Hop til indhold

fielaursen_

Featured Replies

Skrevet

Not in a lifetime.

Trunten virkerpå alle måder frastødende på mig, så nej. 

Skrevet

Har ikke selv leget med Fie Laursen.

Meeeeen fra dem jeg kender som har mødt hende siger at hun giver sig 100% i sengen og at hun er vild i sengen....

Hun skulle dog være ualmindelig dyr i drift.....

Skrevet

Der ligger en video af hende på xhamster, hvor det vist skal forestille et BJ, men der i stedet bliver rykket lidt hjælpeløst i pølsen. Jeg er ikke imponeret.

Har lidt svært med hendes ansigt,, det ser underligt ud? Men en pose over hovedet eller en tur bagfra kunne vel gøre det ;)

Skrevet

Er det her ikke et forum, hvor man har tolerance og åbenhed overfor hvem der gør hvad med hvem, hvor og hvordan man gør det. :huh:

@Miller223 Stiller et reelt spørgsmål, så hvorfor komme med de nedladne bemærkninger. Tak @Blækspruttemanden
<3

Sentio 

Skrevet

Gad da godt prøve fie. Bare for at sige man havde prøvet.  Har hørt hun er ret vild

Skrevet

Slettet - forkert tråd - beklager.

Redigeret af Advokat1

Skrevet
Advokat1 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan bekræfte, at hun giver sig fuldt ud i sengen :) Hun har en meget smuk lolitakrop, hvis man er til det  (på trods af at hun nu har passeret de 30). Hun er som udgangspunkt ganske rimelig med sugar - men hun kan godt lide at holde fest, så hvis man tager udgifterne til bobler, drinks, snacks m.v. med kan det da godt være, at nogle vil synes, at hun er dyr i drift. Men kedelig er hun i hvert fald ikke :)

Hvor dælen har du 30 år fra, hun er 24

Skrevet
Pophair skrev, for 6 minutter siden:

Hvor dælen har du 30 år fra, hun er 24

Se ovenfor - jeg beklager, at jeg blandede et par tråde sammen.

Skrevet
Advokat1 skrev, for 7 minutter siden:

Se ovenfor - jeg beklager, at jeg blandede et par tråde sammen.

Hehe, ja tror jeg da

Skrevet

Hun bor i Spanien nu, så jeg tænker ikke, hun gør sig på markedet herhjemme længere? 

Skrevet
KindKiddo skrev, for 2 timer siden:

Hun bor i Spanien nu, så jeg tænker ikke, hun gør sig på markedet herhjemme længere? 

Spanien er et stort land, en skam hun ikke skriver hvor hun bor, by/landsdel :-)

Skrevet

Og ikke for at afspore samtalen, men er der mon andre unge kvinder  fra div. tv bolle programmer der er på sugardaters.dk ?

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Der ligger en video af hende på xhamster, hvor det vist skal forestille et BJ, men der i stedet bliver rykket lidt hjælpeløst i pølsen. Jeg er ikke imponeret.

Har lidt svært med hendes ansigt,, det ser underligt ud? Men en pose over hovedet eller en tur bagfra kunne vel gøre det ;)

Nogen der har et link?

Skrevet

Jeg ville IKKE turde at sætte noget op. Hendes mentale tilstand og hang til offentlighedens opmærksomhed gør at jeg nok vil frygte at blive eksponeret ud over hvad smart er... Samtidigt synes jeg det er lidt synd - uanset hvor godt et knald nogle hævder hun kan være.

Skrevet
JyskMand35 skrev, for 6 minutter siden:

Hun er pisse fræk, kan desværre kun finde 2 videoer af hende

Mindst 3 :-):

https://xhamster.com/videos/samantha-kneppes-14410566

https://xhamster.com/videos/danish-deepthroat-xhLBFxA

https://xhamster.com/videos/danish-girl-pussy-play-xhATZ3k

(strammer godt rundt om shampoo/flasken ved 9:54 !)

Skrevet
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Fantastisk så er der en til en spiller senere. Håbede på at hun havde lavet flere, hun er godt nok fræk

Skrevet
Liderbukken skrev, for 24 minutter siden:

99,9% af de piger vi omtaler herinde er væsentlig kønnere end Fie Laursen ....

Ja, og de har ikke den uklædelige kartoffeltud, som Fi(ss)e Laursen render rundt med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.