Hop til indhold
Petter0419

Er det virkelig så besværligt at skrive, hvor pigen holder til?

Recommended Posts

Hvis man bor I Brønderslev, så er der jo ingen grund til at bruge tid på at klikke ind på anmeldelser af piger i Tønder.
Så tag jeg nu sammen og skriv I OVERSKRIFTEN I FORUM, hvor pigen holder til. Det tager altså kun et par sekunder, men sparer tid for hundredvis af gæster.
I steder for intetsigende overskrifter som fx
Drivvåd oplevelse... sxmf
Professional sensual, lingam massage ved Silvia
Dejlige Danske Molly
Fantastisk

Polsk perfektionisme
Carol - skøn latino oplevelse
Jyske line

Og så synes jeg i øvrigt også, det kunne være dejligt, hvis folk ville skrive, hvad de har betalt for ydelsen. Fatter ikke, hvorfor det skal holdes hemmeligt.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Petter0419 skrev, for 29 minutter siden:

Hvis man bor I Brønderslev, så er der jo ingen grund til at bruge tid på at klikke ind på anmeldelser af piger i Tønder.
Så tag jeg nu sammen og skriv I OVERSKRIFTEN I FORUM, hvor pigen holder til. Det tager altså kun et par sekunder, men sparer tid for hundredvis af gæster.
Dejlige Danske Molly
Fantastisk

Polsk perfektionisme
Jyske line

Og så synes jeg i øvrigt også, det kunne være dejligt, hvis folk ville skrive, hvad de har betalt for ydelsen. Fatter ikke, hvorfor det skal holdes hemmeligt.

Mvh

ikke så vred, det er week-end :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 38 minutter siden:

Dejlige Danske Molly
Fantastisk

Polsk perfektionisme
Jyske line

Mvh

Omkring betaling,  jeg er lodret uenig. 

De priser en GP annoncerer med, det er de priser han/hun ønsker at offentliggøre.
Alt andet end det er et privat spørgsmål mellem mig og en GP. Jeg har hverken pligt eller ret til at offentligøre med end hvad en GP ønsker skal være offentligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 53 minutter siden:

Omkring betaling,  jeg er lodret uenig. 

De priser en GP annoncerer med, det er de priser han/hun ønsker at offentliggøre.
Alt andet end det er et privat spørgsmål mellem mig og en GP. Jeg har hverken pligt eller ret til at offentligøre med end hvad en GP ønsker skal være offentligt. 

Jeg mener ikke at jeg har skrevet noget om nogen form for pligt, så hvis du mener, at betalingen er så hemmelighedsfuld, så hold den da endelig for dig selv.
Men hvor står det, at du ikke har ret til at offentliggøre, hvad du har betalt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 10 minutter siden:

Er man nu vred, hvis man stiller et forslag?

Det er da ikke bare et forslag, men et krav.

Når folk bruger uforståelige og intetsigende overskrifter er det pænt uhjælpsomt - og helt i strid med formålet med dette forum - at vi hjælper hinanden.

Se eksempelvis @Ph2 opslag, hvor overskriften blot er "massage". Hvor henne? Øster bøvelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 18 minutter siden:

Men hvor står det, at du ikke har ret til at offentliggøre, hvad du har betalt?

Man skal ikke skrive noget, der ikke står i annoncen, det er da mega dårlig stil at offentliggøre noget du har fået, men som ikke er et tilbud til alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, for 1 time siden:

ikke så vred, det er week-end

Du kan for helvede da godt sige om der er fredag, lørdag eller søndag! og ikke bare week-end :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 22 minutter siden:

Det er da ikke bare et forslag, men et krav.

Når folk bruger uforståelige og intetsigende overskrifter er det pænt uhjælpsomt - og helt i strid med formålet med dette forum - at vi hjælper hinanden.

Se eksempelvis @Ph2 opslag, hvor overskriften blot er "massage". Hvor henne? Øster bøvelse?

Hvad er det for noget vås. Det er aldeles ikke et krav, men en henstilling. Men man skal da åbenbart passe gevaldigt godt på, hvis man tillader sig at stille et forslag herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Man skal ikke skrive noget, der ikke står i annoncen, det er da mega dårlig stil at offentliggøre noget du har fået, men som ikke er et tilbud til alle. 

Hvem siger, det ikke er et tilbud til alle?
Men med din holdning kan man overhovedet ikke tillade sig at skrive en anmeldelse - for tænk, om man kom til at skrive, at pigen gjorde noget, som "ikke er et tilbud til alle". 

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Jeg er holdt op med at svare de der ikke laver en ordentlig overskrift i efterlysninger, åbner slet ikke tråden. Det burde andre også gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tonen i "forslaget" er træls, i betragtning af at alle bidrag her skrives frivilligt og ulønnet, til glæde for andre. Så gider man ikke få at vide i den tone - at DU GØR DET FORKERT! Forslag og henstillinger kan bestemt formuleres pænere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 22 minutter siden:

Hvem siger, det ikke er et tilbud til alle?
Men med din holdning kan man overhovedet ikke tillade sig at skrive en anmeldelse - for tænk, om man kom til at skrive, at pigen gjorde noget, som "ikke er et tilbud til alle". 

Man ved jo godt selv, hvornår man får noget særligt. Ellers læs Autobahns udemærkede indlæg igen :) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 13 minutter siden:

Tonen i "forslaget" er træls, i betragtning af at alle bidrag her skrives frivilligt og ulønnet, til glæde for andre. Så gider man ikke få at vide i den tone - at DU GØR DET FORKERT! Forslag og henstillinger kan bestemt formuleres pænere.

Jeg tvivler på, at der er mange herinde, som er så tyndhudet som dig. Ja, det er frivilligt og ulønnet - og når det er frivilligt og ulønnet, så må man altså ikke stille forslag til forbedringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det virkelig så besværligt at kontakte ens babe selv og få at vide hvor hun bor ? :D

Jeg oplyser aldrig mere herinde angående beliggenhed end man selv kan læse i annoncen..det synes jeg at jeg skylder pigen..jeg tænker hun selv skriver det som hun mener skal være almen viden, resten må man selv finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 minutter siden:

Er det virkelig så besværligt at kontakte ens babe selv og få at vide hvor hun bor ? :D

Jeg oplyser aldrig mere herinde angående beliggenhed end man selv kan læse i annoncen..det synes jeg at jeg skylder pigen..jeg tænker hun selv skriver det som hun mener skal være almen viden, resten må man selv finde ud af.

Jeg har aldrig set en annonce, som ikke oplyste, hvor pigen holder til. 
Men det er da ikke besværligt, man kan jo osse bare selv besøge pigen for at finde ud af, hvordan hun er. Så kan man bare nedlægge EG.

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg

Link til indlæg

I gamle dage var det anderledes, da kunne man f.eks læse i annoncen at pigen boede på Vesterbro 139 og så kørte man bare ud og bankede på og hvis der var optaget ventede man på der blev ledigt..sådan er det ikke mere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

I gamle dage var det anderledes, da kunne man f.eks læse i annoncen at pigen boede på Vesterbro 139 og så kørte man bare ud og bankede på og hvis der var optaget ventede man på der blev ledigt..sådan er det ikke mere :D

Ja, og i gamle dage var der sporvogne, og øllet blev kørt ud med hestevogne. Sådan er det heller ikke mere. Hvor morsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well
You know, Lots of ads don't include where the girl resides.
I do agree to the part that I wish more girls did put that in the ad.
But, at the same time I understand why they don't.
( I just think they might save time )
But I still understand why.

It somewhat related to the, This is the street, then you get a different number.
For me, I would not mind a bit if the girl simply says, I want to see what you look like...
But then people complain about that...

As for what a visit costs, why ?
To me, that is privileged information between the girl and me.
Most girls have clear perfectly understandable information in their ads. 
So, why would I write anything else.

Well...

Come to think of it.
That is actually a good answer to all the questions.
It's the Girls privilege, and and nobody but her should divulge anything.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan det er i Nordjylland, men her på Fyn plejer de at skrive hvilken by de bor i i deres annonce og når man så kontakter pigen får man typisk et vejnavn og så plejer de at skrive at man skal kontakte dem 5-10 minutter før man er der og så får man hus nummeret..hvorfor de er blevet så forsigtige med deres adresser ved jeg ikke, men jeg respektere det og det fungere helt fint for mig ihvertfald :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at mit indlæg kan fortolkes sådan, at jeg opfordrer folk til at skrive deres adresse.
Selvfølgelig gør jeg ikke det, alene af den grund, at det - såvidt jeg ved - er forbudt at opgive pigens adresse. 
Jeg beder alene folk om at skrive navnet på byen, men det er der åbenbart nogen herinde, der anser for en uoverkommelig opgave, for - som de skriver: alle bidrag her skrives frivilligt og ulønnet, til glæde for andre. Men altså ikke til mere glæde, end at andre ikke må stille forslag til, hvordan forum kan blive nemmere at bruge.

Redigeret af Petter0419

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan det er i Nordjylland, men her på Fyn plejer de da at skrive hvilken by de bor i og når man så kontakter pigen får man typisk et vejnavn og så plejer de at skrive at man skal kontakte dem 5-10 minutter før man er der og så for man hus nummeret..hvorfor de er blevet så forsigtige med deres adresser ved jeg ikke, men jeg respektere det og det fungere helt fint for mig ihvertfald :)

Hvis du fulgte lidt med i dagspressen ville du vide hvorfor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 4 minutter siden:

I gamle dage var det anderledes, da kunne man f.eks læse i annoncen at pigen boede på Vesterbro 139 og så kørte man bare ud og bankede på og hvis der var optaget ventede man på der blev ledigt..sådan er det ikke mere

Nu tog jeg ind og bankede på ved Vesterbro 139 og lad mig lige sige den store tatoveret rocker der åbnede døren var slet ikke som den lille petite pige jeg håbede på og dertil blev han ikke videre glad da jeg spurgte han var optaget!.. Hva fanden han smed mig kun ned fra 2 sal så jeg kunne gå der fra sådan da. Glædelig jul.

ps husk nu lige at skrive det kun er for sjov når du skriver adresser!

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, for 11 minutter siden:

Nu tog jeg ind og bankede på ved Vesterbro 139 og lad mig lige sige den store tatoveret rocker der åbnede døren var slet ikke som den lille petite pige jeg håbede på og dertil blev han ikke videre glad da jeg spurgte han var optaget!.. Hva fanden han smed mig kun ned fra 2 sal så jeg kunne gå der fra sådan da. Glædelig jul.

ps husk nu lige at skrive det kun er for sjov når du skriver adresser!

Du kan roligt kører ud og banke på hvis du har lyst, der er stadig thai massage der så det var ikke grebet ud i luften.

Ikke at jeg vil anbefale det, for det er et skod sted :)

https://annoncelight.dk/showad/279081

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...