Goodmann 62 Skrevet 18. December, 2020 I går var jeg hos min GP og hun fortalte, at stort set alle GP’er hun kender har, eller har haft, en stalker tæt inde på livet. ”Hendes stalker”, har gang på gang truet hende på livet og værre ting (og ja der er værre ting end at blive truet på livet), og har gjort hendes liv til et helvede, konstant nervøs og bange og ude af stand til at vise tillid til nogen som helst. Han er anmeldt til politiet, men selvom der er mange beviser i form af mails og sms med trusler, er der ikke rigtig sket noget. Måske er jeg meget naiv, men jeg troede faktisk kun at et fåtal af GP’er var ofre for stalkere. Er det virkelig sandt at det er så udbredt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 18. December, 2020 Goodmann skrev, Lige nu: I går var jeg hos min GP og hun fortalte, at stort set alle GP’er hun kender har, eller har haft, en stalker tæt inde på livet. ”Hendes stalker”, har gang på gang truet hende på livet og værre ting (og ja der er værre ting end at blive truet på livet), og har gjort hendes liv til et helvede, konstant nervøs og bange og ude af stand til at vise tillid til nogen som helst. Han er anmeldt til politiet, men selvom der er mange beviser i form af mails og sms med trusler, er der ikke rigtig sket noget. Måske er jeg meget naiv, men jeg troede faktisk kun at et fåtal af GP’er var ofre for stalkere. Er det virkelig sandt at det er så udbredt? desværre tror jeg det er rigtigt uden at vide det med sikkerhed. men stalking i forhold til politiet kræver meget før de gør noget desværre... og hvad værre er - tror jeg desværre ikke GP 'rne er særlig højt prioriteret hos politiet hvilket er urimeligt, men jo mange nedprioriterede områder hos politiet. Men kig dig rundt her i dette forum....ikke alle knive her er sgu lige skarpe... så ja jeg tror de findes og nogle tider meget indiskrete. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 18. December, 2020 biker skrev, for 2 minutter siden: Men kig dig rundt her i dette forum....ikke alle knive her er sgu lige skarpe... så ja jeg tror de findes og nogle tider meget indiskrete. Helt enig @biker, men som du skriver så "findes de". Men jeg troede faktisk det var undtagelsen og ikke reglen....er jeg helt galt på den? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 18. December, 2020 Goodmann skrev, for 4 minutter siden: Helt enig @biker, men som du skriver så "findes de". Men jeg troede faktisk det var undtagelsen og ikke reglen....er jeg helt galt på den? som jeg skrev, ved det ikke sådan nøjagtigt om vi taler 10 20 40 50 % af alle GP'r eller mere... men bare en - er en for mange... det er afstumpede mennesker, som ikke har fattet de køber sex og ikke kærlighed.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. December, 2020 Hvis hun tager imod aftaler på mail og reklamerer på annoncelight, så er der stor chance for at det er vores "ven". Han elsker at svine gp'er til der reklamerer derinde, og truer gerne med alt muligt. Hun kan læse om ham her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 18. December, 2020 @Christina ssbbw tak for informationen. Nej hun har droppet sine annoncer (for at undgå ham!), alle mail går direkte til politiet og hans identitet er kendt (også af politiet), så det er ikke der problemet er. Hendes situation har berørt mig og gjort mig ked af det, og jeg kan ikke helt fatte hvis det skulle være "normalt" at være udsat for stalking hvis man er GP. Pokkers det er nok følelserne der løber af med mig.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 18. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 46 minutter siden: Hvis hun tager imod aftaler på mail og reklamerer på annoncelight, så er der stor chance for at det er vores "ven". Han elsker at svine gp'er til der reklamerer derinde, og truer gerne med alt muligt. Hun kan læse om ham her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/93168-krav-fra-datatilsynet-sletning-af-personoplysninger-om-bjarne-a/ j a har svaret i en anden tråd men rigtig sørgeligt... og som jeg skrev tror jeg faktisk kun rigtige bøllebank han kan mærke længe er det eneste han har respekt for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. December, 2020 Goodmann skrev, for 14 minutter siden: @Christina ssbbw tak for informationen. Nej hun har droppet sine annoncer (for at undgå ham!), alle mail går direkte til politiet og hans identitet er kendt (også af politiet), så det er ikke der problemet er. Hendes situation har berørt mig og gjort mig ked af det, og jeg kan ikke helt fatte hvis det skulle være "normalt" at være udsat for stalking hvis man er GP. Pokkers det er nok følelserne der løber af med mig.... Hvis du kigger næsten til sidst i tråden jeg linker til, så er der en email adresse og telefonnummer til en betjent som er ved at samle beviser mod ham. Hun kan kontakte ham selvom hun evt bor et andet sted i landet. Jo flere sager der kan blive samlet mod ham, jo bedre. Jeg er ked af at hun har fjernet sine annoncer pga ham. Det hjælper desværre ikke mht chikanen fra ham. Min erfaring er at han bliver ved selvom man ikke har en annonce på i flere måneder. Jeg håber hun passer på sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 18. December, 2020 @Christina ssbbw jeg er glad fordi du gerne hjælper, men det er IKKE Bjarne A vi snakker om her. Og ja hun passer på sig selv og jeg hjælper gerne, men jeg aner ikke hvordan jeg bedst kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 18. December, 2020 (edited) biker skrev, for 2 timer siden: som ikke har fattet de køber sex og ikke kærlighed.... ... også selv om der var kærlighed involveret! Stalking er sygt! Hvis en hvilken som helst kvinde sagde: " jeg gider dig ikke " eller sendte lignende signaler, så var jeg væk hurtigere end du kunne sige " kæft jeg er et fjols ". At opsøge folk, der siger at de ikke ønsker at blive opsøgt vidner om særligt mentale problemer. Jeg tror blot ikke at det er så let at afvise disse forstyrrede mennesker med "lad dog være". Jeg tænker at de i deres problemfyldte væsen er overbevist om at en afvisning blot er en kærlighedserklæring eller at hvis de bare er pågående nok kan offeret for deres hengivenhed overbevises. Redigeret 18. December, 2020 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 18. December, 2020 (edited) Jeg har haft en temmelig slem stalker der både skrev selvmordsbreve til mig, vekslede imellem at ville gøre mig ondt og hvorfor jeg ikke bare kunne se han var mit livs kærlighed og han kunne give mig alt. Samtidig med at han meldte mig til politiet for jeg skulle "frelses fra mit arbejde" Redigeret 18. December, 2020 af Angelina Angel 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 18. December, 2020 JA, det er meget udbredt i vores samfund, stalking og ikke kun i denne branche, jeg har selv haft en stalker tæt inde på livet, som stod på i over 1 år og som blev politi anmeldt. Kvindelige stalkere kan være lige så slemme som mandlige stalkere, hvis ikke værre i nogle tilfælde fortalte stalker foreningen mig. Kvinder er som regel mere interligente og uspekulerede en mænd er og kan ramme en psykisk hårdt, min stalker var en lille flirt jeg havde som endte med at blive besat af mig og voldsomt stalking efterfølgende... Kendetegne for stalker er at de ikke kan føle impati for andre mennesker og noget inde i dem bliver tilfredsstillet ved at have magten/kontrollen. Det eneste man kan gøre ved så syge mennesker, er ingorerer, ingorer,ingorer ...........Det eneste der fodrer deres stalking er en reaktion fra den anden ... Jeg er heldigvis fri af min stalker nu, måske hun hun har fundet et nyt offer .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 18. December, 2020 (edited) Rødovre skrev, for 2 timer siden: Kvindelige stalkere kan være lige så slemme som mandlige stalkere, hvis ikke værre i nogle tilfælde fortalte stalker foreningen mig. Kvinder er som regel mere interligente og uspekulerede en mænd er og kan ramme en psykisk hårdt, min stalker var en lille flirt jeg havde som endte med at blive besat af mig og voldsomt stalking efterfølgende Jeg er ikke sikker på, at der er så generelle kønsforskelle, både ift. psykiske og fysiske overgreb fra stalkere. Men utroligt vigtigt at du får bragt opmærksomheden på, at stalking udøves af begge køn. Det samme gælder ofrene. Men denne tråd handler naturligvis mere specifik om udbredelsen af stalking af GPere. Og fedt at høre, at du er sluppet fri af din stalker, forhåbentlig uden alvorlige mén. Redigeret 18. December, 2020 af autobahn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2020 (edited) Omkring 100.000 personer i Danmark er berørt af stalking. Udøverne er 60 % mænd og 40 % kvinder. Stalkingen sker i alle former for relationer, men oftes i tidligere parforhold. Stalking er som altovervejende udgangspunkt ikke ulovligt. Den eneste beskyttelse de forurettede har, er at søge om et tilhold eller opholdsforbud, og gerne begge dele, hvis der er tale om fysisk stalking. Stalking er underlagt privat påtale, dvs. forurettede som hovedregel har bevisbyrden. Heldigvis er stalking kommet på lovprogrammet for næste år, så formentlig sker der noget i den positive retning. Vedrørende GP’er og stalking, så undre det mig ikke, hvis de skulle være ekstra ramt. Denne branche tiltrækker jo bare nogle personer, der har funktionelle/mentale udfordringer. Er der tale om trusler om vold, drab eller lignende, er disse strafbare i sig selv, og dem skal politiet behandle, såfremt de bliver anmeldt. Redigeret 18. December, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 18. December, 2020 autobahn skrev, for 4 timer siden: Jeg er ikke sikker på, at der er så generelle kønsforskelle, både ift. psykiske og fysiske overgreb fra stalkere. Men utroligt vigtigt at du får bragt opmærksomheden på, at stalking udøves af begge køn. Det samme gælder ofrene. Men denne tråd handler naturligvis mere specifik om udbredelsen af stalking af GPere. Og fedt at høre, at du er sluppet fri af din stalker, forhåbentlig uden alvorlige mén. jeg har faktisk fået angst og ptsd reaktion af det, da det var et enormt psykisk pres for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 18. December, 2020 Jeg skal ikke sige noget om, hvor udbredt sådan nogle situationer er for glædespiger, men igennem en næsten 10-årig periode har jeg selv oplevet det 2 gange. Den første gang var den værste; en ældre mand, som jeg aldrig havde set det komme fra, og den uønskede opmærksomhed fortsatte igennem næsten 2 år. Anden gang stoppede det noget hurtigere, og der blev jeg heldigvis ikke truet - det var mest bare ubehageligt. Det var for begge tilfælde noget der skete, da jeg var ung og måske lidt blind og uerfaren for visse tegn. Efterfølgende blev jeg mere opmærksom på at spotte visse signaler, så jeg eventuelt kunne bryde relationen på et tidligere tidspunkt, men når jeg tænker tilbage på det, så er jeg ikke engang sikker på, at det ville have gjort en forskel? For de mennesker, der kan finde på at opføre sig sådan overfor andre, og ikke respekterer et nej... Dem kan man jo ikke gardere sig imod - om man så er glædespige eller alt muligt andet. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 18. December, 2020 Vi på PG, har efterhånden været en del år på de "bonede gulve" og oplever ikke at stalking er et udbredt problem. Selvfølgelig er der enkelte "tosser" som ikke kender til almindelig pli og god opførelse, men det er et fåtal. De fleste af vores gæster er respektfulde og ved at gensidig anonymitet og respekt er to vigtige faktorer i et møde med en sexarbejder. Vi kan naturligvis kun udtale os om hvordan det er hos os, men vi har en opfattelse af at dem der ønsker at skade, stalke eller chikanere en sexarbejder ikke finder massageklinikker attraktive. På de fleste massageklinikker besvares telefonen af en telefondame og hende er stalkeren måske ikke interesseret i. Mailen bliver ej heller besvaret af den man vil stalke og skulle man mod al forventning komme på stedet, så er der andre (ofte en telefondame og en anden sexarbejder) så man kan ikke være alene eller slippe afsted med trusler mm. uset. De fleste klinikker har overfaldsalarm og eller videoovervågning som sikkerhed mod den type uønskede gæster. Kram og Glædelig Jul til jer alle ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 18. December, 2020 Pussy Galores skrev, for 36 minutter siden: På de fleste massageklinikker besvares telefonen af en telefondame og hende er stalkeren måske ikke interesseret i. Mailen bliver ej heller besvaret af den man vil stalke Så "løsningen" på at undgå fremtidige stalkere, er altså en slags "filter" mellem GP og kunde i kontakterne på nettet? Det er naturligvis fint hvis man arbejder på massageklinikker, men hvis man arbejder PD, er det nok lidt sværere at gennemføre - men tak for input - det giver stof til eftertanke og overvejelser om, hvordan man kan gøre det, hvis man arbejder alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 18. December, 2020 Goodmann skrev, for 5 minutter siden: Så "løsningen" på at undgå fremtidige stalkere, er altså en slags "filter" mellem GP og kunde i kontakterne på nettet? De to gange det skete for mig, var i tiden, hvor jeg arbejdede på klinik. Det beviser min pointe om, at man uanset hvad, nok aldrig helt kan gardere sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. December, 2020 Jeg sidder og bliver mere og mere tøsesur. Hvorfor helvede er der aldrig en GP der har stalket mig? Jeg opfylder alle kriterier. Godt udseende, eftertragtet, knalder piss godt og med hvem som helst der tiltaler mig og gerne flere pr dag, kan godt virke som om jeg er forelsket og i kæreste humør når og lige efter vi har knaldet osv. Hvad??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 18. December, 2020 I was on trial with "my" stalker, but he was not "lovesick", but a malicious person with a narcissistic personality disorder - a former customer (about 2 years), the resulting short partnership that I ended after 4 months. Then all hell broke loose: my neighbors received letters with the heading "personal invitation" - the content: my erotic pictures, underneath a line: "Call me, I'll wait for you day and night" + my absolutely private phone number. A few days later similar posters in poster size adorned bus and train stations as well as entrances to the supermarkets in my city ... Death threat ... He visited my best friend and said: I have to call him, otherwise I would be dancing the very sad"Tango" ... all of my telephones were switched on with police interception, video surveillance at home, police protection ... A horror story that I would like to delete from my life ... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 18. December, 2020 Tantra skrev, for 23 minutter siden: I was on trial with "my" stalker, but he was not "lovesick", but a malicious person with a narcissistic personality disorder - a former customer (about 2 years), the resulting short partnership that I ended after 4 months. Then all hell broke loose: my neighbors received letters with the heading "personal invitation" - the content: my erotic pictures, underneath a line: "Call me, I'll wait for you day and night" + my absolutely private phone number. A few days later similar posters in poster size adorned bus and train stations as well as entrances to the supermarkets in my city ... Death threat ... He visited my best friend and said: I have to call him, otherwise I would be dancing the very sad"Tango" ... all of my telephones were switched on with police interception, video surveillance at home, police protection ... A horror story that I would like to delete from my life ... That's crazy. Was it here in Denmark? And I hope you feel safe now. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 18. December, 2020 Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden: That's crazy. Was it here in Denmark? And I hope you feel safe now. No, it happened 8 years ago, I was very young... Yes, I am fine, I have long since closed this chapter. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 18. December, 2020 Rødovre skrev, for 2 timer siden: jeg har faktisk fået angst og ptsd reaktion af det, da det var et enormt psykisk pres for mig. Det er virkelig trist at høre. Men jeg er ikke overrasket. Jeg kan forestille mig, at noget af den virkelige ondskab i stalking er, at hvis man som offer skal finde undvigelsesstrategier mod gentagelser, er man nærmest nødt til at tillægge en skepsis i enhver form for social interaktion med andre mennesker. Og hvis ikke, konstant leve med muligheden for at det kan ske igen. Jeg håber at du har nære medmennesker du kan dele det med. Og alle de bedste tanker til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 18. December, 2020 autobahn skrev, for 5 minutter siden: Det er virkelig trist at høre. Men jeg er ikke overrasket. Jeg kan forestille mig, at noget af den virkelige ondskab i stalking er, at hvis man som offer skal finde undvigelsesstrategier mod gentagelser, er man nærmest nødt til at tillægge en skepsis i enhver form for social interaktion med andre mennesker. Og hvis ikke, konstant leve med muligheden for at det kan ske igen. Jeg håber at du har nære medmennesker du kan dele det med. Og alle de bedste tanker til dig. tak ven, ja det er præcis rigtigt at man undgår visse steder og tar sig i agt for det mindste, problemet er bare det at stalkeren bor 3 gader fra hvor jeg bor, men som sagt er det stoppet for et år siden, men sidder stadig dybt i mig, og der skal ingenting til for der er noget som bliver trigget inde i mig . er ked af hvis jeg afsporede tråden da det ikke skulle handle om mig men om stalking og GP er, men havde bare brug for også at sige at det også rammer mænd, selvom jeg er en alm stærk/maskulin mand, men da jeg ikke er voldelig er det ligegyldigt, desuden er selvtægt ej løsningen, der er tale om meget syge mennesker som stalker andre mennesker og de har også brug for hjælp så de ikke ødelægger flere mennesker .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg