Hop til indhold

Optagelse af sexakt

Featured Replies

Skrevet
Younglion skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har selv et par optagelser med gp’er og det er sindssygt frækt at kigge tilbage på. Med henhold til udstyr brugte jeg bare min mobil og det var mere end nok, god kvalitet og så videre. Med henhold til anonymitet, gjorde vi det bare i doggystyle, der kan man sagtens knalde godt igennem og stadig være fuld anonym. Det eneste man kan se på mine optagelser er gpen i doggystyle, min ene hånd med at fast greb på hendes røv , min pik der glider ind og ud af hende,  mens hendes røv danser frem og tilbage. Alt imens jeg filmer med den anden hånd, så simpelt kan det gøres :). Plus det pisse frækt at se tilbage på.

Sådan  en  optagelse  har  jeg  også,  den  blev  dog  meget  mørk  grundet  manglende  belysning,  ja  det  er  mega  frækt 

• Svar 51
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg forstår ikke helt al den snak om anonymitet. Jeg har mange film med mig, min kone og min elskerinde. Altså helt ærligt - hvor slemt er det hvis der skulle komme en film ud hvor man kan se jeg fork

• Jeg havde i sommers en B-veninde. Hun bor på Sydfyn og havde en kæreste i Kolding, ingen af dem ville køre turen for at mødes. Det nød jeg så godt af. Vi optog mange små film, med telefonen og sendte

Skrevet
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Sådan  en  optagelse  har  jeg  også,  den  blev  dog  meget  mørk  grundet  manglende  belysning,  ja  det  er  mega  frækt 

Helt enig det mega frækt, havde blitz på så det hele blev perfekt! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.