Hop til indhold
Big3lover

Orchid Thaimassage & Wellness

Recommended Posts

Ronaldo skrev, for 14 timer siden:

Jeg har også givet 1000 for en time.

Jamen så er du jo heldig, for det er vel sådan set i den lave ende ift. andre steder. I øvrigt samme pris jeg har fået oplyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter flere gode anmeldelser her på EG skulle stedet "afprøves". Jeg kom ind, blev mødt af en sød Thai. Hun hed Lena (hendes danske kunstner navn) og fulgt ned i kælderen, som ikke er de skønneste lokaler, og der er ikke mulighed for bad. "Lena" var sød, pæn og slank med naturlige bryster. Fik lidt god massage, før vi kom over i B2B, hvor hun virkelig gav den gas - dvs., den FE'este B2B, bagefter slikkede jeg hende, hvor hun kom i en lækker "krampe orgasme" - og nu var hun blevet meget våd - så på med kondom og LÆKKER sex :-) afslutning med lækker massage igen og varme håndklæder. Jeg var den første og eneste kunde den dag, så hun havde masser af tid. Hun skulle have 1000 kr., men jeg gav hende lidt "tips" - for jeg tænker det ikke er sidste gang jeg skal møde hende :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 4 timer siden:

Efter flere gode anmeldelser her på EG skulle stedet "afprøves". Jeg kom ind, blev mødt af en sød Thai. Hun hed Lena (hendes danske kunstner navn) og fulgt ned i kælderen, som ikke er de skønneste lokaler, og der er ikke mulighed for bad. "Lena" var sød, pæn og slank med naturlige bryster. Fik lidt god massage, før vi kom over i B2B, hvor hun virkelig gav den gas - dvs., den FE'este B2B, bagefter slikkede jeg hende, hvor hun kom i en lækker "krampe orgasme" - og nu var hun blevet meget våd - så på med kondom og LÆKKER sex :-) afslutning med lækker massage igen og varme håndklæder. Jeg var den første og eneste kunde den dag, så hun havde masser af tid. Hun skulle have 1000 kr., men jeg gav hende lidt "tips" - for jeg tænker det ikke er sidste gang jeg skal møde hende :)

 

Så du var stedets eneste kunde den dag!!! 

Det var jo det, jeg skrev tidligere i denne tråd.

Når først et grønt massagested begynder at tilbyde kunderne sex, så kommer alle de liderlige handyr, og stedet mister sin respekt, og de almindelige massagekunder bliver væk, og så ender det med at stedet bliver et bordel, og det kommer pigerne til at fortryde.

Har I samvittighed til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 5.12.2020 at 16:47:

Jamen så er du jo heldig, for det er vel sådan set i den lave ende ift. andre steder. I øvrigt samme pris jeg har fået oplyst.

1000 kr er jo i mine øjne normal prisen, er godt klar over at flere steder vil de gerne have 1200 for en time, men så går jeg gerne igen, men inden jeg har lukket døren er prisen som regel sat ned, en tuse er en fair pris...   1200 er i overkanten, og langt de fleste gange slet ikke pengene vejr

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 3 timer siden:

og så ender det med at stedet bliver et bordel

Stedet blev ikke et bordel i det øjeblik nogen skrev om det men i netop det øjeblik hvor pigerne begyndte at sælge sex. Det er netop sidstnævnte der kendetegner et bordel - ikke om andre skriver om det eller ej.
 

 

sexaddict skrev, for 3 timer siden:

Så du var stedets eneste kunde den dag!!! 

Kan jo også være at mange kunder - mig selv inclusiv - bliver væk pga af risikoen for at blive smittet med Coronavirus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Stedet blev ikke et bordel i det øjeblik nogen skrev om det men i netop det øjeblik hvor pigerne begyndte at sælge sex. Det er netop sidstnævnte der kendetegner et bordel - ikke om andre skriver om det eller ej.
 

 

Kan jo også være at mange kunder - mig selv inclusiv - bliver væk pga af risikoen for at blive smittet med Coronavirus.

Jeg synes egentlig, at det er synd for pigerne i de grønne massage steder, at de lokkes til sex, fordi de mangler penge. Det er som om, at der er sport ved at vælge de grønne massage steder for at prøve, om man kan overtale dem til sex, og det er sikkert meget lettere i disse Corona tider, hvor massagestederne mangler kunder og penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 18 timer siden:

Jeg synes egentlig, at det er synd for pigerne i de grønne massage steder, at de lokkes til sex, fordi de mangler penge. Det er som om, at der er sport ved at vælge de grønne massage steder for at prøve, om man kan overtale dem til sex, og det er sikkert meget lettere i disse Corona tider, hvor massagestederne mangler kunder og penge.

Det er vel ikke mere synd for dem end det er for andre der lader sig lokke til noget de ikke har lyst til - netop fordi de mangler penge. 
Men vil da klart give dig ret i at man ikke skal forsøge at lokke en pige, thai-massør eller andet, til seksuelle ydelser for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 23 timer siden:

Så du var stedets eneste kunde den dag!!! 

Det var jo det, jeg skrev tidligere i denne tråd.

Når først et grønt massagested begynder at tilbyde kunderne sex, så kommer alle de liderlige handyr, og stedet mister sin respekt, og de almindelige massagekunder bliver væk, og så ender det med at stedet bliver et bordel, og det kommer pigerne til at fortryde.

Har I samvittighed til det?

Første gang jeg gik ind i butikken og spurgte til massage+sex, blev jeg trukket ned i kælderen, hvor samtalen fortsatte. Så der er noget der tyder på at det er længe siden - hvis overhovedet, at stedet har været grønt. Det er jo pigernes valg om de tilbyder eller ej. Så liderlige handyr eller ej....Hvis massagen er tip-top kommer folk også tilbage selvom der ikke tilbydes sex og andre sjove ting.

I øvrigt så er det ikke mit indtryk, at man behøver lokke pigerne med sex på dette sted. Jeg blev som sagt trukket i kælderen da jeg spurgte, og så snakkede vi om hvad jeg kunne tænke mig og jeg fik prisen at vide. Så med al respekt for pigerne på dette sted, og iøvrigt andre steder....så fejler min samvittighed ikke noget ift. at spørge om sex. Lysegrøn er jo også en farve ikk' ;-)

For det andet, så skriver #Tsunami# IKKE at han var stedets eneste kunde den dag.....Han skriver: "Jeg var den første og eneste kunde den dag, så hun havde masser af tid". Der er da en verden til forskel efter som der er to piger på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
sexaddict skrev, den 11.12.2020 at 15:27:

Jeg synes egentlig, at det er synd for pigerne i de grønne massage steder, at de lokkes til sex, fordi de mangler penge. Det er som om, at der er sport ved at vælge de grønne massage steder for at prøve, om man kan overtale dem til sex, og det er sikkert meget lettere i disse Corona tider, hvor massagestederne mangler kunder og penge.

Stop nu dit grønne hysteri, de steder hvor der skrives at der ikke tilbydes sex, skal du nok finde grunden til dette i at udlejer ikke vil tillade det, eller at en eller flere af pigerne på stedet er gift og ikke vil have deres mand ved hvad der foregår. Det er også en form for hjælp til pigen for når der kommer en grim, sur, ildelugtende kunde ind og vil have sex kan de let afvise uden at kunden kan føle sig personligt afvist.

Og måske kan det også tænkes at nogle på stedet ikke tilbyder og andre godt vil, det sker faktisk ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, den 13.12.2020 at 19:52:

Stop nu dit grønne hysteri, de steder hvor der skrives at der ikke tilbydes sex, skal du nok finde grunden til dette i at udlejer ikke vil tillade det, eller at en eller flere af pigerne på stedet er gift og ikke vil have deres mand ved hvad der foregår. Det er også en form for hjælp til pigen for når der kommer en grim, sur, ildelugtende kunde ind og vil have sex kan de let afvise uden at kunden kan føle sig personligt afvist.

Og måske kan det også tænkes at nogle på stedet ikke tilbyder og andre godt vil, det sker faktisk ofte.

Enig med A. Senna - Jeg snakkede med "Lena" om lige netop det - det sker altså, at der kommer en "træls" kunde ind, og så er det betydeligt nemmere for pigen af afvise "ekstra ydelser"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt begge piger, blot ikke på samme tidspunkt, niveauet for behandlingen er meget ens, måske er Bee en lille smule yngre at se på.

Jeg ved godt at det fornuftige priser, men man skal jo ikke tro at træerne vokser ind i himlen, der er også negative ting ved stedet. Jeg har hver gang skullet starte op i butikken, for derefter at flytte mig ned i kælderen til den mere sjove del, det er ikke særlig rart, at gå foran et butiks vindue med et håndklæde om livet, Jeg synes heller ikke at  de er særligt gode til at holde gardinerne trukket for når man er i forretningen til massage, samtidiíg er det heller ikke særligt diskret at komme til og fra stedet.

Det er også enormt distraherende at de render til og fra flere gange, de skal tale i telefon, svare sms, passe døren, og skælde hinanden ud på thai sprog.

Nu ved jeg godt at det lyder meget negativt det jeg skriver, men jeg tager sikkert der ind igen en dag, og jeg anbefaler ikke andre at blive væk, det er blot nogle ting man skal have med i sine overvejelser, inden man besøger stedet.

Kan i have en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i fredags fordi jeg trængte til lidt afslapning og så kan jeg godt lide at prøve nye steder.

Sms og spurgte om der var åbent og om Beeo var ledig. Svaret var at de havde åben men at hun ikke kom i dag, derfor lavede jeg en aftale med 90 minutters massage. Kan ikke huske navnet på pigen. Jeg kom og blev anvist en briks bag forhænget og klædte mig af, da pigen kom, iøvrigt en pæn thai, ikke alt for spinkel og med flot størrelse bryster. spurgte om jeg frøs, lænede hun sig ind over mig og tog fat i mine nosser og sagde så, ellers kan jeg varme dig.

Så uden at jeg havde lagt op til noget startede hun faktisk ud med sexuelle tilnærmelser, nå men efter en faktisk meget dejlig massage, dog desværre afbrudt af tp telefonopkald samt en mand der kom ind og snakkede, og hentede noget i baglokalet blev jeg vent om, hun tog igen fat i min pik og nosser og spurgte hvad den kunne tænke sig. Min lyst til mere var faktisk ødelagt af de 3 afbrydelser så jeg takkede nej, hun måtte lige spørge hvorfor inden hun fortsatte med massagen og efter 85 minutter var vi færdige....

Betalte og forlod butikken igen 

 

Kommer jeg igen? Ja, måske..... men så vil jeg bede om at komme i kælderen og måske spørge om hun kan slukke telefon imens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 20 timer siden:

Jeg besøgte stedet i fredags fordi jeg trængte til lidt afslapning og så kan jeg godt lide at prøve nye steder.

Sms og spurgte om der var åbent og om Beeo var ledig. Svaret var at de havde åben men at hun ikke kom i dag, derfor lavede jeg en aftale med 90 minutters massage. Kan ikke huske navnet på pigen. Jeg kom og blev anvist en briks bag forhænget og klædte mig af, da pigen kom, iøvrigt en pæn thai, ikke alt for spinkel og med flot størrelse bryster. spurgte om jeg frøs, lænede hun sig ind over mig og tog fat i mine nosser og sagde så, ellers kan jeg varme dig.

Så uden at jeg havde lagt op til noget startede hun faktisk ud med sexuelle tilnærmelser, nå men efter en faktisk meget dejlig massage, dog desværre afbrudt af tp telefonopkald samt en mand der kom ind og snakkede, og hentede noget i baglokalet blev jeg vent om, hun tog igen fat i min pik og nosser og spurgte hvad den kunne tænke sig. Min lyst til mere var faktisk ødelagt af de 3 afbrydelser så jeg takkede nej, hun måtte lige spørge hvorfor inden hun fortsatte med massagen og efter 85 minutter var vi færdige....

Betalte og forlod butikken igen 

 

Kommer jeg igen? Ja, måske..... men så vil jeg bede om at komme i kælderen og måske spørge om hun kan slukke telefon imens 

Normalt er de jo to piger i butikken, så det med telefonen skyldtes jo nok at hun var alene den dag. Men giver dig da ret i at det er træls alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 22.12.2020 at 12:41:

Normalt er de jo to piger i butikken, så det med telefonen skyldtes jo nok at hun var alene den dag. Men giver dig da ret i at det er træls alligevel.

Ja ,det er naturligvis nok grunden, men stadig træls og ikke specielt ophidsende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...