KristianB1 46 Skrevet 5. Januar, 2021 tvr skrev, for 1 time siden: Hader I ikke bare når pigen går ud og åbner døren mens man ligger der i bar røv og dolk? Haha.. Gad vide, hvem der har anmeldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 5. Januar, 2021 Nogen der ved om kunden også fik en bøde? Jeg ved at hvis en bar holder åben efter lukketid får ejeren 10.000 i bøde og hver gæst får 2.500. tvr skrev, for 3 timer siden: Hader I ikke bare når pigen går ud og åbner døren mens man ligger der i bar røv og dolk? haha når politiet banker på så banker de satme på så det er svært at ignorere. Vi har dog nogle kvindelige betjente her i Midtvest jylland jeg meget gerne ville åbne op for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. Januar, 2021 Hold da op en flok dumsmarte bemærkninger, uden at sætte x ved, nok om det Pigen/pigerne står virkelig i en dårlig situation, vi hjælper hende dog ej ved at besøge hende som stadig annoncer Som en Gp skrev, så er det stadig lovligt at annoncere, resten siger sig selv, ingen sexbesøg I trådene kan jeg så læse der faktisk er stor aktivitet, gad dog vide hva mænd tænker med i denne situation vi er i pt Åh jo, der er vel 2 tilstede som begge bringer smitten videre eller hvordan vil i forsvar jeres besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 5. Januar, 2021 Romeo skrev, for 12 timer siden: Troede da ikke vi brugte det der moms her i Jylland Det er vist ikke kun moms, men vægtafgift der skal lægges til den annoncerede alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) Romeo skrev, for 7 timer siden: Nogen der ved om kunden også fik en bøde? Jeg ved at hvis en bar holder åben efter lukketid får ejeren 10.000 i bøde og hver gæst får 2.500. Det er ikke stafbart for kunden, at besøge en GP, der burde have lukket. Redigeret 5. Januar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet 6. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 18 timer siden: Det er ikke stafbart for kunden, at besøge en GP, der burde have lukket. Burde det ikke være det siden det er strafbart at være i en bar eller resturant der burde have lukket? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Januar, 2021 Romeo skrev, for 2 timer siden: Burde det ikke være det siden det er strafbart at være i en bar eller resturant der burde have lukket? Præcis, og ingen forskel, fejl er lige stor om man tilbyder eller modtager, vi er alle på det punkt i samme Båd, uanset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. Januar, 2021 Romeo skrev, for 2 timer siden: Burde det ikke være det siden det er strafbart at være i en bar eller resturant der burde have lukket? Det kan godt være, men det er ikke mig der er den lovgivende magt. Jeg ved blot, at det ikke er stafbart som kunde. Dårligt eksempel, men det er heller ikke stafbart som kunde i en taxa, at blive kørt hjem af en taxachauffør, der har fået administrativ inddraget sin førerret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 20 minutter siden: Det kan godt være, men det er ikke mig der er den lovgivende magt. Jeg ved blot, at det ikke er stafbart som kunde. Dårligt eksempel, men det er heller ikke stafbart som kunde i en taxa, at blive kørt hjem af en taxachauffør, der har fået administrativ inddraget sin førerret. Men det ville ellers være en god måde at inddrive lidt ekstra til at betale hjælpepakkerne til resten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 6. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 5.1.2021 at 14:50: EB vil jo også gerne tjene penge, og det er ikke ulovligt at annoncere. Og principielt kan det jo også være piger annoncerer for at sælge onlineydelser, telefonsex, trusser, eller bare ikke vil glemmes under nedlukningen. Men ville da have været fedt, hvis annoncørerne havde fået valget om at få tilbagebetalt deres annoncer - men det virker ikke som en fantastisk forretning for EB som sikkert ikke kan få en hjælpepakke for deres tab. Jeg vil da tro at EB kan få dækket noget af deres tab. Eller de kunne, for de har undladt at søge om hjælpepakker som bl.a. Politiken har søgt om. Jeg kender nu flere der er blevet fyret eller er tvunget til at holde deres forretning lukket pga. covid 19. Derfor er det også trist at se at flere GPer lader til at være lidt ligeglade. Synes ikke helt det er at udvise samfundssind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. Januar, 2021 @Val Venis Ah, jeg har allerede i andre diskussioner svaret på hvorfor det kan være svært for GP'er at holde lukkede, så det kommer jeg ikke ind på her. Jeg befinder mig som sædvanlig med et ben på hver side af gærdet. Jeg holder selv lukket og ville ønske alle gjorde, så vi kunne få nedlukningen overstået og det ikke går ud over andre som må holde lukket længere pga. de som ikke følger restriktionerne. På den anden side kan jeg sagtens se, hvordan GP'er, også de som betaler skat, har sværere ved at holde lukket end anerkendte erhverv, så jeg kan ikke lade være med at føle med dem, selvom jeg er uenig i deres valg om at holde åbent. De som ikke betaler skat har jeg megen lidt sympati for. Måske kunne EB få hjælpepakke for det tab de lider pga corona, men jeg tror ikke de kan få dækket for tab de selv vælger at have, som de ville gøre hvis de lukkede ned og tilbagebetale annoncører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. Januar, 2021 Romeo skrev, for 3 timer siden: Burde det ikke være det siden det er strafbart at være i en bar eller resturant der burde have lukket? Hvor har du i øvrigt fra, at det skulle være strafbart som kunde? Har lige læst lidt op på det, fordi det undrede mig. Det er bevillingsindehaveren og i nogle tilfælde de ansatte der kan straffes, men ikke gæsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 11 timer siden: Hvor har du i øvrigt fra, at det skulle være strafbart som kunde? Har lige læst lidt op på det, fordi det undrede mig. Det er bevillingsindehaveren og i nogle tilfælde de ansatte der kan straffes, men ikke gæsten. Jeg mener, hvis en frisør har åben, får både frisør og kunde bøde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. Januar, 2021 Den flittige skrev, for 40 minutter siden: Jeg mener, hvis en frisør har åben, får både frisør og kunde bøde. Det er jeg ikke så sikker på, men hvad ved jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Den flittige skrev, den 7.1.2021 at 09:40: Jeg mener, hvis en frisør har åben, får både frisør og kunde bøde. The Dark Knight skrev, den 7.1.2021 at 10:21: Det er jeg ikke så sikker på, men hvad ved jeg Bødetaksterne kan ses her: https://coronasmitte.dk/boedetakster-for-at-overtraede-restriktioner Du kan få en bøde på et værtshus for dette: Bøden for ikke at efterkomme serveringsstedets bortvisning er 2.500 kr. som kan forhøjes i gentagelsestilfælde. Redigeret 10. Januar, 2021 af mr. sving Rettelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 124 Skrevet 10. Januar, 2021 mr. sving skrev, for 13 minutter siden: Bødetaksterne kan ses her: https://coronasmitte.dk/boedetakster-for-at-overtraede-restriktioner Du kan få en bøde på et værtshus for dette: Bøden for ikke at efterkomme serveringsstedets bortvisning er 2.500 kr. som kan forhøjes i gentagelsestilfælde. Med mindre det er et gangbang på over 5 personer, så vil den bøde nok ikke komme i spil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 10. Januar, 2021 Endnu et bordel gik i corona fælden... https://vafo.dk/artikel/politiet-gik-i-aktion-på-bordel-to-kvinder-anholdt-for-at-overtræde-corona-reglerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 11. Januar, 2021 massage er fedt skrev, for 10 timer siden: Endnu et bordel gik i corona fælden... https://vafo.dk/artikel/politiet-gik-i-aktion-på-bordel-to-kvinder-anholdt-for-at-overtræde-corona-reglerne Trist at der er en stikker på spil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 11. Januar, 2021 Lykkelige Dan skrev, for 2 timer siden: Manden skulle hedde Peter Torp Larsen Varde AQua Importen og har fået en dom sidste år for RUFFERI Men fortsætter så under radaren ved at leje de klinikker han så melder hvis de ikke gør som han siger. Et trist, men desværre ikke usandsynligt scenarie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 11. Januar, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Et trist, men desværre ikke usandsynligt scenarie. Ja du har ret. Men smart at låne et klinik eller privat sted for så selv at få kvinder ind der og arbejde. Og makker de ikke ret. Melder han dem til politiet. Han går fri for han står ikke på lejemålet. Og klinikken får hele skrallet. Forstår ikke nogen kan være så afstumpet. Redigeret 11. Januar, 2021 af Lykkelige Dan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Januar, 2021 tvr skrev, den 5.1.2021 at 13:56: . Et en-til-en møde er langt mindre smittefarligt end køen foran en take-away restaurant til nytår....... Det er noget vrøvl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 18 minutter siden: Det er noget vrøvl. Når du siger det så kategorisk, går jeg ud fra du ikke stod i en flere hundrede meter lang kø, der til forveksling kunne have været et brud på forsamlingsforbuddet og kort afstand mellem kø-deltagerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Januar, 2021 Hej allesammen Nu stikker jeg, nok hovedet i hvepseboet. Nogen, kalder det, at stikke, når folk melder noget til politiet. Om det er et bordel, en spritbilist, et røveri, vold eller andre lovovertrædelser. Ja ville jeg anmelde vold, tyve, spritbilister. Ja det ville jeg da. Så kald mig bare stikker. Men når andre udøver et eller andet der potentielt, kan have alvorlig følger. Mener, jeg da man har pligt til at anmelde. Så er det GP, bordeller, klinikker osv. Ville jeg anmelde dem. Nej. Men et dilemma kunne være. vidste, man kvinden var smittet med corona, ja så ville jeg måske nok gøre det. Da hun, så ville være til fare for folkesundheden. Men er det fordi vi er på EG, at nogen mener det er fuldstændig forkert, at en GP meldes for overtrædelser? Skal en GP have særstatus i disse tider? Når alle andre, skal holde lukket, Hvilke formål mener folk så det er i orden, at GPere, holder åbent? Fordi mænd er liderlige, skal have taget trykket, eller fordi det er det bedste at skrive herinde? Så er der spørgsmålet, hvem har anmeldt? det er da underordnet. Det kan være en konkurrent, en forsmået kunde, GPere der holder lukket og synes det er usolidarisk, eller en helt anden grund. Fakta udfra artiklen er de piger, var her uden opholdstilladelse og arbejdstilladelse. Og artiklen siger jo egentlig ikke ret meget mere. Er det så i orden de bryder loven? Mon der er nogen der ved mere end de vil ud med? I disse corona tider. Må folk gøre hvad de vil. Men som så meget andet er der ofte en konsekvens for de, handlinger man laver. Og her på EG, er det faktisk sådan man kan anmelde folk der overtræder reglerne ja ligefrem en knap man kan trykke på i indlæg, spam osv. Er det ikke også stikkeri ? og er det så i orden? Eller føler folk at man bare hjælper Admin og de grønne? Ja alting er ikke nemt her i livet. Men i ønskes en god mandag allesammen. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg