Hop til indhold
OldGentlemann

Thaicorner Istedgade - hvordan foregår det?

Recommended Posts

Efter forandringerne på Thai Corner med dårligere oplevelser til højere priser har Luna Bar ( Viktoriagade 22 i kælderen under Restaurant Shezan) givet mig gode oplevelser. Omkring 100 meter fra Thai Corner, hvor jeg stadig er stor fan af deres køkken.

På Luna Bar møder du stadig de sjove skæve eksistenser og masser af Thaikvinder. De er ikke ansat af baren, men frie fugle, langt mellem ladyboys og ingen unge sprøde 20 årige. Baren er spartansk med diverse øl og klassikere som Rom med cola til billige penge.

Til gengæld mange smukke thaikvinder fra 30 og opefter, der er de forsømte hustruer med deres veninder. Dem der søger spænding og en ekstra indtægt og mange fra de forskellige Thai massageklinikker. Både fra de pæne såkaldt grønne klinikker til de mere kulørte, der fungerer som bordeller.

Der foregår intet frækt på Luna Bar, hverken strip eller toiletmøder, det er kun mødested og Pick up. Kvinderne der opfatter ikke sig selv som sexarbejdere, så der skal charmeres og arbejdes for sagen, kort sagt scores. Arbejder nogle dage om måneden i Kbh og overnatter så på hotel, helst med selskab ;)

Har betalt mine overnattende gæster fra middag eller brunch på restaurant til de efterhånden almindelige 1500 kontant i hånden til kvinden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessant Diskusprolaps :)

Luna Bar ( Viktoriagade 22 i kælderen under Restaurant Shezan)
På google maps

https://www.google.dk/maps/place/Viktoriagade+22,+1655+København/@55.6708785,12.5577961,19z/data=!4m5!3m4!1s0x465253735f61cb39:0x91d5f8977288c667!8m2!3d55.6708785!4d12.5583433 

Vi kunne eventuelt ved lejlighed samle nogle herfra, til en ekskursion til Luna Bar?

En mulighed kunne være at vi hver, ofrer et billigt dobbelværelse, hvad enten vi har behovet eller ikke.

Hoteller
- omkring Istedgade
https://www.google.com/travel/hotels/København?g2lb=2502548%2C2503781%2C4258168%2C4270442%2C4306835%2C4308226%2C4317915%2C4328159%2C4371334%2C4401769%2C4419364%2C4428793%2C4429192%2C4463263%2C4463666%2C4464463%2C4482194%2C4270859%2C4284970%2C4291517&hl=da-DK&gl=dk&un=1&ap=aAGAAQE&q=værelser istedgade&rp=EPP-vrn3isKkQhD0uJj57Mbl6PQBEJje7dDFl_yhHxCRlu-V94rU8pUBogEVSXN0ZWRnYWRlLCBLw7hiZW5oYXZuOAFAAEgC&ictx=1&sa=X&ved=0CAAQ5JsGahcKEwiIir3nut3tAhUAAAAAHQAAAAAQAg&utm_campaign=sharing&utm_medium=link&utm_source=htls&hrf=CgUIug4QACIDREtLKhYKBwjlDxABGAoSBwjlDxABGAsYASgAsAEAWAFoAZoBCxIJSXN0ZWRnYWRlogEWCggvbS8wMWxmeRIKS8O4YmVuaGF2bqoBBwoDCP0BGACSAQIgAQ 

Får vi så brug for værelset, kan vi jo efterfølgende skrive hver vores anmeldelse på EG.

Kunne være at det kunne flytte, både noget udbud og noget efterspørgsel til Luna Bar.

Hvis det rygtes at der kommer mænd med penge på lommen til købesex, men til menneske penge.

Største handicap er, at det ikke er pigerne der har stedet, men os der skal have det, for at vi kan udnytte de muligheder, der måtte opstå under et besøg i baren.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om pigerne i Lunar bar, kunne tænkes at ville gå med en til ?

Candy Cub

Istedgade 18

1650 København

http://candyclub.dk/index.html

På Google maps

http://candyclub.dk/address.html

Har da set mænd komme med piger under armen, og har betalt entre for begge til klubben.

Men i klubben er det mest rumænske piger, der gæster klubben.

Måske det ikke vil være populært, hvis vi mere systematisk bruger klubben til formålet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden:

Gad vide om pigerne i Lunar bar, kunne tænkes at ville gå med en til ?

Candy Cub

Istedgade 18

1650 København

http://candyclub.dk/index.html

På Google maps

http://candyclub.dk/address.html

Har da set mænd komme med piger under armen, og har betalt entre for begge til klubben.

Men i klubben er det mest rumænske piger, der gæster klubben.

Måske det ikke vil være populært, hvis vi mere systematisk bruger klubben til formålet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tror det vil kræve sin indsats at lokke en kvinde fra Luna Bar med til Candy Club. Dem jeg har haft med på hotel, har specifikt spurgt om jeg boede i nærheden eller på hotel, da de ikke havde stedet. De var afgjort ikke sexarbejdere, men modtog gerne pengegaver, du ved den typiske Thai logik eller mangel på samme ;)

Hvad jeg skrev om Luna Bar gælder selvfølgelig også det gamle Rosie McGee, nu Proud Mary Pub ( Vesterbrogade 2a, 100 meter fra Tivolis hovedindgang ) https://proudmarypub.dk/

På ovennævnte er baren bare meget mere velassorteret, pænere lokaler, medmindre nogle fodboldtosser har “hjulpet” med indretningen. Typisk brugte jeg også flere penge der og det var lidt sværere at få en Thai på krogen. Var der sidst for 1 års tid siden, Luna Bar besøgte jeg sidst i foråret og havde heldet med mig :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 2 timer siden:

Tror det vil kræve sin indsats at lokke en kvinde fra Luna Bar med til Candy Club. Dem jeg har haft med på hotel, har specifikt spurgt om jeg boede i nærheden eller på hotel, da de ikke havde stedet. De var afgjort ikke sexarbejdere, men modtog gerne pengegaver, du ved den typiske Thai logik eller mangel på samme ;)

 

Diskusprolaps skrev, for 23 timer siden:

Til gengæld mange smukke thaikvinder fra 30 og opefter, der er de forsømte hustruer med deres veninder. Dem der søger spænding og en ekstra indtægt og mange fra de forskellige Thai massageklinikker. Både fra de pæne såkaldt grønne klinikker til de mere kulørte, der fungerer som bordeller.

Ser du, det første og det sidste du skrev, hænger ikke helt sammen :huh:

Så jeg vælger at tænke at begge dele kan passe, alt efter hvem vi kommer i snak med.

Spørgsmålet kan så for eget vedkommende være, om jeg overhovedet kan komme i snak med piger, og kommer ind på emnet under et besøg?

Jeg sidder og sutter i cola, danskvand eller alkoholfri øl, og vil ikke ved første øjekast ligne en der er interesseret i en betalings aftale.

På Thaicorner går det helt af sig selv, du spørger eller pigerne spørger.

Helt så ligetil er det nok ikke på en af de 2 barer du nævner, og hvordan tager Luna det, hvis vi helt åbenlyst kommer for at score købe aftaler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg enten ikke har formuleret mig klart nok eller ikke bliver forstået som tiltænkt.

Mener de 2 udsagn ikke er modstridende, spænding kan være så meget. Thaikvinden, hvis mand kommer hjem fra job og spiller Fortnite i 6-8 timer inden han går i seng eller smider sig på sofaen og venter på bold på TV.

Hun har en fantastisk aften, hvis bare man gider at snakke med hende og er kemien der, kan det udvikle sig til sex. De fleste Thaier på Luna Bar kommer for en sjov aften, hvis det udvikler sig er det kun en bonus.

Thaicorner er nemmere, gå ind med stiv pik i den ene hånd og penge i den anden :D så er den hjemme.

Luna Bar/Rosie McGee skal hun scores med god gammel charme og jo mere desperat og sexhungrende man er, jo mindre chance for sex. Sidder man bare og spytter i en cola, får man lov til at sidde i fred til de lukker. Igen det er ikke sexarbejdere, men kvinder der er scorbare, hvis man selv vil gøre en indsats. Tænk ungdommens diskodasko, charme og lækkert hår.

Derfor betaler jeg heller ikke for sex til dem jeg har mødt på Luna Bar, jeg giver dem en pengegave for en dejlig aften. Dette er vigtigt for thaiernes selvforståelse, du vil sjældent opleve en Thai indrømme at hun er i sexindustrien, selvom hun give FP til kunder hver dag på klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 7 minutter siden:

Tror jeg enten ikke har formuleret mig klart nok eller ikke bliver forstået som tiltænkt.

....

Det er rigtigt det du skriver, men der kommer også kvinder som arbejder på klinikker, og gerne tjener en ekstra shilling hvis det udvikler sig sådan. Hvis det ikke gør, har de bare sjov med noget at drikke og med sine veninder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vært noen ganger på TC og har opplevd Gassverksgade med thai og hotell med sydamerikansk. Men har aldri blitt tilbudt noen tjeneste på TC. Er dette noe som har kommet i senere tid, dog før corona?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 21.12.2020 at 21:20:

Tror jeg enten ikke har formuleret mig klart nok eller ikke bliver forstået som tiltænkt.

Mener de 2 udsagn ikke er modstridende, spænding kan være så meget. Thaikvinden, hvis mand kommer hjem fra job og spiller Fortnite i 6-8 timer inden han går i seng eller smider sig på sofaen og venter på bold på TV.

Hun har en fantastisk aften, hvis bare man gider at snakke med hende og er kemien der, kan det udvikle sig til sex. De fleste Thaier på Luna Bar kommer for en sjov aften, hvis det udvikler sig er det kun en bonus.

Thaicorner er nemmere, gå ind med stiv pik i den ene hånd og penge i den anden :D så er den hjemme.

Luna Bar/Rosie McGee skal hun scores med god gammel charme og jo mere desperat og sexhungrende man er, jo mindre chance for sex. Sidder man bare og spytter i en cola, får man lov til at sidde i fred til de lukker. Igen det er ikke sexarbejdere, men kvinder der er scorbare, hvis man selv vil gøre en indsats. Tænk ungdommens diskodasko, charme og lækkert hår.

Derfor betaler jeg heller ikke for sex til dem jeg har mødt på Luna Bar, jeg giver dem en pengegave for en dejlig aften. Dette er vigtigt for thaiernes selvforståelse, du vil sjældent opleve en Thai indrømme at hun er i sexindustrien, selvom hun give FP til kunder hver dag på klinikken.

Hej

Ved godt at det er en gammel tråd, jeg skal til København på lørdag og kunne godt tænke mig at møde en sød thaikvinde, synes Luna Bar lød som et godt bud har været inde og Google på den, det ser ud som om den er lukket permanent? Er der nogle der har nogle andre gode bud på det bedste sted at møde nogen i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 5 timer siden:

Hej

Ved godt at det er en gammel tråd, jeg skal til København på lørdag og kunne godt tænke mig at møde en sød thaikvinde, synes Luna Bar lød som et godt bud har været inde og Google på den, det ser ud som om den er lukket permanent? Er der nogle der har nogle andre gode bud på det bedste sted at møde nogen i dag?

Luna Bar har typisk åbent fra omkring 18/19 til 02 om natten, torsdag til søndag. Smut forbi og se om de har åbent, de tager ikke åbningstider så nøje. Er IKKE lukket permanent og måske ses vi ;) jeg er også i KBH i weekenden. Før efter 22 sker der sjældent noget på Luna, men opfører du dig ordentligt og er lidt frisk, vil jeg mene at også jyder har gode chancer :D . Bemærk, Luna er ingen “luderbar” så der skal scores på gammeldavs facon. Bedst, hvis du har hotel, ellers kan nogle af kvinderne også lige pludselig huske at de har nøglen til thaiklinik, så betaler du taxa + 1000-1500 som gave.

Alternativer kan være Proud Mary ( Vesterbrogade 2a ) eller næsten naboen The Old Irish Pub ( Vesterbrogade 2d ) Det er typisk både sværere og dyrere at samle thaikvinder op på disse 2 steder, men har dog lykkedes mig begge steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 11 minutter siden:

Alternativer kan være Proud Mary ( Vesterbrogade 2a ) eller næsten naboen The Old Irish Pub ( Vesterbrogade 2d ) Det er typisk både sværere og dyrere at samle thaikvinder op på disse 2 steder, men har dog lykkedes mig begge steder.

Proud Mary 
Vesterbrogade 2A
1620 København
https://proudmarypub.dk/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vesterbrogade+2A,+1620+København/@55.675793,12.5648703,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652530de9eec7dd:0xb243ce6c3e797e8f!8m2!3d55.67579!4d12.567059 

The Old Irish Pub 
Vesterbrogade 2d 
https://oldirishpub.dk/en/copenhagen-v-tivoli/page/forside/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vesterbrogade+2D,+1620+København/@55.675529,12.5640672,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652530dc748b015:0x54c5b137de318289!8m2!3d55.675526!4d12.5662559 

Meget interessant, men måske stederne ikke bryder sig om at få ry for at der kommer semi købe damer.

Er der nogen ide i at gå en 3 - 4 stykker ind de steder, dele et bord, og så være lidt gavmilde med drinks til thai piger samme sted.

Tænker at forsigtige indirekte hentydninger om ens virkelige hensigter, måske ikke vil blive taget så ilde op, som vi man forsøger samme overfor danske piger?

Ikke at jeg ikke respektere thaipiger på lige fod med danske piger i byen, for det gør jeg bestemt!

Danske piger forventer bare en lige højre fra, hvis jeg blot antyder et tilbud af en given karakter.

Thai piger ved ens bord, beværtet af os kan måske tænkes selv at tage det første initiativ?

Og så kan man jo leje et hotelværelse, der er klar hvis man er heldig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Proud Mary 
Vesterbrogade 2A
1620 København
https://proudmarypub.dk/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vesterbrogade+2A,+1620+København/@55.675793,12.5648703,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652530de9eec7dd:0xb243ce6c3e797e8f!8m2!3d55.67579!4d12.567059 

The Old Irish Pub 
Vesterbrogade 2d 
https://oldirishpub.dk/en/copenhagen-v-tivoli/page/forside/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vesterbrogade+2D,+1620+København/@55.675529,12.5640672,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652530dc748b015:0x54c5b137de318289!8m2!3d55.675526!4d12.5662559 

Meget interessant, men måske stederne ikke bryder sig om at få ry for at der kommer semi købe damer.

Er der nogen ide i at gå en 3 - 4 stykker ind de steder, dele et bord, og så være lidt gavmilde med drinks til thai piger samme sted.

Tænker at forsigtige indirekte hentydninger om ens virkelige hensigter, måske ikke vil blive taget så ilde op, som vi man forsøger samme overfor danske piger?

Ikke at jeg ikke respektere thaipiger på lige fod med danske piger i byen, for det gør jeg bestemt!

Danske piger forventer bare en lige højre fra, hvis jeg blot antyder et tilbud af en given karakter.

Thai piger ved ens bord, beværtet af os kan måske tænkes selv at tage det første initiativ?

Og så kan man jo leje et hotelværelse, der er klar hvis man er heldig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg tror du ligger alt for meget i det. 

kvinderne tager på Luna bar og de andre steder i byen for at holde fri fra klinikkerne og kunderne og tager ud og spise og hygge sig med deres venner. De er ikke på arbejde. Dermed ikke sagt, at man måske kunne ende et sted med en af dem, men det er ikke deres første prioritet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, Lige nu:

Jeg tror du ligger alt for meget i det. 

kvinderne tager på Luna bar og de andre steder i byen for at holde fri fra klinikkerne og kunderne og tager ud og spise og hygge sig med deres venner. De er ikke på arbejde. Dermed ikke sagt, at man måske kunne ende et sted med en af dem, men det er ikke deres første prioritet. 

Sikkert, men måske værd føle efter en aften..

Man kan jo altid byde på noget at drikke, og så bare gå igen hvis muligheden ikke lige ligger i luften.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...