Hop til indhold

Lille og petite pige søges

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en lille og petite pige, helst fra Aarhus og nord på, men er hun udenfor området kan jeg lokkes :P

Højde gerne under 160 cm og 50-55 kg eller derunder 

Forslag? Og erfaringer

Skrevet

Sweet Paula. Under 150 cm. Hun skriver cim extra 200 dk, men det er en fejl, åbenbart! Ellers ok og superblow

Redigeret af Hedonis

Skrevet

Nisa i Aalborg er 152 "høj" og let som et fnug. Derudover er hun en skøn elskerinde og taler med en dejlig nordjysk accent. What's not to like? :D

Der findes flere anmeldelser af hende herinde så her er link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/303597

Skrevet
LarsB skrev, for 2 timer siden:

Sandy i Aarhus, masser af gode erfaringer med hende og mange gode anmeldelser her på EG

https://annoncelight.dk/showad/296862

Hun ser fin ud :D ligner meget det jeg søger. Har du mødt den lille fine KITKAT som var i Aarhus for et års tid siden? Lidt det jeg håber at finde igen

Skrevet
Valderrama skrev, for 3 minutter siden:

Hun ser fin ud :D ligner meget det jeg søger. Har du mødt den lille fine KITKAT som var i Aarhus for et års tid siden? Lidt det jeg håber at finde igen

Sandy har lidt mere sødme end Kitkat havde, og er lige så prof. så du er i trygge, og bløde og varme, hænder hos Sandy. Som Kitkat er Sandy 100% tilstede når du besøger hende. 

Skrevet
Valderrama skrev, den ‎03‎-‎12‎-‎2020 at 15:21:

Ja, thai-piger er dejlige.

Skrevet
Den flittige skrev, for 40 minutter siden:

Ja, thai-piger er dejlige.

For nogle ja, men var det dét som TS var interesseret i havde vedkommende helt sikkert lagt efterlysningen i "Efterlysning af THAImassage og THAIpiger i Jylland"

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 22 minutter siden:

For nogle ja, men var det dét som TS var interesseret i havde vedkommende helt sikkert lagt efterlysningen i "Efterlysning af THAImassage og THAIpiger i Jylland"

Men senere indlæg fra Valderrama viser at han faktisk også er interesseret i thaipiger ;) 

Skrevet

Har bare efterspurgt på en lille petite PIGE

Så om hun er lys, mørk eller Thai er mig underordnet :D

Takker for de gode bud der er kommet so far, og ser frem til om nogen har erfaring med andre uanset farve og nationalitet

Skrevet
Valderrama skrev, for 4 timer siden:

Har bare efterspurgt på en lille petite PIGE

Så om hun er lys, mørk eller Thai er mig underordnet :D

Takker for de gode bud der er kommet so far, og ser frem til om nogen har erfaring med andre uanset farve og nationalitet

https://annoncelight.dk/profile/NEW+SEXY+VANESSA
hende her er petit 

og så er hun rigtig sød

men kun til imorgen og så er det i Esbjerg 

Skrevet
Valderrama skrev, den 3.12.2020 at 11:43:

Jeg søger en lille og petite pige, helst fra Aarhus og nord på, men er hun udenfor området kan jeg lokkes :P

Højde gerne under 160 cm og 50-55 kg eller derunder 

Forslag? Og erfaringer

Hej , hun hedder Natalia , AALBORG9400- mega petite, og god sex. Har ikke lige link på tlf. tror højst hun vejer 45kg, og under 1,5m .

held og Lykke 

Skrevet
DJX skrev, for 7 timer siden:

@JenniferRomantica er lille og petit.
Og pokkers lækker at sexe med :)

Tak for tippet @DJX og @holstebronx :D har tit luret på Jennifer, og hun er alt det jeg gerne vil møde, bortset fra at det franske er med kondom, det siger mig desværre ingenting, og er ALT for glad for et godt blow :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.