Hop til indhold
Mr Black

Gp’ere og udlændinge ?

Recommended Posts

Så hvis man er gp gælder dansk lov ikke ?

mærkeligt de så skal betale skat som om det er et normalt erhverv ?

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og mærkeligt at de samme gp’ere sidder og leger moralens vogter over alle andre :biggrin:

enten er man inde eller også er man ude, som sagt kan jeg sagtens følge dem..det var ikke så meget det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 40 minutter siden:

Nææhh, selvom det lyder forkert..altså jeg betaler også skat og jeg må heller ikke bestemme vis biler jeg reparere..

Man bestemmer selv hvem man vil have sex med. Alt andet er overgreb/voldtægt

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 15 minutter siden:

Så hvis man er gp gælder dansk lov ikke ?

mærkeligt de så skal betale skat som om det er et normalt erhverv ?

Dansk lov gælder da. Du skal ikke tvinges til at have sex med en person du ikke vil have sex med. Mener du folk skal tvinges??

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 31 minutter siden:

Jamen hvis det er ok så vil jeg da også begynde at reklamere med at jeg ikke modtager udlændinge på mit værksted, for vi kan hurtigt blive enige om de er trælse..jeg undre mig blot over hvordan gp’ere kan slippe afsted med åbenlyst at reklamere med det..for det må alle andre sgu ikke...laaaangt fra da :blink::lol:

Smider du også bukserne og bliver penetreret når du reparere en bil? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Smider du også bukserne og bliver penetreret når du reparere en bil? 

Gør han Sikkert, men kun af nogen med en ordentlig n... er pik :D

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Du har selvfølgelig fat noget, men prostitution er ikke et 'anderkendt' erhverv, det har jo den konsekvens at vi ofte spiller med andre regler. :) Der er vidst også lovgivning der siger at kunder har ret på en kvittering ved køb af ydelse, men det får i jo heller ikke - oftest af hensyn til pigens privatliv. Man kan selvfølgelig ringe til politiet og anmelde pigen for at overtræde lovgivningen, men man kan også tage den som en service at hun i det mindste gør opmærksom på dette forbehold i sin annonce.

Det sker dog også andre steder. Fx kan kvinder jo godt ansøge om job i Joe & the Juice, men hvis der kommer en flot ung mand får han jobbet først :P Der er også mange natklubber som har en meget 'eksklusiv målgruppe', og lader dusinvis gæster vende skuffet om i døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 36 minutter siden:

Man bestemmer selv hvem man vil have sex med. Alt andet er overgreb/voldtægt

Selvfølgelig gør man det og jeg bestemmer også vis biler jeg vil reparere, og hvis du anstrenger dig rigtig godt og læser mit indlæg igen så vil du opdage at det slet ikke var det som det handlede om..det handlede om min undren over at man som gp åbenbart helt lovligt kan reklamere med at man ikke modtager udlændinge..det må man virkelig ikke i alle andre erhverv ! :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad nu hvis jeg hævder at jeg reparere biler med følelelse, må jeg så reklamere med jeg ikke modtager udlændinge ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 13 minutter siden:

Du har selvfølgelig fat noget, men prostitution er ikke et 'anderkendt' erhverv, det har jo den konsekvens at vi ofte spiller med andre regler. :) Der er vidst også lovgivning der siger at kunder har ret på en kvittering ved køb af ydelse, men det får i jo heller ikke - oftest af hensyn til pigens privatliv. Man kan selvfølgelig ringe til politiet og anmelde pigen for at overtræde lovgivningen, men man kan også tage den som en service at hun i det mindste gør opmærksom på dette forbehold i sin annonce.

Det sker dog også andre steder. Fx kan kvinder jo godt ansøge om job i Joe & the Juice, men hvis der kommer en flot ung mand får han jobbet først :P Der er også mange natklubber som har en meget 'eksklusiv målgruppe', og lader dusinvis gæster vende skuffet om i døren. 

Wow, se det kan jeg bruge til noget :wub:

Så prostitution er en form for gråzone, altså i skal betale skat ligesom os andre..men i er ikke indordnet under samme love og regler som alle os andre ?...mystisk synes jeg dog stadig det er, jeg mener bare enten eller..

så forstår jeg egentlig bedre udenlandske piger der bare gør som de nu bedst kan :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Wow, se det kan jeg bruge til noget :wub:

Så prostitution er en form for gråzone, altså i skal betale skat ligesom os andre..men i er ikke indordnet under samme love og regler som alle os andre ?...mystisk synes jeg dog stadig det er, jeg mener bare enten eller..

så forstår jeg egentlig bedre udenlandske piger der bare gør som de nu bedst kan :)

Vi ligger da under præcis samme lovgivning :) Men det er 'nemmere at snyde'. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 minut siden:

Vi ligger da under præcis samme lovgivning :) Men det er 'nemmere at snyde'. 

Det gør i så ikke, for ellers ville i promte få en sag på halsen når i reklamere med ikke at modtage udlændinge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Det gør i så ikke, for ellers ville i promte få en sag på halsen når i reklamere med ikke at modtage udlændinge :)

Stop nu dig selv, inden du også bliver banned fra denne tråd!

Jeg er også af den opfattelse, at du faktisk har en pointe, men monstro vi ikke efterhånden har fatte budskabet?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

Det gør i så ikke, for ellers ville i promte få en sag på halsen når i reklamere med ikke at modtage udlændinge :)

Det må du gerne vise en kilde på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Stop nu dig selv, inden du også bliver banned fra denne tråd!

Jeg er også af den opfattelse, at du faktisk har en pointe, men monstro vi ikke efterhånden har fatte budskabet?

Jeg ved det godt, men svarene viser jo tydeligt at folk som oftest har utroligt svært ved at forstå det man skriver, så derfor jeg gentager og skriver det samme mange gange :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Kan vi ikke få en admin på og få stoppet denne tråd da den løber løbsk synes @Mr Black burde bannes fra den tråd eller smidt ud af EG 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Mr Black Indledningsvist kan det konstateres, at du ikke selv kender loven, da der ikke er nogen lov, der hedder “racismeloven”. 
Det er svært at påstå, at visse piger bryder en lov, der ikke eksisterer.

Men GP’er kan selvfølgelig selv bestemme hvem de vil tage imod som gæster, helt lovligt.

GP’er må - modsat andre erhvervsdrivende - godt udøve direkte forskelsbehandling af deres kunder. Prostitution er ikke et anerkendt erhverv, og deres forhold vil for så vidt angår samvær med kunden, betragtes som et rent privat forhold, hvorfor lov om etnisk forskelsbehandling ikke finder anvendelse.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 5 minutter siden:

@Mr Black Indledningsvist så kan det konstateres at du ikke selv kender loven, da der ikke er nogen lov, der hedder “racismeloven”. 
Det er svært at påstå, at visse piger bryder en lov, der ikke eksisterer.

Men GP’er kan selvfølgelig selv bestemme hvem de vil tage imod som gæster, helt lovligt.

GP’er må - modsat andre erhvervsdrivende - godt udøve direkte forskelsbehandling af deres kunder. Prostitution er ikke et anerkendt erhverv, og vil deres forhold vil for så vidt angår samvær med kunden, betragtes som et rent privat forhold, hvorfor lov om etnisk forskelsbehandling ikke finder anvendelse.

Så du mener godt jeg må lave en reklame hvor jeg reklamere med at jeg reparere alle bilmærker, men jeg reparere ikke biler for udlændinge (læs personer med sydlandsk udseende) ? :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Så du mener godt jeg må lave en reklame hvor jeg reklamere med at jeg reparere alle bilmærker, men jeg reparere ikke biler for udlændinge (læs personer med sydlandsk udseende) ? :D

Læs lige hvad jeg skriver, igen.

Hvis du stadig ikke kan forstå det, så skal jeg nok udpensle det for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Mr Black skrev, for 1 time siden:

Jamen hvis det er ok så vil jeg da også begynde at reklamere med at jeg ikke modtager udlændinge på mit værksted, for vi kan hurtigt blive enige om de er trælse..jeg undre mig blot over hvordan gp’ere kan slippe afsted med åbenlyst at reklamere med det..for det må alle andre sgu ikke...laaaangt fra da :blink::lol:

Bare sig du ikke har tid, det er det der mest bliver brugt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har Mr. Black en pointe. 
Når lovgivningen gør det ulovligt at forskelsbehandle på baggrund af race eller religion, gælder det naturligvis alle erhverv.

Og så kan det da godt være, at ordensmagten ikke reagerer på henvendelser desangående - muligvis fordi det opfattes at være under bagatelgrænsen og er et besværligt og lukket miljø at trænge ind i.
Og ligeledes gør islams kvindesyn det forståeligt, at mange gp’er handler, som de gør - men det strider stadig mod lovgivningen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Skandb.M. skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig har Mr. Black en pointe. 
Når lovgivningen gør det ulovligt at forskelsbehandle på baggrund af race eller religion, gælder det naturligvis alle erhverv.

Og så kan det da godt være, at ordensmagten ikke reagerer på henvendelser desangående - muligvis fordi det opfattes at være under bagatelgrænsen og er et besværligt og lukket miljø at trænge ind i.
Og ligeledes gør islams kvindesyn det forståeligt, at mange gp’er handler, som de gør - men det strider stadig mod lovgivningen.

Det er altså en forkert pointe. 
Lovgivningen gælder for anerkendte erhverv, og ikke prostitution som ikke er anerkendt.

Sex mellem en GP og kunde er i lovens forstand, et rent privat forhold, hvorfor lov om etnisk forskelsbehandling ikke finder anvendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...