Hop til indhold
Guest Nemtøs

Optagelse af sexakt

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Younglion skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har selv et par optagelser med gp’er og det er sindssygt frækt at kigge tilbage på. Med henhold til udstyr brugte jeg bare min mobil og det var mere end nok, god kvalitet og så videre. Med henhold til anonymitet, gjorde vi det bare i doggystyle, der kan man sagtens knalde godt igennem og stadig være fuld anonym. Det eneste man kan se på mine optagelser er gpen i doggystyle, min ene hånd med at fast greb på hendes røv , min pik der glider ind og ud af hende,  mens hendes røv danser frem og tilbage. Alt imens jeg filmer med den anden hånd, så simpelt kan det gøres :). Plus det pisse frækt at se tilbage på.

Sådan  en  optagelse  har  jeg  også,  den  blev  dog  meget  mørk  grundet  manglende  belysning,  ja  det  er  mega  frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Sådan  en  optagelse  har  jeg  også,  den  blev  dog  meget  mørk  grundet  manglende  belysning,  ja  det  er  mega  frækt 

Helt enig det mega frækt, havde blitz på så det hele blev perfekt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...