Hop til indhold
Gnomen

30 personer sigtet for at have åbne bordeller i København - TV2 Nyheder

Recommended Posts

Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 6 minutter siden:

Dit skriv her minder mig om en anden tråd der lige er startet op, hvor der bl.a. skrives at nogle GP’er herinde bliver meget fornærmede, hvis man kritiserer dem lidt eller er uenige med dem. 

Nu lyder du som lille Lise, der ikke måtte få en rød slikkepind, men måtte nøjes med en grøn. 

Skulle have holdt mig til en tidligere kommentar om ikke, at indlede mig i diskussioner med dig mere. Du har altid ret og går man imod dine holdninger og meninger, så bliver du i den grad fornærmet og synes faktisk du bliver lidt ubehagelig. Du synes sikkert det samme om mig. 

Jeg skal ikke forstyrre ladyen mere. På forhånd undskyld og god aften til dig! 

Nå ja. Jeg er jo bare en GP der skal huske min plads og ikke tro jeg kan argumentere og have en mening. Og når jeg er uenig om noget skal jeg huske at jeg til syvende og sidst er til for at Please den mandlige bruger herinde. Og så ellers holde kæft og se godt ud. For det er jo det jeg er bedst til. 

Jeg glemte det sgu ups. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Næhh, bare i holder jer ovre ved jer selv og ikke prøver på at pådutte os andre jeres røde frelste holdninger..og når i så alligevel føler trang til at leve livet så kommet i herover og skaber jer ;)

Det var så din politiske og personlige holdning til Sverige. Men jeg har stadig ikke fået nogle tips om de der nemme forbrydelserne som jeg hjertens gerne vil prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Nå ja. Jeg er jo bare en GP der skal huske min plads og ikke tro jeg kan argumentere og have en mening. Og når jeg er uenig om noget skal jeg huske at jeg til syvende og sidst er til for at Please den mandlige bruger herinde. Og så ellers holde kæft og se godt ud. For det er jo det jeg er bedst til. 

Jeg glemte det sgu ups. 

Ups nu glemte jeg også noget. 

Vil blot give et kort svar. Jeg har intet imod, at du har holdninger og heller intet imod, at vi ikke er enige. 

Jeg synes bare du hurtig bliver så grov i retorikken, og måske jeg også gør det. 

Jeg er nok nået til den konklusion, at det sjældent ender godt når vi to indleder en lille diskussion og tror det er bedre fremover, at jeg ikke gør opmærksom på når jeg ikke er enig med dig ;)

Hyg dig og ønsket om det og at du får en god aften er faktisk ganske velment! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Det var så din politiske og personlige holdning til Sverige. Men jeg har stadig ikke fået nogle tips om de der nemme forbrydelserne som jeg hjertens gerne vil prøve.

For at tage de mest nærliggende på det her forum så kan man ikke lovligt købe fisse i Sverige og man kan heller ikke købe bajere :D..som jeg siger, lorteland !

at du nævner og prøver at latterliggøre min påstand viser blot at du er en af de typisk røde frelste svenskere med en utrolig stor dobbeltmoralskhed og lyst til at fortælle alle andre om hvad der er rigtigt og forkert..lol

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, Lige nu:

Ups nu glemte jeg også noget. 

Vil blot give et kort svar. Jeg har intet imod, at du har holdninger og heller intet imod, at vi ikke er enige. 

Jeg synes bare du hurtig bliver så grov i retorikken, og måske jeg også gør det. 

Jeg er nok nået til den konklusion, at det sjældent ender godt når vi to indleder en lille diskussion og tror det er bedre fremover, at jeg ikke gør opmærksom på når jeg ikke er enig med dig ;)

Hyg dig og ønsket om det og at du får en god aften er faktisk ganske velment! 

Jamen det har du sagt før. 

Jeg kan på ingen måde se at jeg er grov i retorikken.  Så der er vi så også uenige :ph34r:

God aften til den sorte ridder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

For at tage de mest nærliggende på det her forum så kan man ikke lovligt købe fisse i Sverige og man kan heller ikke købe bajere :D..som jeg siger, lorteland !

Det første har du helt ret i. Lorteland. Men desværre er det ikke nogen kunstart at undvige at forbryde sig mod den lov. Det gør man klogt i at ikke prøve.

Det andet er helt forkert. Faktiskt så forkert at jeg mistænker at vi har mindst cirka 500 ggr flere bajervalg end Danmark, men det har jo ikke ret meget med forbrydelser at skaffe.

Men vi lader den bare ligge, din point var vel at fortælle mig og verden om hvilket lorteland Sverige er og at vi svenskere helst skal holde os hjemme og ikke komme til Danmark. Det har du så nu gjort, og du deler din opfattelse med mange danskere. Men så længe du ikke kan få istand en post-coronalov som forbyder svenskere i Danmark, så vil der komme svenskere til Danmark. Ligesom der vil komme danskere til lortelandet. Hvor de bl.a. hygger sig og køber bajer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Det første har du helt ret i. Lorteland. Men desværre er det ikke nogen kunstart at undvige at forbryde sig mod den lov. Det gør man klogt i at ikke prøve.

Det andet er helt forkert. Faktiskt så forkert at jeg mistænker at vi har mindst cirka 500 ggr flere bajervalg end Danmark, men det har jo ikke ret meget med forbrydelser at skaffe.

Men vi lader den bare ligge, din point var vel at fortælle mig og verden om hvilket lorteland Sverige er og at vi svenskere helst skal holde os hjemme og ikke komme til Danmark. Det har du så nu gjort, og du deler din opfattelse med mange danskere. Men så længe du ikke kan få istand en post-coronalov som forbyder svenskere i Danmark, så vil der komme svenskere til Danmark. Ligesom der vil komme danskere til lortelandet. Hvor de bl.a. hygger sig og køber bajer.

Ja desværre har du nok ret..hader fulde svenskere..så bliver det ikke meget dummere :wacko:

Og så har vi ikke engang været inde på jeres syn på muslimer og den store lyst til at få smadret eget land :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 28 minutter siden:

Jeg glemte det sgu ups. 

Det klæder dig faktisk ikke at skrive sådan.   ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 6 timer siden:

Så hvis nogle "sulter" skal ALLE  sulte? 

Hvis nogle har det dårligt skal ALLE have det dårligt? 

Det er ikke det, jeg siger. Men de penge, som man kunne spare ved at modregne modregne indtægten fra prostitution, dem kunne man give til andre klienter. Det kan man ikke, når der snydes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 25 minutter siden:

Ja desværre har du nok ret..hader fulde svenskere..så bliver det ikke meget dummere :wacko:

Og så har vi ikke engang været inde på jeres syn på muslimer og den store lyst til at få smadret eget land :D

Jeg har fra velinformerede kilder, at fulde danskere ikke er et spor smartere.

Muslimer? Den skal vi nok ikke tage her, så bliver det hurtigt karantæne - og ikke en corona en af slagsens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 42 minutter siden:

at du nævner og prøver at latterliggøre min påstand viser blot at du er en af de typisk røde frelste svenskere med en utrolig stor dobbeltmoralskhed og lyst til at fortælle alle andre om hvad der er rigtigt og forkert..lol

Nåeh? Var det ikke egentlig dig som fortalte alle andre om hvad som var forkert? Sverige f.eks. At citere en dansker er altså utroligt stor dobbeltmoral? Jeg tror du er ved at løbe lidt vild blandt dine sentenser og argumenter. Men så siger vi bare at jeg er en af de typiskt røde frelste svenskerne, det er helt fint med mig. Desværre er det jo ingen forbrydelse det heller:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Mr Black skrev, 1 time siden:

Det er jo heller ikke pisse svært at bryde en lov i Sverige, det er nærmere en kunst at undgå det :D

m

Det er jo som man ser det. Det er faktisk nemmere i Danmark at bryde en lov end i Sverige. "Forbudssverige" er en dansk opfindelse, der ikke har hold i virkeligheden. Sikkert opfundet af en halvfuld dansk turist der gerne ville være hel-fuld, og fandt ud af han ikke kunne købe alkohol nede i 7-Eleven. Men han tænkte vist ikke på det emsige danske politi, der giver bøder hvis du går over for rødt. Det gør/kan svensk politi ikke..... For kommer der ikke en bil, er et fx ikke forbudt at krydse en vej. Som i Danmark......øh Forbudsdanmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 39 minutter siden:

Det klæder dig faktisk ikke at skrive sådan.   ;) 

Det var stærkt ironisk. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Nåeh? Var det ikke egentlig dig som fortalte alle andre om hvad som var forkert? Sverige f.eks. At citere en dansker er altså utroligt stor dobbeltmoral? Jeg tror du er ved at løbe lidt vild blandt dine sentenser og argumenter. Men så siger vi bare at jeg er en af de typiskt røde frelste svenskerne, det er helt fint med mig. Desværre er det jo ingen forbrydelse det heller:(

Og du gør som røde oftest gør, jeg lader den bare stå der...du udstiller dig selv på bedste vis...kys kys..lille Skat :lol:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
[email protected] skrev, for 33 minutter siden:

Det er ikke det, jeg siger. Men de penge, som man kunne spare ved at modregne modregne indtægten fra prostitution, dem kunne man give til andre klienter. Det kan man ikke, når der snydes.

Jeg synes jo heller ikke der skal snydes. Også jeg kan blive lidt harm hvis der foregår direkte socialt bedrageri. 

Men uanset hvor harm jeg kan blive over det så ville jeg ikke kunne finde på at anmelde det. 

Anmelderi og det at gå og stikke hinanden er bare noget der gør mig endnu mere harm. 

Og derfor må jeg nøjes med at leve med min harme - for en stikker - det vil jeg altså ikke være. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 4 minutter siden:

Og du gør som røde oftest gør, jeg lader den bare stå der...du udstiller dig selv på bedste vis...kys kys..lille Skat :lol:

Du lader den bare stå der? Ja kan du egentlig noget andet?

Ja for dælen jeg udstiller mig gerne, man skal ikke være hemmelig med sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 14 minutter siden:

Det er jo som man ser det. Det er faktisk nemmere i Danmark at bryde en lov end i Sverige. "Forbudssverige" er en dansk opfindelse, der ikke har hold i virkeligheden. Sikkert opfundet af en halvfuld dansk turist der gerne ville være hel-fuld, og fandt ud af han ikke kunne købe alkohol nede i 7-Eleven. Men han tænkte vist ikke på det emsige danske politi, der giver bøder hvis du går over for rødt. Det gør/kan svensk politi ikke..... For kommer der ikke en bil, er et fx ikke forbudt at krydse en vej. Som i Danmark......øh Forbudsdanmark

Jeg husker den gang i opfandt udtrykket Forbudssverige. Når det blev tjekket op på, viste det sig at Danmark havde omtrent 1000 flere love og paragrafer som omgærdede det danske hverdagsliv. Men vi er et generøst folk som gerne byder på den slags. Det som gør danskere glade gør også os glade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg husker den gang i opfandt udtrykket Forbudssverige. Når det blev tjekket op på, viste det sig at Danmark havde omtrent 1000 flere love og paragrafer som omgærdede det danske hverdagsliv. Men vi er et generøst folk som gerne byder på den slags. Det som gør danskere glade gør også os glade.

Ja, nemlig. Men det er jo aldrig pænt at spolere en god myte med fakta.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Ja, nemlig. Men det er jo aldrig pænt at spolere en god myte med fakta.....

Nej, det risikerer at gøre tilværelsen nuanceret. Se bare på USA lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Are there any queers in the theater tonight ?

Get them up against the wall

There`s one in the spotlight, he don`t look right to me

Get him up against the wall

That one looks jewish

and that one`s a coon

who let all this riff raff into the room ?

There`s one smoking a joint

and another one with spots !

If I had my way

I`d have all of you shot

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mr Black deltager IKKE i denne tråd. 
Som mange (alle) ved, ønsker vi ikke politisk debat her på forum. 
Det brød han her, men I andre holdt jer rimeligt på tråden. 
Vi holder tråden åben for det, der er trådens emne. 

Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 20 minutter siden:

Ordet Forbudssverige fremkom i forbindelse med, at det var vanskeligt at købe øl, vin og spiritus, og det var meget dyrt, samt ofte svært at få serveret til maden på en restaurant. Har selv oplevet, at ikke engang en øl kunne man få uden, at der hørte spisning til.

Svenske kolleger kunne omkring 1960-65 fortælle, hvor udbredt hjemmebrænding af sprit var.

Men efterhånden er Sverige blevet næsten normalt, med barer og restauranter, og priserne på vin og øl i Systembolaget er rimelige, hvorimod spiritus stadig er dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...