Hop til indhold
MKhouse

Skriver sms med en GP tror man

Recommended Posts

Hej der ude måske kender i det?

Er du færdig jeg syntes det er frustrerende når man skriver og laver aftaler med en GP og fortæller sine ønsker og man så ankommer hos pige og finder ud af at det er hendes pimp/telefondame/ven eller hvad de nu kalder sig som man har skrevet/snakket med! GPen ved ikke halvdelen af hvad men har aftalt... Altså så er det jeg nogen gange står der og tænker hvem er det lige jeg har bedt om at tisse ud over mig og spurgt om jeg må slikke røv på? Sidder personen og griner af mig inde i rummet ved siden af eller hvad? Hvis jeg viste der var din pimp/ven jeg skrev med så havde jeg sgu bare skrevet 60 min fuck, røvslik, tis deal?  Jeg gør altid lidt ud af formulerer mig lidt pænt/venligt så man ikke lyder som en eller anden sexgalning på fri fod. Det er bare træls når det ikke er GPen der læser det! Jeg har også den vane at skrive tak for et hyggeligt møde hvis det har været tilfældet (men sgu ikke til din pimp/eller hvem der gemmer sig bag mobilen) Er nok bare mig der er for godtroende. Det er et svært fænomen at spotte på forhånd uden at spørge direkte og det ville jeg være ked af at skulle gøre og ville være lidt turn off i min verden.

Er det noget der går jer på eller er det bare lige på og hårdt?

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Af samme årsag besøger jeg ikke en udenlandsk GP uden, at have talt med hende i telefonen først. Derefter kan ønsker m.v. godt aftales nærmere over sms. Men jeg vil simpelthen sikre mig, at det er pigen jeg skriver med inden jeg involvere mig yderligere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har oplevet nogenlunde det samme... og synes det er vildt frustrerende... 

Ikke at jeg har "udleveret" mig selv, men at stå overfor en, hvor jeg tror at vi har skrevet sammen - og den stakkels GP, knap viste at jeg ville dukke op ! 
Beklageligvis ikke er enestående eksempel ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt med dig på den der. Jeg har også prøvet det utallige gange hvor vi begge har lignet to spørgsmålstegn fordi det aftale ikke var på plads, eller hun ikke vidste en dyt om hvad der var aftalt.

Det der irriterer mig mest er hvorfor de så ikke bare er ærlige om det? Jeg har af og til set tråde hvor pigerne/pimpene forsvarer sig selv og påstår det er dem man skriver med. Som jeg ser det er der da også fordele ved at der er en mutter/pimp til at ordne aftaler osv. så der ikke ligger en telefon ved siden af sengen og bimler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tranporter skrev, for 2 minutter siden:

Har oplevet nogenlunde det samme... og synes det er vildt frustrerende... 

Havde også en lidt træls episode sidste besøg jeg var på. Hun nærmest stop måbende og uforstående hvorfor jeg lå mig på gulvet med åben mund (groft sagt) skal siges hun var sød og jeg fik også forklaret at det var ikke tandlæge jeg var kommet for at lege. men kom bare til at ligge og tænke som du netop nævner viste hun overhovedet jeg kom?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden:

Det der irriterer mig mest er hvorfor de så ikke bare er ærlige om det? Jeg har af og til set tråde hvor pigerne/pimpene forsvarer sig selv og påstår det er dem man skriver med. Som jeg ser det er der da også fordele ved at der er en mutter/pimp til at ordne aftaler osv. så der ikke ligger en telefon ved siden af sengen og bimler.

Ja lige præcis hvorfor nævner de det ikke bare? har set flere annoncer hvor de netop skriver at det er en telefondame der tager imod besked. Det er så træls at blive tage med bukserne nede når man står over for pigen og tror det hele er fryd og gammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg startede på at købesex,  regnede jeg faktisk også med, at jeg skrev direkte med kvinden.  Den gang havde jeg også et behov for at aftale hvad der skulle ske.  Jeg gik dog ret hurtigt væk fra den fremgangsmåde.   Jeg vidste godt, at hvis jeg skulle besøge en kvinde første gang, så var succeskriterierne anderledes end hvad jeg havde skrevet, uagtet om de blev efterkommet.   Det handler jo i høj grad om kemi, attetude m.v.

I dag har jeg det således, at hvis jeg ønsker at besøge en ny kvinde, tjekker jeg hvad der skrives om kvinden,  og er i øvrigt indstillet på, og klar over, at oplevelsesværdien i høj grad afhænger af hvad vi så i fællesskab finder ud af når jeg er kommet.   Så.... for mit vedkommende er jeg sådant set ligeglad med, om kvinden har tilkøbt hjælp til at styrer hendes aftaler eller om hun selv skal stresse med at besvare henvendelser imellem besøgene.

Jeg kan sagtens forstå ønsket om på forhånd at designe et succesforløb, spørgsmålet er så blot om det ikke er lidt naivt at tro at fordi man har aftalt en ½ time med øko blow, og knep i røven eller hvad man ellers føler behov for at få afstem inden besøget, så bliver besøget godt.  Jeg vil så hævde at besøget samlet set sagtens kan være supert også selv om man ikke får det aftale økoblow.  Og omvendt  hvis man synes det var et lunket besøg, hvad kan man så bruge sit økoblow til, hvis man klart følte at der ikke var nogen særlig interesse i at forkæle en under besøget.

Jeg sammenligner det lidt med, at reservere bord på en restaurant.  Man kan sikkert sagtens allerede ved sin reservation også godt bestille ens menu,  men det er jo først når man er ankommet at man kan begynde at fornemme stemningen m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Da jeg startede på at købesex,  regnede jeg faktisk også med, at jeg skrev direkte med kvinden.  Den gang havde jeg også et behov for at aftale hvad der skulle ske.  Jeg gik dog ret hurtigt væk fra den fremgangsmåde.   Jeg vidste godt, at hvis jeg skulle besøge en kvinde første gang, så var succeskriterierne anderledes end hvad jeg havde skrevet, uagtet om de blev efterkommet.   Det handler jo i høj grad om kemi, attetude m.v.

Skal jeg besøge en GP til 30 min - for mig at se til noget standart - med gensidig fransk og sex i forskellige stillinger, så har jeg intet behov for at aftale fremgangsmåden inden. Så ser vi hvad der sker, og det er fedt og spændende. 

Men det er klart, at har man særlige ønsker som f.eks. et rollespils setup, så er præmissen jo, at der er lavet aftaler om hvad der skal ske inden. 

Trådstarter har ønsker om urinsex kan jeg se og det skal jo aftales inden. Så er det da total øv, at pigen står der og har intet som helst begreb om, hvad der er lavet aftaler om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Men det er klart, at har man særlige ønsker som f.eks. et rollespils setup, så er præmissen jo, at der er lavet aftaler om hvad der skal ske inden. 

Trådstarter har ønsker om urinsex kan jeg se og det skal jo aftales inden. Så er det da total øv, at pigen står der og har intet som helst begreb om, hvad der er lavet aftaler om. 

Lige præcis. Jeg kan også godt lide at have nogle af delene på plads inden så man ikke først skal til at finde ud af den del. Det er ikke alle udenlandske der er lige god til engelsk.

Noget helt andet er at det er ikke alle der kan, eller har lyst til at sige direkte hvad de har lyst til sexuelt når de står overfor en smuk pige, specielt ikke hvis det er noget mere "eksotisk eller specielt". Det er nemmere at skrive på sms inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Jeg sammenligner det lidt med, at reservere bord på en restaurant.  Man kan sikkert sagtens allerede ved sin reservation også godt bestille ens menu,  men det er jo først når man er ankommet at man kan begynde at fornemme stemningen m.v. 

Jeg er helt enig i at man gerne lige skal fastlægge den endelige plan ved mødet. og ja kemi, attetude har meget at sige for at det hele ender ud i det man har forstillet sig inden mødet. Et eksempel mit sidste møde gik rigtig godt og da det var slut og jeg på vej hjem. Så bruser den godt person op i mig og jeg falder til knoglen og takker for hendes dejlig selvskab osv. Det ender så med at jeg besøge hende igen og helt tilfældig spørger om hvad hun syntes om hvad jeg skrev efter vores sidste møde. Dertil kigger hun på mig og siger undskyld men det var ikke hende der svare beskeder. der havde jeg nok haft korrespondance på de første 10 beskeder med hendes pimp/telefondame :O

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke alle udenlandske der er lige god til engelsk

Nej har prøvet hvor jeg nævner Golden shower som det første og så siger GPen pee pee og sætter sig ned på knæ og jeg havde bestil med omvendt fortegn altså det var mig der skulle sidde der og det var ikke helt såden lige til at forklarer hende pga sprogbarriere. Jeg er ikke særlig god til når der står en flot og sød pige foran mig og be hende "gøre" det i munden på mig uden hun har fået bare et lille forvarsel på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 15 minutter siden:

Skal jeg besøge en GP til 30 min - for mig at se til noget standart - med gensidig fransk og sex i forskellige stillinger, så har jeg intet behov for at aftale fremgangsmåden inden. Så ser vi hvad der sker, og det er fedt og spændende. 

Vi er vist stort set enige.  Jeg har det nok således at hvis jeg har nogle specielle ønsker, så går jeg ikke efter dem ved første besøg.  Har besøget eller besøgene været gode, bruger jeg ofte den sidste tid, den afsluttende "hyggetid" til dels af sludre med kvinden om mine særlige ønsker og dels til at vurdere om det hos hende er en god idé. 

Har man besøgt en kvinde flere gange, plejer det normalt ej heller at være et problem, at få lov til at kommunikere direkte.  Jeg har for øvrigt selv købt nogle rollespil i den blide ende. De har typisk blevet aftalt direkte via email eller lignende, altså på et tidspunkt hvor vi begge har lidt kendskab til hinanden. 

Mit indlæg skal såmænd ikke forstås således, at man skal holde sig til nogle enkelte udvalgte, nok mere at nok vil opleve større succesrate hvis man placere sine særlige ønsker hos en GP hvor begge kender lidt til hinanden, og måske som du skrev deler ens behov op i noget standart og noget specielt.  Et rimeligt standart besøg kræver jo ikke noget særligt hvis ens ønsker er noget i stil med det du nævnte.

Det primære formål er jo ganske simpelt at få lavet en aftale, samt at begge parter holder aftalen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Af samme årsag besøger jeg ikke en udenlandsk GP uden, at have talt med hende i telefonen først. Derefter kan ønsker m.v. godt aftales nærmere over sms. Men jeg vil simpelthen sikre mig, at det er pigen jeg skriver med inden jeg involvere mig yderligere. 

meget enig  men endnu bedre -- stop med at besøge udenlandske piger for der er altid en bagved... KØB DANSK    fremmer også økonomien.. for hvis de sender penge hjem bliver de i dk.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, for 50 minutter siden:

Nej har prøvet hvor jeg nævner Golden shower som det første og så siger GPen pee pee og sætter sig ned på knæ og jeg havde bestil med omvendt fortegn altså det var mig der skulle sidde der og det var ikke helt såden lige til at forklarer hende pga sprogbarriere. Jeg er ikke særlig god til når der står en flot og sød pige foran mig og be hende "gøre" det i munden på mig uden hun har fået bare et lille forvarsel på det.

KØB DANSK DET SPARER DIG FOR MANGE ÆRGELSER... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcist derfor foretager jeg altid et opkald. Har oplevet at sekunder efter mit opkald tikker der en besked ind om at hun ikke vil tage i telefon, så finder jeg en anden. Laver kun aftaler pr sms hvis det er en genganger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 22 minutter siden:

KØB DANSK DET SPARER DIG FOR MANGE ÆRGELSER... 

Så mangler der vist kun at blive tilføjet at dansk pis/tis faktisk også smager bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 52 minutter siden:

Så mangler der vist kun at blive tilføjet at dansk pis/tis faktisk også smager bedre. 

Ja, har i ikke andet at prale med, så duer det vel til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 8 timer siden:

meget enig  men endnu bedre -- stop med at besøge udenlandske piger for der er altid en bagved... KØB DANSK    fremmer også økonomien.. for hvis de sender penge hjem bliver de i dk.   

Det er bare desværre ikke et overvældende stort udvalg af danske piger hvis man snakker med relativt kort varsel. så er det noget nemmer at gå på ind og find de udenlandske GPer og finde en man syntes om. Har også lagt mærke til flere danske GPer har åbningstider der simpelthen ikke gør det muligt for mig at besøge dem (der er selvfølgelig undtagelser)

TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Nu har jeg prøvet nogle nationaliteter dog ikke dansk desværre så den må stå hen i det uvisse for mig. Det bugner bare ikke med danske GPer kontra udenlandske + Så er vi også ofte ude i en anden pris når vi snakker dansk ved ikke om det er "kvaliteten" som man betaler ekstra for :) 

pacer skrev, for 9 timer siden:

Præcist derfor foretager jeg altid et opkald. Har oplevet at sekunder efter mit opkald tikker der en besked ind om at hun ikke vil tage i telefon, så finder jeg en anden. Laver kun aftaler pr sms hvis det er en genganger.

Der står tit i udenlandske GPer annoncer at de ikke modtager opkald. Det er nok det første vink med en vognstang om at det er en Kæmpe Mr. T fyldt med guldkæder som styre telefonen. Har altid foretrukket at lave aftaler over sms kan dog være det skal tages op til overvejelse fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Den er lidt svær. Jeg har tlf dame på når jeg er på vagt. Hun besvarer opkald/sms når jeg er sammen med en gæst, så hvad er hende? Hvad er mig? 
Jeg gør alt hvad jeg kan for selv at være den der svarer, men hvis jeg ikke havde tlf dame på, ville mine gæster skulle vente for længe på svar. 
Når det er sagt, så er det et godt emne at bringe op. Jeg forstår til fulde pointen i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 11 minutter siden:

Den er lidt svær. Jeg har tlf dame på når jeg er på vagt. Hun besvarer opkald/sms når jeg er sammen med en gæst, så hvad er hende? Hvad er mig? 
Jeg gør alt hvad jeg kan for selv at være den der svarer, men hvis jeg ikke havde tlf dame på, ville mine gæster skulle vente for længe på svar. 
Når det er sagt, så er det et godt emne at bringe op. Jeg forstår til fulde pointen i det. 

Nu er du også åben med det. jeg har oplevet af man har en korrespondance på adskillige beskeder og personen bare sweettalker dig selvom det ikke er pigen selv... Alle de ture ind på rastepladser på vej hjem kunne jeg godt have sparet! :/ Ved ikke om den det svare din telefon er god til at overdrage beskeder til dig ang ønsker osv. Det er der dælme nogen af de udenlandske der mangler lidt der. Bestiller men med anal  f.eks og det bare er helt fjong over sms og så møder man op hos pigen som siger hun tilbyder ikke anal som det første.. det er ikke fair hverken for kunden eller GPen.

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 9 timer siden:

Stop nu dig selv tak!, det er simpelthen for dumt og snæversynet, og viser med alt tydelighed du ikke har en bjælde styr på det. Der har været utallige debatter om lige præcis det emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, for 13 timer siden:

Nu er du også åben med det. jeg har oplevet af man har en korrespondance på adskillige beskeder og personen bare sweettalker dig selvom det ikke er pigen selv... Alle de ture ind på rastepladser på vej hjem kunne jeg godt have sparet! :/ Ved ikke om den det svare din telefon er god til at overdrage beskeder til dig ang ønsker osv. Det er der dælme nogen af de udenlandske der mangler lidt der. Bestiller men med anal  f.eks og det bare er helt fjong over sms og så møder man op hos pigen som siger hun tilbyder ikke anal som det første.. det er ikke fair hverken for kunden eller GPen.

bekræfter jo bare igen   -   køb dansk og vel og mærke dansk hvor GP er nærværende dvs mødeforberedt på hvad I har aftalt på mail/sms.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 timer siden:

Stop nu dig selv tak!, det er simpelthen for dumt og snæversynet, og viser med alt tydelighed du ikke har en bjælde styr på det. Der har været utallige debatter om lige præcis det emne.

jeg magter ikke at påvise min påstand om de udenlandske altid har en eller anden pimp/bordelmutter bagved  - men tænk over om en østeuropæer/thai osv. bare lige kan komme herop... når de ikke kan udforme en annonce på dansk, stort set i mange tilfælde ikke engang kan tale ordentligt engelsk eller tysk... tror du selv på det.... nej vel... 

så undskyld men skulle du ikke forbedre din tone en smule...det vil gøre dit indlæg mere troværidigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 3 timer siden:

så undskyld men skulle du ikke forbedre din tone en smule...det vil gøre dit indlæg mere troværidigt. 

Nu var det ligesom dig selv der startede med at råbe: køb dansk - med store bogstaver. Et budskab som mange af os, der godt kan lide udenlandske piger, efterhånden er lidt træt af at høre på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...