B90 45 Skrevet 21. December, 2020 warmgun skrev, for 11 minutter siden: Hvor ville det dog være dejligt, hvis du lod være med at analysere andre, som du overhovedet ikke kender. Jeg har på ingen måde prøvet på at analysere dig. Jeg har alene påpeget en fejltagelse, du gør dig skyldig i, så hold venligst dine utidige bemærkninger for dig selv! Øhh... du citerer mig og skriver nedenstående. Det er er en analyse af mig når du bruger "du" mens du citerer mig. Måske skulle du så bruge ordet "man" i stedet. Citat Du tager grusomt fejl. Et one night stand er prostitution, hvor betalingen er mere inddirekte. Du møder hende et sted i byen. Du hælder sprut på hende (og dig selv). Jeres fornuft sløves. I går hjem til en af jer. Hun tilbyder dig sex Dels fordi hun ikke er i en rationel tilstand, dels for at betale for de udgifter, du har haft på hende i løbet af aftenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 21. December, 2020 Man kan da sagtens blive både forelsket og kæreste i en glædespige, eller rettere jeg kunne, for jeg kan jo se at der er mange dobbeltmoralske mænd tilstede herinde. Bemærkninger som, Jeg kunne ikke leve med en kvinde der går i seng med andre ect, Hvorfor ikke?, du går jo i send med andre?? der er da ingen der ejer hinanden, slaveriet er ophørt,! Hvorfor ikke være lidt rummelig, jeg ville da hellere bo sammen med en lykkelig kone, der måske får det jeg ikke kan give hende af andre, eller laver en skilling der kan komme hende, eller os begge til gode, så længe hun gør det af lyst. så kan man jo så selv vælge hvor meget man vil høre om det. jeg vil absolut INGEN problemer have med det. det skal bare være åbent, hvis det var i det skjulte ville jeg nok blive ked af det, ikke fordi hun bollede ved siden at, men fordi hun ikke viste mig den tillid at fortælle mig om det. Blot mine 5 øre om det emne Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 21. December, 2020 TheVoice skrev, for 10 timer siden: Interessante tanke. Forhåbentlig er det nok de færreste der køber samvær indenfor købesex. Jeg vil da håbe at omdrejningspunktet for gæsten handler om sex. At der så typisk indgår lidt small-talk m.v. ændre vil ikke så meget på omdrejningspunktet. Om man kan konkludere at købesex er en fuser sammenlignet med sex med en partner tror nu ikke. Det er i hvert fald mit indtryk, at for rigtig mange giver købesex et enormt kick, som de ikke, efter en del år i fast forhold, oplever/eller kan få Med hensyn til gummibetegnelsen GFE er du nu mit indtryk at begrebet mere anvendes om intense og gensidige seksuelle oplevelser, og ikke så meget om et eventuelt savn over ikke at have en kæreste. Jeg er godt klar over at der også findes et segment af købere, der reelt "bare" ønsker at puttenusse, kysse, kramme m.v. At sammenligne det med kæreste sex, synes jeg faktisk tegner et noget kedeligt billede af kærestesex. Hvis man lige ser bort fra de kærlige følelser ved en forelskelse, og fokusere på det rent seksuelle i forelskelsesfasen, så tror jeg sgu mere det er mange søger og savner, når de køber sex. Jaman kan man da virkelige købe sig til seksuelle oplevelser der sætter ligeså meget gang i adrenalin produktionen, gør en nervøs på den gode måde, skaber seksuel spænding, lyst til at udforske, og følelsen af ikke at kende modparten seksuelt, at turde give slip og blot dyrke og nyde sexen grådigt og umætteligt ? Ja, det er mit indtryk at nogen faktisk formår at skille tingene imellem sex og kærlige følelser på en måde, således at det kan opnår. Det er nok ikke alle der kan, og det handler måske også om udvikling af sin tilgang til købesex, og sex i en generel sammenhæng. Du ved ikke hvad du taler om, min ven.. har du nogensinde købt sex før? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 21. December, 2020 Lidt filosofering efter at have læst kommentarsporet men uden lige at have overskud til at gå ind i de enkeltes holdninger. Jeg har ofte som GP tænkt, at mine gæster får de de kommer efter - det de har behov for. De som "bare" har behov for at blive tømt, får opfyldt det behov. De er som regel ikke åbne for, at få mere ud af oplevelsen, og det er der ikke noget galt i. Måske får de dækket deres nærhedsbehov andre steder, eller måske har de det bare ikke. Det er ikke op til mig at presse et behov for mere ned over dem, men det er også umuligt for mig at give mere til de mænd, for de er ikke åbne for at få mere ud af mødet. Nu synes jeg faktisk også det er ret hot at komme i det mindspace hvor jeg "bare" er til for at tømme en pik. Det er beskidt på en måde som tænder mig enormt, så ingen klager herfra, når den type gæster besøger. På den anden side er der dem, som har et mere omfattende behov. Eller bare åbenheden til, at vores relation kan være hvad som helst selvom den er lagt ind i nogle bestemte rammer. Her får jeg mine stamgæster som jeg tror har det lidt a la trådstarters beskrivelse. Her kan der skabes lidt magi sammen fordi der ingen barrierer er selvom vores tid sammen er begrænset. Nogle af disse, selvfølgelig er det umuligt at det gælder alle, giver mig lige så stor glæde som jeg giver dem. Nok netop fordi relationen er så begrænset, og ikke involverer forventninger, pligter, skuffelser eller bare generelt hverdag, kan man bevare den intense følelse sammen, på en måde som jeg ikke på nogen måde siger er bedre end elskerinder eller kærester, men bare anderledes, og har sin ret i sig selv uden at behøves blive holdt op mod andre typer af relationer. Ja, der er penge imellem os, det er en del af rammen, men hvad du får ud af det som sker indenfor den ramme, det er kun begrænset af dig selv. Når altså man finder en pige man oplever kemi med. Og lige en sidenote: jeg siger notorisk nej til at blive "købt" med drinks i byen. Gjorde jeg også inden jeg blev GP. Kan finde det enormt ubehageligt faktisk, hvis nogen prøver at købe mig med drinks, som jeg ikke har bedt om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 40 minutter siden: Lidt filosofering efter at have læst kommentarsporet men uden lige at have overskud til at gå ind i de enkeltes holdninger. Jeg har ofte som GP tænkt, at mine gæster får de de kommer efter - det de har behov for. De som "bare" har behov for at blive tømt, får opfyldt det behov. De er som regel ikke åbne for, at få mere ud af oplevelsen, og det er der ikke noget galt i. Måske får de dækket deres nærhedsbehov andre steder, eller måske har de det bare ikke. Det er ikke op til mig at presse et behov for mere ned over dem, men det er også umuligt for mig at give mere til de mænd, for de er ikke åbne for at få mere ud af mødet. Nu synes jeg faktisk også det er ret hot at komme i det mindspace hvor jeg "bare" er til for at tømme en pik. Det er beskidt på en måde som tænder mig enormt, så ingen klager herfra, når den type gæster besøger. På den anden side er der dem, som har et mere omfattende behov. Eller bare åbenheden til, at vores relation kan være hvad som helst selvom den er lagt ind i nogle bestemte rammer. Her får jeg mine stamgæster som jeg tror har det lidt a la trådstarters beskrivelse. Her kan der skabes lidt magi sammen fordi der ingen barrierer er selvom vores tid sammen er begrænset. Nogle af disse, selvfølgelig er det umuligt at det gælder alle, giver mig lige så stor glæde som jeg giver dem. Nok netop fordi relationen er så begrænset, og ikke involverer forventninger, pligter, skuffelser eller bare generelt hverdag, kan man bevare den intense følelse sammen, på en måde som jeg ikke på nogen måde siger er bedre end elskerinder eller kærester, men bare anderledes, og har sin ret i sig selv uden at behøves blive holdt op mod andre typer af relationer. Ja, der er penge imellem os, det er en del af rammen, men hvad du får ud af det som sker indenfor den ramme, det er kun begrænset af dig selv. Når altså man finder en pige man oplever kemi med. Og lige en sidenote: jeg siger notorisk nej til at blive "købt" med drinks i byen. Gjorde jeg også inden jeg blev GP. Kan finde det enormt ubehageligt faktisk, hvis nogen prøver at købe mig med drinks, som jeg ikke har bedt om. Det er bare så smukt skrevet/formuleret. set fra mit synspunkt ved jeg godt hvem af de to kategorier der får mest for sine penge, ja de får begge opfyldt det behov de kommer med, men dem som er åbne får mere for sine penge. hvis man er tørstig, så er vand fint, men en god rødvin som man giver sig hen til er sku en anden oplevelse, som givermere glæde, og ja beruselse, som man også kan opnå hos den rigtige pige, hvor man giver noget af sig selv. I en anden tråd var der engang en som sage han kendte en person, uden at have mødt personen, men baserede det på hvad personen havde skrevet og de holdninger personen udtrykte og gav holdning for. Hvis jeg skal bruge samme skabelon, så må jeg sige at det jeg kender til dig så er jeg sikker på at du er et dejligt menneske. god jul og godt nytår til dig Nanna. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 21. December, 2020 Kære venner det er mange konstellationer, hvad det er det helt rigtige for mig -kan være det skriger til himlen for andre... Hvorfor skal man blive så personlig fordi nogen gør/tænker anderledes end en selv... Trådstarteren har jo på udmærket vis fortalt hvordan han gør, og senere hvorfor -hvis det er det der gør ham lykkelig om aften, når han ligge hoved på puden -så behøver andre da ikke latterlig/nedgøre ham. Det findes så mange single som aldrig før. Nogen har det fint med at være alene andre ikke. Men det gør jo ikke at der er sorgløst, at leve i et forhold/ægteskab. Derfor må vi alle være kreativ for at opnå/finde lykken -hvad enten man er single el. ej... Tiden går hurtig pludselig er det forbi/for sent. Hvorfor ikke få det bedste ud af det, når man er her og kan;-) Ps.: mudderkast kan ingen være tjent med -tit kommer den der gør det til, at afsløre sig selv og sit mindreværd... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 21. December, 2020 Tja Møffe jeg var forberedt på gode og mindre gode svar . Men det rokker ikke ved min glæde at have den samme gp i fire år og sikkert også de næste. Heldigvis lever vi i et frit land hvor ytringsfriheden er stort ,men glæder da meget over at glædespigerne giver deres besyv med og tak for det . At de med de mindre gode meninger osse giver deres mening til kende vidner jo på de forskelligheder der er er jo kun godt ellers er det jo R..kedeligt at læse her på siden. Til glædespigerne og andre godtfolk tak for de svar jeg har læst indtil videre . Jeg er da spændt på hvad der ellers kommer af svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newguy8700 11 Skrevet 21. December, 2020 Jeg besøger kun en gp fordi vi har fantastisk kemi sammen og vores sex bare er helt fantastisk. Desuden kan vi snakke i lang tid om alle mulige ting da vi efterhånden har en slags tillid til og respekt for hinanden. Personligt er jeg ikke interesseret i hendes relationer til andre mænd, og vil hellere have en bevidst uvidenhed om dette. Jeg ser vores relation som friends with benefits hvor vi har en indbyrdes aftale om hvilke benefits den ene og den anden får ud af vores aftaler. Jeg har på nuværende tidspunkt ikke behov for at besøge andre, men tror godt jeg kunne lokkes til en threesome hvis hun finder en veninde på et tidspunkt. Ellers ser jeg det kun ske hvis det begynder at blive kedeligt, og det er der bestemt ingen tegn på indtil videre. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 21. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 5 timer siden: Det er bare så smukt skrevet/formuleret. set fra mit synspunkt ved jeg godt hvem af de to kategorier der får mest for sine penge, ja de får begge opfyldt det behov de kommer med, men dem som er åbne får mere for sine penge. hvis man er tørstig, så er vand fint, men en god rødvin som man giver sig hen til er sku en anden oplevelse, som givermere glæde, og ja beruselse, som man også kan opnå hos den rigtige pige, hvor man giver noget af sig selv. I en anden tråd var der engang en som sage han kendte en person, uden at have mødt personen, men baserede det på hvad personen havde skrevet og de holdninger personen udtrykte og gav holdning for. Hvis jeg skal bruge samme skabelon, så må jeg sige at det jeg kender til dig så er jeg sikker på at du er et dejligt menneske. god jul og godt nytår til dig Nanna. Tusind tak Apropos hvad der blev skrevet i indlægget efter dit, så er der ingen grund til at lave et hierarki over hvilke oplevelser som er bedst. Nogle ville sige, at når man er tørstig, er vin det værste du kan give dem og foretrækker vand, men det gør ikke din egen nydelse af vinen mindre. Men for dem som er til vin, er det skønt når hver eneste dråbe og smagsnuance bliver nydt til fulde. Og rigtig dejlig jul til dig! Og til alle herinde for den sags skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg