Hop til indhold

Professional sensual, lingam massage ved Silvia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/225384

Har været forbi denne skønne kvinde et par gange. og kan næsten ikke vente med at besøge hende igen,

har begge gange fået en sensuel massage afsluttet med  lingam massage, wauuu det er simpelt hen det fedeste jeg nogen sinde har oplevet

troede ikke at mænd kunne få flere orgasmer,  det kunne føles ud i hele kroppen, med en hidtil uhørt intensitet,  og efterfølgende var jeg fuld af energi 

var høj resten af dagen, og er stadig høj på det her to dage senere,

det der almindelig sex er ikke moderne længere,  det dræner bare en for energi.

i er nød til at prøve Lingam massage hos Silvia, der er den fedeste oplevelse.

Skrevet

Hov! Trykfejl i overskriften, der skulle stå: 

Professional sensual, lingam massage ved Silvia, Aalborg

Skrevet
Den-dovne-elektriker skrev, for 50 minutter siden:

Du her ret, kan ikke lige se hvordan jeg kan rette det !!

Den kan du ikke nu, men fuck nu det. Det er Silvia det handler om, og du har fuldstændig ret. Har selv besøgt hende to gange og den afsluttende udløsning og hele vejen dertil er fuldstændig mageløs og nærmest helt ubeskrivelig. 

Silvia er virkelig fantastisk! 

Skrevet

Jeg er fuldstændig enig. (Har også anmeldt tidligere) Det er nemlig vildt at det buldrer indvendigt sommetider flere gange. Og det bliver kun bedre af at overgive sig og bare tage imod. Hun kan virkelig sit kram, og sætter ind på at give den oplevelse. (Så gør det heller ikke noget at hun er flot skabt og skøn at snakke med) 

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt Silvia,og er fuldstændig enig,en kvinde der kan sit kram,og med en skøn øjenkontakt samtidig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.