Mr. Succes 37 Skrevet 3. Januar, 2021 er jeg den eneste der er træt af konstant at støde ind på prof piger på sugardaters? nu hvor bordellerne er lukket er det som om alle gp’erne er rykket ind på sugardaters hvor det næsten er umuligt at finde en sød og uskyldig pige til en sugardate.. øv 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. Januar, 2021 Kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste "uskyldig pige til en sugardate" Men fair, alt er relativt. Jeg er af åbenlyse årsager ikke søgende på sugardaters, men efter at have læst med herinde, tror jeg nu ikke der er så meget nyt i, at der er professionelle piger på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksenqvinde Skrevet 4. Januar, 2021 Mr. Succes skrev, for 10 timer siden: er jeg den eneste der er træt af konstant at støde ind på prof piger på sugardaters? nu hvor bordellerne er lukket er det som om alle gp’erne er rykket ind på sugardaters hvor det næsten er umuligt at finde en sød og uskyldig pige til en sugardate.. øv SugarDaters eller GP - klinik eller privat .... same same og med en enkelt fællesnævner! Prostitution Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 4. Januar, 2021 Voksenqvinde skrev, for 6 minutter siden: SugarDaters eller GP - klinik eller privat .... same same og med en enkelt fællesnævner! Prostitution underlig kommentar ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 4. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden: Kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste "uskyldig pige til en sugardate" Men fair, alt er relativt. Jeg er af åbenlyse årsager ikke søgende på sugardaters, men efter at have læst med herinde, tror jeg nu ikke der er så meget nyt i, at der er professionelle piger på SD Du behøver da ikke grine.. Der er masser af unge kvinder (ikke jomfruer) men ganske alm. studerende el. lign - som for penge el. spænding sugardater.. Jeg har mødt mange (alt for mange) det kunne tage uger at lave en aftale, men wupti, når hun så stod hos mig, eller jeg hentede hende - så var ventetiden glemt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 4. Januar, 2021 aarhus62 skrev, for 4 minutter siden: Du behøver da ikke grine.. Der er masser af unge kvinder (ikke jomfruer) men ganske alm. studerende el. lign - som for penge el. spænding sugardater.. Jeg har mødt mange (alt for mange) det kunne tage uger at lave en aftale, men wupti, når hun så stod hos mig, eller jeg hentede hende - så var ventetiden glemt.. helt enig, skal mødes med en 3g'er for 3'e gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden: Kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste "uskyldig pige til en sugardate" Men fair, alt er relativt. Det er en meget fin balance at holde selvbedraget kørende, hvis "sugarbaben" er for åben omkring hvad hun laver, så falder illusionerne fra hinanden. Jeg har selv været der flere gange, hvor jeg har bakket ud fordi hun var "for" på mændene på sugardaters kan segmenteres, men en stor gruppe (inkl. mig selv) - var der for at betale kvinder for at have sex med dem, uden at være prostitueret, der er jo ganske vanskeligt at overbevise sig selv om det ikke er direkte prostitution, men noget andet og mere når man står med de fedtede tusind lapper og en halv stivert på Hvis "Sugarbaben" er for professionel - så er det komplet umuligt at holde illusionen kørende, og så kan man jo lige så godt finde sugarbaben på annoncelight Jeg vil give dig ret i at det er lidt sjovt, at være utilfreds med at finde kvinder der sælger sex, på et site der formidler sex for sugar (pssssst det betyder penge). 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 4. Januar, 2021 Mr. Succes skrev, for 10 timer siden: er jeg den eneste der er træt af konstant at støde ind på prof piger på sugardaters? nu hvor bordellerne er lukket er det som om alle gp’erne er rykket ind på sugardaters hvor det næsten er umuligt at finde en sød og uskyldig pige til en sugardate.. øv Jeg er enig med trådstarter. Konceptet er smadret. Få år tilbage var det helt almindelige og USKYLDIGE piger under uddannelse, der manglede penge ved siden af SU’en, til det nu er professionelle GP’ere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 4. Januar, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden: Hvis "Sugarbaben" er for professionel - så er det komplet umuligt at holde illusionen kørende, og så kan man jo lige så godt finde sugarbaben på annoncelight Illusionen for mig er vigtig. Jeg kan godt lide at være ham, der hjælper den studerende sugarbabe. Og ikke mindst, kan godt lide illusionen om, det ikke er “alle der har været der” eller kan komme det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. Januar, 2021 Des1972 skrev, for 1 minut siden: Illusionen for mig er vigtig. Jeg kan godt lide at være ham, der hjælper den studerende sugarbabe. Og ikke mindst, kan godt lide illusionen om, det ikke er “alle der har været der” eller kan komme det Jeg havde det på helt samme måde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 4. Januar, 2021 Voksenqvinde skrev, 1 time siden: SugarDaters eller GP - klinik eller privat .... same same og med en enkelt fællesnævner! Prostitution Der kan jeg så fortælle dig at der er væsentlig forskel om du møder en studerende på SD eller en pige/kvinde på en klinik/bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Januar, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 35 minutter siden: Det er en meget fin balance at holde selvbedraget kørende, hvis "sugarbaben" er for åben omkring hvad hun laver, så falder illusionerne fra hinanden. Jeg har selv været der flere gange, hvor jeg har bakket ud fordi hun var "for" på mændene på sugardaters kan segmenteres, men en stor gruppe (inkl. mig selv) - var der for at betale kvinder for at have sex med dem, uden at være prostitueret, der er jo ganske vanskeligt at overbevise sig selv om det ikke er direkte prostitution, men noget andet og mere når man står med de fedtede tusind lapper og en halv stivert på Hvis "Sugarbaben" er for professionel - så er det komplet umuligt at holde illusionen kørende, og så kan man jo lige så godt finde sugarbaben på annoncelight Jeg vil give dig ret i at det er lidt sjovt, at være utilfreds med at finde kvinder der sælger sex, på et site der formidler sex for sugar (pssssst det betyder penge). Arh, jeg synes såmænd, at det er fint nok at håbe på, at pigerne inde på SD ikke tilbyder de samme 60 min til X kr. som vi som GP'er gør, ellers er der jo ingen pointe i at adskille de to koncepter - men så snart man er kvinde på en SD side er uskyldig bare ikke ordet jeg ville bruge, og det smågrinte jeg lidt af. Uden nogen ond mening for øvrigt @aarhus62 og @Miller223 det var bare min spontane reaktion Som jeg også skrev, alt er relativt, og de kan da godt være relativt uskyldige, i forhold til en hore som mig, men nok ikke i forhold til det man ellers ville kalde uskyldigt (og siden jeg er en hore, er det på ingen måde negativt ment, når jeg skriver, at jeg ikke tænker dem som uskyldige. Uskyldige er ikke lige min kop te). Jaja.. sugar betyder penge, men det er jo heeelt anderledes når det er lommepenge - totalt uskyldigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2021 Det er min mening at sugarbabes også er prostitution. Men der er væsentlig forskel på en sb som har 2-3 sd og en traditionel gp som kører med hele dage hvor de tager imod mange forskellige mænd. Så jeg kan sagtens følge ts om den mere uskyldige sb frem for en der "driver forretning". Fælles nævner er at der betales for begge typer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Januar, 2021 SD er prostitution, derfor er alle proff derinde i mindre, eller større stil. Hvad skal fx en 3.g'er med en halvgammel mand, udover det finansielle? Har aldrig sagt mig noget at være på sd. Bruge laaaang tid på endelig at finde en der er seriøs. At hun så også skal være "uskyldig", gerne jomfru, er jo bare en illusion man har. Det er total tidsspilde i min verden. Prisen er/kan være noget højere end hos en gp. Når jeg søger sex, skal det være med en erfaren kvinde som jeg kan snakke med om ønsker og forventninger. En sugar mødes du måske med flere gange til kaffe møde, hvor man også betaler for mødet. En udgift udover, er også abb på sd, det skal ligges oven i prisen. Så alt i alt, bliver det i sidste ende en dyr fornøjelse. Så hellere finde en erfaren gp på klinik, eller p/d, hvor du køber fx 3 timer, knalder i gennem og kører tilfreds hjem. Jeg kan næsten være sikker på hun ikke ringer til mig i tide og utide. Hun ved hvad det drejer sig, ikke første gang hun får pik og det er dejligt At ligge med fx en fra 3.g siger mig ikke noget seksuelt. Om det så kaldes sugar eller kr, er det stadig prostitution, hvis man tror andet, er man naiv. De fleste der søger på sd, er ude efter den lave pris/helst gratis. Det er så min mening, men nok ikke helt ved siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 4. Januar, 2021 Jeg er ellers sikke på at de GPer jeg besøger er: 1. Jomfruer 2. Ikke modtager besøg af andre 3. Syntes jeg er helt fantastisk 4. Er forelsket i mig 5. Syntes jeg har en stor pik 6. Ikke gør det for penge 7. Får orgasme hver gang jeg besøger dem 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2021 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Jeg er ellers sikke på at de GPer jeg besøger er: 1. Jomfruer 2. Ikke modtager besøg af andre 3. Syntes jeg er helt fantastisk 4. Er forelsket i mig 5. Syntes jeg har en stor pik 6. Ikke gør det for penge 7. Får orgasme hver gang jeg besøger dem De gp'er du besøger må være fantastiske gode entertainere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 4. Januar, 2021 Jeg har selv haft profil derinde, men syntes at det var kørt lidt af sporet, mange piger derinde har helt urealistiske krav ( efter min mening ) mht betaling. Jeg så selv en ung pige fast og indrømmede at hun intet forhold havde til penge, men hendes indtjening udelukkende gik til hendes forbrug af coke og det gjorde min lidt trist, og efter hun havde havde taget røven på mig 1 gang i en tåge af coke rus, så stoppede jeg kontakten. Jeg ved ikke hvordan det er derinde i dag, men syntes det er nemmere at finde det man søger på AL ved at annoncere efter det Jeg selv tænder mere på det lidt mere amatør koncept som SD kan være eller AL, syntes det er frækt og mere privat på en anden måde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 4. Januar, 2021 KukHans skrev, for 4 minutter siden: Jeg selv tænder mere på det lidt mere amatør koncept som SD kan være eller AL, syntes det er frækt og mere privat på en anden måde . Præcis og det er bare super svært at finde på SD nu.. og så er man konstant skeptisk om det nu er en sød og “uskyldig” og SELEKTIV studerende eller om det er en der gør og har gjort det med hvem som helst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Januar, 2021 Mr. Succes skrev, for 2 minutter siden: Præcis og det er bare super svært at finde på SD nu.. og så er man konstant skeptisk om det nu er en sød og “uskyldig” og SELEKTIV studerende eller om det er en der gør og har gjort det med hvem som helst Den eneste måde at bedømme det (udover at spørge), er vel at bedømme på hvor selektivt hun udvælger dig - altså hvad der gør at du kommer igennem det nåleøje, som det må være når man er selektiv på en side hvor man konstant bliver kontaktet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 4. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Den eneste måde at bedømme det (udover at spørge), er vel at bedømme på hvor selektivt hun udvælger dig - altså hvad der gør at du kommer igennem det nåleøje, som det må være når man er selektiv på en side hvor man konstant bliver kontaktet Det har du ret i. Men som mand er det jo svært at vide, om man er den ene heldige, hun svarer, eller om man bare er på hendes shortliste over de 20-30, hun går videre med. (I hvert fald indtil man læser anmeldelser fra de andre 29 herinde....). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 4. Januar, 2021 Forskellen på sugardating og et besøg ved en gp er hele set up’ et eller den kontekst det hele foregår i. Når man besøger en gp så foregår det et helt specifikt sted som man opsøger kald det bare for et bordel. Det sker stort set aldrig at man bliver afvist af en gp. Ved sugar dating er der en mulighed for at det ikke lykkedes , det er spændende. Og hvor skal mødet foregå m.v. Spændingen og forventningen og muligheden for at blive afvist er pirrende i sig selv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Januar, 2021 Det vertikale smil skrev, for 3 timer siden: Det har du ret i. Men som mand er det jo svært at vide, om man er den ene heldige, hun svarer, eller om man bare er på hendes shortliste over de 20-30, hun går videre med. (I hvert fald indtil man læser anmeldelser fra de andre 29 herinde....). sandt, men det finder man jo nok hurtigt ud af, om man er - og hvis man aldrig finder ud af det, jamen så er der vel heller intet problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 4. Januar, 2021 cassanova skrev, for 2 timer siden: Det sker stort set aldrig at man bliver afvist af en gp. Ved sugar dating er der en mulighed for at det ikke lykkedes , det er spændende. Og hvor skal mødet foregå m.v. Spændingen og forventningen og muligheden for at blive afvist er pirrende i sig selv. Lige nøjagtig. Jeg er helt enig. Det var også det des1972 kom ind på længere oppe i tråden.. En GP er ikke kræsen. De tager alle ind, hvor mange SB’ere er langt mere selektive i hvem de mødes med.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2021 Mr. Succes skrev, for 7 minutter siden: Lige nøjagtig. Jeg er helt enig. Det var også det des1972 kom ind på længere oppe i tråden.. En GP er ikke kræsen. De tager alle ind, hvor mange SB’ere er langt mere selektive i hvem de mødes med.. Det er noget af en generalisering, jeg er gp og er selektiv i mine tilvalg. Det får jeg en del høvl for. Men en gp behøver ikke at kneppe med alt der vifter med lidt mønter. Ligesom der sikkert også er sb som ikke er selektive, men bare ønsker aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 4. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Det er noget af en generalisering, jeg er gp og er selektiv i mine tilvalg. Det får jeg en del høvl for. Men en gp behøver ikke at kneppe med alt der vifter med lidt mønter. Ligesom der sikkert også er sb som ikke er selektive, men bare ønsker aftaler. Tror ikke fyren lavede dette opslag for at du skulle pudse glorien Det er sgu et faktum, at kvinder der arbejder på bordel tager alt ind og ikke er selektive i udvælgelsen af kunder, da I har en husleje og telefondame der koster det samme uanset hvor lidt eller hvor meget i har tjent på en vagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg