Hop til indhold
Mr. Succes

Glædespiger på sugardaters

Recommended Posts

er jeg den eneste der er træt af konstant at støde ind på prof piger på sugardaters? 

nu hvor bordellerne er lukket er det som om alle gp’erne er rykket ind på sugardaters hvor det næsten er umuligt at finde en sød og uskyldig pige til en sugardate.. øv :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste "uskyldig pige til en sugardate" :D Men fair, alt er relativt. 

Jeg er af åbenlyse årsager ikke søgende på sugardaters, men efter at have læst med herinde, tror jeg nu ikke der er så meget nyt i, at der er professionelle piger på SD 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Voksenqvinde
Mr. Succes skrev, for 10 timer siden:

er jeg den eneste der er træt af konstant at støde ind på prof piger på sugardaters? 

nu hvor bordellerne er lukket er det som om alle gp’erne er rykket ind på sugardaters hvor det næsten er umuligt at finde en sød og uskyldig pige til en sugardate.. øv :-(

SugarDaters eller GP - klinik eller privat .... same same og med en enkelt fællesnævner!

Prostitution :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans
Voksenqvinde skrev, for 6 minutter siden:

SugarDaters eller GP - klinik eller privat .... same same og med en enkelt fællesnævner!

underlig kommentar ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste "uskyldig pige til en sugardate" :D Men fair, alt er relativt. 

Jeg er af åbenlyse årsager ikke søgende på sugardaters, men efter at have læst med herinde, tror jeg nu ikke der er så meget nyt i, at der er professionelle piger på SD 

Du behøver da ikke grine..

Der er masser af unge kvinder (ikke jomfruer) men ganske alm. studerende el. lign - som for penge el. spænding sugardater..

Jeg har mødt mange (alt for mange) det kunne tage uger at lave en aftale, men wupti, når hun så stod hos mig, eller jeg hentede hende - så var ventetiden glemt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 4 minutter siden:

Du behøver da ikke grine..

Der er masser af unge kvinder (ikke jomfruer) men ganske alm. studerende el. lign - som for penge el. spænding sugardater..

Jeg har mødt mange (alt for mange) det kunne tage uger at lave en aftale, men wupti, når hun så stod hos mig, eller jeg hentede hende - så var ventetiden glemt..

helt enig, skal mødes med en 3g'er for 3'e gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden:

Det er en meget fin balance at holde selvbedraget kørende, hvis "sugarbaben" er for åben omkring hvad hun laver, så falder illusionerne fra hinanden.

Jeg har selv været der flere gange, hvor jeg har bakket ud fordi hun var "for" på :) mændene på sugardaters kan segmenteres, men en stor gruppe (inkl. mig selv) - var der for at betale kvinder for at have sex med dem, uden at være prostitueret, der er jo ganske vanskeligt at overbevise sig selv om det ikke er direkte prostitution, men noget andet og mere når man står med de fedtede tusind lapper og en halv stivert på ;) 

Hvis "Sugarbaben" er for professionel - så er det komplet umuligt at holde illusionen kørende, og så kan man jo lige så godt finde sugarbaben på annoncelight :) 

Jeg vil give dig ret i at det er lidt sjovt, at være utilfreds med at finde kvinder der sælger sex, på et site der formidler sex for sugar (pssssst det betyder penge).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Succes skrev, for 10 timer siden:

Jeg er enig med trådstarter. Konceptet er smadret. Få år tilbage var det helt almindelige og USKYLDIGE piger under uddannelse, der manglede penge ved siden af SU’en, til det nu er professionelle GP’ere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden:

Hvis "Sugarbaben" er for professionel - så er det komplet umuligt at holde illusionen kørende, og så kan man jo lige så godt finde sugarbaben på annoncelight :) 

Illusionen for mig er vigtig. Jeg kan godt lide at være ham, der hjælper den studerende sugarbabe. Og ikke mindst, kan godt lide illusionen om, det ikke er “alle der har været der” eller kan komme det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Des1972 skrev, for 1 minut siden:

Illusionen for mig er vigtig. Jeg kan godt lide at være ham, der hjælper den studerende sugarbabe. Og ikke mindst, kan godt lide illusionen om, det ikke er “alle der har været der” eller kan komme det :(

Jeg havde det på helt samme måde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Voksenqvinde skrev, 1 time siden:

Der kan jeg så fortælle dig at der er væsentlig forskel om du møder en studerende på SD eller en pige/kvinde på en klinik/bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
EksilKøbenhavner skrev, for 35 minutter siden:

Det er en meget fin balance at holde selvbedraget kørende, hvis "sugarbaben" er for åben omkring hvad hun laver, så falder illusionerne fra hinanden.

Jeg har selv været der flere gange, hvor jeg har bakket ud fordi hun var "for" på :) mændene på sugardaters kan segmenteres, men en stor gruppe (inkl. mig selv) - var der for at betale kvinder for at have sex med dem, uden at være prostitueret, der er jo ganske vanskeligt at overbevise sig selv om det ikke er direkte prostitution, men noget andet og mere når man står med de fedtede tusind lapper og en halv stivert på ;) 

Jeg vil give dig ret i at det er lidt sjovt, at være utilfreds med at finde kvinder der sælger sex, på et site der formidler sex for sugar (pssssst det betyder penge).

Arh, jeg synes såmænd, at det er fint nok at håbe på, at pigerne inde på SD ikke tilbyder de samme 60 min til X kr. som vi som GP'er gør, ellers er der jo ingen pointe i at adskille de to koncepter - men så snart man er kvinde på en SD side er uskyldig bare ikke ordet jeg ville bruge, og det smågrinte jeg lidt af. Uden nogen ond mening for øvrigt @aarhus62 og @Miller223 det var bare min spontane reaktion :D
Som jeg også skrev, alt er relativt, og de kan da godt være relativt uskyldige, i forhold til en hore som mig, men nok ikke i forhold til det man ellers ville kalde uskyldigt (og siden jeg er en hore, er det på ingen måde negativt ment, når jeg skriver, at jeg ikke tænker dem som uskyldige. Uskyldige er ikke lige min kop te).

Jaja.. sugar betyder penge, men det er jo heeelt anderledes når det er lommepenge - totalt uskyldigt! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det  er  min  mening  at  sugarbabes  også  er  prostitution. 

Men  der  er  væsentlig  forskel  på  en  sb  som  har  2-3 sd og  en  traditionel  gp  som  kører  med  hele  dage  hvor  de  tager  imod  mange  forskellige  mænd. 

Så  jeg  kan  sagtens  følge  ts  om  den  mere  uskyldige  sb  frem  for  en  der "driver  forretning".

Fælles nævner  er  at  der  betales  for  begge  typer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

SD er prostitution, derfor er alle proff derinde i mindre, eller større stil. 

Hvad skal fx en 3.g'er med en halvgammel mand, udover det finansielle? 

Har aldrig sagt mig noget at være på sd. Bruge laaaang tid på endelig at finde en der er seriøs. At hun så også skal være "uskyldig", gerne jomfru, er jo bare en illusion man har. Det er total tidsspilde i min verden. 

Prisen er/kan være noget højere end hos en gp. Når jeg søger sex, skal det være med en erfaren kvinde som jeg kan snakke med om ønsker og forventninger. En sugar mødes du måske med flere gange til kaffe møde, hvor man også betaler for mødet. En udgift udover, er også abb på sd, det skal ligges oven i prisen. Så alt i alt, bliver det i sidste ende en dyr fornøjelse. 

Så hellere finde en erfaren gp på klinik, eller p/d, hvor du køber fx 3 timer, knalder i gennem og kører tilfreds hjem. Jeg kan næsten være sikker på hun ikke ringer til mig i tide og utide. Hun ved hvad det drejer sig, ikke første gang hun får pik og det er dejligt

At ligge med fx en fra 3.g siger mig ikke noget seksuelt. 

Om det så kaldes sugar eller kr, er det stadig prostitution, hvis man tror andet, er man naiv. 

De fleste der søger på sd, er ude efter den lave pris/helst gratis. Det er så min mening, men nok ikke helt ved siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ellers sikke på at de GPer jeg besøger er:

1. Jomfruer 

2. Ikke modtager besøg af andre 

3. Syntes jeg er helt fantastisk

4. Er forelsket i mig 

5. Syntes jeg har en stor pik

6. Ikke gør det for penge 

7. Får orgasme hver gang jeg besøger dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er ellers sikke på at de GPer jeg besøger er:

1. Jomfruer 

2. Ikke modtager besøg af andre 

3. Syntes jeg er helt fantastisk

4. Er forelsket i mig 

5. Syntes jeg har en stor pik

6. Ikke gør det for penge 

7. Får orgasme hver gang jeg besøger dem

De  gp'er  du  besøger  må  være  fantastiske  gode  entertainere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans

Jeg har selv haft profil derinde, men syntes at det var kørt lidt af sporet, mange piger derinde har helt urealistiske krav ( efter min mening ) mht betaling.

Jeg så selv en ung pige fast og indrømmede at hun intet forhold havde til penge, men hendes indtjening udelukkende gik til hendes forbrug af coke og det gjorde min lidt trist, og efter hun havde havde taget røven på mig 1 gang i en tåge af coke rus, så stoppede jeg kontakten.

Jeg ved ikke hvordan det er derinde i dag, men syntes det er nemmere at finde det man søger på AL ved at annoncere efter det :-)

Jeg selv tænder mere på det lidt mere amatør koncept som SD kan være eller AL, syntes det er frækt og mere privat på en anden måde .

Del dette indlæg

Link til indlæg
KukHans skrev, for 4 minutter siden:

Jeg selv tænder mere på det lidt mere amatør koncept som SD kan være eller AL, syntes det er frækt og mere privat på en anden måde .

Præcis og det er bare super svært at finde på SD nu.. og så er man konstant skeptisk om det nu er en sød og “uskyldig” og SELEKTIV studerende eller om det er en der gør og har gjort det med hvem som helst :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr. Succes skrev, for 2 minutter siden:

Præcis og det er bare super svært at finde på SD nu.. og så er man konstant skeptisk om det nu er en sød og “uskyldig” og SELEKTIV studerende eller om det er en der gør og har gjort det med hvem som helst :(

Den eneste måde at bedømme det (udover at spørge), er vel at bedømme på hvor selektivt hun udvælger dig - altså hvad der gør at du kommer igennem det nåleøje, som det må være når man er selektiv på en side hvor man konstant bliver kontaktet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Den eneste måde at bedømme det (udover at spørge), er vel at bedømme på hvor selektivt hun udvælger dig - altså hvad der gør at du kommer igennem det nåleøje, som det må være når man er selektiv på en side hvor man konstant bliver kontaktet 

Det har du ret i. Men som mand er det jo svært at vide, om man er den ene heldige, hun svarer, eller om man bare er på hendes shortliste over de 20-30, hun går videre med. (I hvert fald indtil man læser anmeldelser fra de andre 29 herinde....).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forskellen på sugardating og et besøg ved en gp er hele set up’ et eller den kontekst det hele foregår i. Når man besøger en gp så foregår det et helt specifikt sted som man opsøger kald det bare for et bordel. Det sker stort set aldrig at man bliver afvist af en gp. Ved sugar dating er der en mulighed for at det ikke lykkedes , det er spændende. Og hvor skal mødet foregå m.v. Spændingen og forventningen og muligheden for at blive afvist er pirrende i sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Det vertikale smil skrev, for 3 timer siden:

Det har du ret i. Men som mand er det jo svært at vide, om man er den ene heldige, hun svarer, eller om man bare er på hendes shortliste over de 20-30, hun går videre med. (I hvert fald indtil man læser anmeldelser fra de andre 29 herinde....).

sandt, men det finder man jo nok hurtigt ud af, om man er - og hvis man aldrig finder ud af det, jamen så er der vel heller intet problem ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Det sker stort set aldrig at man bliver afvist af en gp. Ved sugar dating er der en mulighed for at det ikke lykkedes , det er spændende. Og hvor skal mødet foregå m.v. Spændingen og forventningen og muligheden for at blive afvist er pirrende i sig selv.

Lige nøjagtig. Jeg er helt enig. Det var også det des1972 kom ind på længere oppe i tråden.. 

En GP er ikke kræsen. De tager alle ind, hvor mange SB’ere er langt mere selektive i hvem de mødes med.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr. Succes skrev, for 7 minutter siden:

Lige nøjagtig. Jeg er helt enig. Det var også det des1972 kom ind på længere oppe i tråden.. 

En GP er ikke kræsen. De tager alle ind, hvor mange SB’ere er langt mere selektive i hvem de mødes med.. 

Det  er  noget  af  en  generalisering,  jeg  er  gp  og  er  selektiv  i  mine  tilvalg.  Det  får  jeg  en  del  høvl  for.  Men  en  gp  behøver ikke  at  kneppe  med  alt  der  vifter  med  lidt  mønter. 

Ligesom  der  sikkert  også  er  sb  som  ikke  er  selektive,  men  bare  ønsker  aftaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det  er  noget  af  en  generalisering,  jeg  er  gp  og  er  selektiv  i  mine  tilvalg.  Det  får  jeg  en  del  høvl  for.  Men  en  gp  behøver ikke  at  kneppe  med  alt  der  vifter  med  lidt  mønter. 

Ligesom  der  sikkert  også  er  sb  som  ikke  er  selektive,  men  bare  ønsker  aftaler. 

Tror ikke fyren lavede dette opslag for at du skulle pudse glorien B)  Det er sgu et faktum, at kvinder der arbejder på bordel tager alt ind og ikke er selektive i udvælgelsen af kunder, da I har en husleje og telefondame der koster det samme uanset hvor lidt eller hvor meget i har tjent på en vagt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...