Hop til indhold

Recommended Posts

Mange herinde er bekendt med smukke Dalya som før i 2005-2006 var at finde i Herlev , er nu et sted på Fr.,berg...

Jeg har desværre ikke et link da jeg kun har hendes tlf nr ;-)

Vi havde aftalt at mødes i en time i går , medbargte en god fl rødvin som en lille gestus , jeg havde ikke set Dalya siden den sidste gang jeg var i Herlev i 2006 , wow wow , gensyns glæden var stor for begge parter , vi er begge blevet en del år ældre men for satan hvor er hun stadig smuk , og FRÆK , som vi talte om vi er sgu nok blevet frækkere med årene , og det skulle da også vise sig da vi udfoldede os.....jeg kan kun sige , hun er for dejlig! Giver den fedeste massage og pirrer een for sindsygt! Havde hele dagen drømt om at slikke hende vildt , da jeg fik lov til det og hun kom i det vildeste , det var for vidt , hun ordnede så mig bagefter til den store guld medalje! Puha , må snart se hende igen , tak Dalya!

Sted 10/10 meget diskret - lækkert hyggeligt lokale , eksotisk

Dalya kan jeg gi mere end 10? så er det med utallige pile opad!!

Sex 10/10 med pil opad!

Pris 10/10 - pris og kvalitet hænger sammen

om jeg kommer igen - helt klart!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 31 minutter siden:

Hun lyder jo fantastisk. Jeg har lige kigget EG igennem for Dayla'er, og kan se at der tidligere har været tvivl om hvem der var hvem og hvem der var den ægte Dayla. Vil jo nødig gå galt i byen, så skal lige høre om det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/291623 

Ja det er jeg sikker på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det tror jeg så ikke det er hende der linkes til oplyser hun er græker, og sikker dygtig sød o.s.v. Men ikke den Dalya jeg har besøgt er par gange i Herlev/Søborg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 34 minutter siden:

Det tror jeg så ikke det er hende der linkes til oplyser hun er græker, og sikker dygtig sød o.s.v. Men ikke den Dalya jeg har besøgt er par gange i Herlev/Søborg. 

Kære Alko, det er hende, det kan jeg stå inde for. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor at hun oplyser sig som Græker og med et andet navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

?? Venligst uddyb spørgsmålet....

Vi har jo en fælles interesse for strømpebukser/strømper. Er det noget, hun gør i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, for 16 minutter siden:

Vi har jo en fælles interesse for strømpebukser/strømper. Er det noget, hun gør i?

Ohhh yes!! igår havde hun bundløse sorte nylonstrømpebukser på , så dem jeg havde med til hende fik hun love at beholde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Har hun tidligere været i Bagsværd og senere i Helsingør?

Venligst

French

Bagsværd ja, før i Herlev. Helsingør ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972
Liv skrev, den 2.1.2021 at 19:38:

Spørg pigen, hvis hun ikke skriver det i annoncen :) 

Ja, jeg ville så blot undlade at forstyrre hende med en SMS, hvis der var en her, der kunne oplyse dette ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 46 minutter siden:

Ja, jeg ville så blot undlade at forstyrre hende med en SMS, hvis der var en her, der kunne oplyse dette ^_^

Det er bedre at spørge pigen. Hvis det ikke står i annoncen, skal det ikke ud på nettet eller deles på anden vis. Diskretion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har også været der.... og JA 10 udaf 10 med pil opad 100 sjerner og smily faces ... og en rigtigt god anbefalling, med hjem i kontaktbogen B) meeen denne fine kvinde er ikke Grækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...