Hop til indhold

Danske GP i København contra Aarhus

Featured Replies

Skrevet
[email protected] skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus?

Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi :) 

Skrevet
Kanon1 skrev, for 9 minutter siden:

Danske piger er bare fantastiske <3

Hvad har det at gøre med opslaget ?

Skrevet

Blot en hyldest til de danske piger som tråden handler om - beklager fyldet i tråden :rolleyes:

Skrevet
Kanon1 skrev, for 14 minutter siden:

Blot en hyldest til de danske piger som tråden handler om - beklager fyldet i tråden :rolleyes:

Ja dem kan man jo med lethed kommunikere med, selv de piger der kommer fra Sønder Jylland :)

Jeg taler/forstår 6 sprog, men halløj hvor er det bare befriende let, at tale med danske, svenske, norske, engelsksprogede personer.

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan det mon være, at det vrimler med danske GP i København, mens det ikke er til at opdrive en dansk GP i Aarhus?

Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus  max en times kørsel så kik dig omkring.

Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland  måske laver jeg en tråd om det..

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Fordi langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder, og de vil ikke arbejde på deres hjemegen. Far kunne jo komme forbi :) 

Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger.

Skrevet
  • Author
Rolias skrev, for 5 timer siden:

Kender ikke årsagen, men Århus er blot en by i Jylland og mange Københavnske piger besøger byer der er tæt på Århus  max en times kørsel så kik dig omkring.

Sjovt nok er der ikke ret mange Jyske piger tager til København/Sjælland  måske laver jeg en tråd om det..

Endnu et irrelevant indlæg

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 minutter siden:

Hvor har du fra, at langt de fleste lækre danske glædespiger er jyder? i øvrigt taler jeg ikke kun om lækre piger.

Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Og stivere stave og større pistoler

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Sådan er det bare, en slags naturlov. Ligesom alle politibetjente i Kjøffenhavn er jyder. Vi har bare lækrere og stærkere kroppe. Så ved du det ;) 

Nej hvor er du sjov

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Har intet at gøre med at I er lækrere og stærkere (selvom det jo er muligt at I er). De jyske politifolk i københavn (og ja, dem er der mange af),  er 2. eller 3. søn af en landmand. Storebror fik gården :D

Skrevet
[email protected] skrev, for 17 timer siden:

Endnu et irrelevant indlæg

Ikke så irrelevant som så mange andre, mit indlæg indeholdt et tip om at kikke lidt uden for centrum af Århus

Skrevet
Bananas skrev, for 58 minutter siden:

Her kommer endnu et irrelevant indlæg.

Jeg venter spændt.

Skrevet
Den flittige skrev, 1 time siden:

Jeg venter spændt.

Det er jo allerede leveret. Jeg tænkte bare bidrage lidt til dem som har det der uimodståelige behov for at vurdere indlæg som irrelevante. Og det er hermed gjort.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.