Guest BUC2610 Skrevet 12. December, 2020 Efter snart i år i denne verden slår det mig hver gang at der justeres kraftigt ned på alderen hos pigerne. Hvorfor? Jeg vil skyde på at der i snit skal ligges 5-6-7 år til de fleste annoncer. Ungt kød sælger synes at være parolen. Og jeg selv er en del af svaret og det er og paradokset her. Jeg søger unge elskerinder og kunne i den her verden ikke finde på at besøge en pige på +30 år. Men utroligt at vi alle falder i fælden. Selvfølgelig er der ikke 18-21 årige piger fra Letland som hopper i kanen med midaldrende danske mænd hele vinteren. De piger er nok realistisk 23-28 år. Hvilket jeg bestemt vil mene er mere fair at melde ud. Nogle der har input til denne problemstilling eller har oplevet piger som rent faktisk holder deres alder? BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 12. December, 2020 Jeg forstår det heller ikke. Jeg besøger helst GP’ere pus 30, og tænker tit, at jeg sikkert går glip af en god oplevelse eller flere med piger, der i annoncen lyver sig ned under 30. For mig handler det først og fremmest om udstråling og attitude, samt udvalget af ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 12. December, 2020 Hej Jeg besøger faktisk også kun piger på under 30 år, ellers skal hun være speciel med en helt utrolig krop, og en service ud over det normale - jeg oplever mange +30 at dem finder man nemt på barer og rundt omkring (dog ikke i covid-19 tiden) til gratis hygge jeg syntes der er noget frækt ved de unge, der ikke viser tegn på de har født børn, eller for meget fedt på kroppen - så har de ofte en ung, lidt naiv tilgang til livet og oplevelser - husker det tydeligt fra mig selv, da jeg var omkring de 25 år endvidere syntes jeg det er fedt, at give en ung pige en god oplevelse, jeg oplever ofte gode bemærkninger fra glædespiger, der ønsker at se mig igen - måske fordi min tilgang Til, når jeg besøger en glædespige at hun også skal have en god oplevelse, jeg prøver ikke at overskride hendes grænser - min nydelse er også - hvis jeg kan få hende til at komme - eller Aller mindst at hun sende mig et frækt blik og et sødt smil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. December, 2020 (edited) Ja veltrænede slanke kvinder er også min favorit, kvinder der gider passe og pleje deres krop. Det er meget irriterende når GP lyver om deres alder og vægt mange gange er fotos og alder skal vi sige “meget historiske” Jeg vender i døren - gider ikke de der lyver i håb om at kunden lader være med at reagere på usande oplysninger og nej jeg kan ikke se om pigen er 29 eller 30 - men jeg kan se om hun er 21 eller tæt på 30 eller 40 og nej jeg kan ikke se Im hun vejer 58 eller 59 kg, men om hun vejer 59 eller 89. Kg. Gid de ville stå ved deres alder og vægt der er et marked for alle. Redigeret 12. December, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2020 (edited) BUC2610 skrev, for 3 timer siden: Efter snart i år i denne verden slår det mig hver gang at der justeres kraftigt ned på alderen hos pigerne. Hvorfor? Jeg vil skyde på at der i snit skal ligges 5-6-7 år til de fleste annoncer. Ungt kød sælger synes at være parolen. Og jeg selv er en del af svaret og det er og paradokset her. Jeg søger unge elskerinder og kunne i den her verden ikke finde på at besøge en pige på +30 år. Men utroligt at vi alle falder i fælden. Selvfølgelig er der ikke 18-21 årige piger fra Letland som hopper i kanen med midaldrende danske mænd hele vinteren. De piger er nok realistisk 23-28 år. Hvilket jeg bestemt vil mene er mere fair at melde ud. Nogle der har input til denne problemstilling eller har oplevet piger som rent faktisk holder deres alder? BUC Du er ikke ''en del af svaret'', du er svaret. Når du og andre vælger piger på 30+ år fra, er det da klart at mange vælger at ''justere'' deres alder ned. 7 år er meget, men ingen kan jo med rette se, om en pige er 2-3 år ældre eller yngre end deres alder. Dermed kritiserer jeg ikke dine valg, eller validerer valget at justere ned, men logikken er bare soleklar. Og så gætter jeg på, at der jo må være mange som ikke vender om i døren, men bliver og betaler alligevel, for ellers ville tendensen jo hurtigt stoppe igen. Hvis du vil gøre dit for, at tendensen stopper, så er det netop at vende i døren når beskrivelsen og virkeligheden ikke stemmer overens. Jeg har selv (reelt) den magiske alder 29, og synes da også det er irriterende, for jeg ved, at mange som læser min annonce med min reelle alder går ud fra, at jeg i virkeligheden er 35. I det mindste giver det positive oplevelser til dem som tager springet og ser at jeg faktisk ligner min alder. Jeg håber et eller andet sted også at 19-årige annoncører i virkeligheden er 22-24, for 19 er godt nok tidligt at begynde som prostitueret... men det er så en anden diskussion. Redigeret 12. December, 2020 af Nannas Hjørne slåfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 12. December, 2020 fræk6 skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg besøger faktisk også kun piger på under 30 år, ellers skal hun være speciel med en helt utrolig krop, og en service ud over det normale - jeg oplever mange +30 at dem finder man nemt på barer og rundt omkring (dog ikke i covid-19 tiden) til gratis hygge jeg syntes der er noget frækt ved de unge, der ikke viser tegn på de har født børn, eller for meget fedt på kroppen - så har de ofte en ung, lidt naiv tilgang til livet og oplevelser - husker det tydeligt fra mig selv, da jeg var omkring de 25 år endvidere syntes jeg det er fedt, at give en ung pige en god oplevelse, jeg oplever ofte gode bemærkninger fra glædespiger, der ønsker at se mig igen - måske fordi min tilgang Til, når jeg besøger en glædespige at hun også skal have en god oplevelse, jeg prøver ikke at overskride hendes grænser - min nydelse er også - hvis jeg kan få hende til at komme - eller Aller mindst at hun sende mig et frækt blik og et sødt smil Det Eneste der undre mig i din kommentar er da at du ikke også lige får tilføjet at når du går ud af døren så giver GP dig også lige en stak penge for den oplevelse du gav til hende. nej godt ord igen. jeg syntes også en pige på 20 ser godt ud, men kunne ikke finde på at besøge hende, jeg vil gerne have en god oplevelse, og hvis jeg søgte en sex oplevelse, som skal virke ægte, og det kan en 20 årlig pige aldrig overbevise mig om, lige meget hvor dygtig en skuespiller hun er. Så for mit vedkommende er jeg glad for at vi ikke står i kø til de samme piger. Da jeg var ca 30 gik jeg til en GP, Jane i hovedvejens perle, det er over 20 år siden, og dengang blev hun valgt da jeg ønskede en som kunne lære mig nogle ting, og så er en 20 årlig ikke det rette valg, efter min mening, men en 30+ som hviler i sig selv og er klar over son egen sexualitet er klart en bedere oplevelse. når alt det er sagt, så er det ikke god stil at lyve i en annonce, man kan omgås sandheden lempfældigt, men ikke lyve, som min mor udtrykker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 12. December, 2020 The quality of service a gentleman gets from an adult girl, he never gets from a teenager. You can discuss it to the moon and back, but it won't change the fact that quality comes with experience like in any other industry. Of course, all very young girls look beautiful at first. Youth in itself is beautiful ... However, I do not experience that a gentleman prefers a young girl to me, although I clearly state my 32year in the ad. Actually the opposite - I am the one who receives the great representative gentleman. From my experiences and observations behind the scenes, I absolutely cannot confirm the man's alleged desire to spend time with a very young girl. It is actually a very small part of the real gentleman who prefer a very young girl. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 12. December, 2020 Jeg er helt enig med @Nannas Hjørne Det har heddet sig i mange aar at “21 aarig og nystartet” var kodeordene for god indtjening fra dag 1. Det uberorte og jomfrulige har og er manges foretrukne praeferencer naar udvaelgelses processen gaar igang. At det saa maaske har taget overhaand for mange aktive er desvaerre en realitet. Personligt genere det mig ikke med alderen, men Jeg tror da at aerlighed omkring alder og dimensioner gor det lettere for alle parter. Det er jo akavet for begge parter, naar koberen vender i doren, som jeg ville onske alle vil gore hvis virkeligheden ikke stemmer overens med annoncen. Det er ikke hofligt og tale om vaegten hos en kvinde, men det er sgu heller ikke iorden og manipulere sine billeder og vinkler i saadan en grad, at man tror 15-20 kilo kan snakkes vaek i doren fordi “Han bliver nok alligevel” Eller fra den humoritiske side, den alderende kvinde fra velkendt hovedstads bordel som stadig er 40 aar, selvom det er 25 aar siden hun havde sin forste gaest. Staa nu bare ved jer selv. Det er langt mere sexet end alt det pis som kun skaber aergelser og frustrationer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 12. December, 2020 Tantra skrev, for 18 minutter siden: The quality of service a gentleman gets from an adult girl, he never gets from a teenager. You can discuss it to the moon and back, but it won't change the fact that quality comes with experience like in any other industry. Of course, all very young girls look beautiful at first. Youth in itself is beautiful ... However, I do not experience that a gentleman prefers a young girl to me, although I clearly state my 32year in the ad. Actually the opposite - I am the one who receives the great representative gentleman. From my experiences and observations behind the scenes, I absolutely cannot confirm the man's alleged desire to spend time with a very young girl. It is actually a very small part of the real gentleman who prefer a very young girl. This is indeed very true. Yes, a young girl may have beauty on her side. But, so does a grown woman, and I would argue that the beauty of a woman like Tantra surpass that of any young girl. I get a strange feeling when meeting with a 20 year old, granted, there are those that can make it feel real, but the age divide is still there. A woman, when you can talk. And she has the said experience, that makes for a very different meeting, one that I greatly prefer. I do wish all would put correct information in their ads of course. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 12. December, 2020 (edited) Jeg besøger altid piger yngre end mig selv, ofte "studinepiger" som er så unge at de enten holder sabbatår eller er 1 eller 2 Årsstudeende. Er jeg bekymret over aldersforskellen på 10-15-20 år? Og senere og vel også 20 og 30 år. Nej. Jeg ser glimrende ud. Er charmerende. Spiser relativt sundt. Ryger ikke og drikker ikke alkohol. Træner mave og vægte flere gange om ugen og får min nattesøvn. Pigerne kan lære mig mange ting jeg ikke for alvor har udforsket i min unge teenageår, og alle giver udtryk for at de er glade for min tunge og berøring de, for dem, rigtige steder. De har dog ikke vist mig hvordan de får sprøjteorgasme. Men det er nok en tillidssag. Man bliver aldrig færdig med at udforske en nøgen pige/kvindekrop. Redigeret 12. December, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 12. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Ja veltrænede slanke kvinder er også min favorit, kvinder der gider passe og pleje deres krop. Det er meget irriterende når GP lyver om deres alder og vægt mange gange er fotos og alder skal vi sige “meget historiske” Jeg vender i døren - gider ikke de der lyver i håb om at kunden lader være med at reagere på usande oplysninger og nej jeg kan ikke se om pigen er 29 eller 30 - men jeg kan se om hun er 21 eller tæt på 30 eller 40 og nej jeg kan ikke se Im hun vejer 58 eller 59 kg, men om hun vejer 59 eller 89. Kg. Gid de ville stå ved deres alder og vægt der er et marked for alle. Hvorfor er du så vægt fikseret? Her er et indlæg om ALDER, men som så ofte før blander du vægt ind i indlægget - GAAAAAAB! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 12. December, 2020 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: Hvorfor er du så vægt fikseret? Her er et indlæg om ALDER, men som så ofte før blander du vægt ind i indlægget - GAAAAAAB! Han må vel skrive hvad han vil, det skal du vel ikke blande dig i . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 12. December, 2020 Et eller anden sted er vi vel alle godt klar over at god markedsføring ofte taler direkte til følelser, illusioner end til fornuft og fakta. Når mange mænd ser en flot pige/kvinde er de allerede tændt, hvis der så også står at hun er 21 år, nystartet, elsker sex og i øvrigt er under uddannelse, så søger hjernens "Drømme center" helt automatisk for, at strømmen til den "lille fornuft hjerne" slukkes indtil man sidder i bilen på vej hjem med en fornemmelse af at man var for dum, at hoppe med på ens egne illusioner omkring hvad der i udgangspunktet skal ligges vægt på, hvis man ønsker køb med stor oplevelsesværdi Mange mænd tror sjov nok også, at sexen bliver bedre, hvis man er den første gæst. Det er således også et fint lille tricks (specielt i privat/diskret) hvor man ikke altid skilter med længden af en vagt, at spille med på legen, om at du er den første gæst. Det samme gør sig gældende omkring antal af gæster og antal vagter. Det har bestemt betydning, hvis man enten kun modtager nogle få gæster nogle få gange om ugen. Der selvfølgelig kvinder hvor det passer, men det er nu ej heller særligt svært at sløre at virkeligheden er en anden Kort sagt, som handler det jo annoncemæssigt om, at tale direkte ind i gæsterne drømme, illusioner og fantasier. Er det så egentlig så skidt ? Næ egentligt ikke. Der hvor man kan sige det er skidt er jo når køberen ej kan finde ud af skelne imellem appetitvækkelse og fakta. Hvad så med det med alder ? Tja, jeg kender en håndfuld GPér der annoncere med deres rigtige alder, som ligger i intervallet 35 - 40. Disse kvinder modtager typisk kun gæster i forholdsvist begrænset antal dage om måneden, da de har fast arbejde ved siden af. For dem har det reelt ingen indflydelse på at tiltrække nok gæster, hvoraf en passende del går hen og bliver stamgæster. I øvrigt behøver man jo heller ikke at angive sin alder i sin annonce. Der er faktisk mange annoncen hvor alderen ikke fremgår, og det må vel antages at de også tiltrækker gæster nok. Men selvfølgelig tiltrækker den nok ikke de mænd, hvor illusionen er er kneppe en ung uerfaren studine på 19-20 år. Der hvor jeg synes kæden falder af er, når voksne kvinder har stirret sig helt blind på, at hvis de ikke kan knibe sig ned i 22 år eller 29, så vil de ikke kunne tiltrække gæster. Det er simpelthen noget vrøvl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 12. December, 2020 Rødovre skrev, for 53 minutter siden: Han må vel skrive hvad han vil, det skal du vel ikke blande dig i . Hvor læser du at jeg ikke mener at han må skrive hvad han vil, så længe det er inden for EG's regler. Jeg spørger hvorfor han så ofte blander vægt ind i hans indlæg. I øvrigt meget nobelt af dig at forsvare ham... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 12. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 7 timer siden: Det Eneste der undre mig i din kommentar er da at du ikke også lige får tilføjet at når du går ud af døren så giver GP dig også lige en stak penge for den oplevelse du gav til hende. nej godt ord igen. jeg syntes også en pige på 20 ser godt ud, men kunne ikke finde på at besøge hende, jeg vil gerne have en god oplevelse, og hvis jeg søgte en sex oplevelse, som skal virke ægte, og det kan en 20 årlig pige aldrig overbevise mig om, lige meget hvor dygtig en skuespiller hun er. Så for mit vedkommende er jeg glad for at vi ikke står i kø til de samme piger. Da jeg var ca 30 gik jeg til en GP, Jane i hovedvejens perle, det er over 20 år siden, og dengang blev hun valgt da jeg ønskede en som kunne lære mig nogle ting, og så er en 20 årlig ikke det rette valg, efter min mening, men en 30+ som hviler i sig selv og er klar over son egen sexualitet er klart en bedere oplevelse. når alt det er sagt, så er det ikke god stil at lyve i en annonce, man kan omgås sandheden lempfældigt, men ikke lyve, som min mor udtrykker det. Det står dig heldigvis frit for hvem du vil besøge - jeg vil ikke betale en på +30 da jeg ofte er sammen med dem privat - men vil ikke være sammen med en på -30 privat - så den form for besøg finder jeg ved glædespiger at du ikke kan lære noget ved en på -30 fortæller vel lidt om dig selv, og det vil jeg aldrig prøve at gætte på, da jeg ikke kender dig... nej, vi mødes sikkert aldrig - derfor vil jeg alligevel ønske dig god jul, når vi når dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 13. December, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 11 timer siden: Hvor læser du at jeg ikke mener at han må skrive hvad han vil, så længe det er inden for EG's regler. Jeg spørger hvorfor han så ofte blander vægt ind i hans indlæg. I øvrigt meget nobelt af dig at forsvare ham... jeg forsvare ikke nogen, i forhold til dig, som netop forsvare en som ikke overholder retningslinjer på EG og som har fået karentæne for sit ordbrug samt at hænge andre bruger ud, så troede ikke du gik så meget op i retningslinjerne her på EG i forhold til mange af os andre gør . At han vil blande vægt ind i hans indlæg, kan jeg ikke se du skal blande dig i, ligesom vi ikke blander os i dine indlæg. Tror der menes at mange piger kan ha en tilbøjelighed til at snyde med vægten ligesom med alderen, det kan jeg personligt godt se en sammenhæng i . At du kan lide store og overvægtige piger er som fint nok, men for nogen af os andre er det et turn off ligesom at snyde med alderen . Redigeret 13. December, 2020 af Rødovre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. December, 2020 Rødovre skrev, for 2 timer siden: jeg forsvare ikke nogen, i forhold til dig, som netop forsvare en som ikke overholder retningslinjer på EG og som har fået karentæne for sit ordbrug samt at hænge andre bruger ud, så troede ikke du gik så meget op i retningslinjerne her på EG i forhold til mange af os andre gør . At han vil blande vægt ind i hans indlæg, kan jeg ikke se du skal blande dig i, ligesom vi ikke blander os i dine indlæg. Tror der menes at mange piger kan ha en tilbøjelighed til at snyde med vægten ligesom med alderen, det kan jeg personligt godt se en sammenhæng i . At du kan lide store og overvægtige piger er som fint nok, men for nogen af os andre er det et turn off ligesom at snyde med alderen . Hvor læser du, at AalborgLook kan lide overvægtige piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 16 timer siden: Hvorfor er du så vægt fikseret? Her er et indlæg om ALDER, men som så ofte før blander du vægt ind i indlægget - GAAAAAAB! GAAAAB selv i denne som i så mange andre tråde forgrener den dig, dog med en fælles overskrift - nemlig forkerte informationer fra GP - jeg inddrog så andre lige så forkerte info fra GP - Hvem er det du vil være øjen tjener for med din kritik? Redigeret 13. December, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. December, 2020 Rødovre skrev, for 16 timer siden: Han må vel skrive hvad han vil, det skal du vel ikke blande dig i . @AalborgLook må vel skrive hvad han vil, det skal du vel ikke blande dig i? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2020 Sagen er syntes jeg at Aalborglook moraliserer i stedet for at argumentere og det kan være det som den brave Rødovre påpeger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: Sagen er syntes jeg at Aalborglook moraliserer i stedet for at argumentere og det kan være det som den brave Rødovre påpeger Sagen er den, mener jeg, at moralisere over andres moraliserende, eller blande sig i hvad andre skriver gennem at skrive at de ikke skal blande sig i hvad andre skriver - er at sætte sig over de regler man mener at andre skal følge. Desuden en 100 procent sikker måde at afspore tråden. Hvad nu har sket. Desuden tror jeg at du Alko er kababel at selv svare, uden hjælp av nogle riddere. Eller? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2020 Bananas skrev, for 1 time siden: Sagen er den, mener jeg, at moralisere over andres moraliserende, eller blande sig i hvad andre skriver gennem at skrive at de ikke skal blande sig i hvad andre skriver - er at sætte sig over de regler man mener at andre skal følge. Desuden en 100 procent sikker måde at afspore tråden. Hvad nu har sket. Desuden tror jeg at du Alko er kababel at selv svare, uden hjælp av nogle riddere. Eller? Nu har jeg selv svaret men mener du at Rødovre ikke må skrive i tråden med en stillingtagen - ganske som du selv gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 13. December, 2020 Bananas skrev, for 1 time siden: Sagen er den, mener jeg, at moralisere over andres moraliserende, eller blande sig i hvad andre skriver gennem at skrive at de ikke skal blande sig i hvad andre skriver - er at sætte sig over de regler man mener at andre skal følge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. December, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden: Nu har jeg selv svaret men mener du at Rødovre ikke må skrive i tråden med en stillingtagen - ganske som du selv gør. Redigeret 13. December, 2020 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. December, 2020 Mange kvinder har i gennem tidens løb, fortalt en lille hvid løgn, om deres alder. Jeg husker at før jeg blev gift, havde jeg en kæreste som blev 29 år, 13 år i træk. Når en GP skriver hun er 29 år, er det helt sikkert for at tiltrække nye kunder. Enkelte kan dog være 29 eller yngre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg