Guest Misjo1 Skrevet 13. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 3 timer siden: Det synes jeg nu også godt, at jeg kan og anser mig også selv som er godt menneske. Og når nu du ser det gode i mennesker, hvorfor kalder du så egentlig mig fordømmende. Det virker jo negativt. Du kunne også tage det andet perspektiv, at jeg kæmper for dem, der faktisk har brug for en førtidspension da det er deres eneste mulighed for en indtægt. Men man skal også kunne konkludere på rent fakta. Så kan der være forskellige årsager til, hvorfor kvinde har gjort som hun har. Men at få udbetalt førtidspension og samtidig arbejde som GP, det hænger bare overhovedet ikke sammen. Men at være førtidspensioner mekaniker, og skruer lidt på en bil når overskuddet er til, det er ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Januar, 2021 Benjamin skrev, 1 time siden: Svenske kolleger kunne omkring 1960-65 fortælle, hvor udbredt hjemmebrænding af sprit var. Det er det stadig, især i de nordlige dele. En gammel fin tradition vi ikke forlader så let. Benjamin skrev, for 38 minutter siden: og priserne på vin og øl i Systembolaget er rimelige, hvorimod spiritus stadig er dyrt. Det er lidt som så med det. Systembolaget er verdens største indkøbere af alkoholdrik, og kan derfor mange gange få meget gode priser. Men fremfor alt er udbuddet enormt stort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Lady C skrev, for 1 time siden: Jeg synes jo heller ikke der skal snydes. Også jeg kan blive lidt harm hvis der foregår direkte socialt bedrageri. Nej, og så er der jo ingen grund til at skrive mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. Januar, 2021 Tja, men sorte penge kommer jo også i omløb, endda mest til forbrug som samfundet skriger på nu, ikke at jeg synes det er i orden, men.prøv at se lidt neuanceret på på det ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 1 time siden: Bare jeg ikke skal gå udenfor om natten derovre At man mangler balls er ikke noget man skal skamme sig over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kind of Blue 102 Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) Principielt er jeg enig, men når jeg tænker på, hvor mange penge rige spekulanter placerer i skattely, har jeg virkelig svært ved at blive forarget over en førtidspensionist, der tjener nogle få håndører sort. Redigeret 13. Januar, 2021 af Kind of Blue Blev vist lidt politisk. Sorry. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 13. Januar, 2021 Misjo1 skrev, 1 time siden: Men at være førtidspensioner mekaniker, og skruer lidt på en bil når overskuddet er til, det er ok? Hvilke andre arbejdsrelaterede situationer skal jeg så forholde mig til bagefter? Får man førtidspension fordi man på alle tænkelige måder ikke kan bidrage til arbejdsmarkedet, så er det naturligvis ikke Ok, at tjene penge på at lave andres biler, hvis det er det du spørger til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 14. Januar, 2021 Kammerherre skrev, for 14 timer siden: Jeg er godsejer, så jeg har mange kamre, der er altid plads til en til Så kan jeg måske leje et værelse hos dig et par timer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 14. Januar, 2021 Fra dr.dk https://www.dr.dk/nyheder/indland/bordeller-er-aabne-trods-coronaregler-syv-dages-politikontrol-gav-over-30-sigtede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 14. Januar, 2021 https://ekstrabladet.dk/krimi/politimand-kraeves-faengslet-for-bordeldrift/8429501 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg