Pandaungen 3 Skrevet 21. December, 2020 (edited) Faldt i sidste uge over følgende annonce på AnnonceLight: Fræk aftale (frækketøs8900) se vedhæftede billede eller dette link => https://annoncelight.dk/showad/309027 [ hvis det stadig virker ] Efter en del mails frem og tilbage blev vi enige om at skulle mødes, dog træk "hun" i land i 11 time, og siden har der været radiotavshed fra "hende" på den oplyste mail ¯\_(ツ)_/¯ -men kan se at "hun" igen har smidt en annonce op på AnnonceLight, så spil ikke tiden på "hende" Redigeret 21. December, 2020 af Keeper Mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 21. December, 2020 Alt ved den annonce skriger langt væk af snyd og bedrag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnejensen 7 Skrevet 21. December, 2020 Tam annonce synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 21. December, 2020 Falder man for sådan en annonce så er man sgu selv skyld i at blive taget i røven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. December, 2020 The_Man skrev, for 3 timer siden: Falder man for sådan en annonce så er man sgu selv skyld i at blive taget i røven Åh jo, men nu ser vi vel med forskellige øjne, nogle er nye, andre med større erfaring, dog er der vel næppe nogen som fortjener at blive snydt medmindre man selv er snyder Go Jul ellers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 21. December, 2020 Thaimig skrev, for 8 minutter siden: Åh jo, men nu ser vi vel med forskellige øjne, nogle er nye, andre med større erfaring, dog er der vel næppe nogen som fortjener at blive snydt medmindre man selv er snyder Go Jul ellers Hvor henne har jeg skrevet at nogle fortjener at blive snydt jeg skrev det er ens egen skyld hvis man falder for sådan en annonce der er skam en forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 21. December, 2020 The_Man skrev, for 27 minutter siden: Hvor henne har jeg skrevet at nogle fortjener at blive snydt jeg skrev det er ens egen skyld hvis man falder for sådan en annonce der er skam en forskel Ok men så mis jeg blot dit skriv, beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 24. December, 2020 The_Man skrev, den 21.12.2020 at 16:10: Falder man for sådan en annonce så er man sgu selv skyld i at blive taget i røven Må indrømme at jeg på ingen måde fatter at en eneste forsøger sig med at mødes med en med så tam en annonce. Min dreng på 5 kunne lave en der var mere indbydende, og så endda finde ud af at hugge et bille fra nettet og sætte på også Hvad i alverden får nogen til at kontakte sådan en. Helt uden tekst, helt uden billede, og så en skide email adresse som i 99% ud af 100 tilfælde udelukkende er nogle der bare er ude efter din email, og efter at lokke dig ind på en betalingsside. Der er så kæmpe et udvalg af piger med masser af tekst, og masser af billeder (nogle af dem har endda deres egne billeder på ), hvorfor i alverden falder man så for den ringeste af alle annoncer (hvis man kan kalde den det) https://annoncelight.dk/showad/309027 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 24. December, 2020 youngatheart skrev, for 11 timer siden: Må indrømme at jeg på ingen måde fatter at en eneste forsøger sig med at mødes med en med så tam en annonce. Min dreng på 5 kunne lave en der var mere indbydende, og så endda finde ud af at hugge et bille fra nettet og sætte på også Hvad i alverden får nogen til at kontakte sådan en. Helt uden tekst, helt uden billede, og så en skide email adresse som i 99% ud af 100 tilfælde udelukkende er nogle der bare er ude efter din email, og efter at lokke dig ind på en betalingsside. Der er så kæmpe et udvalg af piger med masser af tekst, og masser af billeder (nogle af dem har endda deres egne billeder på ), hvorfor i alverden falder man så for den ringeste af alle annoncer (hvis man kan kalde den det) https://annoncelight.dk/showad/309027 Jeg må indrømme, at jeg på ingen måde fatter, at nogen har et behov for at udtrykke sig på en sådan måde om folk, som starter en tråd i den tilsyneladende bedste mening. Arrogant, bedrevidende og nedladende. Der må være et enormt behov for at hævde sig og stive et svagt selvværd af I lyset af diskussionerne om tonen her på siden, må jeg bare sige “øv!” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 25. December, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 15 timer siden: Jeg må indrømme, at jeg på ingen måde fatter, at nogen har et behov for at udtrykke sig på en sådan måde om folk, som starter en tråd i den tilsyneladende bedste mening. Arrogant, bedrevidende og nedladende. Der må være et enormt behov for at hævde sig og stive et svagt selvværd af I lyset af diskussionerne om tonen her på siden, må jeg bare sige “øv!” Havde desværre ikke lige set at det var en ny bruger, forklarer det bare lidt ? Det har så været lidt lærdom til manden, og måske god viden (sagt måske på den forkerte måde ja ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 25. December, 2020 youngatheart skrev, for 13 timer siden: Havde desværre ikke lige set at det var en ny bruger, forklarer det bare lidt ? Det har så været lidt lærdom til manden, og måske god viden (sagt måske på den forkerte måde ja ). Selvfølgelig ville det være mere rimeligt at være lidt hård i tonen, hvis det var en erfaren bruger, ja. Ind i mellem tager man sig til hovedet, når man synes, at folk burde vide bedre eller tænke sig bedre om. Jeg synes bare ikke, man skal være den, der skærper tonen, når man svarer på et indlæg, der er skrevet i en rimelig tone; uanset hvad man måtte mene om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 28. December, 2020 Jeg kan så berette at det på ingen måde er svindel. En sød og dejlig ung pige der giver et udmærket blow og sluger hver en dråbe! Ca 10 min fra Randers i en landsby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 170 Skrevet 29. December, 2020 Jeg har besøgt hende på en diskret adresse i landsby ved Randers. Der var ikke noget fup, alt blev aftalt på mail. Hun giver kun bj. Man vælger selv med eller uden, og med slug. Samme pris, 800. Hun er sød og rar. Jeg synes dog det gik lidt hurtigt, så jeg vil bede om, at hun arbejder langsommere næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 1. Januar, 2021 @Pandaungen Præcis samme oplevelse havde jeg. Laver en aftale efter lidt korrespondance over mail, får billede af hende tilsendt og får adressen. På dagen skriver jeg et par timer før vi skal mødes for at bekræfte at jeg er på vej, hvor svaret blot er at hun ikke kan alligevel. Fair nok, hvis man ikke kan og man er nød til at flytte aftalen. Men der er efterfølgende total stilhed og ingen respons på yderligere henvendelser på trods af nye aktive opslag på AL. Ved ikke hvad der gjorde udfaldet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg