Hop til indhold
klarpådet

Hvis i er kommet før tid, bliver i så ?

Recommended Posts

`Havde idag købt 30 minutter ved en polsk lækkerbisken. Kom dog efter 15 minutter, tog mit tøj på og gik.

Er det normalt at blive efter man er kommet hvis der er mere tid tilbage, eller hva' gør i andre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sgu da, du har betalt for 30 minutters samvær med en babe, så skal du da også have dine 30 minutter og kan du ikke knalde mere kan hun jo give dig massage eller nulre dine løg eller hvad du nu ellers har lyst til resten af tiden :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elte

Ja da...... med mindre der er absurd dårlig kemi er det da top hyggeligt at have en after sex nøgensludder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker at have en hel time med pigen, og det er kun sjældent det har været en halv. Mit sidste besøg var tilmed på 2 timer. Jeg nyder virkelig samvær og pillowtalk med en sød pige, og synes ikke noget skal stoppe bare fordi jeg er kommet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
klarpådet skrev, for 38 minutter siden:

`Havde idag købt 30 minutter ved en polsk lækkerbisken. Kom dog efter 15 minutter, tog mit tøj på og gik.

Er det normalt at blive efter man er kommet hvis der er mere tid tilbage, eller hva' gør i andre ?

Det kommer jo an på hvad du er der for. Hvis du egentlig helst bare vil videre, jamen så er det helt fint, men ellers er det da oplagt at nyde lidt ekstra forkælelse i den anden ende <3 
Ved mine gæster er det meget forskelligt. Nogle kan sludre dagen væk, nogle nyder en afslappende *host*smertefuld*host* massage, og atter andre smutter når gerningen er gjort. Gør det som føles naturligt og rigtigt for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Doh! Mig der er dum så og tror det er ovre når man at kommet ! Ved jeg så til næste gang, bliver bare liggende og nyder kroppen den resterende tid :)

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg bliver og jo det sker jeg kommer inden tiden er gået - elsker at “nusse” om kvinden især at lege  med hendes bryster eller hvis tiden og kemi er til det give hende god massage og nogen gange har det givet bonus på den fede måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 minutter siden:

Fandme JA , man kan altid slikke hende igen jo......

Lige præcis - jeg købte en gang 1 time, og slikkede fisse i næsten 40 min :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vis der er tid tilbage og der er go stemning / Kemi så tager jeg mig en snak med pige om hvad hun eks laver når hun er taget hjem og er hun en potentielt "Favorit pige" så bruger jeg mit hemmelige våben på hende:P(og nej jeg afsløre ikke hvad det er men det har en høj succes rate og det er derfor de få favorit piger kan huske mig også selvom der går et ½-1år ml det andet møde).

Del dette indlæg

Link til indlæg
klarpådet skrev, for 1 time siden:

Har du evt link til hende....?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet
klarpådet skrev, 1 time siden:

Doh! Mig der er dum så og tror det er ovre når man at kommet ! Ved jeg så til næste gang, bliver bare liggende og nyder kroppen den resterende tid :)

Altid bliv liggende, hvis det er hyggeligt og kemien er god :-)  Som Nanna nævnte, det afhænger af, hvilken agenda du møder pigen med, tid, behov osv.  

Jeg syntes det er en fantastisk afslutning, der kan minde meget om " the real deal" som jeg værdsætter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klarpådet skrev, for 2 timer siden:

Altså hvis dit formål kun er at få affyret banditten, så burde du bare tage en gang Dansk.. Men når du nu vælger en halv time, er det hos os beskrevet som en halv time, med alle de blide ydelser og flere udløsninger, så evt nyd noget pillowtalk, massage eller andet med pigen, der er ingen grund til stress, medmindre du selvfølgelig ønsker at stikke af og lave en speedy Gonzales :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bestiller altid massage først og minimum 1 time -så det sker sjældent det er tid tilbage -tværtimod -men er det kan jeg nemt finde på, at bede om mere massage -som regel af maven -den bliver tit glemt -når man bliver vendt om... -nogen mener ikke man har krav på mere, når man har sprøjtet, og kan så surmule og massagens kvalitet daler -og så kan man jo bede om et bad i sted...gg Hvis der er kemi, så kan vi jo også sludder/hygge/kysse;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror jeg ville blive træt i tungen, hvis jeg skulle slikke fisse i 59 minutter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså i dette tilfælde havde jeg nok brugt den resterende tid på at onanere på mig selv og stønnet så højt at hendes dejlig veninde var kommet ind for at klage og så timet den næste ladning til hun stak sit smukke ansigt ind af døren og så skudt mig selv i ansigtet (så vil jeg bruge offerkortet i got shot!:cry:) eller måske lidt hyggesnak på sengekanten hvis der er god kemi!

offtopic. Er du tosset jeg gad godt at ligge rør ind i den lejlighed! med de 2 skønne piger!  Nej nej hvis de bare var i Jylland... Kom så piger hvem af jer to kan mest realistisk bruge mig som et toilet og konkurrencen starter NU!

Redigeret af MKhouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
fræk6 skrev, for 19 timer siden:

Hvordan går det med tungen. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 51 minutter siden:

Hvordan går det med tungen. ?

Det er vel ca. 3 uger siden, Den havde det faktisk fint, nu brugte jeg også mine læber og tænder blidt - det blev modtaget med glæde - og den lidt syrlige smag, kom også et par gange - så det var vist til stor glæde for hende og mig....

dog, Måtte jeg dagen efter købe en læbepomade - jeg havde vildt tørre læber - jeg overvejer at prøve igen - men kan ikke lige finde ud af og det lyder sygt, at sige til en gp, jeg vil gerne købe 60 min - kneppe dig i 3 minutter - og slikke dig i 57 minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...