Hop til indhold
martinmartin

Duo i jylland, syd for Århus

Recommended Posts

Guest John41

Hvis ikke det er gået op for dig endnu, så er det liberale erhverv OGSÅ lukket ned...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
martinmartin skrev, for 7 minutter siden:

Tak for svar. De øverste 2 er de samme. Har skrevet til pigen på det nederste link og dér er der ikke mulighed for duo.

Som @John41 nævner, så er de fleste steder lukket ned pga. COVID-19 restriktionerne, så der er lidt langt imellem “snapsene” i øjeblikket :huh:

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 36 minutter siden:

Som @John41 nævner, så er de fleste steder lukket ned pga. COVID-19 restriktionerne, så der er lidt langt imellem “snapsene” i øjeblikket :huh:

Jeg var til julefrokost i går. Der var der ikke langt mellem snapsene. ;):rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
John41 skrev, 1 time siden:

Hvis ikke det er gået op for dig endnu, så er det liberale erhverv OGSÅ lukket ned...:rolleyes:

Åh jo, din moral er meget klar men det var så ej hva TS søgte

Åh jo vi ved vel alle hvordan landet ligger og?

Vi ved dog ej hvornår TS havde tænkt et besøg, nej vel :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de relevante svar. Er klar over der er "langt mellem snapsene", men det var bare hvis jeg havde overset noget - ser det dog ikke ud til. Håber på bedre tider. Svar gerne hvis der skulle være nogle muligheder udover de nævnte de næste par uger/måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, den 26.12.2020 at 19:14:

Jeg var til julefrokost i går. Der var der ikke langt mellem snapsene. ;):rolleyes:

Afsporing. Skal det anmeldes og til hvem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...