Kontant 386 Skrevet 1. December, 2020 Jeg har med 3-4 ugers mellemrum, besøgt Den lille røde. 1. gang til et lynblow med slug. Ret fræk og veludført blow. Øjenkontakt og god indlevelse. Uret blev sat til 5 min. Det var der ikke behov for..... 2. gang havde jeg bestilt et håndværkerblow. Viste ikke hvad det var, men det skulle prøves. Det foregik så bare på dørmåtten i entreen. Tiden var stadig 5 minutter. Men bare til 100 kr mere end første gang. Har stadig svært ved at forstå hvorfor..... Men det er jo stadig i den billige ende, så pyt. Denne gang var der dog en hel del mere hånd med i blowet, og det var knap så godt. Nu er hun prøvet, og kommer ikke igen. https://annoncelight.dk/showad/283573 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 1. December, 2020 Jeg har besøgt Den lille Røde et par gange af 1/2 time og er godt tilfreds, hun er fræk og dejlig. Men det er længe siden for hendes middagstider passer mig elendigt. Der kunne hun godt lave lidt "markedsoptimering" . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 1. December, 2020 Tak for anmeldelsen, @Kontant. Det kan måske være svært at forvente sig den helt store indlevelse i et møde på under fem minutter, men indrømmet, det er svært at se, hvorfor det skal koste ekstra at holde sig på måtten (som man siger). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 1. December, 2020 Hun er ganske udemærket... men man skal ikke forvente sig den vildeste indlevelse. Har fået super blow og fået hendes safter løbende ned af min arm. Det var sq ok frækt. Kunne sagtens finde på at komme igen, men hendes tidshorisont er lidt stram.... som man siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 446 Skrevet 1. December, 2020 Også tak til @Kontant herfra. Så lærte jeg også, hvad et håndværkerblow er Den havde jeg ikke lige regnet ud selv. Jeg besøgte hende til en lynblow, og det var absolut godkendt. Når noget er "lyn" kan man selvfølgelig ikke forvente nogen særlig indlevelse fra hendes side, men hun er mega sød. Hvis jeg kan få det passet ind i kalenderen, kommer jeg helt sikker tilbage . sikkert til mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. December, 2020 hvor gammel er hun cirka ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 2. December, 2020 troublemaker1968 skrev, for 2 timer siden: hvor gammel er hun cirka ? Mit bud er omkring de 50. Har ogsaa besogt hende til en 1/2 times hygge. Ikke den mest inspirerende oplevelse, men ok til prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 2. December, 2020 Udenlandsdansker skrev, for 3 timer siden: Mit bud er omkring de 50. Har ogsaa besogt hende til en 1/2 times hygge. Ikke den mest inspirerende oplevelse, men ok til prisen. Ja, nok 50-55 år. Hun er ryger (lugtes tydeligt) og det giver jo lidt rynker. Så medio 50 vil jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. December, 2020 I hvilken by/bydel praktiserer hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rud 7 Skrevet 2. December, 2020 Tror det er Rødovre, ellers er det mærkeligt at skrive det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. December, 2020 Rud skrev, for 2 timer siden: Tror det er Rødovre, ellers er det mærkeligt at skrive det Det havde jeg ikke fanget - så kunne jeg godt ønske at det blev af elle be kræfter om det er på Nyholm alle - der vil jeg ikke komme Tak for korrektionen. DBH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 2. December, 2020 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Det havde jeg ikke fanget - så kunne jeg godt ønske at det blev af elle be kræfter om det er på Nyholm alle - der vil jeg ikke komme Tak for korrektionen. DBH Alko Det er ikke på Nyholm Alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smukkepiksolrød 49 Skrevet 3. December, 2020 Har besøgt den lille røde i Islev igennem 2 år og har kun prøvet et lyn blow til 300kr. Jeg sætter mig helt nøgen på sengekanten i fodenden og så sidder hun ellers på knæ og kysser, suger, lader sin tunge køre op og ned af min pik, kysser min boller og giver et rigtigt vådt og frækt blow og sluger og tømmer min pik fuldstændigt tom. Hun bliver ved og ved med at suge så jeg dermed får forlænget min orgasme og tilsidst må bede hende om at stoppe. Hun nyder bare en stor og stiv pik som sprøjter alt sin sperm ned i hendes hals og hun smiler og har bare de frækkeste øjne. Har tit tænkt på hvordan det ville være at kneppe hendes røvhul, men pga en dårlig ryg er dette desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt. Hvis hun har tid får vi altid lige en snak, så jeg har jo fået et slags venskab med hende. Jeg kalder det helt bestemt et kvalitets blowjob og så ovenikøbet til lavpris. Jeg kan kun anbefale et besøg og hvis man er ren og nybarberet som mig, får man bare verdens bedste behandling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 3. December, 2020 Alkoholikeren skrev, den 2.12.2020 at 12:32: I hvilken by/bydel praktiserer hun? Nærmere Islev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg