Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 6. December, 2020 Hej med jer. Jeg har et eller andet med frække gravide tøser. Hende her lyder ret så fræk. Er der nogen der har erfaring med hende. https://annoncelight.dk/showad/308057 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 6. December, 2020 Jeg har erfaring med andre gravide unge kvinder, og de har virkelig haft sexdrive. Så mon ikke hun er ligeså....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 6. December, 2020 Ja det det er mega frækt, men så svære at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 6. December, 2020 Kinky_eller_Pervers skrev, for 45 minutter siden: Hej med jer. Jeg har et eller andet med frække gravide tøser. Hende her lyder ret så fræk. Er der nogen der har erfaring med hende. https://annoncelight.dk/showad/308057 Hmmm Synes den annonce “lugter” lidt. Manden skal være over 50. Hvorfor mon det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 6. December, 2020 Kontant skrev, for 1 minut siden: Hmmm Synes den annonce “lugter” lidt. Manden skal være over 50. Hvorfor mon det? Måske en forsikring mod at blive forelsket, men hvorfor kun anal uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 6. December, 2020 warmgun skrev, for 4 minutter siden: Måske en forsikring mod at blive forelsket, men hvorfor kun anal uden gummi? Hun vil vel mærke det løber i hende når hun er blevet kneppet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 6. December, 2020 warmgun skrev, for 19 minutter siden: Måske en forsikring mod at blive forelsket, men hvorfor kun anal uden gummi? Ja måske..... Mener at mange kvinder har “noget” med analsex når de er gravide. Men alligevel en vild risiko at løbe, med ubeskyttet analsex. Så er der i den grad noget der klør...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 6. December, 2020 Tænker bare hun lyder mega fræk. Jeg har prøvet at skrive men ikke hørt noget. Måske en af jer andre har været heldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 9. December, 2020 Kinky_eller_Pervers skrev, den 6.12.2020 at 18:26: Tænker bare hun lyder mega fræk. Jeg har prøvet at skrive men ikke hørt noget. Måske en af jer andre har været heldige Umiddelbart svarer hun på mine henvendelser og er i dialog med hende, selvom hun for en stor del henviser til annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 9. December, 2020 Den er god nok. Jeg har været i kontakt med hende, og talt med hende i telefonen. Har dog ikke kunne få tiden til at passe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 13. December, 2020 Er der nogen som der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg