Gæstepeter 28 Skrevet 20. December, 2020 Samme gp i 4år. Jeg er en mand i den bedste alder som har fundet en dejlig gp fra Midtjylland,vi har efterhånden haft mange dejlige stunder sammen i 4 år Hvorfor den samme gp så længe,ja det skyldes at jeg har fundet den rigtige pige hvor kemien er gensidigt. Fordelen ved at have den samme gp er at vi kender hinandens skønne sider,jeg ved at hun nyder tiden sammen med mig. Jeg aftaler ca 7-14 dage før vi skal mødes,i den tid opbygger jeg en energi og glæde tit den dag vi skal være sammen. Gensynsglæden er bedre og bedre for hver gang vi mødes tænker at det er fordi hun ved hvad hun får af forkælelse af mig ,ofte har jeg nogle ønsker om hvad hun skal have på af tøj.Nogle gange beder jeg om at hun skal have bind for øjnene hvor jeg giver den store massage. Hvad vi foretager os forbliver mellem os men skønt og nærværende intime stunder,bedre for hvergang ja nogle suser tiden afsted . Jeg giver ofte gaver som hun syntes godt om ,husker hendes fødselsdag ja julegave får hun også bløde pakker som jeg ser hende have på . Så det er for mig en stor fornøjelse at have samvær med den samme. Min begrundelse ved at have den samme gp flere gange Min søde glædespige tak for de mange dejlige stunder vi har haft sammen og glæder til mange fremtidige stunder . Glædelig jul og godt nytår søde . 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 20. December, 2020 Jeg forstår dig fuldt ud. det bliver bedre og bedre når man kender hinanden. ligeledes kan jeg fuldt ud genkende det der med at gå og glæde sig til en aftale, jeg vil gerne have minimum 1 uge til at gå og glæde mig, gerne mere hvis det er muligt, den der dejlige følelse i maven er næsten ubetalig. jeg har ikke haft mange piger, kun 3, over 20 år og ingen i lang tid, men vil håbe at kunne få et meget langt “forhold” til den som er der nu. Det er rart at man ved hvem der åbner døren og at der er gensidig sympati. Jeg er også sikker på at jo mere man lære hinanden at kende, jo bedre bliver oplevelsen, selv om jeg intet har at beklage mig over, tværtimod. tillykke med dit forhold, og held og Lykke frem over. ja jeg ved godt at der nok kommer et par kommentar til det med en gave, men det støtter jeg også fuldt op om, og har også selv gjort det og vil helt sikkert gøre det igen, det er et tegn på at man er et ordentlig menneske. Det er ikke gavens størrelse men tanken bag den, som tæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 20. December, 2020 Jeg synes det er lidt mærkeligt. Man opnår det meget stærkere med kærester eller kone og så er der ingen penge involveret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 20. December, 2020 Det lyder også rigtig hyggeligt, når man er single, men jeg ville føle jeg var min kone utro "big time" hvis jeg havde haft sådan en veninde -selv om vi har et åbent forhold...gg Det lyder jo næsten som om du/i er forelsket;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studenten 61 Skrevet 20. December, 2020 Ville det ikke være bedre med en kæreste? Eller i det mindste bare en kvinde du dater fast, det virker til det er det du savner. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 20. December, 2020 Kan kun svare for mig selv, og er bange for at det bliver fnidder fnadder, men prøver alligevel. jeg er lykkelig gift, og har været det i mange år. jeg opsøger ikke sex, eller kærlighed, det får jeg der hjemme. jeg opsøger oplevelser, og udvikling af mig selv. En udvikling som jeg bruger i mit ægteskab. forelsket. Jeg ved ikke om det giver mening for andre, der er forskel på at “være forelsket” , det er jeg i min kone, og så “elske” den pige, som giver mig disse oplevelser, og personlig udvikling. og ja inden de moralske kravler op på deres høje hest, jeg har dårlig samvittighed over det, men har valgt at gøre det alligevel, det er mit valg, som jeg har valgt at leve med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 20. December, 2020 (edited) Ja nu er jeg ikke i noget forhold ,så jeg behøver ikke have dårlig samvittighed . ikke at andre skal have det ,det er jo vores valg hvordan vi vil have det . Redigeret 20. December, 2020 af Gæstepeter Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 20. December, 2020 Gæstepeter skrev, for 2 timer siden: Ja nu er jeg ikke i noget forhold ,så jeg behøver ikke have dårlig samvittighed . ikke at andre skal have det ,det er jo vores valg hvordan vi vil have det . Så er det jo også meget nemmer at forstå -men du er jo forelsket ik...ggg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæstepeter 28 Skrevet 20. December, 2020 Nej dog ikke a Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 20. December, 2020 Det lyder da til, at du og GPén har fået opbygget et for begge parter velfungerende stamkunde-forhold. Har man selv haft noget lignende, er det nok lidt nemmere at forstå, det du beskriver, uden at man behøver at analysere det ihjel. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. December, 2020 Jeg elskede også Livlige Laura inden hun gik på pension. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 20. December, 2020 B90 skrev, for 5 timer siden: Jeg synes det er lidt mærkeligt. Man opnår det meget stærkere med kærester eller kone og så er der ingen penge involveret. Hvis han ikke kan finde en kæreste eller en kone, så er det jo meget nemt med en fast GP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 20. December, 2020 Des1972 skrev, for 17 minutter siden: Hvis han ikke kan finde en kæreste eller en kone, så er det jo meget nemt med en fast GP Kan godt være det er et rimeligt alternativ og specielt når han har været tilfreds i fire år. Men samvær man betaler for er kvalitetsmæssigt ikke i nærheden af ægte samvær. Til gengæld undgår man mulig besvær. Betalingssex er også en fuser i forhold til sex med kæreste eller kone. Det er vel derfor såkaldt GFE er så eftersøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 21. December, 2020 B90 skrev, for 43 minutter siden: Kan godt være det er et rimeligt alternativ og specielt når han har været tilfreds i fire år. Men samvær man betaler for er kvalitetsmæssigt ikke i nærheden af ægte samvær. Til gengæld undgår man mulig besvær. Betalingssex er også en fuser i forhold til sex med kæreste eller kone. Det er vel derfor såkaldt GFE er så eftersøgt. Interessante tanke. Forhåbentlig er det nok de færreste der køber samvær indenfor købesex. Jeg vil da håbe at omdrejningspunktet for gæsten handler om sex. At der så typisk indgår lidt small-talk m.v. ændre vil ikke så meget på omdrejningspunktet. Om man kan konkludere at købesex er en fuser sammenlignet med sex med en partner tror nu ikke. Det er i hvert fald mit indtryk, at for rigtig mange giver købesex et enormt kick, som de ikke, efter en del år i fast forhold, oplever/eller kan få Med hensyn til gummibetegnelsen GFE er du nu mit indtryk at begrebet mere anvendes om intense og gensidige seksuelle oplevelser, og ikke så meget om et eventuelt savn over ikke at have en kæreste. Jeg er godt klar over at der også findes et segment af købere, der reelt "bare" ønsker at puttenusse, kysse, kramme m.v. At sammenligne det med kæreste sex, synes jeg faktisk tegner et noget kedeligt billede af kærestesex. Hvis man lige ser bort fra de kærlige følelser ved en forelskelse, og fokusere på det rent seksuelle i forelskelsesfasen, så tror jeg sgu mere det er mange søger og savner, når de køber sex. Jaman kan man da virkelige købe sig til seksuelle oplevelser der sætter ligeså meget gang i adrenalin produktionen, gør en nervøs på den gode måde, skaber seksuel spænding, lyst til at udforske, og følelsen af ikke at kende modparten seksuelt, at turde give slip og blot dyrke og nyde sexen grådigt og umætteligt ? Ja, det er mit indtryk at nogen faktisk formår at skille tingene imellem sex og kærlige følelser på en måde, således at det kan opnår. Det er nok ikke alle der kan, og det handler måske også om udvikling af sin tilgang til købesex, og sex i en generel sammenhæng. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 21. December, 2020 (edited) Det er slet ikke kompliceret og ganske simpelt. Prostituerede er slet ikke på niveau med kærester, koner eller pigen-fra-byen. One-nighters er f.eks. købedamer langt overlegne fordi de har lyst til netop dig. Købedamer er gode til at hjælpe med en udløsning. Det er deres spidskompetence og ikke så meget andet at byde på, mener jeg. De vil gerne give indtryk af at de kan så meget andet, men så siger jeg bare - "Hvorfor ikke hjælp dinee medmennesker og gøre det gratis." Redigeret 21. December, 2020 af B90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cristobal 211 Skrevet 21. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 13 timer siden: Jeg ved ikke om det giver mening for andre, der er forskel på at “være forelsket” , det er jeg i min kone, og så “elske” den pige, som giver mig disse oplevelser, og personlig udvikling. Et interessant synspunkt - personligt har jeg det faktisk lige omvendt. Jeg elsker min partner og ved det er hende jeg skal tilbringe resten af livet med (ment positivt). "Forelskelsen" derimod, som dengang vi lige havde mødt hindanden, er der sjælendt. Følelsen af "at være forelsket" kan jeg semi genopleve gennem en sød og indlevende GP. Kun meget få piger kan levere på ægte "GFE" faktor, så det gælder om at finde den rigtige pige for lige netop dig og dine ønsker/behov. Og nej - jeg er godt klar over at for en GP er der i princippet kun en ting som gælder: MONEY! Men har dog oplevet sjældne lejligheder hvor GP'en glemmer at spørge om penge og det faktisk er mig som må påminde om at der er tale om en ydelse her. For at citere fra min ynglings film: "It's nothing personal it's strictly business" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. December, 2020 B90 skrev, 1 time siden: Det er slet ikke kompliceret og ganske simpelt. Prostituerede er slet ikke på niveau med kærester, koner eller pigen-fra-byen. One-nighters er f.eks. købedamer langt overlegne fordi de har lyst til netop dig. Købedamer er gode til at hjælpe med en udløsning. Det er deres spidskompetence og ikke så meget andet at byde på, mener jeg. De vil gerne give indtryk af at de kan så meget andet, men så siger jeg bare - "Hvorfor ikke hjælp dinee medmennesker og gøre det gratis." Du har både ret og ikke ret. Kunne nu godt tænke mig at spørge dig om din forklaring på hvordan det så kan være at nogle købes sex kunder ender med at blive kærester med gp. Eller have meget nære venskabs forhold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 21. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 14 timer siden: forelsket. Jeg ved ikke om det giver mening for andre, der er forskel på at “være forelsket” , det er jeg i min kone, og så “elske” den pige, som giver mig disse oplevelser, og personlig udvikling. Du tager lidt fejl. Forelskelse er en forbigående følelse, der KAN afløses af at elske. Jeg er tit blevet forelsket i nogen, jeg på ingen måde får et kærlighedsforhold til. Der er noget over dem, som tiltaler og tiltrækker mig. Mit overjeg (eller hvad det nu er) forhindrer katastrofen, men det hænder også, at der er en længerevarende tiltrækning. Jeg har det ligesom dig, at jeg ser den samme GP igen og igen. Hun har sit liv ligesom jeg har mit. På en måde er det som at have en elskerinde. Forskellen er, at der er afregning i kroner i stedet for i gaver, oplevelser, og hvad man ellers betaler sin elskerinde med. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 21. December, 2020 B90 skrev, for 1 time siden: Prostituerede er slet ikke på niveau med kærester, koner eller pigen-fra-byen. One-nighters er f.eks. købedamer langt overlegne fordi de har lyst til netop dig. Du tager grusomt fejl. Et one night stand er prostitution, hvor betalingen er mere inddirekte. Du møder hende et sted i byen. Du hælder sprut på hende (og dig selv). Jeres fornuft sløves. I går hjem til en af jer. Hun tilbyder dig sex Dels fordi hun ikke er i en rationel tilstand, dels for at betale for de udgifter, du har haft på hende i løbet af aftenen. Jeg synes ikke, det er så underligt, at mange frigjorte kvinder har mere respekt for prostituerede end for dem, der tilbyder sig for et par dyre drinks. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 21. December, 2020 Lady C skrev, for 33 minutter siden: Du har både ret og ikke ret. Kunne nu godt tænke mig at spørge dig om din forklaring på hvordan det så kan være at nogle købes sex kunder ender med at blive kærester med gp. Eller have meget nære venskabs forhold? Jeg har da også en regelmæssig (ikke fast) gennem 5 år. Men at blive kæreste med hende? No way. Ville aldrig kunne forlige mig med at min dame kopulerede med andre mænd. Men har det fint med damer der stiller sig til rådighed om det er for penge eller ej. At acceptere det går mod biologien og gængse normer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 21. December, 2020 warmgun skrev, for 7 minutter siden: Du tager grusomt fejl. Et one night stand er prostitution, hvor betalingen er mere inddirekte. Du møder hende et sted i byen. Du hælder sprut på hende (og dig selv). Jeres fornuft sløves. I går hjem til en af jer. Hun tilbyder dig sex Dels fordi hun ikke er i en rationel tilstand, dels for at betale for de udgifter, du har haft på hende i løbet af aftenen. Du tager grusomt fejl - for at citere dig selv. Har aldrig hældt sprut på nogen for at få dem i kassen. Har endda aldrig forført/overtalt nogen i mit liv - og jeg er over de 50. Det er altid gået stille og roligt og i sober tilstand og det er fantastisk tilfredsstillende og kan slet ikke værdsættes monetarisk . Det du beskriver vist dig selv og dine manglende evner til at være tiltrækkende for det modsatte køn. Du behøver ikke være smuk som jeg - og jeg er faktisk temmelig pæn - bare charmerende. Kvinder elsker charmerende mænd. Det er ikke skrevet for at pille dig ned - men vi er nogle med evnerne, som måske er medfødte. (Og for at komme dem der tænker "hvorfor bruger du så prostituerede, glatnakke?" - De er jo til rådighed når jeg har brug for "det") warmgun skrev, for 7 minutter siden: Jeg synes ikke, det er så underligt, at mange frigjorte kvinder har mere respekt for prostituerede end for dem, der tilbyder sig for et par dyre drinks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 21. December, 2020 B90 skrev, for 1 time siden: Det er slet ikke kompliceret og ganske simpelt. Prostituerede er slet ikke på niveau med kærester, koner eller pigen-fra-byen. One-nighters er f.eks. købedamer langt overlegne fordi de har lyst til netop dig. Købedamer er gode til at hjælpe med en udløsning. Det er deres spidskompetence og ikke så meget andet at byde på, mener jeg. De vil gerne give indtryk af at de kan så meget andet, men så siger jeg bare - "Hvorfor ikke hjælp dinee medmennesker og gøre det gratis." Nu vil jeg falde tilbage i mit gamle jeg, som jeg ikke har været i i en mdr, og være lidt kontant og ikke så rummende, som jeg er nu. Jeg har kigget lidt på dine opslag, og må sige et par ting Jeg har medlidenhed med dig, du lyder som en lidt bitter mand, som i de opslag jeg har læst af dig kun kommer med negative kommentar, har måske ikke læst dem alle, så det kan da være at der også er lidt solskins i dig. jeg bryder mig ikke om at analyser andre, det har jeg ikke forudsætningerne til, men, du har da været uheldig med de GP du har haft kontakt til, når du ser så sort på dem, men jeg tror du skulle prøve at gå til en GP med en lidt lyser tilgang, og ikke bare for at blive tømt, men for at være sammen med hende. Hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at du vare blevet blokeret af en GP som du virkelig gerne ville møde, men som sagt det der med at analyser er ikke min spids kompetence, så derfor skal du ikke tage det så tungt med hvad jeg skriver. Jeg ville ønske for dig at du må finde det som du søger, om der er købt, eller gratis, er lige meget, bare du er tilpas og glad. god jul og godt nytår til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 21. December, 2020 (edited) Studenten skrev, for 15 timer siden: Ville det ikke være bedre med en kæreste? Eller i det mindste bare en kvinde du dater fast, det virker til det er det du savner. Når man er en halvgammel mand, med en krop, der er lidt mere formet af livets goder end af sportslige aktiviteter, og med en indkomst over der gennemsnitlige, men ikke oppe i luksusklassen, så er det nok svært at have en kæreste eller elskerinde, der er smuk og 25 år yngre end mig selv, uden at skulle betale hende. Redigeret 21. December, 2020 af warmgun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 21. December, 2020 B90 skrev, for 3 minutter siden: Det du beskriver vist dig selv og dine manglende evner til at være tiltrækkende for det modsatte køn. Du behøver ikke være smuk som jeg - og jeg er faktisk temmelig pæn - bare charmerende. Kvinder elsker charmerende mænd. Det er ikke skrevet for at pille dig ned - men vi er nogle med evnerne, som måske er medfødte. Hvor ville det dog være dejligt, hvis du lod være med at analysere andre, som du overhovedet ikke kender. Jeg har på ingen måde prøvet på at analysere dig. Jeg har alene påpeget en fejltagelse, du gør dig skyldig i, så hold venligst dine utidige bemærkninger for dig selv! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 21. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 4 minutter siden: Nu vil jeg falde tilbage i mit gamle jeg, som jeg ikke har været i i en mdr, og være lidt kontant og ikke så rummende, som jeg er nu. Jeg har kigget lidt på dine opslag, og må sige et par ting Jeg har medlidenhed med dig, du lyder som en lidt bitter mand, som i de opslag jeg har læst af dig kun kommer med negative kommentar, har måske ikke læst dem alle, så det kan da være at der også er lidt solskins i dig. jeg bryder mig ikke om at analyser andre, det har jeg ikke forudsætningerne til, men, du har da været uheldig med de GP du har haft kontakt til, når du ser så sort på dem, men jeg tror du skulle prøve at gå til en GP med en lidt lyser tilgang, og ikke bare for at blive tømt, men for at være sammen med hende. Hvis jeg ikke viste bedre ville jeg tro at du vare blevet blokeret af en GP som du virkelig gerne ville møde, men som sagt det der med at analyser er ikke min spids kompetence, så derfor skal du ikke tage det så tungt med hvad jeg skriver. Jeg ville ønske for dig at du må finde det som du søger, om der er købt, eller gratis, er lige meget, bare du er tilpas og glad. god jul og godt nytår til dig. God jul og godt nytår til dig også. Jeg er ikke negativ blot realistisk. Dette skyldes at jeg ikke har brug for prostituerede til andet end en tømning. Hun yder bare en bestemt service og det er det. Ikke anderledes end andre serviceydere. Besøger ofte thaimassører af samme årsag. De spiller den af på mig for 200-300 kr. og ud af døren med mig, nu helt uden overtryk Det er behovet og der er nogen der gerne vil levere. Med de behov og synspunkter er langt fra trådstarters behov. Men sådan er vi så forskelligt. Men hvorfor er det negativt at jeg ikke synes det samme - for det er vel meningen at udveksle synspunkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg