Hop til indhold
Gæst

Rikke - Tævetøsen på Frederiksberg

Recommended Posts

Gæst

Besøgte sidst Rikke på Frederiksberg som annoncerer her:

http://www.massageguide.dk/profile.asp? ... leID=17054

Bookede "almindelig" kærestesex med hende incl. megafranske afslutning.

Mødte en dejlig veloplagt liderig pige, billeder og beskrivelsen samt alder passer.

Faktisk synes jeg at hun ser i den virkelige verden bedre ud.

Dejlig franske lege sammen, jeg suttede hende klitoris at hun kom flere gange odet var først appetizeren. Så fik jeg en ordentlig sutter og hun forstå sin håndværk.

Jeg vil næsten ikke stoppe men så fik hun en ridetur og hun spurgte, om hun måtte komme igen.

Hun kom to gange mens jeg koncentrede mig om ikke at komme.

Det fulgte bagefter med den dejlig suttetur og så sugede hun alt ud af mig.

Det var dejlig, det eneste minus var at hun lavede lidt hektik, da jeg skulle lige have en kort bruse bagefter.

Hun har mange års erfaring trods hendes unge alder. Hun elsker at sutte pik og det må prøves igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mødte en dejlig veloplagt liderig pige, billeder og beskrivelsen samt alder passer.

Dejlig franske lege sammen, jeg suttede hende klitoris at hun kom flere gange odet var først appetizeren. Så fik jeg en ordentlig sutter og hun forstå sin håndværk.

Jeg vil næsten ikke stoppe men så fik hun en ridetur og hun spurgte, om hun måtte komme igen.

Det var dejlig, det eneste minus var at hun lavede lidt hektik, da jeg skulle lige have en kort bruse bagefter.

Hun har mange års erfaring trods hendes unge alder. Hun elsker at sutte pik og det må prøves igen

hvad mener du med lidt hektik mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder godt nok spændende, hvor ca. på frederiksberg holder hun til, er det tæt på en metrostation så det er nemt at komme til?

Du roser hendes franske, er også hendes præsentation af dette der især fangede mit øje. Har altid været vild med et godt blow, desværre syntes jeg bare der er langt imellem piger der er rigtig gode til det.

Nu ved jeg ikke om hvad dine lyster i forhold til dette er, men jeg er personligt vild med deep throat, og når hun skiver både hårdt blowjob/gagging/deepthroat gør det ekstra spændende.

Men ofte når der bliver annonceret med deep throat eller dyb fransk så syntes jeg ikke rigtig det lever op til mine forventninger.

Noget hvor pigen vitterligt tager den til roden og samtidig udstråler at hun er vild med det (på trods af eventuel åndenød :D ), ville jeg satme gerne prøve, noget i stil med:

http://www.wetplace.com/videos/14988/ho ... gn=Donnie#

ville være drømmen :P

Hvordan syntes du hun levede op til hendes påstande omkring dette? Hvis I altså forsøgte lettere hårde og dybe blowjob?

VH

Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes annoncen er fra en pige der hedder Line og ikke Rikke. Er det den samme pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Henrik, jeg syntes at hun levede op til mine forventninger og at hun virkelig kan lide hendes job.

Det ligger på Frb tæt ved Forum Station og Søerne.

Hun hedder Rikke. Men jeg har indryk hun deler annoncen og tlf med Line. Men det er en anden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv for den hede hule helvede....Jeg missede tævetøsen Rikke - har længe ledt efter sådan en som hende :-(

Skønt at høre hun var en god oplevelse :-)

Jeg ville have taget fuld pakke; gag, verbal ydmygelse, pisk, spyt i ansigtet og vist nok mere til - håber snart hun kommer igen!!

Nogen som kender/ kan anbefale unge piger som er til den slags og som kan overbevise en om at de nyder det?

Har for noget tid tid dyrket et del kinky shit via scor med både unge og ældre tøser men er klart mest til de unge. Magter ikke helt at komme ind i miljøet igen (også pga. forhold) men vil gerne have lidt krydderi og betale for det hvis det er kvalivare...

Håber nogen kan hjælpe indtil Tævetøsen kommer tilbage??

hold jer muntre derude :-))))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej B. Brother,

send hende dog en sms og spørge hvornår hun er på igen.

Kan gerne sende dig tlf. nummer i en privat mail

(håber det er tillad ifl. reglerne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes hun ser pænt ud. Slanke fine ansigtstræk, åben og venlige øjne, det virkede som om hun virkelig var glad for det hun lavede. For mig var ansigt klar over gennemsnit, men alligevel naboens datter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet til hende idag. Er det normalt at vente over en time på svar fra sms?

Kunne virkelig godt tænke mig at prøve noget hård sex + gagging med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet til hende idag. Er det normalt at vente over en time på svar fra sms?

Kunne virkelig godt tænke mig at prøve noget hård sex + gagging med hende.

Har netop besøgt en pige, som slet ikke gad svare på de ca. 200 SMS hun modtog om dagen - nogen sendte måske 10 stk. i løbet af 10 min og så kunne hun slet ikke holde styr på hvad hun havde svaret på - derfor ville hun kun svare på e-mails eller tlf. når hun var ledig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er også for dårligt at hun ikke svarer inden for 5 min når du nu lige har lyst

Tak for dit nedladende og ubrugelige svar.

Nu er det vist nok de færreste kunder, der booker mere end 1 time ad gangen, så burde det være muligt, lige at svare om hun har tid den dag eller ej, imens kunden tager tøj på og mens hun venter på at den næste ankommer. Jeg ventede over 1½ time før jeg skrev her og stilte spørgsmålet her - i håb om at nogen havde noget erfaring i det område. Fik aldrig et svar tilbage på min sms og kunne jo have brugt min tid en hel del bedre, hvis jeg havde vidst at hun ikke fik tid den dag.

Har netop besøgt en pige, som slet ikke gad svare på de ca. 200 SMS hun modtog om dagen - nogen sendte måske 10 stk. i løbet af 10 min og så kunne hun slet ikke holde styr på hvad hun havde svaret på - derfor ville hun kun svare på e-mails eller tlf. når hun var ledig.

Tak for dit svar (en hel del mere anvendeligt en det fra Caspar).

Jeg kan godt forstå hun ikke gider at svare til dem, der bombardere hende med sms'er. Dem burde hun blokere for og så sende svar til dem, der kan finde ud af at sende én sms og afvente.

I Rikkes tilfælde står der i annoncen, at hun ikke svarer tlf. kun sms og der er ikke nævnt nogen e-mail man kan skrive til.

Desværre opdaterer pigerne også først profilen meget sent, før den bliver aktuel og så er den kun gældende for den samme dag, så med mindre man er meget sent oppe, så ved man ikke hvem der er på dagen efter. Efter min erfaring denne morgen, så lader det heller ikke til, at det er først til mølle princippet der gælder. Rigtig surt ikke at få oplevelsen, når man også mister ca. 1200 kr fordi man har taget fri fra arbejde, så man var sikker på at kunne være klar lige meget hvilken tid man evt. ville få.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er også for dårligt at hun ikke svarer inden for 5 min når du nu lige har lyst

De grumme bagmænd der lurer på hvert gadehjørne har vel fået fingre i hende :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

[quoteigtig surt ikke at få oplevelsen, når man også mister ca. 1200 kr fordi man har taget fri fra arbejde, så man var sikker på at kunne være klar lige meget hvilken tid man evt. ville få.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er det normalt at vente over en time på svar fra sms?

Det er vist meget normalt, og vel også helt i orden.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du planlægger en fridag for at bolle, synes jeg også du skulle lave en aftale med en pige ( eller 2 :D )på forhånd, således du var sikker på at få bid. Det er jo ikke sådan at pigerne bare sidder og venter på dig eller mig. De modtager kunderne i den rækkefølge de booker, og får således udnyttet vagten bedst muligt.

Ikke rigtig muligt at aftale noget med dem på forhånd, når deres annonce først opdateres samme dag eller kort før midnat natten før. Desuden var det ikke en fridag bare for at bolle, men for at mødes med netop hende, der havde annoncen idag.

Mange af pigerne har ikke tid til at svare mails og SMS i løbet af vagten. Efter vagten vil de vel ikke besvare en sms hvor du ønsker en tid, i løbet af den dag der er gået.

Ved heller ikke hvor du vil hen med det. Jeg skrev sms til hende, der havde annoncen idag, før kl 6 (3½ time før hun startede med at tage imod kunder). I modsætning til din teori, så svarede hun lidt over kl. 10 (½ time inde i hendes vagt (formentlig efter 1. kunde og inden den næste, som jeg også tidligere skrev burde være muligt)). Desværre svarede hun på det tidspunkt ikke med at hun ikke havde tid i løbet af dagen, men bare at hun desværre ikke tilbød hele timer. Så kunne jeg så skrive igen for at prøve at få bare ½ time og måtte så igen vente på svar og først ved det svar finde ud af at jeg ikke kunne få en tid idag. Det er derfor jeg mener det ville være nemmere at lave aftaler via opkald, så der ikke skal sendes en masse sms'er frem og tilbage. Når de så er fuldt bookede, kan de jo nemt lige indtale det på tlf. svareren så kunden får det at vide, uden de behøver at svare tlf. mere i løbet af dagen.

En ekstra fordel jeg syntes at kunne se ved opkald, er at de bedre kan høre om vedkommende der ringer evt. er beruset eller lign.

Jeg håber at i alle forstår, at jeg ikke bebrejder pigerne, men at jeg bare udtrykker mit ønske om et mere pålideligt bookingsystem til de piger, der bruger denne profil.

Fik lige en ide som jeg håber kan bruges. Jeg tænker at det måske kunne afhjælpe trykket af bestillinger samme morgen de skal på, hvis de kunne aftale, at de skriver hvilke piger der kommer på hvornår, efterhånden som de ved hvilke datoer de vil være tilstede. Det er jo formentlig ikke kun sent aftenen før at de finder ud af det, men det ved jeg selvfølgelig ikke om det er.

Der er indtil videre 2 af pigerne, der bruger profilen, som jeg brændende ønsker at mødes med, så jeg håber at det vil lykkedes inden længe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist meget normalt, og vel også helt i orden.. :)

VH Ludvig.

Tak for dit svar, igen et der er meget bedre end det jeg fik fra Caspar.

Det var første gang jeg skulle prøve at få en aftale af den slags via sms, så jeg har ikke særlig meget erfaring med det. Alle de andre piger/klinikker jeg har besøgt før i tiden (det er faktisk blevet til en del siden jeg begyndte i december 2012), har haft egne hjemmesider og har svaret på opkald, så man kunne lave aftaler på den måde. Sms metoden ville sikkert også være god nok for mig, hvis det så bare havde været muligt, at aftale noget med dem senest dagen før, men det er jo ikke nemt når man dagen før, ikke ved hvem der vil være tilstede.

Jeg må sikkert bare væbne mig med endnu mere tålmodighed og så håbe, at jeg ser en af de piger jeg kunne tænke mig at mødes med, på profilen en sen nattetime, hvor jeg alligevel har fri dagen efter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Godt ord igen. Jeg svarede ud fra de kendsgerninger du havde skrevet. Efterfølgende giver du flere detaljer, som havde de været kendt, havde givet et andet svar.

MEN noget forstår jeg ikke:

Du skriver først:

Jeg ventede over 1½ time før jeg skrev her og stilte spørgsmålet her - i håb om at nogen havde noget erfaring i det område. Fik aldrig et svar tilbage på min sms og kunne jo have brugt min tid en hel del bedre, hvis jeg havde vidst at hun ikke fik tid den dag.

Dernæst skriver du:

I modsætning til din teori, så svarede hun lidt over kl. 10 (½ time inde i hendes vagt (formentlig efter 1. kunde og inden den næste,

Hvad er så rigtigt?

Ikke fordi jeg vil pinde dig op på væggen, men når du spørger i et forum, og vi andre bruger tid på at svare dig, så er det surt at få et vrissent svar og det er surt du laver om på dine påstande og det er surt at du bliver sur, istedet for at reflektere indad.

I øvrigt forstår jeg ikke du havde taget fri for at være sammen med lige netop hende, når du anfører at du ikke ved om hun er på vagt den dag, før profilen opdatteres efter midnat?

Stort set alle brugere på dette forum vil gerne hjælpe en anden bruger, men så skal den der ønsker hjælp også være modtagelig for det han efterspørger, istedet for at opfatte rådene som kritik.

Kan du have en rar weekend ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt ord igen. Jeg svarede ud fra de kendsgerninger du havde skrevet. Efterfølgende giver du flere detaljer, som havde de været kendt, havde givet et andet svar.

MEN noget forstår jeg ikke:

Du skriver først:

Dernæst skriver du:

I modsætning til din teori, så svarede hun lidt over kl. 10 (½ time inde i hendes vagt (formentlig efter 1. kunde og inden den næste,

Hvad er så rigtigt?

Ikke fordi jeg vil pinde dig op på væggen, men når du spørger i et forum, og vi andre bruger tid på at svare dig, så er det surt at få et vrissent svar og det er surt du laver om på dine påstande og det er surt at du bliver sur, istedet for at reflektere indad.

I øvrigt forstår jeg ikke du havde taget fri for at være sammen med lige netop hende, når du anfører at du ikke ved om hun er på vagt den dag, før profilen opdatteres efter midnat?

Stort set alle brugere på dette forum vil gerne hjælpe en anden bruger, men så skal den der ønsker hjælp også være modtagelig for det han efterspørger, istedet for at opfatte rådene som kritik.

Kan du have en rar weekend ;)

Hej Århuselsker tak for begge dine svar og undskyld at jeg glemte at takke for det første før.

:D Venligst læs følgende uden at antage at jeg er sur :D

Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at du tror, at jeg var sur/vrissen, da jeg svarede dig før p.g.a. af

Ved heller ikke hvor du vil hen med det.
eller måske fordi jeg ikke huskede at takke for dit svar. Når du læser følgende håber jeg, at det hele hænger bedre sammen og det foregående ikke læses så surt/vrissent, hvis du læser det igennem igen.

Det er såmænd nemt nok at forklare (men kommer til at tage nogle linier).

Der er tale om 2 forskellige dage og 2 forskellige piger.

Der hvor jeg skriver

jeg ventede 1½ time før jeg skrev her
var til Caspar, som kommenterede det jeg skrev igår (13.06.2013), hvor jeg ikke fik noget svar på min sms. Det er den situation, hvor jeg mener, at der forhåbentlig, mens kunden klæder sig på og inden næste kunde ankommer, er tid nok til, at der lige kan svares 'har ikke tid' eller lign. så en eller flere kunder ikke venter forgæves på svar indtil lukketid.

Til Jernsvinet (fedt navn iøvrigt) svarer jeg blandt andet:

Efter min erfaring denne morgen, så lader det heller ikke til, at det er først til mølle princippet der gælder. Rigtig surt ikke at få oplevelsen, når man også mister ca. 1200 kr fordi man har taget fri fra arbejde, så man var sikker på at kunne være klar lige meget hvilken tid man evt. ville få.

Denne morgen (14.06.2013), ser jeg til min lykke at profilen nu er for en pige, jeg har læst om og virkelig gerne vil møde. Er så heldig, at jeg kan ringe tidligt til min arbejdsgiver samme dag, før arbejdstid og få fri og derefter sende en sms før kl. 6 for at prøve at få en aftale. Den sms får jeg så svar på idag lidt over kl. 10.

Så begge dele jeg skriver er såmænd rigtigt. Jeg kan dog godt se at man i farten måske lige kan overse, at der er tale om 2 forskellige dage, hvis man først læser noget jeg kommentere til dagen før og så i min næste kommentar, ikke lige lægger mærke til, at jeg skifter dag ved at skrive 'Denne morgen'.

Så kort opsummering :)

- Jeg er ikke sur/vrissen.

- Der er tale om 2 forskellige dage (og 2 forskellige piger)

- Jeg er heldig med min arbejdsplads :)

- Jeg håber stadig en dag at det lykkedes mig at få aftaler med disse 2 piger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jamen som jeg skrev så "godt ord igen"

Er selvfølgelig glad for at der er en forklaring, men ( der er altid et men) så er det meget svært at se, ud af det du skriver, at der er tale om to forskellige hændelser. Overskriften er jo den samme. Det er altid nemmere at kommunikere face to face, så kommunikation via fora skal være ret firkantet.

Men, men igen god weekend - og måtte der komme en lille legesyg tæve forbi din matrikkel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...