Hop til indhold
Guest Valderrama

Lille og petite pige søges

Recommended Posts

Guest Valderrama

Jeg søger en lille og petite pige, helst fra Aarhus og nord på, men er hun udenfor området kan jeg lokkes :P

Højde gerne under 160 cm og 50-55 kg eller derunder 

Forslag? Og erfaringer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama
LarsB skrev, for 2 timer siden:

Sandy i Aarhus, masser af gode erfaringer med hende og mange gode anmeldelser her på EG

https://annoncelight.dk/showad/296862

Hun ser fin ud :D ligner meget det jeg søger. Har du mødt den lille fine KITKAT som var i Aarhus for et års tid siden? Lidt det jeg håber at finde igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Valderrama skrev, for 3 minutter siden:

Hun ser fin ud :D ligner meget det jeg søger. Har du mødt den lille fine KITKAT som var i Aarhus for et års tid siden? Lidt det jeg håber at finde igen

Sandy har lidt mere sødme end Kitkat havde, og er lige så prof. så du er i trygge, og bløde og varme, hænder hos Sandy. Som Kitkat er Sandy 100% tilstede når du besøger hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Valderrama skrev, den ‎03‎-‎12‎-‎2020 at 15:21:

Ja, thai-piger er dejlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 40 minutter siden:

Ja, thai-piger er dejlige.

For nogle ja, men var det dét som TS var interesseret i havde vedkommende helt sikkert lagt efterlysningen i "Efterlysning af THAImassage og THAIpiger i Jylland"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MrLovaLova skrev, for 22 minutter siden:

For nogle ja, men var det dét som TS var interesseret i havde vedkommende helt sikkert lagt efterlysningen i "Efterlysning af THAImassage og THAIpiger i Jylland"

Men senere indlæg fra Valderrama viser at han faktisk også er interesseret i thaipiger ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Har bare efterspurgt på en lille petite PIGE

Så om hun er lys, mørk eller Thai er mig underordnet :D

Takker for de gode bud der er kommet so far, og ser frem til om nogen har erfaring med andre uanset farve og nationalitet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valderrama skrev, for 4 timer siden:

Har bare efterspurgt på en lille petite PIGE

Så om hun er lys, mørk eller Thai er mig underordnet :D

Takker for de gode bud der er kommet so far, og ser frem til om nogen har erfaring med andre uanset farve og nationalitet

https://annoncelight.dk/profile/NEW+SEXY+VANESSA
hende her er petit 

og så er hun rigtig sød

men kun til imorgen og så er det i Esbjerg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valderrama skrev, den 3.12.2020 at 11:43:

Jeg søger en lille og petite pige, helst fra Aarhus og nord på, men er hun udenfor området kan jeg lokkes :P

Højde gerne under 160 cm og 50-55 kg eller derunder 

Forslag? Og erfaringer

Hej , hun hedder Natalia , AALBORG9400- mega petite, og god sex. Har ikke lige link på tlf. tror højst hun vejer 45kg, og under 1,5m .

held og Lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama
DJX skrev, for 7 timer siden:

@JenniferRomantica er lille og petit.
Og pokkers lækker at sexe med :)

Tak for tippet @DJX og @holstebronx :D har tit luret på Jennifer, og hun er alt det jeg gerne vil møde, bortset fra at det franske er med kondom, det siger mig desværre ingenting, og er ALT for glad for et godt blow :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...