at skrive til/om mig eller måske holde sig fra denne her tråd, :lol:

Skrevet

Hej Alle sammen. Pigen som bliver omtalt her er mig :) Charlie jeg forstår ikk din kritik , da vi igår efter de beskeder jeg stadigvæk har, ikk havde nogle fast aftale ang at mødes, da du ikke ville betale for noget uden billed. Desuden ville du uden kondom, hvor på jeg flere gange sagde at jeg ikk tilbød den slags ydelser. Er dybt chokeret over din udtagelse? Venligst Mille

Velkommen til Mille. :) Lidt ærgerlig start du har fået, men i det mindste har du fået noget gratis reklame.

Skrevet

Borende X - Dum vil jeg nu blive ved med at kalde dig for du virker ret dum for mig, grim ved jeg nu ikke hvor det kommer fra da jeg ikke har brugt det ord mod dig, da jeg nu ikke ved hvordan du ser ud, men hvis du føler for at ad lidt extra selv er du jo velkommen til det
Det med det dumme og grimme var faktisk et skjult citat af salig Per Hækkerup. Men ham kender du selvfølgelig ikke.

Jeg vil dog stadig fastholde, at jeg kender rækkefølgen af alfabetets bogstaver.

Så nogenlunde da.

Og jeg ved faktisk også godt, hvordan man behandler en pige, således at hun gerne vil se én en anden gang.

Har du prøvet det?

Skrevet

Hvordan er det opfordringen lyder - er det ikke "dont feed the troll" ?

Venligst

Spunsen/bundstokken :geek:

Skrevet

Velkommen til Mille. :) Lidt ærgerlig start du har fået, men i det mindste har du fået noget gratis reklame.
Jeg forstår og billiger til fulde din smukke intention med at byde Mille velkommen.

Men jeg ville ikke bruge udtrykket "gratis" reklame.

Den har sgu' været hårdt tilkæmpet med de omkostninger i form af usikkerhed, tvivl og reflektion, som den nu har måttet medføre.

Skrevet

så hvis folk ikke vil hører på mig så skulle de måske stoppe med at skrive til/om mig eller måske holde sig fra denne her tråd, :lol:

Jeg giver Charlie79 ret synes denne tråd er blevet uddebatteret og kørt ud!

Næh, admin skulle lukke tråden. Så kan han "sticky/pinned" tråden så andre nyankomne eventuelt kan få sig et godt grin. Måske mere vigtigt få indsigt i hvordan man IKKE skal opføre sig, hvis man kunne tænke sig en aftale med en massage pige.

Skrevet

Borende X - Ja jeg er sgu helt rundt på gulvet fordi du kender en jeg ikke kender :o

Men det du sagde "Jeg vil dog stadig fastholde, at jeg kender rækkefølgen af alfabetets bogstaver.

Så nogenlunde da" glad for du selv siger nogenlunde da, for helt kan du da ikke kan jeg hører på dig siden du bliver med :-)

og jeg er da glad for du kan finde ud af at behandle en pige rigtig, det mener jeg jo også selv jeg kan også selv om hvad andre mener, for det kan jeg nu ikke tag mig af, og når du selv kommer med det så kan jeg jo igen kun sige prøv at læse fra starten af, for det lyder til du ikke har det, så når du ikke har det så gider jeg ikke rigtig at bruge mit tid på at forklare det igen,

måske du kan få din mor til at hjælpe dig hvis du har lidt problemer ikke ;)

god weekend derude :D

Skrevet

Tim - jeg får mig et godt grin af det her og det tror jeg nu også andre gør :lol:

og Tim du snakker også om hvordan man skal behandle en pige, men hvis du heller ikke har læst det fra starten af, så var det mig der blev brændt af igår og ikke hende, men sådan er fyre jo altid sådan nogle steder om det er et debat forum eller chat rum, så de hurtige til at holde med pigen i håb om at få lidt af hende, men kan kun grine af det :lol: ;)

Skrevet

Jeg forstår og billiger til fulde din smukke intention med at byde Mille velkommen.

Men jeg ville ikke bruge udtrykket "gratis" reklame.

Den har sgu' været hårdt tilkæmpet med de omkostninger i form af usikkerhed, tvivl og reflektion, som den nu har måttet medføre.

Den har ikke kostet hende valuta var det jeg mente. Og hvis man kan få noget positivt ud af denne situation må det være Mille har fået lidt reklame (dog med menneskelige omkostninger som du udtrykker det), samt hun er blevet en erfaring rigere/klogere, som hun vist selv skriver (med hensyn til at lægge penge væk - selvom det ikke burde være nødvendigt).

Men igen, held og lykke Mille! Når nu du har haft lidt dårlige oplevelser her i starten, så må det betyde fremtiden er fuld af gode oplevelser til dig. :)

Skrevet

Kan kun være enig med Tim i at den her tråd burde lukkes, da der er gået børnehave i den og endda på et voksen forum. :shock: :roll:

Skrevet

Men det du sagde "Jeg vil dog stadig fastholde, at jeg kender rækkefølgen af alfabetets bogstaver.

Så nogenlunde da" glad for du selv siger nogenlunde da, for helt kan du da ikke kan jeg hører på dig siden du bliver med :-)

I denne sætning skal du bruge infinitiven "høre" og ikke den finitte verbalform "hører", da du har hjælpeverbet "kunne" med i sætningen. Og mener du ikke "ved" i stedet for "med"?

Find selv de næste tre sprogfejl i resten af indlægget.

Din manglende kommatering vil jeg ikke kommentere – ud over at man skal sidde og lede efter, hvad der er hovedsætning og ledsætning – for at få hoved og hale på helsætningen.

Men din manglende sans for at opfatte sarkasme på print vil jeg derimod gerne påtale alvorligt.

måske du kan få din mor til at hjælpe dig hvis du har lidt problemer ikke ;)
Det ville jeg også frygteligt gerne – hvis hun da ikke i snart mange år havde haft en etværelses med låg på.

Een ting er vi dog enige om: Jeg gider ikke spilde mere tid på dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.