Guest Nemtøs Skrevet 29. Januar, 2021 Younglion skrev, for 14 minutter siden: Jeg har selv et par optagelser med gp’er og det er sindssygt frækt at kigge tilbage på. Med henhold til udstyr brugte jeg bare min mobil og det var mere end nok, god kvalitet og så videre. Med henhold til anonymitet, gjorde vi det bare i doggystyle, der kan man sagtens knalde godt igennem og stadig være fuld anonym. Det eneste man kan se på mine optagelser er gpen i doggystyle, min ene hånd med at fast greb på hendes røv , min pik der glider ind og ud af hende, mens hendes røv danser frem og tilbage. Alt imens jeg filmer med den anden hånd, så simpelt kan det gøres . Plus det pisse frækt at se tilbage på. Sådan en optagelse har jeg også, den blev dog meget mørk grundet manglende belysning, ja det er mega frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Younglion 2 Skrevet 29. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Sådan en optagelse har jeg også, den blev dog meget mørk grundet manglende belysning, ja det er mega frækt Helt enig det mega frækt, havde blitz på så det hele blev perfekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg