Hop til indhold

30 personer sigtet for at have åbne bordeller i København - TV2 Nyheder

Featured Replies

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 3 timer siden:

Det synes jeg nu også godt, at jeg kan og anser mig også selv som er godt menneske. Og når nu du ser det gode i mennesker, hvorfor kalder du så egentlig mig fordømmende. Det virker jo negativt. Du kunne også tage det andet perspektiv, at jeg kæmper for dem, der faktisk har brug for en førtidspension da det er deres eneste mulighed for en indtægt. 

Men man skal også kunne konkludere på rent fakta. Så kan der være forskellige årsager til, hvorfor kvinde har gjort som hun har. Men at få udbetalt førtidspension og samtidig arbejde som GP, det hænger bare overhovedet ikke sammen. 

Men at være førtidspensioner mekaniker, og skruer lidt på en bil når overskuddet er til, det er ok?

• Svar 109
  • Visninger 12.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kind of Blue
    Kind of Blue

Principielt er jeg enig, men når jeg tænker på, hvor mange penge rige spekulanter placerer i skattely, har jeg virkelig svært ved at blive forarget over en førtidspensionist, der tjener nogle få håndø

• Pu ha.  Det var da en trist historie. Nu er det jo ikke til at vide, hvad der reelt er sket.  Tænker at der må have været en konflikt imellem hende og kunden.  Det er vel de færreste kunder der b

• Vel også rimeligt, at hun bliver "knaldet" når hun både undlader, at betale til samfundet og samtidigt får sociale ydelser fra samfundet. 

Postede billeder

Skrevet
Benjamin skrev, 1 time siden:

Svenske kolleger kunne omkring 1960-65 fortælle, hvor udbredt hjemmebrænding af sprit var.

Det er det stadig, især i de nordlige dele. En gammel fin tradition vi ikke forlader så let.

Benjamin skrev, for 38 minutter siden:

og priserne på vin og øl i Systembolaget er rimelige, hvorimod spiritus stadig er dyrt.

Det er lidt som så med det. Systembolaget er verdens største indkøbere af alkoholdrik, og kan derfor mange gange få meget gode priser. Men fremfor alt er udbuddet enormt stort.

Skrevet
Lady C skrev, for 1 time siden:

Jeg synes jo heller ikke der skal snydes. Også jeg kan blive lidt harm hvis der foregår direkte socialt bedrageri.

Nej, og så er der jo ingen grund til at skrive mere  :D

Skrevet

Tja, men sorte penge kommer jo også i omløb, endda mest til forbrug som samfundet skriger på nu, ikke at jeg synes det er i orden, men.prøv at se lidt neuanceret på på det ikke?

Skrevet
Mr Black skrev, for 1 time siden:

Bare jeg ikke skal gå udenfor om natten derovre :D

At man mangler balls er ikke noget man skal skamme sig over.

Skrevet

Principielt er jeg enig, men når jeg tænker på, hvor mange penge rige spekulanter placerer i skattely, har jeg virkelig svært ved at blive forarget over en førtidspensionist, der tjener nogle få håndører sort.

Redigeret af Kind of Blue
Blev vist lidt politisk. Sorry.

Skrevet
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Men at være førtidspensioner mekaniker, og skruer lidt på en bil når overskuddet er til, det er ok?

Hvilke andre arbejdsrelaterede situationer skal jeg så forholde mig til bagefter? 

Får man førtidspension fordi man på alle tænkelige måder ikke kan bidrage til arbejdsmarkedet, så er det naturligvis ikke Ok, at tjene penge på at lave andres biler, hvis det er det du spørger til. 

Skrevet
Kammerherre skrev, for 14 timer siden:

Jeg er godsejer, så jeg har mange kamre, der er altid plads til en til

Så kan jeg måske leje et værelse hos dig et par timer? :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.