Hop til indhold
Amagerstar

Advarsel til nye brugere

Recommended Posts

Som ny bruger skal man endelig passe på, med ikke at kritisere nogle af de faste medlemmer på Eroguide. Da man i såfald med stor sandsynlighed får en 14 dages karantæne, eller bliver smidt helt ud.

Her kommer man nemlig ud for forskelsbehandling fra moderators side. Jeg er flere gange blevet svinet til af andre faste medlemmer ved at blive kaldt dum o.s.v. og fået at vide, at jeg da bare kunne sætte mig ned, og tage en spiller, hvis jeg var utilfreds. Men når jeg så har forsvaret mig, ved at så tvivl om vedkommendes forstand. Så er jeg lige blevet tildelt en 14 dages karantæne.

Reglerne er sådan, at moderatorens favoritter kan tillade sig så at sige alt helt uden konsekvenser. Men de nye medlemmer har bare at indordne sig, hvis de ikke vil ryge ud.

Hvis man går ind og læser anmeldelserne af Eroguide på Trustpilot, hvor Eroguide kun får 1 stjerne for dårlig. Så kan man da også læse over 88 anmeldelser om det samme som jeg skriver. Så jeg er vist ikke den eneste som har lagt mærke til dette problem.

Men over 80 % af medlemmerne her er jo også glædespiger, som sidder og brygger deres egne saftige historier ud til moderators velsignelse. Og de tåler absolut ikke kritik, før man bliver svinet til og anmeldt til deres beskytter i moderator.

Nu vil moderator jo sikkert hårdnakket benægte disse fakta. Og sige at reglerne gælder for alle. Men 88 personer tager vel ikke allesammen fejl:-)

Så vor herre bevares siger jeg bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Hej Amagerstar. Jeg er også relativ nyt medlem og kan på ingen måde genkende din oplevelse. Jeg har oplevet en fin modtagelse og et par venlige anvisninger i forhold til forkert placeret efterlysning og manglende tjek af arkivet i forbindelse med en efterlysning. 

God dag

Roger Rabbit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 10 minutter siden:

Hej Amagerstar. Jeg er også relativ nyt medlem og kan på ingen måde genkende din oplevelse. Jeg har oplevet en fin modtagelse og et par venlige anvisninger i forhold til forkert placeret efterlysning og manglende tjek af arkivet i forbindelse med en efterlysning. 

God dag

Roger Rabbit

Jamen det er da fint. 

Men undlad helt at kritisere nogle af de erfarnes indlæg. For så vil du næsten med garanti blive svinet til, som jeg er blevet. Og så er det klogest bare at stå skoleret, og ignorere disse tilsvininger, hvis man ikke vil risikere at ryge ud. 

For som jeg skrev. Så er det jo ret usandsynligt, at over 88 personer skulle tage fejl ikke?

Jeg kan da komme med et eksempel. På et tidspunkt var jeg kommet med en anmeldelse efter et besøg hos en massagepige. Men da det var 4 uger efter jeg skrev anmeldelsen. Så blev jeg svinet til på det groveste fra flere siden for at den var alt for gammel. og at jeg i stedet for skulle have lagt den ind i hyggesnak i stedet for:-)

men selv god dag.

Redigeret af Amagerstar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Roger Rabbit skrev, for 5 minutter siden:

God dag

Roger Rabbit

Du bliver klogere min ven :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 13 minutter siden:

Som ny bruger skal man endelig passe på, med ikke at kritisere nogle af de faste medlemmer på Eroguide. Da man i såfald med stor sandsynlighed får en 14 dages karantæne, eller bliver smidt helt ud.

Her kommer man nemlig ud for forskelsbehandling fra moderators side. Jeg er flere gange blevet svinet til af andre faste medlemmer ved at blive kaldt dum o.s.v. og fået at vide, at jeg da bare kunne sætte mig ned, og tage en spiller, hvis jeg var utilfreds. Men når jeg så har forsvaret mig, ved at så tvivl om vedkommendes forstand. Så er jeg lige blevet tildelt en 14 dages karantæne.

Reglerne er sådan, at moderatorens favoritter kan tillade sig så at sige alt helt uden konsekvenser. Men de nye medlemmer har bare at indordne sig, hvis de ikke vil ryge ud.

Hvis man går ind og læser anmeldelserne af Eroguide på Trustpilot, hvor Eroguide kun får 1 stjerne for dårlig. Så kan man da også læse over 88 anmeldelser om det samme som jeg skriver. Så jeg er vist ikke den eneste som har lagt mærke til dette problem.

Men over 80 % af medlemmerne her er jo også glædespiger, som sidder og brygger deres egne saftige historier ud til moderators velsignelse. Og de tåler absolut ikke kritik, før man bliver svinet til og anmeldt til deres beskytter i moderator.

Nu vil moderator jo sikkert hårdnakket benægte disse fakta. Og sige at reglerne gælder for alle. Men 88 personer tager vel ikke allesammen fejl:-)

Takker Amagerstar....Godt og vigtigt skriv. Jeg er 100 % enig i de ting du skriver omkring falske profiler, der skriver positive anmeldelser af mere eller mindre fake, useriøse piger. Vi er heldigvis nogle stykker, der ret hurtigt gennemskuer dette utøj.  Det er jo for fanden netop dette utøj, der skal have karantæne og ikke dem der advarer.

Dette forum fungerer først når man har indset, at meningen med Eroguide er at opnå mest mulig kvalitet for os sexkunder.....ikke for glædespigerne..... de har jo netop alle deres annoncesider til at få kunder i butikken....og ja, alt for mange anmeldelser lugter langt væk af falsk reklame for pigen.........og det går bare ikke her på Eroguide!!!

Ja, skid dog højt og flot på, hvad andre tænker....har selv været med i dette game i mange år, hvilket har givet mig en særdeles veludviklet tavs viden om dette utøj, der som en parasit får lov til at snylte på Eroguide.

Over and out.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 24 minutter siden:

Over 80 %? Det var mange det. Må man spørge hvordan du har fået fat på den statistik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest covfefe
Amagerstar skrev, for 28 minutter siden:

Just to clarify that there are 7, not 88 one-star-only reviews on trustpilot.  7 one-star reviews out of 8 reviews in total gives a share of 88%.

Redigeret af covfefe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Amagerstar skrev, for 24 minutter siden:

Sikke da noget vrøvl. Kritiser da bare, hvis du vil. Men der hvor nogle går galt i byen, er jo hvor istedet for at kommentere på indholdet, kommenterer de på brugeren/medlemmet. Der er forskel på:

"Du er dum siden du fik den ide" og "det er en dum ide". 

Kan du ikke se forskellen, er jeg sikker på du selv tror du har en pointe......

Amagerstar skrev, for 19 minutter siden:

For som jeg skrev. Så er det jo ret usandsynligt, at over 88 personer skulle tage fejl ikke?

Nu har jeg lige været på Trustpilot. Der er ialt 8 anmeldelser, så hvordan du får det til 88 er lidt af en gåde. Med mindre du mener at de 7 negative, som er 88pct af anmeldelserne tæller som  88...... Så skal du nok bare kigge på Trustpilot igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi ved jo også alle at Trustpilot er det mest troværdige medie der findes ;)

Min bedre halvdel har været ansat i et firma med super rating på Trustpilot.

Tror da pokker, de skiftes til selv at skrive de gode anmeldelser med højeste karakter i frokostpausen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Nu har jeg lige været på Trustpilot. Der er ialt 8 anmeldelser, så hvordan du får det til 88 er lidt af en gåde. Med mindre du mener at de 7 negative, som er 88pct af anmeldelserne tæller som  88...... Så skal du nok bare kigge på Trustpilot igen.

7 negative anmeldelser, hvoraf mindst en er fra TS. Så er der 6 tilbage, hvoraf mindst en har en gammel beef med Eroguide. Så er der 5 tilbage, hvoraf mindst en er en gammel kending  - en af "de mere end 80%" som er GP, og påstået havde skrevet om sig selv. Så er der 4 haters tilbage med sprogbrug fra Nationen. Men disse 4 kan vel ikke tage fejl?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det smarte ved denne slags opslag er at man kan lave en catch 22 for moderatorerne.

Hvis de giver dig karantæne føler du at du har ret, hvis de ikke gør så er det fordi de er bange for at give dig ret.

Den der facebook mentalitet med at man død og pine skal og må sige sin mening lige som man har lyst til uden skelen til ordbrug er en sørgelig tendens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmmmmm, der var tidligere på dagen en tråd fra en anden bruger, hvor denne bruger sagde farvel. Teksten i begge ts indlæg er ens?
Det ser ud som om 1.  tråd er slettet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 8 minutter siden:

Vi ved jo også alle at Trustpilot er det mest troværdige medie der findes ;)

Min bedre halvdel har været ansat i et firma med super rating på Trustpilot.

Tror da pokker, de skiftes til selv at skrive de gode anmeldelser med højeste karakter i frokostpausen :D

Spies droppede deres abonnement på Trustpilot. Det medførte, at deres rating faldt voldsomt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
StockingsFeeet skrev, for 34 minutter siden:

Du bliver klogere min ven :D

Hvad ved du om det? I min optik er EG ikke så meget anderledes end andre halvåbne fora med en population af gamle og nye medlemmer. Så længe man holder sig til sagen og i store træk følger de vejledende regler, samt holder en pæn tone, så bliver man også behandlet pænt. Stort set ligesom alle andre steder, man kommer som ny. 

God dag

RR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Amagerstar skrev, for 41 minutter siden:

Jamen det er da fint. 

Men undlad helt at kritisere nogle af de erfarnes indlæg. For så vil du næsten med garanti blive svinet til, som jeg er blevet. Og så er det klogest bare at stå skoleret, og ignorere disse tilsvininger, hvis man ikke vil risikere at ryge ud. 

Jeg kan da komme med et eksempel. På et tidspunkt var jeg kommet med en anmeldelse efter et besøg hos en massagepige. Men da det var 4 uger efter jeg skrev anmeldelsen. Så blev jeg svinet til på det groveste fra flere siden for at den var alt for gammel. og at jeg i stedet for skulle have lagt den ind i hyggesnak i stedet for:-)

men selv god dag.

Ja det lyder s'gu' lidt fintfølende. Omvendt så kan en anmeldelse af en flere uge gammel oplevelse jo miste lidt værdi, eftersom mange af de udenlandske piger ofte kun er på gennemrejse i DK. Derfor tænker jeg, at det er i orden at kommentere tidspændet i forhold til informationsværdi, men en negativ kommentar skal selvfølgelig holdes i en ordentlig tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Åh altså. 

Jo, nye brugere får af og til en hård medfart, men der er også stor forskel på hvordan man tager kritik til sig. Der er mange forumkategorier herinde, og det kan være svært som ny bruger at gennemskue lige hvor indlæg hører til og hvad man må hvor, og erfarne brugere retter gerne på de nye, med forskellig grad af sober tone. 

Mit første opslag herinde blev ikke vel modtaget. Jeg har været inaktivt medlem længere, men skrev mit første indlæg under første corona nedlukning. Om corona nedlukningen. Jeg havde godt læst, at man kun skulle lave nye corona indlæg hvis de ikke kunne dækkes ind under de allerede eksisterende tråde, men det var lige da Mette havde forlænget nedlukningen, så jeg tænkte, at et indlæg med den info og et opmuntrende "det er hårdt, men hold ud" budskab var en god måde at starte ud herinde, og der var ingen der havde delt den info endnu, som jeg tænkte var ret relevant. Det var det ikke, og jeg fik megen kritik for at starte en ny tråd og være åbenlyst opmækksomhedshungrende. Det var da lidt æv, og gjorde mig meget meget forsigtig med at lave opslag derefter i frygt for at kritikken skulle hagle ned over mig igen, men hvad jeg ikke gjorde var, at bebrejde min fejl på dem som rettede mig. Jeg sagde også pænt undskyld til  den moderator som kontaktede mig. 

Derefter lærte jeg stille og roligt forum at kende, og kunne godt se, hvorfor det var irriterende med coronatråd nr 117. Lidt ydmyghed klæder også, og villighed til at lytte til de erfarne. I dag bliver jeg selv irriteret hver gang en ny coronatråd popper op som sagtens kunne ligge under de andre. 

Til gengæld synes jeg også at erfarne brugere ind imellem lader deres generelle irritation over dem som ikke har fanget regler med link, lokation, navn, rette forum for indlæg etc.,  gå lidt meget udover den enkelte nye bruger, som i al uskyldighed ikke har fanget forummets normer. Det er ikke nemt at overskue det hele som ny herinde, og man kommer længere med konstruktiv feedback end et slag i hovedet. Man kommer også længere med at tage feedback til sig end ved at gå i forsvarsposition.

Og vi er vel alle sammen nogenlunde med på, at man oftest anmelder noget når det er helt fantastisk eller helt elendigt og sjældent når noget er okay, så trustpilot er næppe udtryk for den reelle oplevelse på EG

Redigeret af Nannas Hjørne
Grammatik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Åh altså. 

Jo, nye brugere får af og til en hård medfart, men der er også stor forskel på hvordan man tager kritik til sig....

Nu skal det altså noteres at TS har været her siden 2014, så særligt ny er han jo ikke. Man tænker at på 6 år skulle man måske have beroliget sig lidt...eller forladt for længe siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Nu skal det altså noteres at TS har været her siden 2014, så særligt ny er han jo ikke. Man tænker at på 6 år skulle man måske have beroliget sig lidt...eller forladt for længe siden.

Sandt. Jeg skrev nu også mere generelt uden at sætte mig ind i TS historik. 

Men på den anden side har jeg været her siden 2019 og brugte først aktivt siden i 2020, såe... 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Hmmmmm, der var tidligere på dagen en tråd fra en anden bruger, hvor denne bruger sagde farvel. Teksten i begge ts indlæg er ens?
Det ser ud som om 1.  tråd er slettet?

Nemlig, den læste jeg også. Den var startet af en relativt ny bruger (eller måske snarere: under et relativt nyt brugernavn), men tråden er vist væk nu.

@Nannas Hjørne har en rigtig god forklaring på årsagerne ovenfor, synes jeg.

Jeg kender ikke trådstarter og hans historik, men der er selvfølgelig forskel på nye brugere og deres måde at henvende sig til forummet på. Som jeg ser det, får nye brugere med en sober tone stort set altid en fornuftig modtagelse. Måske lidt kølig i nogen tilfælde, hvilket måske kan tilskrives, at man ikke altid har overskud til at komme alle i møde, og at man ikke altid orker feedback til én, som måske kun gider forummet i kort tid.

Omvendt er der også en betragtelig mængde nye brugere, som henvender sig med en forholdsvis frembusende stil og nærmest kræver, at forummet forholder sig til dette og hint, og disse brugere får af og til et svar i samme boldgade fra etablerede brugere.

Som man råber i skoven, får man svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det ville gå nye bruger meget bedre, brugte de lige lidt tid på, at læse reglerne, sætte sig ind i kategorierne og derefter stikke en finger i jorden. Inden de kaster sig ud i, at skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja han har jo ikke skrevet særligt meget - med det brugernavn i hvert fald. Men var alligevel aktiv første gang 2014, og var i 2016 med i en tråd hvor han kaldte andre for dumme og løgnere - uden at nogen svarede i samme ton. Tråden blev lukket.

Han skriver på Trustpilot den 2 jan at han er glad at han kom ud af dette elendige forum. Hvad han åbenbart ikke endnu har.

Aner ikke hvorfor nogle folk bliver så bitre herinde, og endda heller ikke kan frigøre sig fra bitterheden, men bliver ved og ved. Et forum man ikke kan lide, er det jo meget nemt at forlade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerstar skrev, 1 time siden:

Er der en voksen tilstede? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Ja, nogen gange kan det godt svare lige at tjekke profilen, og læse nogle at deres indlæg før man kommentere.    Med mindre at moderationen har slettet en helvedes masse af brugerens indlæg er der faktisk ikke ret meget hold i, at personen ofte er blevet svinet til af andre faste medlemmer.  Det fortæller jo ikke om man via PM modtager og/eller selv ligger i konflikt med andre. 

Budskabet er alment kendt.  Faktuelt er der intet hold i påstandene,  men derfor man jo stadig godt rent følelsesmæssigt føle, at alle erfarne brugere er på nakken af en osv. Selvfølgelig er der en kultur på EG.  Det er også fair, at man lige skal vende sig lidt til hvordan man skal udtrykke sig for at føle sig accepteret og værdsat.  Men hvis man efter flere år, stadig føler sig udenfor, og forfulgt, så burde man måske nok bare erkende, at man nok kunne bruge sin tid bedre andre steder.

Faktum er nok, at de såkaldte "erfarne" brugere er tilfredse med moderationen og i øvrigt nøjedes med eller begrænser lysten til, at kommunikere med andre der ikke holdningsmæssigt eller g i sprogbrug ligger så langt væk fra en selv, at man alligevel ikke kan have en konstruktiv debat eller meningsudveksling. 

Vil man blive fornærmet og føle sig som et uskyldigt offer kan det selvfølgelig også ske på EG,  men  et eller andet sted behøver man jo ikke at søge konflikterne.  Man kommer faktisk ret langt ved bare at skive i et anstændigt sprog,  og undlade at kommentere på folk der kalder en for en kraftidiot.  Jamen  det er man da nødt til at regere på ?   Næ, det at stille krav til hvem og hvad man gider at kommentere på, er da en styrke.   Andre er jo heldigvis ikke dumme, så fordi den slags indlæg ikke for nogen opmærksom, betyder jo heldigvis ikke, at så er det nok rigtigt.  Så  tåbeligheder kan sagtens stå ubemærket hen, uden at det så bliver en sandhed.

Afslutningsvis skulle ens virke på EG vel gerne afspejle at man hygger sig på platformen, snarere end at man logger på for at enten at vise at man er sur eller at blive sur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Amagerstar skrev, for 1 time siden:

Med mindre du har flere aktive brugere og de seneste tråde du har kommenteret på, har været af en sådan negativ karakter, at de er blevet slettet af admin/moderator, så har du senest før dette indlæg kommenteret tilbage d. 16 januar 2019 og før der 24 juli 2018.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/19853-amagerstar/content/

Måske skulle du overveje, at gå ind på din konto indstillinger og prøve funktionen Delete My Account..

Pas godt på dig selv!

image.png.2b1b2ed9bf94d07bc288a36c63f29105.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Jeg synes, at mods herinde er fair og gør et stykke stykke (gratis) arbejde, og så længe man overholder almindelig pli, så har jeg ikke oplevet, at folk er blevet irettesat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...