Hop til indhold
Mr Black

Gp’ere og udlændinge ?

Recommended Posts

Sutteflaske, hvis du er jurist, bøjer jeg mig - for så kommer jeg selvfølgelig til kort i en diskussion om gældende lovgivning.

Men hvis din indvending er hjemmestrikket, holder jeg fast I mit indspark, da jeg ikke er bekendt med, at lovgivningen på dette punkt skelner mellem anerkendte og ikke anerkendte erhverv.

Redigeret af Skandb.M.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Skandb.M. skrev, for 20 minutter siden:

Sutteflaske, hvis du er jurist, bøjer jeg mig - for så kommer jeg selvfølgelig til kort i en diskussion om gældende lovgivning.

Men hvis din indvending er hjemmestrikket, holder jeg fast I mit indspark, da jeg ikke er bekendt med, at lovgivningen på dette punkt skelner mellem anderkendte og ikke anderkendte erhverv.

Nu er jura mere end blot lovgivning.

Men, prostitution er ikke et lovligt erhverv, dvs. at prostituerede som udgangspunkt ikke er omfattet af arbejdsmarkedets love.

Den lov trådstarteten fejlagtigt tror er overtrådt, er lov om etnisk ligebehandling. Lovens altovervejende hovedregel er, at erhvervsdrivende ikke må forskelsbehandle på baggrund af etnicitet.

Lovens § 2, stk. 3 fastslår, at aktiviteter af ren privat karakter, ikke er omfattet af loven. Det kan være hvis en privatperson ønsker, at udleje et værelse i den pågældendes egen bolig. Prostitution vil tillige falde ind under lovens § 2, stk. 3. 

Endvidere har menneskerettighedsdomstolen i flere afgørelser udtalt, at sex og frivillig salg af sex er omfattet af retten til privatliv pga. den intime og private karakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 22 minutter siden:

@Mr. Black deltager ikke i tråden mere og har fået karantæne 

det skyldes ikke denne tråd i sig selv, men vi havde fat i ham forleden dag omkring hans virke på Eroguide da han havde overtrådt vores regler, og siden da har han valgt at udfordre vores regler og det vi skrev til ham i flere tråde - vi havde forventet det modsatte men når man får en henvendelse fra en moderator og så vælger at udfordre det moderatoren skriver til en fremfor at efterleve så falder hammeren 

havde det blot været denne tråd, så var hammeren måske ikke faldet så hårdt, men ikke når han gør det i flere tråde og i en anden tråd direkte gør det modsatte af det han fik at vide 

lad være med at svare ham mere, da han ikke kan besvare jeres indlæg

hold en god tone imellem jer og undlad politiske indlæg 

Når trådstarteren alligevel ikke kan deltage mere og denne tråd faktisk intet godt vil fører med sig, skulle man måske bare overveje om denne skulle blive stående og friste andre eller nogen udefra til at stikke næsen i noget, der ikke burde åbnes for, det fører jo ikke til andet end mudderkast.

Måske man bare skulle trykke på delete knappen, ikke alt behøver at blive på eroguide, når der intet formål er og opretteren alligevel er smidt ud af den....

Redigeret af Seductiongirls
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sutteål, du har overbevist mig (og beklager, at stavekontrollen spillede et puds i tidligere opslag).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår udmærket at pigerne vælger at skrive det i annoncen det er jo bare sådan at visse kulturer har svært ved at have et posetiv syn på kvinder og har man ikke det så er man ikke velkommen sværere er det ikke. Jeg har også selvstændig  og jeg  levere sgu kun servis til dem jeg selv vælger sådan er det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...