Hop til indhold

Øv et surt opstød.

Featured Replies

Skrevet

Charlie79,

Jeg tror at du har et problem med at overbevise EG's læsere om din seriøsitet. I denne tråd er der mange flere end det der normalt er tilfældet, der har taget parti på de enkelte indlæg via 'Synes godt om'-knappen; ikke mange måske kun 7-8 stykker, men set i lyset af at der normalt højst er 3-4 stykker, er det jo forholdvis meget.

Og alle de postive tilkendegivelser har været for Mille og hendes version, din måde at forsøge at arrangere et besøg på er simpelthen bare pinligt diskvalificerende.

Så et godt og gratis råd: Hold en lavere profil et stykke tid

Mvh

smo

• Svar 103
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Smo - jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle holde lav profil da jeg ikke har gjort noget galt, bare fordi nogle mener det, kommer ikke rigtig mig ved ;)

og det med arrangere et besøg så kan du jo prøve at læse igen hvad jeg har sagt et pr gange nu, så det du siger kan jeg nu ikke rigtig bruge til noget, og er også pænt ligeglad ;)

Skrevet

Smo - jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle holde lav profil da jeg ikke har gjort noget galt, bare fordi nogle mener det, kommer ikke rigtig mig ved ;)

Næh der er jo nok egentlig her at problemet ligger; du synes i modsætning til de fleste af os andre på EG at du har opført dig pænt, men som du forhåbentlig også har fået indtrykket af i denne debat, så er din opførsel ikke acceptabel, så måske at kursskifte vil være en god ide og hjælpe dig til bedre oplevelser i fremtiden og forhåbentlig også bidrage med gode (både positive og måske også negative) anmeldelser.

Mvh

smo

Skrevet
HVis hun søger en sød fyr der ikke gør det pis der så er jeg frisk på at gøre det godt igen for hende hvis det er :9
Med dette indlæg in mente, skulle vi så ikke lade strengen slutte? Og lære af det. Det vi altså kan.
Skrevet

Jeg tror nu mere problemet ligger hos jer, fordi jeg ikke vil gide jer ret så er jeg helt væk, ja det er jo flot, men gider nu ikke at bruge min tid på en der ikke kender sagen her, men bare vil skrive for at blive hørt.

og har nu ikke brug for noget hjælp har det helt fint og det har min fremtid nu også :)

men det må være jer herinde der har brug for hjælp siden folk har behov for at blive ved med at være så "kloge" som sagt jeg hygger mig herinde :D

Skrevet

Jeg tror nu mere problemet ligger hos jer, fordi jeg ikke vil gide jer ret så er jeg helt væk, ja det er jo flot, men gider nu ikke at bruge min tid på en der ikke kender sagen her, men bare vil skrive for at blive hørt.

og har nu ikke brug for noget hjælp har det helt fint og det har min fremtid nu også :)

men det må være jer herinde der har brug for hjælp siden folk har behov for at blive ved med at være så "kloge" som sagt jeg hygger mig herinde :D

Forstår ikke helt hvad du mener og skriver, men håber at du får en Rasmusklump løsning, så er alle nok glade.

Mvh

smo

Skrevet
  • Administrator

Jeg giver Charlie79 ret synes denne tråd er blevet uddebatteret og kørt ud!

Næh, admin skulle lukke tråden. Så kan han "sticky/pinned" tråden så andre nyankomne eventuelt kan få sig et godt grin. Måske mere vigtigt få indsigt i hvordan man IKKE skal opføre sig, hvis man kunne tænke sig en aftale med en massage pige.

Jeg mener ikke denne tråd skal lukkes, selvom tråden lige i øjeblikket er kørt lidt af sporet. Men for at vende tråden lidt tilbage til det oprindelige emne, kunne det være spændende og høre om nogen havde nogle gode råd til hvordan nye piger i branchen kunne få gode oplevelser med kunderne fra starten? Samt hvad de kunne gøre for at forebygge uheldige oplevelser som Millepige var udsat for?

Jeg vil også gerne lige slå fast, at jeg IKKE vil finde mig i hvis en bruger truer en pige med at skrive negativt om dem her på Eroguide.dk, hvis pigen ikke opfylder deres ønske. Finder jeg ud af at sådan noget er sket, bliver brugeren udelukket permanent fra Eroguide.dk, så snart jeg får bevis for det. Dermed ikke sagt sagt at charlie79 har gjort dette.

Skrevet

Måske du kan få en af dine venner til at hjælpe dig engang lille ven :)

og jeg har nu ikke brug for nogle løsning, men lyder til du åbenbart har brug for en så du må godt få min Rasmusklump løsning, for lyder til du kender alt til den gætter på du har fået mange af dem gemmen tiden i dit liv ;)

Skrevet

Hej Admin,

Synes at du skal lukke denne tråd og så starte en ny tråd hvor der kan postes råd til piger, der vil starte i branchen. Denne tråd er efterhånden blevet lidt for uoverskuelig både os 'gamle' men især for nye. og der står meget 'garbage'.

Det vil være meget bedre, hvis der kan startes en fordomsfri rådgivning til nye piger. Det kræver måske nok et lukket board med en form for clearing af ansøgere for at undgå misbrug. Måske lidt naivt, but just my 50 cents.

Mvh

smo

Skrevet

Hej Admin,

Synes at du skal lukke denne tråd

Admin har lige skrevet, at han ikke lukker tråden.

Skal vi ikke respektere den beslutning, indtil han måske træffer en ny?

Skrevet

Admin har lige skrevet, at han ikke lukker tråden.

Skal vi ikke respektere den beslutning, indtil han måske træffer en ny?

Selvfølgelig skal vi respektere Admins beslutning, men derfor skal vi vel ikke nødvendigvis acceptere den som værende rigtig uden at stille spørgsmål til den, hvis vi mener at den er helt forkert set lyset den seneste debat.

Men selvfølgelig skal der være meget gode grunde til overhovedet at sætte spørgsmålstegn ved den for naturligvis er der altid en, der skal slå en streg i sandet, og det er i den sidste ende administrator; så selvfølgelig må og vil jeg acceptere Admin's beslutning.

Mvh

smo

Skrevet

Hej admin.

Tak for din sjældne røst. Det er da rart at vide, at du er i live endnu.

Nå, men i det konkrete tilfælde synes jeg, at det er fint, hvis en ny pige søger råd og vejledning (læs: beskyttelse) hos en mere erfaren mentor.

I dette tilfælde synes jeg nok, der skal lyde en særlig applaus til Trinetease, som har taget Millepige under sine vinger.

Jeg håber, at Milles "Eintritt" i dette univers bliver lidt mere roligt fremover. Det er utroligt, at hun ikke allerede er blevet knock out'ed i første omgang. Hun skal nok stå distancen.

Men tilbage til admins indlæg:

Det er jo (desværre) ikke alle nye piger, der automatisk finder ind på EG i deres søgende fase for at komme ind i dette univers.

Men til Admins spørgsmål om at forebygge uheldige oplevelser fremover, er mit bedste bud, at den nystartede pige skal have en mere erfaren mand, der ikke kun tænker på sig selv, til at indvie hende i denne verden – mit eget første møde med denne verden var en erfaren kvinde. Og Gud signe hende for det.

Men hvordan i alverden kan man forene disse ting (udelukkende) her på EG? Man kan jo ikke tvangsindlægge alle nystartere til at få profil her!

Skrevet

Ufatteligt trist, men ikke så overraskende, at nogle usle typer efter Milles første dårlige oplevelse opsøger hende.

jeg er slet ikke i tvivl om at Charlie mener, at han intet har gjort galt i denne sag :shock:

Skrevet

Hold da op, man er væk i en dag og der er gået mega børnehavne i denne tråd. "Say no more!" :twisted:

Nille, du kom mig akkurat i forkøbet.. :)

Vil forsøge at finde en anden konklusion i morgen, når jeg igen er blevet ædru.. ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Men til Admins spørgsmål om at forebygge uheldige oplevelser fremover, er mit bedste bud, at den nystartede pige skal have en mere erfaren mand, der ikke kun tænker på sig selv, til at indvie hende i denne verden

X,

Jeg mener det er et drømme-scenarie for en nystartede pige at have sex med erfarende, empatiske gentlemen som fx. Richard Gere, virkeligheden er desværre mere komplekst og vanskelig.

Pigerne skal kunne lære at håndtere forskellige mænd med forskellige personligheder og ønsker. Så den eneste måde at lære det på, er på den hårde måde, man kan forberede pigerne på vanskelige situationer ved hjælp af mentoring (i dette tilfælde TrineT) og evt. "rollespil" på hvordan man tackler vanskelige situationer og undgå faldgrupper.

Så måske skulle en nystartet pige tage et lynkursus, i at "læse" mænd (en smule psykologi om hvordan mænd tænker hvis vi overhovet tænker når vi ser en flot pige), samtale teknik, salgsteknik, situationshåndtering, stress håndtering, desuden sexhåndværket. I alle fag er der kursus man kan tage for at ruste sig til jobbet og udvikle sig, men sex branchen mangler struktureret "uddannelse". Der er ingen der siger det er nemt at være pro.

Måske skulle jeg starte en kursus virksomhed (med en erfaren glædespige som partner) på dette område, foruden har jeg også mit "Fisse" rejsebureau :D

Skrevet

Selvfølgelig skal vi respektere Admins beslutning, men derfor skal vi vel ikke nødvendigvis acceptere den som værende rigtig uden at stille spørgsmål til den, hvis vi mener at den er helt forkert set lyset den seneste debat.

Det er Admins side, så hans ord er lov og derfor skal vi respektere den.

Vi kan altid åbne vores egen side og lukke alle de tråde, vi vil, men her er vi gæster!

Skrevet
X, Jeg mener det er et drømme-scenarie for en nystartede pige at have sex med erfarende, empatiske gentlemen som fx. Richard Gere, virkeligheden er desværre mere komplekst og vanskelig
Selvfølgelig er det da det, Nille, men i dette tilfælde kunne man godt have ønsket, at det var sådan.
Skrevet

Egentligt skrev jeg oprindeligt mit første indlæg fordi at jeg var ked af det og rystet på Mille's vegne.

Og for at give Jer ( mænd ) et anderledes indblik i hvordan denne branche kan være barsk.

Da jeg startede havde jeg en super cool mutter som holdt mig i hånden hele min første dag.

Mille ønsker ikke at være på en klinik og henvendte sig derfor til mig, og jeg har så holdt hende så godt i hånden jeg nu har kunnet.

Jeg har ikke haft skrevet een eneste sætning for at give hende reklame eller lign.

Desuden er hendes ønske at have 1 til 2 gæster engang i mellem.

Hun er studerende, singel og ville egentligt bare kombinere penge med noget sex :-)

Hun er en klog pige , med ben i næsen så hun overlever dette her og har lært mere om branchen af Jørgen og Charlie end jeg lærte på mine første år.

Der hvor filmen vitterligt knækkede for mig var da jeg opdager at hun bliver kontaktet af den samme mand via 2 forskellige numre og derefter truet med Eroguide og dårlig falsk anmeldelse.

Det er jo mig han har skrevet til for at finde ud af hvem jeg skrev om.

Før han nævnte eroguide i en SMS til hende, anede hun ikke hvad det var.

Hun vidste ikke engang at jeg havde skrevet herinde.

Lad det ligge......om muligt.

Hun er ikke skræmt mere end at hun da har haft en gæst til :-)

Jeg håber at ALLE får en dejlig Søndag :-)

Kh Trine

Skrevet

Der hvor filmen vitterligt knækkede for mig var da jeg opdager at hun bliver kontaktet af den samme mand via 2 forskellige numre og derefter truet med Eroguide og dårlig falsk anmeldelse.

Admin, hvis dette er tilfældet må du have syn for sagn og tage de nødvendig forholdsregler.

God søndag :)

Skrevet

Til Mille. Sikken en start du har fået, men du er kommet under de bedste vinger hos Trine. Ønsker dig det bedste ;)

Skrevet

Hvorfor stopper i ikke med at skrive på denne her tråd, der er jo gået rent børnehave i den fra alle sider af,

Skrevet

dette er jo en børnehave for voksne :lol::lol::lol::lol: :lol:

Skrevet

Hvorfor stopper i ikke med at skrive på denne her tråd, der er jo gået rent børnehave i den fra alle sider af,
o

Velkommen på forum. Rart med nye medlemmer og friske meninger. Flot du så hurtigt spottede den hotte tråd som var ved at gå i dvale. ;)

Skrevet

;)

Egentligt skrev jeg oprindeligt mit første indlæg fordi at jeg var ked af det og rystet på Mille's vegne.

Og for at give Jer ( mænd ) et anderledes indblik i hvordan denne branche kan være barsk.

Da jeg startede havde jeg en super cool mutter som holdt mig i hånden hele min første dag.

Mille ønsker ikke at være på en klinik og henvendte sig derfor til mig, og jeg har så holdt hende så godt i hånden jeg nu har kunnet.

Jeg har ikke haft skrevet een eneste sætning for at give hende reklame eller lign.

Desuden er hendes ønske at have 1 til 2 gæster engang i mellem.

Hun er studerende, singel og ville egentligt bare kombinere penge med noget sex :-)

Hun er en klog pige , med ben i næsen så hun overlever dette her og har lært mere om branchen af Jørgen og Charlie end jeg lærte på mine første år.

Lad det ligge......om muligt.

Hun er ikke skræmt mere end at hun da har haft en gæst til :-)

Jeg håber at ALLE får en dejlig Søndag :-)

Kh Trine[/quote

Hej Trine

Du har gjort hvad du kunne, Mille mente jo selv at hun godt selv kunne klare sine gæster, uden direkte indblandning fra andre! Men nej, det gik ikke, det havde jo nok været bedre, hvis hun havde taget et par timer, dage i praktik, på en Klinik: Det havde du jo sagt, men du ved jo, at jo ældre, ;) , erfaren, man bliver, ja så er det man siger ikke altid lige det andre vil høre ;)

Dejligt at læse om alle de perfekte mænd, som skriver her på EG, men har i nogensinde mødt en "førstegangs" ? snakket med hende om det, dermed mener jeg snakket ;)

Jeg blev fanget af, hår på fissen :D , det var der også, men da jeg så ned af hendes ben, nul hår, men en masse sår, jeg kunne mærke at hun var ked af, at hendes ben så sådan ud, jeg begyndte, det bedste jeg havde lært, og forklare om barbering, vi fik en hyggelig snak, og jeg fik en OK gang sex,

det endte med at jeg kørte hende til stationen, hvor hun så siger, da hun steg ud af bilen: Tror du at folk kan se at jeg er luder, jeg er jo opvokset i et kollektiv, det kunne også ses på hendes måde at klæde sig på, alt i alt en sød pige, der var ny i faget.

PS TLF Damen kendte mig, så hun sagde OK at jeg kørte hende til stationen.

Håber ud fra denne streg at alle dem, især piger, der læser med vil lære noget af den :)

Ja det gælder "sku" også jer mænd , enhvers 1., 2., ja3. gang er svær, ja selv den 42. gang kan være svær ;)

Trine du har gjort hvad kunne, og jeg tror heller ikke Mille mener at du har svigtet :)

Godt at piger som jer findes, tænk på hvad man var gået glip af hvis i ikke var der for os :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.