Hop til indhold
grå

Sounding det er få noget ind i urinrøret

Recommended Posts

migmanden skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har kun prøvet det hos lægen, da jeg blev tester for gonore. 

Det kan du slet ikke sammenligne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 10 timer siden:

Nogen der har gode oplevelser med dette  har selv prøvet det ganske lidt

Noget af det bedste jeg har prøvet

start med størrelse som passer til der hvor du er. 4, 5, 6 eller 7 mm

Del dette indlæg

Link til indlæg
sn57 skrev, for 13 timer siden:

Noget af det bedste jeg har prøvet

start med størrelse som passer til der hvor du er. 4, 5, 6 eller 7 mm

Ok ja jeg har prøvet det hos en kvinde der havde det med på menuen me nved ikke størelse på den hun  brugte den var uden knopper men hvor langt ned kan den komme  ? helt ned i pungen ?

Det var en lækker orgasme jeg fik ud af det derfor jeg har mod  på  mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Størrelsen er helt afhængig af dit urinrørs størrelse, men det kan trænes langsomt op, det er dog ikke størrelsen som er vigtigt men følelsen. 
sounds eller rose buds kan komme relativt langt ned, så langt at de kan mærkes hvis man mærker på mellem-kødet, men aldrig længere end til der mærkes modstand

god fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 5 timer siden:

Hvem udover Madame Helene kan I anbefale til sounds? 

Det var Kamille jeg prøvede det med. Kæmpe anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Det var Kamille jeg prøvede det med. Kæmpe anbefaling.

Kamille gør det så godt og så nyder hun tydeligvis at se sounden forsvinde ned i urinrøret. Også en kæmpe anbefaling herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 5 timer siden:

Bruger Kamille en sounds, der har samme diameter i hele længden, eller en med tykkere diameter de yderste ca. 15 mm? 

Dem jeg fik havde nærmest et "hovede". Jeg tror at det var begynder sættet, og at hun har flere.

Rosebud-sounding-kit-in-13-piece-urethra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 35 minutter siden:

Dem jeg fik havde nærmest et "hovede". Jeg tror at det var begynder sættet, og at hun har flere.

Som Lauersen  viser så bruger Kamilla rose buds, sounds har samme diameter i hele længden. 
om det er et begynder sæt ved jeg ikke. Den mindste er 4 mm og hvis jeg husker rigtigt er den største 12 mm

men det er ikke et spørgsmål om at kunne klare den største men finde den størrelse som giver netop dig den bedste oplevelse. 
for mig er 7-8 mm. Meget fin. 4-5 mm giver ikke den rigtige følelse og o er 8mm så er det ikke sjovt mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Dem, der har samme diameter i hele længden virker meget bedre end dem du prøvede (billedet ovenfor). Førstnævnte spænder/udblokker i hele pikkens længe, så følelsen er meget mere intens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, den 5.12.2020 at 17:40:

Det kan du slet ikke sammenligne :D

Nej det er vist ikke det sammen  der gives der vist ikke en udløsning hihi  glædelig  jul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 12 timer siden:

Dem, der har samme diameter i hele længden virker meget bedre end dem du prøvede (billedet ovenfor). Førstnævnte spænder/udblokker i hele pikkens længe, så følelsen er meget mere intens. 

har prøvet det hos en Madame  har  selv  leget lidt med det købt en latex dilator  hos en sexschop

det er en  intens speciel følelse udløsning bliver mere kraftig  ikke Det største problem er inde i selve pikken der er ligsom et sted man skal have åbnet  ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
sn57 skrev, for 14 timer siden:

Som Lauersen  viser så bruger Kamilla rose buds, sounds har samme diameter i hele længden. 
om det er et begynder sæt ved jeg ikke. Den mindste er 4 mm og hvis jeg husker rigtigt er den største 12 mm

men det er ikke et spørgsmål om at kunne klare den største men finde den størrelse som giver netop dig den bedste oplevelse. 
for mig er 7-8 mm. Meget fin. 4-5 mm giver ikke den rigtige følelse og o er 8mm så er det ikke sjovt mere

god beskrivelse nej man skal jo ikke have det ødelagt det urinrør elelr det at man ikke kan holde på  vandet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Jørgensen skrev, den 18.12.2020 at 01:43:

Hvem udover Madame Helene kan I anbefale til sounds? 

Lady Iris

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har prøvet en del gange, Det er vigtigt at man sørger for klinisk renlighed og masser af glidecreme når man lader den glide ned, når den først er nede, kan man langsom og rolig føre den op og ned, eller som jeg fortrækker, at pikken spilles mens den er inde...  og de udløsninger man får er ubeskrivelig--

ved ikke med andre, men efter leg med sounds, er toiletbesøg ikke kærkommen, hvis man keder følelsen af at pisse glasskær, det går dog hurtigt væk.

jeg har købt en sæt på ebay, som fungere godt, og har også en hvor der er en lille vibrator i, hvilke også kan stærk anbefales.

18305-master-series-urethral-sound-dilator-med-vibrator_01_q100.jpeg

17819-you2toys-steel-dilator-s_t-q-100-01.jpeg

hegar-urethral-sounds-8-stk.png

Redigeret af Cippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...