sidpaamitfjaes 14 Skrevet 9. Januar, 2021 (edited) Nogen der kan hjælpe mig med at finde en slank(ung) pige med små bryster, som tilbyder GFE, og hvor man kan regne med hvad hun lover?? Når jeg endelig finder nogen interressante annoncer, så er det som regel noget helt andet i virkeligheden end hvad der står i annoncerne. Silikone er totalt turn off for mig. Dansk eller udenlansk er ikke vigtigt, så længe man kan regne med hvad hun lover og hun er til stede under seancen både fysisk og mentalt. Det skal være på sjælland. Håber i kan hjælpe med erfaringer! Redigeret 9. Januar, 2021 af sidpaamitfjaes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 9. Januar, 2021 Et bud, da hun også arbejder i dit område https://annoncelight.dk/showad/310598 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. Januar, 2021 Læs anmeldelser, der er masser, men flere og flere lukker p.t. af indlysende årsager. Fx har Lia og Barbara lige lukket annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 9. Januar, 2021 Smuk og dejlig GFE - Filippa 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 9. Januar, 2021 http://www.eventyrpigerne.dk/girls/rikke/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 9. Januar, 2021 Glemmer ikke L.L. som virkelig var alt det som trådstarter efterspørger, og så var hun en dansk brunettepige. ..Måske Lily hos Cassiopeia har noget af det samme, men hun har jo aldrig vagt. Desværre. Nå, studierne skal sikkert også passes.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidpaamitfjaes 14 Skrevet 9. Januar, 2021 Lange skrev, for 7 timer siden: Smuk og dejlig GFE - Filippa Hende har jeg besøgt, og ja hun er smuk, men desværre ikke særligt til stede psykisk og hun virkede absolut ikke som en der havde det godt med at være GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidpaamitfjaes 14 Skrevet 9. Januar, 2021 Pophair skrev, for 7 timer siden: Et bud, da hun også arbejder i dit område https://annoncelight.dk/showad/310598 ser spændende ud, hun skal helt sikkert prøves, underligt at jeg aldrig er stødt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 9. Januar, 2021 sidpaamitfjaes skrev, for 3 timer siden: Hende har jeg besøgt, og ja hun er smuk, men desværre ikke særligt til stede psykisk og hun virkede absolut ikke som en der havde det godt med at være GP. Det er nogle måneder siden jeg var der sidst........, men det kan jeg slet ikke genkende.......jeg fik i den grad så hatten passede..... og på enkelte punkter langt mere end jeg havde betalt / turdet håbe på.... Filippa virkede i den grad tændt og opstemt..... K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidpaamitfjaes 14 Skrevet 12. Januar, 2021 Kanon1 skrev, den 10.1.2021 at 00:50: Det er nogle måneder siden jeg var der sidst........, men det kan jeg slet ikke genkende.......jeg fik i den grad så hatten passede..... og på enkelte punkter langt mere end jeg havde betalt / turdet håbe på.... Filippa virkede i den grad tændt og opstemt..... K det har hun sikkert også været, folk har sfølig sjældent samme opfattelse af en oplevelse og det kan sagtens være at du har haft bedre kemi med hende end jeg havde. cest la vie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg