Hop til indhold
grå

Sounding det er få noget ind i urinrøret

Recommended Posts

Cippo skrev, den 2.1.2021 at 10:17:

jeg har prøvet en del gange, Det er vigtigt at man sørger for klinisk renlighed og masser af glidecreme når man lader den glide ned, når den først er nede, kan man langsom og rolig føre den op og ned, eller som jeg fortrækker, at pikken spilles mens den er inde...  og de udløsninger man får er ubeskrivelig--

ved ikke med andre, men efter leg med sounds, er toiletbesøg ikke kærkommen, hvis man keder følelsen af at pisse glasskær, det går dog hurtigt væk.

jeg har købt en sæt på ebay, som fungere godt, og har også en hvor der er en lille vibrator i, hvilke også kan stærk anbefales.

18305-master-series-urethral-sound-dilator-med-vibrator_01_q100.jpeg

17819-you2toys-steel-dilator-s_t-q-100-01.jpeg

hegar-urethral-sounds-8-stk.png

det du viser er et rigtig godt sæt og den med vibrator kan i særdeleshed anbefales når tøsen skal ha sin orgasme og udvidelsen er foretaget... 

vibrator er ca 6 mm... 

husk ikke almindelig glidecreme men sterilt glidecreme bør anvendes og ja efter endt behandling leg bør man tisse så urinrøret bliver rent igen... 

Fantastisk leg til både mænd og kvinder evt. i kombination med først katheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...