Guest Lady C Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Her kommer en lille erotisk novelle man kan hygge sig med i den kolde coronatid Novellen er fiktion. ......................................................................................................................................................................................... " idag skal vi have trænet din stemme " Hun nød at se hvordan hans sultne og liderlige ansigtsudtryk blev blandet med usikkerhed og tvivl. Hvordan hans øjne flakkede og hvordan han pludselig ikke kunne se direkte på Hende. Hun nød den magt Hendes viden om hvad der skulle ske- gav Hende - og hvordan hans uvidenhed fik en lille sitren frem i hans ene øjenkrog. Viden er magt og den besad Hun nu. Både viden og magten. Han vidste ingenting - blot at han skulle igennem noget der krævede, at han havde mod nok til at afgive sin kontrol - al sin kontrol - til Hende. Hun syntes Hun nærmest kunne se , hvordan hans hjerne arbejdede på højtryk. Hvordan han prøvede at regne ud, hvad Hun idag havde fundet på. En leg mellem to kreative hjerner. Han var intelligent, men det var Hun også. Og med det kendskab han havde til Hende, så vidste han, at Hun havde tænkt over den sætning : " Idag skal vi træne din stemme " Det var ikke en tilfældig sætning. Der lå selvfølgelig noget bag. Men når han ikke kunne / turde møde Hendes blik lige nu - så havde han ikke jordisk chance for at regne ud, hvad Hun nu havde fundet på Og fra at være en sødmefyldt, mild og sexet skabning - forvandledes Hun nu til en mystisk lille udspekuleret mørkt og forførende væsen med djævlevinger. Eller også bare slet og ret en heks. Men en af de smukke af slagsen. En af dem der lokker og forfører, og når man som mand først er hypnotiseret ind i Hendes verden - er der ingen vej tilbage. Så er man fanget og helt i heksens vold. Og Hun spredte sine ben - sådan helt skødesløst, så han kunne se op mellem den lille stramme nederdel og Hun havde selvfølgelig ingen trusser på. Og Hendes køn kom til syne som en blomst der åbner sig, og han blev paralyseret. " kig op - se mig i øjnene eller du bliver straffet " Han løsrev med ærgelse blikket - Han vidste det var et sjældent syn. Han ønskede at hele sit hjerte at se Hendes fisse og det var ikke sket før nu. Og han vidste - at med Hende kunne man aldrig vide sig sikker. Måske ville det være det første og eneste syn han nogensinde fik lov at nyde - et syn, der kunne give hans fremtidige onanier et himmelsk krydderi. Men det var helt klart en del af Hendes plan - at Hun lod ham få et glimt og så ikke mere - og nu tvang Hun ham til at se sig i øjnene - endnu en magtdemonstration - og han rettede sit blik op fra det skød, han attråede mere end noget andet lige nu og kiggede Hende ind i de gnistrende øjne med udefinerbar farve og så at Hun var en heks. En sexheks. For han opsøgte Hende igen og igen. For at blive domineret, ydmyget, pirret og væltet omkuld. For at slippe tilværelsens ulidelige trivialitet og være nogle timer i himmerige. Eller også var det et hjørne af helvede som nogle af de fortabte og ulydige sjæle havde lavet i protest over at være spærret inde i helvede til evig tid. Et hjørne der var gået under Satans radar. En lysthule hvor de mørkeste, ondeste lyster kunne være i fred - netop fordi de befandt sig i skærsilden. Og han blev spændt fast i gynækologstolen. Med manchetter om arme og ben. Så hans ben blev spredt fra hinanden. Og der lå han nu og iagttog Hende så diskret han kunne - idet han vidste, Hun kunne finde på at blindfolde ham, hvis Hun fandt på at føle sig provokeret af hans blik, og netop fordi Hun nød at drille ham ved at tage hans synssans fra ham. Men selvfølgelig opdagede Hun det, og selvfølgelig gav Hun ham blindfold på. Viden er magt og begge dele ligger hos mig havde Hun tidligere sagt. Han skulle ikke vide hvad der var ved at ske - han skulle være helt uden magt - helt uden viden - og helt uden kontrol. Så selvom han ikke kunne vide, hvad Hun lavede så kunne han fornemme, at Hun dansede rundt til den musik Hun altid spillede når de var sammen. Først Eivør så Hun som en anden vanvittig heksedoktor fra vikingetiden kunne komme i den rette stemning og derefter noget mere tempofyldt, så Hun tilsidst mindede ham om en hundjævel i ekstase - Hun dansede ,mens Hun forberedte sig og han kunne mærke Hun allerede nu var høj . For da Hun alligevel fjernede hans blindfold og han så Hende stå der med en kæmpemæssig strapon bundet omkring Hendes slanke liv, undslap der et gisp fra ham. Det at Hun var så petit som hun var - gjorde at pikken så vanvittig meget større ud, end den måske i virkeligheden var. Hun var tydeligvis stolt af sin kunstige pik og stod som en anden liderlig han og spillede pikken af i Hendes små hænder. Igrunden var det et voldsomt absurd syn. Den lille feminine kvinde med en så maskuling manifestation som bare gjorde at Hendes feminitet blev endnu mere synlig. Og han måtte have set meget overrasket ud for Hun begyndte at grine - og Hun lagde hovedet tilbage og kastede latteren højt op i luften så den landede som støv over hele lokalet. " hold nu kæft hvor skal du kneppes nu og hvor skal vi have trænet din stemme " Lød Hun en anelse hoverende ? Men han mærkede hvordan blodet løb til pikken og den rejste sig strunkt som en soldat samtidig med at han mærkede bekymringen og ydmygelsen i sit sind. Han var aldrig blevet kneppet med en strap on før. Hun havde leget lidt med hans anus med sine fingre og han havde haft en mindre buttplug i røven et par timer inden han skulle mødes med Hende på Hendes ordre, men aldrig var han levet " kneppet " før. Selvfølgelig havde han skyllet sig ud forinden dette møde - det havde han altid - for han kunne aldrig vide hvornår Hun ville lege med ham på den måde . Og Hun besteg ham efter en mild opvarmning af hans lille hul og kørte pikken helt i bund mens Hun skiftedes mellem blide berøringer og et fast greb om hans egen pik. Og det var fantastisk Men så kom det " sig hvor meget du vil have pik " " Jeg vil gerne have pik " hørte han sig selv sige. Men det skulle være højere og højere . Og lige pludselig var han ovre sin egen grænse for blufærdighed og forfængelighed. Tilsidst lå han bare og skreg så højt han overhovedet kunne : " jeg vil have pik, pik pik, jeg elsker pik pik pik . Mer , mer mer " Han havde ondt bagi da han gik derfra . Men det var værre med hans hals og stemme. Hans stemme var hæs og næsten forsvundet Jo han fik rigtig nok trænet sin stemme.... Redigeret 14. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 14. Januar, 2021 Mange tak for dette lille mesterværk :-) Den er uhyre interessant på flere niveauer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. Januar, 2021 Hold da op Lady c. Du er virkelig dygtig til at skrive så man fastholdes i dine historier God historie der lyder som et frækt og liderlig besøg. Det må man prøve en dag. Mange tak for den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Podcast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) @peterhansen : mange tak @Frække Tanja: du er velkommen og tak for de pæne ord @Bicycle Repairman : hvad mener du med podcasts? Redigeret 14. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Lady C skrev, for 29 minutter siden: @peterhansen : mange tak @Frække Tanja: du er velkommen og tak for de pæne ord @Bicycle Repairman : hvad mener du med podcasts? så man kan fålydende med .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 7 minutter siden: så man kan fålydende med .... Det er mig der er forfatteren og denne novelle ligger ikke på nogen podcast. Hvis jeg ikke selv havde skrevet den ville jeg ikke tage Credit for den Men jeg tager det som et kompliment til mine skrive evner at du tror jeg har kopieret den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Lady C skrev, for 2 minutter siden: Det er mig der er forfatteren og denne novelle ligger ikke på nogen podcast. Hvis jeg ikke selv havde skrevet den ville jeg ikke tage Credit for den Men jeg tager det som et kompliment til mine skrive evner at du tror jeg har kopieret den. av du er sart, du burde udgive den som podcast så lydende kommer med, det er din overfortolkning, hvor ser du at jeg end antyder at det er plagiat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 9 minutter siden: av du er sart, du burde udgive den som podcast så lydende kommer med, det er din overfortolkning, hvor ser du at jeg end antyder at det er plagiat. Ok. Så misforstod jeg. Sorry. Jeg tror ikke der findes nogle sex podcasts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 14. Januar, 2021 Fantastisk pirrende fortælling. Lige som @Bicycle Repairman vil jeg mene at den vil vinde ved at blive læst op af en der forstår at lave den rigtige fortællerstemme til en erotisk novelle. Jeg mindes den gang jeg var i en lidt lignende situation i forhold til at jeg var bundet, og skulle have en tur med en strapon. Det der fyldte for mig var dog ikke hvad jeg skulle have at føle, men det at underkaste mig og være et hul som hendes fantastiske pik kunne bruge til at tilfredstille sig med. Jeg havde også en ballgag i, så jeg kunne ikke tigge hende om at give mig pik, men jeg forstår virkelig ideen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 14. Januar, 2021 Tak for endnu en pirrende historie. Håber på flere med det talent du har. Mindes din tidligere historie med stor fornøjelse - især sidste kapitel :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 fraodense skrev, for 1 minut siden: Tak for endnu en pirrende historie. Håber på flere med det talent du har. Mindes din tidligere historie med stor fornøjelse - især sidste kapitel Ja, det er virkelig en kvinde med mange talenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Lady C skrev, for 18 minutter siden: Ok. Så misforstod jeg. Sorry. Jeg tror ikke der findes nogle sex podcasts Puha, troede lige det ville ende i håndgemæng over nettet ... trænger nu også efterhånden til et godt værtshus-slagsmål SAGDE DU NOGET ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 14. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 8 minutter siden: Ja, det er virkelig en kvinde med mange talenter Ja, rigtig mange talenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 14. Januar, 2021 Meget interessant indblik i et Domina univers, også selvom novellen er fiktiv. Ellers vil jeg som andre også roste dine fortæller -og formuleringsevner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 2 timer siden: Puha, troede lige det ville ende i håndgemæng over nettet ... trænger nu også efterhånden til et godt værtshus-slagsmål SAGDE DU NOGET ?????? Nævn tid og sted,og jeg er der Tøsedrenge hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. Januar, 2021 Lady C skrev, for 4 timer siden: Det er mig der er forfatteren og denne novelle ligger ikke på nogen podcast. Hvis jeg ikke selv havde skrevet den ville jeg ikke tage Credit for den Men jeg tager det som et kompliment til mine skrive evner at du tror jeg har kopieret den. Tror han mener om du har planer om at lave en podcast og indspille dine Frække historier så man kan få lyden med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Lady C skrev, for 4 timer siden: Ok. Så misforstod jeg. Sorry. Jeg tror ikke der findes nogle sex podcasts Ja Lady, du har ordene i din magt. Og åbenbart også mændene (heldigvis er uglen stadig en fri fugl) En podcast er noget som du kan skabe selv. Det er nok det som ham som ordner cykler mener at du måske burde. Og hvis du gjorde, så havde du sikkert dine første par 1000 lyttere allerede her fra EG. Og med den rigtige markedsføring så ville din pod sikkert blive temmelig populær - om det nu var det du ville. Her en lille guide: How to Start a Podcast - The Step by Step Guide (buzzsprout.com) Redigeret 14. Januar, 2021 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Frække Tanja skrev, for 23 minutter siden: Tror han mener om du har planer om at lave en podcast og indspille dine Frække historier så man kan få lyden med? Tak, når man er lettere non-verbal og sidder og grynter i sin sofa --men lige akkurat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Bananas skrev, for 17 minutter siden: Ja Lady, du har ordene i din magt. Og åbenbart også mændene (heldigvis er uglen stadig en fri fugl) En podcast er noget som du kan skabe selv. Det er nok det som ham som ordner cykler mener at du måske burde. Og hvis du gjorde, så havde du sikkert dine første par 1000 lyttere allerede her fra EG. Og med den rigtige markedsføring så ville din pod sikkert blive temmelig populær - om det nu var det du ville. Her en lille guide: How to Start a Podcast - The Step by Step Guide (buzzsprout.com) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 1 time siden: Nævn tid og sted,og jeg er der Tøsedrenge hehe Kom bare an! Du er ikke større end, jeg kan ligge ned! Men jeg slår helst på individer der ikke kan forsvare sig, såsom spædbørn og kattekillinger, så du må ikke slå så hårdt ............................................ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 49 minutter siden: Kom bare an! Du er ikke større end, jeg kan ligge ned! Men jeg slår helst på individer der ikke kan forsvare sig, såsom spædbørn og kattekillinger, så du må ikke slå så hårdt ............................................ Som du sikkert ved ligger jeg mest ned, gerne i hospitals senge, så kom bare an Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 26 minutter siden: Som du sikkert ved ligger jeg mest ned, gerne i hospitals senge, så kom bare an Misjo Så lad os bestille en luxus to-mands stue, med morfin ad libitum, så kan vi udveksle spydigheder, det er heller ikke så anstrengende .............. Sidste mand vågen, vinder "slagsmålet" .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 Jeg vinder, jeg er hard core patient Og drikker morfin som saftevand. Så slå dig løs. Jeg mærker ikke en skid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. Januar, 2021 Frække Tanja skrev, for 7 timer siden: Hold da op Lady c. Du er virkelig dygtig til at skrive så man fastholdes i dine historier God historie der lyder som et frækt og liderlig besøg. Det må man prøve en dag. Mange tak for den Du burde besøge @Lady C en dag, og du bliver aldrig den samme igen, Pss, @Lady C elsker piger med former måske især din og en fræk attitude, Jeg kender jer begge, og vil så gerne være en fluer på væggen den dag i to ramler sammen, vil selvfølgelig også gerne være den der lige kan, ? Alt end sex Elsker kvinder Men elsker min drømmepasser mest. Må Herren være med jer Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg