Hop til indhold
sidpaamitfjaes

slanke piger med naturlige små bryster

Recommended Posts

Nogen der kan hjælpe mig med at finde en slank(ung) pige med små bryster, som tilbyder GFE, og hvor man kan regne med hvad hun lover??

Når jeg endelig finder nogen interressante annoncer, så er det som regel noget helt andet i virkeligheden end hvad der står i annoncerne.

Silikone er totalt turn off for mig.

Dansk eller udenlansk er ikke vigtigt, så længe man kan regne med hvad hun lover og hun er til stede under seancen både fysisk og mentalt.

Det skal være på sjælland.

Håber i kan hjælpe med erfaringer!

Redigeret af sidpaamitfjaes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs anmeldelser, der er masser, men flere og flere lukker p.t. af indlysende årsager. Fx har Lia og Barbara lige lukket annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemmer ikke L.L. som virkelig var alt det som trådstarter efterspørger, og så var hun en dansk brunettepige.

..Måske Lily hos Cassiopeia har noget af det samme, men hun har jo aldrig vagt. Desværre. 

Nå, studierne skal sikkert også passes..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 7 timer siden:

Smuk og dejlig GFE - Filippa

Hende har jeg besøgt, og ja hun er smuk, men desværre ikke særligt til stede psykisk og hun virkede absolut ikke som en der havde det godt med at være GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sidpaamitfjaes skrev, for 3 timer siden:

Hende har jeg besøgt, og ja hun er smuk, men desværre ikke særligt til stede psykisk og hun virkede absolut ikke som en der havde det godt med at være GP.

Det er nogle måneder siden jeg var der sidst........, men det kan jeg slet ikke genkende.......jeg fik i den grad så hatten passede..... og på enkelte punkter langt mere end jeg havde betalt / turdet håbe på....

Filippa virkede i den grad tændt og opstemt.....

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 10.1.2021 at 00:50:

Det er nogle måneder siden jeg var der sidst........, men det kan jeg slet ikke genkende.......jeg fik i den grad så hatten passede..... og på enkelte punkter langt mere end jeg havde betalt / turdet håbe på....

Filippa virkede i den grad tændt og opstemt.....

K

det har hun sikkert også været, folk har sfølig sjældent samme opfattelse af en oplevelse og det kan sagtens være at du har haft bedre kemi med hende end jeg havde.

cest la vie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...