Hop til indhold
@beautifulme

VIP Lolita 19 - en perfekt GFE oplevelse

Recommended Posts

Where2 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg går ikke så meget op i det især når jeg betaler for en service. Jeg har nemlig en forventning om vedkommende søger for det.

Hold da op :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Where2 the fair nok, der er bare nogle af disse piger hvor det er vigtigt. Min erfaring siger mig det er hos disse piger hvor jeg oftest får de bedste oplevelser. En pige som Mandy er et godt eksempel, sexen er ikke den bedste i verden, men pigen er verdensklasse at være sammen med (at least for some). Andre som Lulu og Dina ude fra sexyclub var der mere en eller anden professionel distance som jeg ikke oplever med en pige som Lolita :)

Redigeret af @beautifulme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 12 timer siden:

Jeg går ikke så meget op i det især når jeg betaler for en service. Jeg har nemlig en forventning om vedkommende søger for det.

Tak for den fine uddybning! Det er guld værd at forstå en brugers prioriteringer, hvis man skal bruge vurderinger og erfaringer til noget selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, og i lige måde=)  desuden de anmeldelser jeg læste fra dig det har været guld værd for mit vedkommende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, den 9.5.2021 at 18:42:

Jeg går ikke så meget op i det især når jeg betaler for en service. Jeg har nemlig en forventning om vedkommende søger for det.

Jeg er enig i princippet - men jeg synes hun var mega sød, mega lækker og nede på jorden. Men som jeg og flere andre oplevede, lod sexen til at gøre ret ondt på hende. Det går jo ikke... håber det er ovre for jeg kunne godt tænke mig at besøge hende igen. Håber hendes tilbagevenden er udtryk for at det var et eller midlertidigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, for 11 timer siden:

Men som jeg og flere andre oplevede, lod sexen til at gøre ret ondt på hende.

Erindrer ikke andre end dig der har givet udtryk for dette (måske du kan hjælpe med hvor). Med mig denne gang var hun meget aggressiv i missionæren og stødte tit selv sit underliv op ad for at få mere :)

Her er lidt ældre anmeldelser af samme pige: lolita-exclusive-pretty-and-charming-my-first-steps-in-love

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 5 timer siden:

Her er lidt ældre anmeldelser af samme pige: lolita-exclusive-pretty-and-charming-my-first-steps-in-love

Der er to fra brugere som begge har ekstremt få indlæg. Den ene har ikke anmeldt andre, men påpeger hun var fraværende. Den anden har kun  anmeldt en fra samme kartel (Wild Debra, som også er aktiv p.t.) - han synes hun var nærværende. You do the math, som man siger: Enten fusk, eller hendes service er en lottokupon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Advarsel  i og med gode anmeldelser ikke er ligmed at andre får en god oplevelse, kan et første besøg vel altid ses som lidt af en lottokupon i forhold til hvad man får (eller måske mere en tipskupon med et par helgarderinger). Jeg har fået en oplevelse lignende den ene af de 2 anmeldelser, andre nævner hun kan virke lidt fraværende som den anden af de 2 anmeldelser. Tænker matematikken går fint op. Som jeg har nævnt før så er der nogle gp'ere hvor kemi & tiltrækning betyder alt for den oplevelse man får. Det ville ikke undre mig hvis hun er sådan. Det ville heller ikke undre mig hvis hun er en pige der bliver bedre og bedre med alderen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 15 timer siden:

Erindrer ikke andre end dig der har givet udtryk for dette (måske du kan hjælpe med hvor). Med mig denne gang var hun meget aggressiv i missionæren og stødte tit selv sit underliv op ad for at få mere :)

Her er lidt ældre anmeldelser af samme pige: lolita-exclusive-pretty-and-charming-my-first-steps-in-love

Se fx kommentaren fra Sentio til min anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JimmyOlsen jeg kan godt se at det er væsentligt for dig at finde ud af om hun havde et problem eller om det havde noget at gøre med din store charme. Ja jeg kan godt se at @Sentio siger han havde samme oplevelse, men i resten af hans fortælling nævner han ikke noget om at sexen gør ondt, så måske han har lyst til at uddybe det lidt mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 3 timer siden:

@JimmyOlsen jeg kan godt se at det er væsentligt for dig at finde ud af om hun havde et problem eller om det havde noget at gøre med din store charme. Ja jeg kan godt se at @Sentio siger han havde samme oplevelse, men i resten af hans fortælling nævner han ikke noget om at sexen gør ondt, så måske han har lyst til at uddybe det lidt mere :)

Øh nej - du spurgte, jeg svarede. Men ja jeg bryder mig ikke om at det gør ondt på pigen. Gør du? Og det med charmen - blander du det sammen med Laura?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alien skrev, Lige nu:

Nu hvor hun er tilbage, hvor møder man hende?

Hvorfor tror du hun er tilbage? 

Når der ikke er billeder på, betyder det som regel for dette kartel, at hun ikke er aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste tråden ved et tilfælde men blev simpelthen bare fanget af @Where2s svar på om der var tiltrækning....

Where2 skrev, den 9.5.2021 at 16:42:

Jeg går ikke så meget op i det især når jeg betaler for en service. Jeg har nemlig en forventning om vedkommende søger for det.

Absolut priceless - månedens kommentar!!! :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...