Hop til indhold

Recommended Posts

Harran skrev, for 7 timer siden:

må man ikke citere dig? Ny regel?

Jo, men hvad er idéen med et citat?
Det er vel for at forklare hvad du svarer på, der er jo ingen grund til at citere andre og så bare skrive et indlæg der intet har at gøre med det man citerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, den 9/2/2021 at 13:03:

Jo, men hvad er idéen med et citat?
Det er vel for at forklare hvad du svarer på, der er jo ingen grund til at citere andre og så bare skrive et indlæg der intet har at gøre med det man citerer.

Enig. Hvis man bare vil ind i tråden er der jo et felt til det. Bare scroll ned!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 6.2.2021 at 16:36:

Har fået en aftale med Mama Lee. Jeg skal nok smide en anmeldelse. Hun virker godt nok fræk - selv på SMS.

Hur var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunt skrev, for 10 timer siden:

Vil jeg også gerne vide... 

 

Der kommer lige til at gå noget tid, da alt jo er lukket ned, men når restriktionerne er ovre, har vi en aftale.

Jeg ved ikke, om man kan lave aftaler før restriktionerne er ophørt, men I kan prøve at kontakte hende. Jeg venter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna skrev, den 29.12.2020 at 17:46:

Ved det ikke, jeg beholdt underbukserne på da jeg var der, hun lignede ikke en jeg havde lyst til.

massagen var ok uden at være noget der bliver gentaget. Der blev pirret meget og tiden på ryggen blev næsten udelukkende brugt på massage af lårenes inderside men hun spurgte ikke om jeg ønskede ekstra, måske fordi intet gjorde for at opildne til det, jeg ville også ha sagt nej tak. Men jeg er rimelig sikker på du kan få et hj.

Har været forbi og kørte igen. 
Måske det var dårlig kemi, eller joggingbukserne med tilhørende uldsokker, der gav mig kolde fødder..........

Direkte aseksuel, men hun lover jo heller ikke noget frækt i annoncen, så min egen fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest coolman
Guest A. Senna skrev, den 29.12.2020 at 17:46:

Ved det ikke, jeg beholdt underbukserne på da jeg var der, hun lignede ikke en jeg havde lyst til.

massagen var ok uden at være noget der bliver gentaget. Der blev pirret meget og tiden på ryggen blev næsten udelukkende brugt på massage af lårenes inderside men hun spurgte ikke om jeg ønskede ekstra, måske fordi intet gjorde for at opildne til det, jeg ville også ha sagt nej tak. Men jeg er rimelig sikker på du kan få et hj.

Har også været forbi. Udemærket massage med en del piring uden selv at tilbyde HJ. Det var dog muligt, men ikke noget der kan anbefales. Totalt uden indlevelse og der var virkelig sat turbo på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 11.2.2021 at 06:32:

Der kommer lige til at gå noget tid, da alt jo er lukket ned, men når restriktionerne er ovre, har vi en aftale.

Jeg ved ikke, om man kan lave aftaler før restriktionerne er ophørt, men I kan prøve at kontakte hende. Jeg venter.

Har du besökt henne nu när restriktionerna har upphört?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 8 timer siden:

Har du besökt henne nu när restriktionerna har upphört?

Nej. Bor i Jylland, men når jeg kommer til KBH, skal jeg nok komme forbi. Medmindre min favoritthai kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...