pdrhan 1021 Skrevet 11. December, 2020 Mange herinde er bekendt med smukke Dalya som før i 2005-2006 var at finde i Herlev , er nu et sted på Fr.,berg... Jeg har desværre ikke et link da jeg kun har hendes tlf nr Vi havde aftalt at mødes i en time i går , medbargte en god fl rødvin som en lille gestus , jeg havde ikke set Dalya siden den sidste gang jeg var i Herlev i 2006 , wow wow , gensyns glæden var stor for begge parter , vi er begge blevet en del år ældre men for satan hvor er hun stadig smuk , og FRÆK , som vi talte om vi er sgu nok blevet frækkere med årene , og det skulle da også vise sig da vi udfoldede os.....jeg kan kun sige , hun er for dejlig! Giver den fedeste massage og pirrer een for sindsygt! Havde hele dagen drømt om at slikke hende vildt , da jeg fik lov til det og hun kom i det vildeste , det var for vidt , hun ordnede så mig bagefter til den store guld medalje! Puha , må snart se hende igen , tak Dalya! Sted 10/10 meget diskret - lækkert hyggeligt lokale , eksotisk Dalya kan jeg gi mere end 10? så er det med utallige pile opad!! Sex 10/10 med pil opad! Pris 10/10 - pris og kvalitet hænger sammen om jeg kommer igen - helt klart! 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 11. December, 2020 shiny skrev, for 6 minutter siden: Dresser hun? ?? Venligst uddyb spørgsmålet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 11. December, 2020 Hun lyder jo fantastisk. Jeg har lige kigget EG igennem for Dayla'er, og kan se at der tidligere har været tvivl om hvem der var hvem og hvem der var den ægte Dayla. Vil jo nødig gå galt i byen, så skal lige høre om det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/291623 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 11. December, 2020 Gammel rotte skrev, for 31 minutter siden: Hun lyder jo fantastisk. Jeg har lige kigget EG igennem for Dayla'er, og kan se at der tidligere har været tvivl om hvem der var hvem og hvem der var den ægte Dayla. Vil jo nødig gå galt i byen, så skal lige høre om det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/291623 Ja det er jeg sikker på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. December, 2020 Det tror jeg så ikke det er hende der linkes til oplyser hun er græker, og sikker dygtig sød o.s.v. Men ikke den Dalya jeg har besøgt er par gange i Herlev/Søborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 34 minutter siden: Det tror jeg så ikke det er hende der linkes til oplyser hun er græker, og sikker dygtig sød o.s.v. Men ikke den Dalya jeg har besøgt er par gange i Herlev/Søborg. Kære Alko, det er hende, det kan jeg stå inde for. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor at hun oplyser sig som Græker og med et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 11. December, 2020 Yes det er dejlige Dalya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 11. December, 2020 pdrhan skrev, for 2 timer siden: ?? Venligst uddyb spørgsmålet.... Vi har jo en fælles interesse for strømpebukser/strømper. Er det noget, hun gør i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 11. December, 2020 shiny skrev, for 16 minutter siden: Vi har jo en fælles interesse for strømpebukser/strømper. Er det noget, hun gør i? Ohhh yes!! igår havde hun bundløse sorte nylonstrømpebukser på , så dem jeg havde med til hende fik hun love at beholde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 12. December, 2020 Mange Tak for opdateringen, jeg har savnet Dalya. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 13. December, 2020 Er hendes blæs med frakke eller øko? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 31. December, 2020 Har hun tidligere været i Bagsværd og senere i Helsingør? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 31. December, 2020 frenchlover1 skrev, Lige nu: Har hun tidligere været i Bagsværd og senere i Helsingør? Venligst French Bagsværd ja, før i Herlev. Helsingør ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 31. December, 2020 En sommer - minimum - i Helsingør. Vistnok nærmere i halvandet-to år mindes jeg. Nogen der erindrer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2021 hvor er vi henne aldersmæssigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 2. Januar, 2021 I hvilken del af Frederiksberg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 2. Januar, 2021 klodshans1972 skrev, for 15 minutter siden: I hvilken del af Frederiksberg? Spørg pigen, hvis hun ikke skriver det i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 3. Januar, 2021 Liv skrev, den 2.1.2021 at 19:38: Spørg pigen, hvis hun ikke skriver det i annoncen Ja, jeg ville så blot undlade at forstyrre hende med en SMS, hvis der var en her, der kunne oplyse dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 3. Januar, 2021 klodshans1972 skrev, for 46 minutter siden: Ja, jeg ville så blot undlade at forstyrre hende med en SMS, hvis der var en her, der kunne oplyse dette Det er bedre at spørge pigen. Hvis det ikke står i annoncen, skal det ikke ud på nettet eller deles på anden vis. Diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nipsis 15 Skrevet 16. December, 2022 Nu har også været der.... og JA 10 udaf 10 med pil opad 100 sjerner og smily faces ... og en rigtigt god anbefalling, med hjem i kontaktbogen meeen denne fine kvinde er ikke Grækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 16. December, 2022 Jeg så i en eller annen tråd at nogen havde givet hende 10 orgasms på en time. Det kan vist ingen klarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 101 Skrevet 16. December, 2022 Link? nok ikke hende her, vel? Dalia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 17. December, 2022 Jakoblaursen skrev, for 17 timer siden: Link? nok ikke hende her, vel? Dalia Nej. Denne https://annoncelight.dk/showad/294948 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 17. December, 2022 Mis4 skrev, for 2 timer siden: Nej. Denne https://annoncelight.dk/showad/294948 som så ikke virker... Gjorde det for 2 timer siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg