Guest The Dark Knight Skrevet 5. Januar, 2021 Lady C skrev, for 15 minutter siden: Jeg har ikke uanede økonomiske muligheder så jeg vil også gerne høre hvad prisleje vi taler om her ? Min skriv var inspireret af din kommentar, men da jeg aldrig har forespurgt mig hos dig, så var det ikke som sådan ikke rettet mod dig. Men ja, det hjælper på forståelsen, at du kom med et mere nuanceret svar, for ham du skrev om i henvendelse 2 han kom jo lige netop med en forespørgsel om økonomien i sin første henvendelse, men han pakker det ind i en mail, hvor han også præsentere sig lidt og deler lidt tanker. Du skriv i din første kommentar, at du blev lidt irriteret når første henvendelse indeholder spørgsmål om penge. Men det er så Ok, når det er pakket lidt ind i første henvendelse, som så omhandler andet end spørgsmål om økonomien og det er da glædelig at læse, at han ikke blev ignoreret selvom han spurgte til det økonomiske også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. Januar, 2021 (edited) The Dark Knight skrev, for 18 minutter siden: Min skriv var inspireret af din kommentar, men da jeg aldrig har forespurgt mig hos dig, så var det ikke som sådan ikke rettet mod dig. Men ja, det hjælper på forståelsen, at du kom med et mere nuanceret svar, for ham du skrev om i henvendelse 2 han kom jo lige netop med en forespørgsel om økonomien i sin første henvendelse, men han pakker det ind i en mail, hvor han også præsentere sig lidt og deler lidt tanker. Du skriv i din første kommentar, at du blev lidt irriteret når første henvendelse indeholder spørgsmål om penge. Men det er så Ok, når det er pakket lidt ind i første henvendelse, som så omhandler andet end spørgsmål om økonomien og det er da glædelig at læse, at han ikke blev ignoreret selvom han spurgte til det økonomiske også nu er jeg jo ikke en menneskelig robot. Jeg er fuld af forståelse og empati faktisk. Og jeg ser altid på helheden i en henvendelse. Hvis helheden giver mig et indtryk af en mand der faktisk rigtig gerne vil opleve en seance med mig og som udgangspunkt har respekt for mig - ja så kan jeg sagtens forstå at han gerne vil have det økonomiske på plads. Vi er alle forskellige med forskellige udgangspunkter. Hvis jeg omvendt får et indtryk af at han er en tilbuds jæger og bare jagter det billigste så er det jo ikke en gæst for mig. Og jeg ikke en for ham. - Ja så bliver han ikke svaret. Jeg tager kun de gæster ind jeg føler mig rimelig sikker på at jeg kan give en helt uforglemmelig oplevelse. Og en gæst der har sit hovedsagelige fokus på prisen tror jeg ikke jeg vil kunne give en uforglemmelig oplevelse idet han nok ikke vil værdsætte lige præcis det jeg er god til. Så ville han gå skuffet fra mig og det ville jeg slet ikke kunne holde ud. Det handler også lidt om at gøre sig umage. Selv gør jeg mig vældig meget umage - både med at udforme mine ord i min annonce samt at forberede ( timer nogle gange ) og selve seancen gør jeg mig ekstremt meget umage med at åbne døre og lave en seance der vil huskes. Og når jeg så gør mig så meget umage - skulle jeg så ikke kunne tillade mig at forvente at gæsten også gør sig bare lidt umage i sin første henvendelse ? Det første eksempel viser en gæst der overhovedet ikke gider gøre sig det mindste umage . Og skriver sikkert det samme " hvad koster det " til 20 andre . Hvorimod jeg kan se at gæsten i nr. 2 eksempel har gjort sig mere umage og det skal belønnes. Og bliver det også. Når det er sagt så ved de fleste i denne købesex verden jo også godt hvad cirka priserne er. Så når man henvender sig har man vel en formodning om hvad det koster. Så det er vel kun hvis prisen er virkelig meget over det gennemsnitlige at man kan blive så forbløffet som købesexkunde. Redigeret 5. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. Januar, 2021 Lady C skrev, for 28 minutter siden: Når det er sagt så ved de fleste i denne købesex verden jo også godt hvad cirka priserne er. Så når man henvender sig har man vel en formodning om hvad det koster. Så det er vel kun hvis prisen er virkelig meget over det gennemsnitlige at man kan blive så forbløffet som købesexkunde. Det er ikke fordi jeg skal gøre det her til en større udfordring end det er, men sagens kerne her er jo netop, at der kan være væsentlig forskel på priserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 5. Januar, 2021 Lady C skrev, for 39 minutter siden: jeg ser altid på helheden i en henvendelse. Meget god formulering. Og netop derfor giver det mening, hvis man som potentiel gæst lige giver lidt overordnet info om sig selv (evt sine ønsker, især hvis pigen efterspørger dette i sin annonce). Det behøver ikke være lige så langt som i det udmærkede eksempel 2, normalt kan man demonstrere tilstrækkelig pli på 5 linjer i en sms. Men fine eksempler, som viser din pointe. Lady C skrev, for 45 minutter siden: Når det er sagt så ved de fleste i denne købesex verden jo også godt hvad cirka priserne er. Så når man henvender sig har man vel en formodning om hvad det koster. The Dark Knight skrev, for 16 minutter siden: sagens kerne her er jo netop, at der kan være væsentlig forskel på priserne. I har begge ret. @Lady C går ud fra normalsituationen, og @The Dark Knight beskriver de særtilfælde, man som gæst netop ønsker at identificere. Og det kan man jo kun, hvis man spørger om prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 5. Januar, 2021 Lady C skrev, for 8 timer siden: Så det er vel kun hvis prisen er virkelig meget over det gennemsnitlige at man kan blive så forbløffet som købesexkunde Vi har vist alle været første gangs købere engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. Januar, 2021 Blue man skrev, for 2 timer siden: Vi har vist alle været første gangs købere engang Jo men hvis man kigger annoncer igennem så er der jo mange hvor der er priser. Og der vil man jo kunne se at priserne faktisk ikke afviger SÅ meget fra hinanden - medmindre altså at man mener et par hundrede kroner er en meget stor forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 5. Januar, 2021 Lady C skrev, for 32 minutter siden: Jo men hvis man kigger annoncer igennem så er der jo mange hvor der er priser. Og der vil man jo kunne se at priserne faktisk ikke afviger SÅ meget fra hinanden - medmindre altså at man mener et par hundrede kroner er en meget stor forskel Hvis man er grøn, ja så er man jo grøn... heldigvis er jeg blevet blå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 6. Januar, 2021 Lady C skrev, den 4.1.2021 at 09:46: Hvis du tager en jordomrejse og oplever alverdens lande eller bare en superfed tur sydpå med familien - kan de minder så gøres op i penge ? Hvad koster et kært minde ? Jeg gentager; Så det er gratis at besøge dig, siden det ikke er muligt at gøre oplevelsen op i penge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 6. Januar, 2021 Nemtøs skrev, den 4.1.2021 at 08:12: Jeg bliver overrasket over hvor forsigtige i mænd kan være. Har oplevet mænd der næsten ikke tør at røre ved mig ved et blowjob, idet de ikke ved om det er okay. Synes det er en kedelig udvikling at der skal sættes pris på alt. Tjah. Jeg opfatter det som et udtryk for grådighed, at man skal have ekstra betaling for alt muligt. Fx så jeg for nogen tid siden en annonce, hvor det kostede 200 kr. ekstra for fodsex! Jeg ringede og spurgte, hvor meget ekstra tid, man så fik. Nej, man fik skam ikke ekstra tid for de 200 kr.!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 8 minutter siden: Tjah. Jeg opfatter det som et udtryk for grådighed, at man skal have ekstra betaling for alt muligt. Fx så jeg for nogen tid siden en annonce, hvor det kostede 200 kr. ekstra for fodsex! Jeg ringede og spurgte, hvor meget ekstra tid, man så fik. Nej, man fik skam ikke ekstra tid for de 200 kr.!!!!!! Det bekræfter mig i at det er kold og kynisk forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 6. Januar, 2021 Nemtøs skrev, Lige nu: Det bekræfter mig i at det er kold og kynisk forretning Ja, men heldigvis ikke altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 6. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 38 minutter siden: Jeg gentager; Så det er gratis at besøge dig, siden det ikke er muligt at gøre oplevelsen op i penge? Spørgsmålet bliver ikke bedre af at blive stillet to gange. Jeg gætter på, du selv kender svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 6. Januar, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Spørgsmålet bliver ikke bedre af at blive stillet to gange. Jeg gætter på, du selv kender svaret. Jeg mindes ikke at have henvendt mig til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 6. Januar, 2021 Lady C skrev, den 2.1.2021 at 00:14: Jeg vil gerne svare selvom det er, sjældent jeg annoncerer. Når jeg ikke har pris på min annonce så er det bla. a fordi at jeg vil undgå at fordreje fokus. For fokus skal være på oplevelsen som rent faktisk ikke rigtig kan gøres op i penge når det kommer til stykket. Jeg kan faktisk godt blive en smule irriteret hvis den første henvendelse indeholder spørgsmål om penge. Dem der har fokus primært rettet på penge og pris er faktisk lige præcis dem jeg ønsker at gå en stor bue udenom Mvh Lady C Kan kun give dig ret, alt for mange går mere op i pris, end selve oplevelsen. Det kan man jo se når man læser anmeldelser her på EG. Og jeg har tit undre mig over, at dem der presser prisen, ikke forstår, at det giver dårlig stemning fra start af. For mig er kemi i hvert fald vigtig, selv om det er købesex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) [email protected] skrev, for 2 timer siden: Jeg gentager; Så det er gratis at besøge dig, siden det ikke er muligt at gøre oplevelsen op i penge? Og jeg gentager : Er en rejse sydpå hvor du har en uforglemmelig oplevelse gratis? Og kan en uforglemmelig oplevelse gøres op i penge? Udtrykket " man kan ikke gøre det op i penge" betyder, at noget er så godt at det vil være helt forkert at sætte en pris på. Udtrykket kan bruges på noget der er dyrebart for en. Et dejligt minde eksempelvis. Det kostede eks. 70000 kr for mig at rejse 3 mdr rundt i verden for nogle år siden. Men lad os sige at jeg kunne sælge det minde. Sådan at det blev skåret ud af mit hovede. Jeg ville aldrig kunne huske det igen. Til gengæld ville jeg få pengene tilbage. Så nej. Jeg ville ikke sælge mindet for alverdens materielle rigdom. Et andet eksempel. Jeg har en hund. Den er ikke gratis at have. Den får dyrt hundefoder og dyrlægebesøg. Men jeg elsker den hund og den er en god ven for mig. Jeg ville ikke kunne sælge den, heller ikke selvom en eller anden for sjov ville give mig en million kroner for den . Fordi hunden giver mig noget der er mere værd end penge. Derfor kan den ikke gøres op i penge. Selvom den kostede 5000 kr for mig at købe er den uerstattelig nu og ingen vil kunne købe den af mig. Denbetydning den har for mig kan ikke gøres op i penge Derfor er der nogle ting der ikke kan gøres op i penge. Og jeg kunne komme med mange mange eksempler på noget der ikke kan gøres op i penge. Men Der er noget der tyder på at du ikke kan eller vil forstå at der er noget der ikke kan gøres op i penge, men nu har jeg forsøgt at forklare hvad jeg mener. Hvis du fortsat ikke forstår det så ved jeg ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Redigeret 6. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 6. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 2 timer siden: Tjah. Jeg opfatter det som et udtryk for grådighed, at man skal have ekstra betaling for alt muligt. Fx så jeg for nogen tid siden en annonce, hvor det kostede 200 kr. ekstra for fodsex! Jeg ringede og spurgte, hvor meget ekstra tid, man så fik. Nej, man fik skam ikke ekstra tid for de 200 kr.!!!!!! Om det er grådighed kan jo diskuteres. Det er ret udbredt i bunden af det udenlandske segment, at man først betaler for en fast tid, eksempelvis en ½ time incl. almindelig knep. Herefter kan man tilkøbe blow uden, tissesjov, anal osv osv. De tilkøbte ydelser forlænger ikke besøget tid. Det hele skal stadig afvikles indenfor den købte tid (½ time hvis det var udgangspunktet) Hos andre handler man udelukkende på tid, som så reelt indeholder alt hvad kvinden vil tilbyde. Det er så nok typisk dyrere end det førstnævnte. Der er såmænd også folk der finder det uretfærdigt. Hvis man kun ønsker at kneppe vil de gerne have et afslag for ikke at kysse, blow osv. Det er nok svært at gøre alle tilfredse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 4 timer siden: Jeg mindes ikke at have henvendt mig til dig. Det er et offentligt forum, så hvis der kun er en bestemt der må svare burde du tage det på PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Januar, 2021 [email protected] skrev, for 18 timer siden: Jeg gentager; Så det er gratis at besøge dig, siden det ikke er muligt at gøre oplevelsen op i penge? Der er ikke noget i verden der er gratis, alting har en pris, ikke nødvendigvis i kr og øre, men så på en anden led. Nogen gange betaler man et beløb for en oplevelse eller ydelse, som så viser sig at være uovertruffen, det bliver man ikke opkrævet ekstra for, og det kan man så glæde sig over. Jeg får oplevelser, som jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig, og for det betaler jeg en pris, der ikke tilnærmelsesvis modsvare de ting jeg tager med mig, og de ting jeg oplever. og de oplevelser ville jeg Aldrig kunne prissætte, 2-5-10 eller 100.000 vil altid være for lidt, og derfor værdsætter jeg dem som meget mere, og det betaler jeg betaler med taknemlighed, ros, og nogen gange en lille gave., og det tror jeg faktisk er mere værd en penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. Januar, 2021 Lady C skrev, for 16 timer siden: Og kan en uforglemmelig oplevelse gøres op i penge? Udtrykket " man kan ikke gøre det op i penge" betyder, at noget er så godt at det vil være helt forkert at sætte en pris på. Udtrykket kan bruges på noget der er dyrebart for en Jeg forstår udmærket godt hvad du mener med det. Og jeg vil egenligt heller ikke til at skrive en masse om det og ej starte en større diskussion, men vil have love at skrive, at jeg slet ikke kan følge dig i din sammenligning med det “udtryk” på en GP oplevelse. Jeg synes altså du sætter jer GP’er op på et niveau, hvor I og jeres erhverv ikke høre hjemme. Ja beklager, men det er altså min ærlige mening. Du skriver selv at udtrykket kan bruges på noget der er dyrebart for en, og altså for noget der ikke kan gøres op i penge. Alle ydelser kan gøres op i penge. Din rejse blev også gjort op i penge. Vores børn derimod de kan ikke gøres op i penge. Men det kan vores hus, vores bil, vores fodboldkontingent, vores Finale i VM billet, vores biografbillet og vores GP’er uanset, hvor meget vi sætter pris på det og dem. Jeg synes det er en udnyttelse af begrebet, at sige at et besøg ved en GP ikke kan gøres op i penge. Og udnyttelsen ligger i, at så er der ingen øvre loft for prisen da den jo ikke kan gøres op i penge. Det er jo så der @[email protected]driller dig lidt ved at skrive, at når oplevelsen ikke kan gøres op i penge, så kan man jo lige så godt gå den anden vej og påstå, at så kan det det jo ligeså godt koste gratis, ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, 1 time siden: Jeg forstår udmærket godt hvad du mener med det. Og jeg vil egenligt heller ikke til at skrive en masse om det og ej starte en større diskussion, men vil have love at skrive, at jeg slet ikke kan følge dig i din sammenligning med det “udtryk” på en GP oplevelse. Jeg synes altså du sætter jer GP’er op på et niveau, hvor I og jeres erhverv ikke høre hjemme. Ja beklager, men det er altså min ærlige mening. Du skriver selv at udtrykket kan bruges på noget der er dyrebart for en, og altså for noget der ikke kan gøres op i penge. Alle ydelser kan gøres op i penge. Din rejse blev også gjort op i penge. Vores børn derimod de kan ikke gøres op i penge. Men det kan vores hus, vores bil, vores fodboldkontingent, vores Finale i VM billet, vores biografbillet og vores GP’er uanset, hvor meget vi sætter pris på det og dem. Jeg synes det er en udnyttelse af begrebet, at sige at et besøg ved en GP ikke kan gøres op i penge. Og udnyttelsen ligger i, at så er der ingen øvre loft for prisen da den jo ikke kan gøres op i penge. Det er jo så der @[email protected]driller dig lidt ved at skrive, at når oplevelsen ikke kan gøres op i penge, så kan man jo lige så godt gå den anden vej og påstå, at så kan det det jo ligeså godt koste gratis, ikke Jeg mener at du er forkert på den her. Du gør jo både noget op i penge og noger som du mener er ubetaleligt. Så langt er vi enige, men at du, når du træffer den rigtige ikke mener at en gp oplevelse kan være ubetalelig, tja så må jeg sige at du har truffet de forkerte. Men klart, hvis man kun går efter at få tømt fyldepennen i en smuk kvinde, ja så har det en pris, men hvis man søger lidt mere end det, ja så kan det blive ubetaleligt. Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 52 minutter siden: Jeg mener at du er forkert på den her. Du gør jo både noget op i penge og noger som du mener er ubetaleligt. Så langt er vi enige, men at du, når du træffer den rigtige ikke mener at en gp oplevelse kan være ubetalelig, tja så må jeg sige at du har truffet de forkerte. Men klart, hvis man kun går efter at få tømt fyldepennen i en smuk kvinde, ja så har det en pris, men hvis man søger lidt mere end det, ja så kan det blive ubetaleligt. Misjo Vi er så langt fra enige i det her. Jeg synes faktisk at det er trættende, at hver gang man har en holdning til GP’erne priser i den høje ende, så bliver man straks sat i den bås, at man kun går efter at få tømt fyldepennen. Det er jo helt forkert og intet er sort/hvidt i denne her verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 7. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 10 minutter siden: Vi er så langt fra enige i det her. Jeg synes faktisk at det er trættende, at hver gang man har en holdning til GP’erne priser i den høje ende, så bliver man straks sat i den bås, at man kun går efter at få tømt fyldepennen. Det er jo helt forkert og intet er sort/hvidt i denne her verden. 100% enig med dig. Stiller man spørgsmål ved priser så er man nærrig og tænker kun på penge. For mig skal jeg bl.a. gøre op om jeg vil bruge kr. 1.000 på at gå ud at spise eller på en GP. Hvis min favorit GP kun tog kr. 100 for et besøg ville jeg besøge hende oftere. Så for mig er det muligt at gøre et GP besøg op i penge. Og at @Misjo1 har et særligt forhold til Lady C og er megt glad for hende, har ikke noget med sagen at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. Januar, 2021 Ok, men jeg sætter ikke pris på beløbet, jeg siger blot, at hvis du.køber en burger, så smager der af burger, hverken mere eller mindre, men en dag rammer du en burgerbix, hvor du får en burger, til samme pris, men den smager 100 x bedre, og giver dig en smagsoplevelse af ukendte højder, burde den burger så ikke koste bare lidt mere?, men det gør den ikke, og derfor går du tilbage og siger din mening og takker for smagsoplevelse. Og ja, jeg er glad for @lady C, men det farver ikke mit syn på alle andre, og jeg mener stadig som skrevet. Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 7. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 6 minutter siden: Ok, men jeg sætter ikke pris på beløbet, jeg siger blot, at hvis du.køber en burger, så smager der af burger, hverken mere eller mindre, men en dag rammer du en burgerbix, hvor du får en burger, til samme pris, men den smager 100 x bedre, og giver dig en smagsoplevelse af ukendte højder, burde den burger så ikke koste bare lidt mere?, men det gør den ikke, og derfor går du tilbage og siger din mening og takker for smagsoplevelse. Og ja, jeg er glad for @lady C, men det farver ikke mit syn på alle andre, og jeg mener stadig som skrevet. Misjo1 Det er jeg ikke uening med dig i, men at der længere oppe blev skrevet at man ikke kan gøre et besøg op i penge er jeg ikke enig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 7. Januar, 2021 KukHans skrev, den 01-01-2021 at 13:25: Mon det er et slags salgs trick at nogen undlader at skrive priser, nogen med en logisk forklaring, for jeg går bevidst udenom de annoncer .... alle de priser som man ser i annoncer på div ydelser, er kun vejen til alt mulig ævl og kævl/misforståelser/mistolkning osv....for mit vedkommende som udelukkende søger besøg uden tidsgrænse, ved første gangs besøg tager det kun10 sek for pigen at fortælle hvad hun ikke bryder sig om, og dermed oplyses hvor hendes grænser går, og vise versa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg