Hop til indhold
Den-dovne-elektriker

Professional sensual, lingam massage ved Silvia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225384

Har været forbi denne skønne kvinde et par gange. og kan næsten ikke vente med at besøge hende igen,

har begge gange fået en sensuel massage afsluttet med  lingam massage, wauuu det er simpelt hen det fedeste jeg nogen sinde har oplevet

troede ikke at mænd kunne få flere orgasmer,  det kunne føles ud i hele kroppen, med en hidtil uhørt intensitet,  og efterfølgende var jeg fuld af energi 

var høj resten af dagen, og er stadig høj på det her to dage senere,

det der almindelig sex er ikke moderne længere,  det dræner bare en for energi.

i er nød til at prøve Lingam massage hos Silvia, der er den fedeste oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Den-dovne-elektriker skrev, for 50 minutter siden:

Du her ret, kan ikke lige se hvordan jeg kan rette det !!

Den kan du ikke nu, men fuck nu det. Det er Silvia det handler om, og du har fuldstændig ret. Har selv besøgt hende to gange og den afsluttende udløsning og hele vejen dertil er fuldstændig mageløs og nærmest helt ubeskrivelig. 

Silvia er virkelig fantastisk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig. (Har også anmeldt tidligere) Det er nemlig vildt at det buldrer indvendigt sommetider flere gange. Og det bliver kun bedre af at overgive sig og bare tage imod. Hun kan virkelig sit kram, og sætter ind på at give den oplevelse. (Så gør det heller ikke noget at hun er flot skabt og skøn at snakke med) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...