Hop til indhold

Glædespiger på sugardaters

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke se problemet med gp på sd. Så er der mere at vælge imellem, og jeg er alligevel ikke interesseret i at date pigerne, men kun i at have sex med dem.

• Svar 57
  • Visninger 7.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• AalborgLook
    AalborgLook

Jeg er ellers sikke på at de GPer jeg besøger er: 1. Jomfruer  2. Ikke modtager besøg af andre  3. Syntes jeg er helt fantastisk 4. Er forelsket i mig  5. Syntes jeg har en st

• EksilKøbenhavner
    EksilKøbenhavner

Det er en meget fin balance at holde selvbedraget kørende, hvis "sugarbaben" er for åben omkring hvad hun laver, så falder illusionerne fra hinanden. Jeg har selv været der flere gange, hvor jeg

• Det vertikale smil
    Det vertikale smil

Personligt har jeg ikke nogen holdning til, hvem Nemtøs ser og ikke ser. Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at besøge hende og ved ikke, om hun i givet fald ville være interesseret i at mødes med mig.

Skrevet
  • Author
Emmalie skrev, for 15 timer siden:

Derudover: hvis en pige gik fra at være bordel-prostitueret, til at være sugardater, ville hun så stadig anses som en prof der er havnet på det forkerte forum? 

Hvis du spørg mig, så er svaret et klart og rungende JA! 

Skrevet

Det er næsten umuligt.

Hvis pigerne på SD er svære at få fat i, eller ikke gider skrive, eller blokerer de søgende - så er det galt.

Hvis de er nemme at lave aftale med, så er de professsionelle.

Hvis de er for dyre, nok fordi de ikke har travlt, og der er nogen der vil betale prisen, så er det galt.

Det kan lade sig gøre at møde skønne kvinder fra SD. Men juster forventningerne, og respekter at det er sælgers marked.

Skrevet
Mr. Succes skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du spørg mig, så er svaret et klart og rungende JA! 

Hvorfor?

Skrevet
KukHans skrev, for 8 timer siden:

Er du stadig aktiv ?

Hvorfor er det vigtigt?

Du er - alligevel - ikke min type 

Skrevet
Voksenqvinde skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor er det vigtigt?

Du er - alligevel - ikke min type 

Blot nysgerig på hvad din hensigt er herinde hvis du ikke er aktiv mere..

Og nej, du er bestemt ej heller ikke min type, så der står vi jo lige :D

Skrevet

Min datter på 18 er ny på SG og hun søger pt kun online gentelmen da hun er ny i det og man kan i den grad godt se på beskederne at der tilbydes vilde priser for at hun vil mødes med dem- så det er da klart en “mangelvare” derinde med de her nye og uskyldige...

Skrevet

Sugardating er en fortærsket floskel........

Ment på den måde, så tror jeg ikke at der er rige mænd nok, der vil betale en kvinde for et par timers snak og lidt kønt at se på, og den så stopper der - det kan jeg ikke forestille mig.

Der er ikke så mange Bitcoins millionærer der køber kønt selskab, de vil sgu mere.

Og for øvrigt ser samfundet jo også skævt til folk, hvis man ser en ældre mand og en yngre kvinde ude og spise eller shoppe, så er han automatisk en gammel gris (det kunne da være hans datter).

'at se pigerne derinde også har et urealistisk forhold til penge er en helt anden sag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.