grå 88 Skrevet 5. December, 2020 Nogen der har gode oplevelser med dette har selv prøvet det ganske lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mif 92 Skrevet 5. December, 2020 Madame Helene er go': http://www.madame-helene.dk/bdsm-sounds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 5. December, 2020 En enkelt oplevelse har jeg da haft med det. Meget specielt: https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/?tab=comments#comment-1150160 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 5. December, 2020 mif skrev, for 3 timer siden: Madame Helene er go': http://www.madame-helene.dk/bdsm-sounds mange tak kender ikk hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 5. December, 2020 Jeg har kun prøvet det hos lægen, da jeg blev tester for gonore. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 5. December, 2020 migmanden skrev, for 51 minutter siden: Jeg har kun prøvet det hos lægen, da jeg blev tester for gonore. Det kan du slet ikke sammenligne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 5. December, 2020 grå skrev, for 10 timer siden: Nogen der har gode oplevelser med dette har selv prøvet det ganske lidt Noget af det bedste jeg har prøvet start med størrelse som passer til der hvor du er. 4, 5, 6 eller 7 mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 6. December, 2020 sn57 skrev, for 13 timer siden: Noget af det bedste jeg har prøvet start med størrelse som passer til der hvor du er. 4, 5, 6 eller 7 mm Ok ja jeg har prøvet det hos en kvinde der havde det med på menuen me nved ikke størelse på den hun brugte den var uden knopper men hvor langt ned kan den komme ? helt ned i pungen ? Det var en lækker orgasme jeg fik ud af det derfor jeg har mod på mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 6. December, 2020 Størrelsen er helt afhængig af dit urinrørs størrelse, men det kan trænes langsomt op, det er dog ikke størrelsen som er vigtigt men følelsen. sounds eller rose buds kan komme relativt langt ned, så langt at de kan mærkes hvis man mærker på mellem-kødet, men aldrig længere end til der mærkes modstand god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giraffen 154 Skrevet 6. December, 2020 Der findes en type Sound som har form som et stort J, de kommer endnu længere op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle 15 Skrevet 7. December, 2020 Kan man prøve det i Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 18. December, 2020 Hvem udover Madame Helene kan I anbefale til sounds? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 18. December, 2020 Jørgensen skrev, for 5 timer siden: Hvem udover Madame Helene kan I anbefale til sounds? Det var Kamille jeg prøvede det med. Kæmpe anbefaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 18. December, 2020 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Det var Kamille jeg prøvede det med. Kæmpe anbefaling. Kamille gør det så godt og så nyder hun tydeligvis at se sounden forsvinde ned i urinrøret. Også en kæmpe anbefaling herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 18. December, 2020 Bruger Kamille en sounds, der har samme diameter i hele længden, eller en med tykkere diameter de yderste ca. 15 mm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F80 0 Skrevet 18. December, 2020 Lady Iris kan også give soundings . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 18. December, 2020 Jørgensen skrev, for 5 timer siden: Bruger Kamille en sounds, der har samme diameter i hele længden, eller en med tykkere diameter de yderste ca. 15 mm? Dem jeg fik havde nærmest et "hovede". Jeg tror at det var begynder sættet, og at hun har flere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 18. December, 2020 Lauersen skrev, for 35 minutter siden: Dem jeg fik havde nærmest et "hovede". Jeg tror at det var begynder sættet, og at hun har flere. Som Lauersen viser så bruger Kamilla rose buds, sounds har samme diameter i hele længden. om det er et begynder sæt ved jeg ikke. Den mindste er 4 mm og hvis jeg husker rigtigt er den største 12 mm men det er ikke et spørgsmål om at kunne klare den største men finde den størrelse som giver netop dig den bedste oplevelse. for mig er 7-8 mm. Meget fin. 4-5 mm giver ikke den rigtige følelse og o er 8mm så er det ikke sjovt mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 19. December, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Dem jeg fik havde nærmest et "hovede". Jeg tror at det var begynder sættet, og at hun har flere. Dem, der har samme diameter i hele længden virker meget bedre end dem du prøvede (billedet ovenfor). Førstnævnte spænder/udblokker i hele pikkens længe, så følelsen er meget mere intens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 19. December, 2020 Grabbing skrev, den 5.12.2020 at 17:40: Det kan du slet ikke sammenligne Nej det er vist ikke det sammen der gives der vist ikke en udløsning hihi glædelig jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 19. December, 2020 Jørgensen skrev, for 12 timer siden: Dem, der har samme diameter i hele længden virker meget bedre end dem du prøvede (billedet ovenfor). Førstnævnte spænder/udblokker i hele pikkens længe, så følelsen er meget mere intens. har prøvet det hos en Madame har selv leget lidt med det købt en latex dilator hos en sexschop det er en intens speciel følelse udløsning bliver mere kraftig ikke Det største problem er inde i selve pikken der er ligsom et sted man skal have åbnet ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 19. December, 2020 sn57 skrev, for 14 timer siden: Som Lauersen viser så bruger Kamilla rose buds, sounds har samme diameter i hele længden. om det er et begynder sæt ved jeg ikke. Den mindste er 4 mm og hvis jeg husker rigtigt er den største 12 mm men det er ikke et spørgsmål om at kunne klare den største men finde den størrelse som giver netop dig den bedste oplevelse. for mig er 7-8 mm. Meget fin. 4-5 mm giver ikke den rigtige følelse og o er 8mm så er det ikke sjovt mere god beskrivelse nej man skal jo ikke have det ødelagt det urinrør elelr det at man ikke kan holde på vandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. December, 2020 Jørgensen skrev, den 18.12.2020 at 01:43: Hvem udover Madame Helene kan I anbefale til sounds? Lady Iris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bloodbitch 61 Skrevet 2. Januar, 2021 vil lige slå fast , man får ikke ødelagt sit urinrør ved leg med sounds. Det skal selføldig udføres af en domina / kvinde, der har erfaring inden for dette felt. God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) jeg har prøvet en del gange, Det er vigtigt at man sørger for klinisk renlighed og masser af glidecreme når man lader den glide ned, når den først er nede, kan man langsom og rolig føre den op og ned, eller som jeg fortrækker, at pikken spilles mens den er inde... og de udløsninger man får er ubeskrivelig-- ved ikke med andre, men efter leg med sounds, er toiletbesøg ikke kærkommen, hvis man keder følelsen af at pisse glasskær, det går dog hurtigt væk. jeg har købt en sæt på ebay, som fungere godt, og har også en hvor der er en lille vibrator i, hvilke også kan stærk anbefales. Redigeret 2. Januar, 2021 af Cippo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg