Kind of Blue 102 Skrevet 14. Januar, 2021 Phew! Så blev der søreme lige skruet op for varmen her på EG. Tak for en skøn historie, @Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Misjo1 skrev, 1 time siden: Du burde besøge @Lady C en dag, og du bliver aldrig den samme igen, Pss, @Lady C elsker piger med former måske især din og en fræk attitude, Jeg kender jer begge, og vil så gerne være en fluer på væggen den dag i to ramler sammen, vil selvfølgelig også gerne være den der lige kan, ? Alt end sex Elsker kvinder Men elsker min drømmepasser mest. Må Herren være med jer Misjo1 Det kunne da godt være jeg på et tidspunkt skulle en tur under Lady c's vinge Kunne såvel også være du skulle invitere mig med en dag? Redigeret 14. Januar, 2021 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Det kunne da godt være jeg på et tidspunkt skulle en tur under Lady c's vinge Kunne såvel også være du skulle invitere mig med en dag? Det ville jeg da gerne søde Tanja, og jeg er sikker på at @Lady C vil være både med på ideen og begrestret, (og jeg med) Puha sikken billeder jeg ser for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Jeg vinder, jeg er hard core patient Og drikker morfin som saftevand. Så slå dig løs. Jeg mærker ikke en skid Jeg har gennemskuet dig og dine metoder Misjo1! "Spol frem" til 15.30, i dette klip ( Mon du opdager at din Morfin er fortyndet, Gnæk! ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 15. Januar, 2021 Hvis du vill tage stemmetræning til nye højde i din studio @Lady C, så invitere Mike Patton. Moonchild, Mike Patton solo - YouTube 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 16. Januar, 2021 Musik til novellen, Thomas Helmigs Pegging-Hymne ........................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg