Hunting for beaver 4207 Skrevet 22. December, 2020 (edited) ja her i DK siger man jo der sad 3 ludere og 1 lommetyv nede på den lokal bodega, men har tit tænkt på hvad vore gæster tænker om det udsagn,, det lyder / klinger jo lidt anderledes på engelsk eller tysk : 3 whores and a pickpocket 3 Huren und ein Taschendieb tror ærligt talt ikke at det har samme betydning direkte oversat, ligesom der jo sikkert er flere sætninger på fx. tysk og engelsk som heller ikke kan oversættes direkte til dansk og give den rette mening,,, Er der nogle som har et par sjove forslag På forhånd tak Venligst H. Redigeret 22. December, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4394 Skrevet 22. December, 2020 Ass and Keys 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 22. December, 2020 Når det regner på præsten så drypper det på degnen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 22. December, 2020 Rosinen i pølseenden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. December, 2020 Stiv pik og håret tilbage. Op i røven med det... som den ene bøsse sagde til den anden. Han er ikke den skarpeste kniv i skuffen - eller som vi sagde "Han er ikke den stiveste pik i saunaen". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 22. December, 2020 Hvordan oversætter man: Lars tyndskids mark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. December, 2020 mature man skrev, for 25 minutter siden: Hvordan oversætter man: Lars tyndskids mark På tysk ville jeg sige: JWD (Janz wiet draussen (Berliner dialekt)) det udtales noget ala Jod V D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. December, 2020 Arh, stavefejl. Ikke wiet men weit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. December, 2020 Præsten`s ged på marken stod, degnen`sged ved siden af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 24. December, 2020 Da jeg var yngre og mødtes med de dejlige Heidi piger på skiferie rundt omkring i sydeuropa sagde jeg altid denne sætning : SOLLEN WIR VOLBOLLEN Og ja der lykkes mig ALDRIG at få lidt på den dumme,,, heller ikke dengang,, ha ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg