Gnomen 6 Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) Set på TV2's hjemmeside Redigeret 13. Januar, 2021 af Gnomen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 læste en anden artikel derinde at kun 3 ud af 24 prostituerede på danske bordeller er moms registreret, tankevækkende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 1 minut siden: læste en anden artikel derinde at kun 3 ud af 24 prostituerede på danske bordeller er moms registreret, tankevækkende ... Er det ikke lidt lissom med de jyske håndværkere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) Roger Rabbit skrev, for 6 minutter siden: Er det ikke lidt lissom med de jyske håndværkere... det skal jeg ikke udtale mig om, men syntes det er tankevækkende og dumt, kender selv en pige som arbejdede på bordel og hun var på førtidspension ved siden af, hun blev knaldet i ordets bogstavelig forstand af en kunde og fik en bøde samt mistede sin pension efterfølgende af kommunen . Redigeret 13. Januar, 2021 af StockingsFeeet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) StockingsFeeet skrev, for 24 minutter siden: det skal jeg ikke udtale mig om, men syntes det er tankevækkende og dumt, kender selv en pige som arbejdede på bordel og hun var på førtidspension ved siden af, hun blev knaldet i ordets bogstavelig forstand af en kunde og fik en bøde samt mistede sin pension efterfølgende af kommunen . Pu ha. Det var da en trist historie. Nu er det jo ikke til at vide, hvad der reelt er sket. Tænker at der må have været en konflikt imellem hende og kunden. Det er vel de færreste kunder der bara angiver en GP for skatteunddragelse eller snyd med sociale ydelser. Det er nok også de færre GP´er der oplyser gæster om deres sociale ydelser osv. Med hensyn til at miste sin førtidspension, så er det faktisk mit indtryk, at årsagen så nok har været, at kommunen har vurderet at hendes arbejdsevne er blevet markant forbedret, nok mere end at hun har fået et skattesmæk. Vel også en fortælling der virkelig viser hvorfor man som GP´er skal holde info omkring sit privatliv tæt, og undlade at plapre løs, fordi stemningen føles dejlig Redigeret 13. Januar, 2021 af TheVoice 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Pu ha. Det var da en trist historie. Nu er det jo ikke til at vide, hvad der reelt er sket. Tænker at der må have været en konflikt imellem hende og kunden. Det er vel de færreste kunder der bara angiver en GP for skatteunddragelse eller snyd med sociale ydelser. Det er nok også de færre GP´er der oplyser gæster om deres sociale ydelser osv. Med hensyn til at miste sin førtidspension, så er det faktisk mit indtryk, at årsagen så nok har været, at kommunen har vurderet at hendes arbejdsevne er blevet markant forbedret, nok mere end at hun har fået et skattesmæk. Jeg skal ikke kunne sige hvad der lå til grund for det, men generelt tror jeg vi danskere er verdensmester i at anmelde hinanden. Vi skal ikke længere væk at min genbo ( som iøvrigt også er på førtidspension ) havde fået en ny kæreste i sommer, som overnattede hos hende flere dage i træk og det var der en som fik ondt i røven af i ejendommen og anmeldte hende til udbetaling danmark og de skulle gå alle hendes transaktioner igennem på hendes netbank flere år tilbage, det var ret grænseoverskridende ... Der er noget med at man ikke må have folk sovende/boende som kæreste hvis man er enlig forsørger på førtidspension . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 2 minutter siden: Jeg skal ikke kunne sige hvad der lå til grund for det, men generelt tror jeg vi danskere er verdensmester i at anmelde hinanden. Det er jo ingen hemmelighed, at mange kan få ondt i røven hvis nogen får noget man ikke selv får, eller fifler lidt med reglerne. Hvis man så krydre det med "jeg kan ikke lide naboen", så stiger lysten til anmelde. Omvendt skal det nok også lige nævnes, at mange ikke føler det behov, som langt hen af vejen lufter mistænkeligt af noget hævn. Har selv et godt og velfungerende liv, er det nu mit indtryk at det skal være virkeligt alvorligt før man begynder at anmelde folk man kender. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 13. Januar, 2021 Gnomen skrev, for 57 minutter siden: Set på TV2's hjemmeside Det var jo kun et spørgmål om tid inden, at politiet begyndte at give bøder til bordellerne i København/Hovedstadsområdet ligesom, at de gør i andre dele af landet. Det er da åbentlyst nemt at tjekke, om et bordel er åbent eller ikke dvs. tager man mod kunder eller ikke. Vedrørende om det er ok at have åbent her i Coronatiden, er der vist en million meninger om og mange andre tråde herinde på EG. Personligt håber jeg dog, at der bliver åbnet op og lempet på restriktioner her den 18/1 og jeg håber på alle brancher, men det er vist ønsketænkning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 11 minutter siden: Jeg skal ikke kunne sige hvad der lå til grund for det, men generelt tror jeg vi danskere er verdensmester i at anmelde hinanden. Vi skal ikke længere væk at min genbo ( som iøvrigt også er på førtidspension ) havde fået en ny kæreste i sommer, som overnattede hos hende flere dage i træk og det var der en som fik ondt i røven af i ejendommen og anmeldte hende til udbetaling danmark og de skulle gå alle hendes transaktioner igennem på hendes netbank flere år tilbage, det var ret grænseoverskridende ... Der er noget med at man ikke må have folk sovende/boende som kæreste hvis man er enlig forsørger på førtidspension . Da jeg blev skilt besluttede vi, at det var min eks og mig og ikke vores barn, der skulle flyttes i forbindelse med samkvem. Det betød, at hun to gange blev anmeldt for socialt bedrageri og måtte forklare sig for kommunen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 46 minutter siden: det skal jeg ikke udtale mig om, men syntes det er tankevækkende og dumt, kender selv en pige som arbejdede på bordel og hun var på førtidspension ved siden af, hun blev knaldet i ordets bogstavelig forstand af en kunde og fik en bøde samt mistede sin pension efterfølgende af kommunen . Kedelug og du sag. Jeg forstår ikke, at pigerne ikke momsregistrerer sig eftersom de fleste siger, at de ønsker ordnede forhold i branchen, accept af myndigheder og samfund mm. Ved at kører under momsradaren og evn supplere med socialbedrageri styrker de venstrefløjens krav om forbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 13. Januar, 2021 Roger Rabbit skrev, for 26 minutter siden: Kedelug og du sag. Jeg forstår ikke, at pigerne ikke momsregistrerer sig eftersom de fleste siger, at de ønsker ordnede forhold i branchen, accept af myndigheder og samfund mm. Ved at kører under momsradaren og evn supplere med socialbedrageri styrker de venstrefløjens krav om forbud. Enig, og personligt har jeg heller ikke lyst til at vores skattekroner skal gå til en persons førtidspension, når vedkommende rent faktisk er i stand til at arbejde og skaffe sig en indtægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, 1 time siden: det skal jeg ikke udtale mig om, men syntes det er tankevækkende og dumt, kender selv en pige som arbejdede på bordel og hun var på førtidspension ved siden af, hun blev knaldet i ordets bogstavelig forstand af en kunde og fik en bøde samt mistede sin pension efterfølgende af kommunen . Trist hvis man ikke må knalde hvis man er på FTP - jeg giver den da stadig gas, også på bordel ind i mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 13. Januar, 2021 massage er fedt skrev, for 1 minut siden: Trist hvis man ikke må knalde hvis man er på FTP - jeg giver den da stadig gas, også på bordel ind i mellem Undskyld, forstår ikke hvad du mener ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 13. Januar, 2021 massage er fedt skrev, for 2 minutter siden: Trist hvis man ikke må knalde hvis man er på FTP - jeg giver den da stadig gas, også på bordel ind i mellem Der er selvfølgelig forskel. For dig er det en fritidsting, for GP’en er det en indtægtskilde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, for 3 minutter siden: Undskyld, forstår ikke hvad du mener ? Jeg knalder da også, selvom jeg er på FørTidsPension (FTP) - men højst 2-3 gange om dagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 13. Januar, 2021 StockingsFeeet skrev, 1 time siden: det skal jeg ikke udtale mig om, men syntes det er tankevækkende og dumt, kender selv en pige som arbejdede på bordel og hun var på førtidspension ved siden af, hun blev knaldet i ordets bogstavelig forstand af en kunde og fik en bøde samt mistede sin pension efterfølgende af kommunen . Vel også rimeligt, at hun bliver "knaldet" når hun både undlader, at betale til samfundet og samtidigt får sociale ydelser fra samfundet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 13. Januar, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden: Der er selvfølgelig forskel. For dig er det en fritidsting, for GP’en er det en indtægtskilde. Ja - men aktiviteten er den samme, pengene blot med modsat fortegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 13. Januar, 2021 Nu også i Berlingeren https://www.berlingske.dk/samfund/ulovligt-aabne-bordeller-i-koebenhavn-foerer-til-30-sigtelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Januar, 2021 Jeg ville skulle synke rigtig dybt hvis jeg valgte at anmelde et andet menneske for at tjene lidt ekstra til sig selv. Det er i Danmark blevet rigtig svært at opnå førtidspension. Fp er ikke bare noget man sådan lige får. Der skal uendelige arbejdsprøvninger til og dyneløfteri fra kommunens side og års kamp for at bevise at man enten er fysisk eller psykisk ude af stand til at arbejde førend man får tildelt pension. Måske har personen en " usynlig" lidelse. Det kan være angst eller tilbagevendende og invaliderende depression, der gør det umuligt at opretholde et erhverv. Det kan være flere lidelser på en gang. Dårlig, nedslidt ryg, misbrug af den ene eller anden slags og med misbrug kommer psykiske problemer. At et menneske supplerer sin Fp med en indkomst som gp er da ikke noget man kan have ondt af? Det er mangel på indsigt, mangel på forståelse og mangel på menneske kundskab at gå anmelde andre mennesker til staten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 13. Januar, 2021 Lady C skrev, for 1 minut siden: At et menneske supplerer sin Fp med en indkomst som gp er da ikke noget man kan have ondt af? Synes du, det er rimeligt, at man har en ekstra indtægt - som ikke bliver modregnet, samtidig med at mange andre klienter må forsøge at overleve på en sultetakst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) [email protected] skrev, for 3 minutter siden: Synes du, det er rimeligt, at man har en ekstra indtægt - som ikke bliver modregnet, samtidig med at mange andre klienter må forsøge at overleve på en sultetakst? Så hvis nogle "sulter" skal ALLE sulte? Hvis nogle har det dårligt skal ALLE have det dårligt? Redigeret 13. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 13. Januar, 2021 Lady C skrev, for 14 minutter siden: Så hvis nogle "sulter" skal ALLE sulte? Hvis nogle har det dårligt skal ALLE have det dårligt? kan man kneppe kan man også arbejde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Januar, 2021 kenderen skrev, Lige nu: kan man kneppe kan man også arbejde... Øh nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 13. Januar, 2021 Lady C skrev, for 7 minutter siden: Øh nej. vi er vist ved sagens egentlige kerne hér ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 13. Januar, 2021 (edited) kenderen skrev, for 6 minutter siden: vi er vist ved sagens egentlige kerne hér ! Hvad mener du? Når jeg svarer så kortfattet er det jo fordi jeg svarer som der råbes i skoven Dvs når debatten og kommentarerne bliver så forsimplede og unuancerede og der kommer en kommentar som din med at " hvis man kan kneppe så kan man også arbejde" ja så svarer jeg også simpelt og unuanceret. Men Hvis din påstand om at Kan man kneppe så kan man også arbejde Gælder. Ja så må det vel også gælde at Kan man arbejde så kan man også kneppe. Hvilket betyder at hvis du har arbejdet 16timer i træk over flere dage og er udmattet og træt og helst bare vil ligge på sofaen og slappe af - ja så er der ingen kære mor - du skal sandelig kunne kneppe som en tyr når det kræves. For hei - du kan jo arbejde. Så kan du også kneppe Redigeret 13. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg