Hop til indhold
Big3lover

Orchid Thaimassage & Wellness

Recommended Posts

Jeg syns damerne i Kochsgade fortjener en frisk tråd.  

https://orchidthaiwellness.dk/

Denne anmeldelse går på Beo eller Beer (ved ikke hvordan det præcist staves). Og hun kan virkelig noget med de hænder og den frække mund. Var på besøg igen forleden, bestilte en halv time massage med sex. Havde ikke engang fået tøjet af før hun røg på knæ, hev underbukserne ned og begyndte at lege frækt med min pik. Da jeg smed den sidste trevl på overkroppen, havde hun min stive pik i munden og suttede løs. Så rejste hun sig med et frækt blik i øjet og sagde "massage first"?....Jeg smed mig på briksen...det var ikke nemt med en stid pik, og sagde bare blød massage idag. Ryg, nakke og ben fik en dejlig afslappende tur, indtil hun endte nede ved de ædlere dele. Det var utoligt pirrende på den måde hun gjorde det på - kæft min pik bankede kunne jeg mærke. Bagefter blev jeg kommanderet om på ryggen, mens hun smed tøjet. Endnu et frækt øko-blow hvor hun kørte læberne op og ned af skaftet, mens hun suttede lidt ind i mellem. På med gummi, og så blev der reddet cow-girl. Derefter trak hun mig op og pludselig sad vi tæt sammen mens hendes underliv malkede min pik. Fik hende til at ride mig lidt mere inden jeg trak hende ned på siden, hvor vi lå front mod hinanden. Pikken kørte ind og ud af hendes dejlige våde mis, mens der var fuld øjenkontakt. Kæft hun er fræk at se på når hun er liderlig, og det fik mig promte til at sprøjte som en gal.

Bagefter lidt aftørring og små kys på bryst og den slappe pik. Pludselig sagde hun "igen?", mens hun begyndte at give hj og lege med pikken. Efter nogle minutter måtte jeg desværre meddele hende at jeg var HELT færdig. "Næste gang" sagde hun bare, og smilede frækt. Jeg fik så en gang hovedmassage i stedet ca 5 min, og det mestrede hun også til UG. Alt i alt endnu en fantastisk halv time med denne frække thaipige. 

Kommer jeg igen?....MANGE gange helt sikkert! :-)

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor skriver de så  :Vi yder INGEN sexuelle ydelser ??

fordi det er ikke et bordel. men i kælder kan alt ske,,,,,har prøvet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor skriver de så  :Vi yder INGEN sexuelle ydelser ??

Det er bestemt ikke det eneste sted i DK, hvor der ikke er helt overensstemmelse. Derfor er det joengang imellem lidt svært, og vi har jo ikke ret til at formode at thaipiger også er GPér.

Korte, stramme kjoler og shorts er ofte et indicie, men igen -også de må jo gå klædt som de vil uden vi har krav på noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Jeg syns damerne i Kochsgade fortjener en frisk tråd.  

https://orchidthaiwellness.dk/

Denne anmeldelse går på Beo eller Beer (ved ikke hvordan det præcist staves). Og hun kan virkelig noget med de hænder og den frække mund. Var på besøg igen forleden, bestilte en halv time massage med sex. Havde ikke engang fået tøjet af før hun røg på knæ, hev underbukserne ned og begyndte at lege frækt med min pik. Da jeg smed den sidste trevl på overkroppen, havde hun min stive pik i munden og suttede løs. Så rejste hun sig med et frækt blik i øjet og sagde "massage first"?....Jeg smed mig på briksen...det var ikke nemt med en stid pik, og sagde bare blød massage idag. Ryg, nakke og ben fik en dejlig afslappende tur, indtil hun endte nede ved de ædlere dele. Det var utoligt pirrende på den måde hun gjorde det på - kæft min pik bankede kunne jeg mærke. Bagefter blev jeg kommanderet om på ryggen, mens hun smed tøjet. Endnu et frækt øko-blow hvor hun kørte læberne op og ned af skaftet, mens hun suttede lidt ind i mellem. På med gummi, og så blev der reddet cow-girl. Derefter trak hun mig op og pludselig sad vi tæt sammen mens hendes underliv malkede min pik. Fik hende til at ride mig lidt mere inden jeg trak hende ned på siden, hvor vi lå front mod hinanden. Pikken kørte ind og ud af hendes dejlige våde mis, mens der var fuld øjenkontakt. Kæft hun er fræk at se på når hun er liderlig, og det fik mig promte til at sprøjte som en gal.

Bagefter lidt aftørring og små kys på bryst og den slappe pik. Pludselig sagde hun "igen?", mens hun begyndte at give hj og lege med pikken. Efter nogle minutter måtte jeg desværre meddele hende at jeg var HELT færdig. "Næste gang" sagde hun bare, og smilede frækt. Jeg fik så en gang hovedmassage i stedet ca 5 min, og det mestrede hun også til UG. Alt i alt endnu en fantastisk halv time med denne frække thaipige. 

Kommer jeg igen?....MANGE gange helt sikkert! :-)

Kan du beskrive pigen/damen

alder, højde, vægt.. sådan ca? Er brysterne hjulpet/ naturlige, små/store 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 13 minutter siden:

Kan du beskrive pigen/damen

alder, højde, vægt.. sådan ca? Er brysterne hjulpet/ naturlige, små/store 

 

vil du ikke osse ha hendes cpr-nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
martin55 skrev, for 27 minutter siden:

vil du ikke osse ha hendes cpr-nr.

Hvorfor er der ikke en facepalm emoji? :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 51 minutter siden:

Ikke nødvendigt, blot en ca beskrivelse af hvad det er man møder

ta ind og kig, man behøver ikke og købe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette drejer sig meget om Beeo, men hvad med den anden søde pige, er der nogen som har erfaringer med hende, jeg har kun set hende bag fra, da jeg var på besøg ved Beeo, måske man går glip af noget, og det skulle jo nødigt ske.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Citroen mand skrev, for 13 minutter siden:

Dette drejer sig meget om Beeo, men hvad med den anden søde pige, er der nogen som har erfaringer med hende, jeg har kun set hende bag fra, da jeg var på besøg ved Beeo, måske man går glip af noget, og det skulle jo nødigt ske.;)

Jeg så hende sidst, men har ikke “prøvet” hende. Umiddelbart er jeg mere til Beeo, men hun var bestemt ikke utiltrækkende. Hun så ret fræk ud, men ikke så køn som Beeo -_-

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 51 minutter siden:

Hvad koster sådan en behandling?

jeg gav 500 for massage og knep, men ved hun kører forskellige priser, efter hvem man er,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beeo er vel omkring de 40 år vil jeg gætte på ud fra hendes bryster, som er helt ægte og naturlige. Dejlige halvstore mørke vorter....jeg syns hun har nogle ret frække bryster. Det hele er blødt på hende - også numsen. Hun er slank og omkring de 50 kg som er flot fordelt. Højde ca. 1.55 - 1.60. Ansigt er svært at beskrive....Ligner en typisk thai....helt glat sort hår, charmerende køn.

Den anden har jeg ikke set sådan rigtig tæt på, men hun er umiddelbart bestemt heller ikke værst.

Men Citronen er da velkommen til at besøge hende, og smide en anmeldelse her ;-). De er jo kun de to i butikken, og det var egentlig også tanken med tråden, at begge piger kunne anmeldes her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 23 timer siden:

ta ind og kig, man behøver ikke og købe

Martin55 - sikke en dejlig retorik du har. Forummet her er jo for at oplyse, anmelde og evt hjælpe andre. Jeg spurgte lidt ind ift hvad man møder, og har du ikke et konstruktivt svar til dette, så scroll videre, tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Beeo er vel omkring de 40 år vil jeg gætte på ud fra hendes bryster, som er helt ægte og naturlige. Dejlige halvstore mørke vorter....jeg syns hun har nogle ret frække bryster. Det hele er blødt på hende - også numsen. Hun er slank og omkring de 50 kg som er flot fordelt. Højde ca. 1.55 - 1.60. Ansigt er svært at beskrive....Ligner en typisk thai....helt glat sort hår, charmerende køn.

Den anden har jeg ikke set sådan rigtig tæt på, men hun er umiddelbart bestemt heller ikke værst.

Men Citronen er da velkommen til at besøge hende, og smide en anmeldelse her ;-). De er jo kun de to i butikken, og det var egentlig også tanken med tråden, at begge piger kunne anmeldes her.

Tak for anmeldelsen, den var brugbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

Martin55 - sikke en dejlig retorik du har. Forummet her er jo for at oplyse, anmelde og evt hjælpe andre. Jeg spurgte lidt ind ift hvad man møder, og har du ikke et konstruktivt svar til dette, så scroll videre, tak

du kunne osse lette røven fra sædet og prøve selv og undersøge det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
martin55 skrev, den 30.11.2020 at 07:02:

fordi det er ikke et bordel. men i kælder kan alt ske,,,,,har prøvet det

Skal man ved tidsbestilling sige man gerne vil i kælderen og have andet end alm massage? Hvordan kan pigerne vide at man gerne vil tilbydes mere end massage? Lyder til at være et spændende sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 1 time siden:

Skal man ved tidsbestilling sige man gerne vil i kælderen og have andet end alm massage? Hvordan kan pigerne vide at man gerne vil tilbydes mere end massage? Lyder til at være et spændende sted.

Første gang gik jeg bare ind i butikken og spurgte efter massage med sex. I det samme jeg nævnte sex, blev jeg vist i kælderen med det samme. Så jeg tænker man ringer og booker en tid, siger hvad man vil ha og evt pointerer at man gerne vil i kælderen. Men jeg er ret sikker på at kælderen er til det formål at udleve andre forlystelser end kun massage. Det er jo en anstændig forretning set ude fra.

Kunne dog godt ønske mig stedet lidt mere diskret. Butikken ligger desværre i et trafikeret vejkryds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 23 timer siden:

du kunne osse lette røven fra sædet og prøve selv og undersøge det

Hvis du gad undersøge hvor mange anmeldelser jeg har lavet herinde, tænker jeg det er okay jeg ind imellem spørger indtil andres oplevelser, inden jeg selv tager en fra holdet

og lad det nu være sidste ord sagt i denne sag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, I skal passe på med at besøge de piger, som driver en sober massageklinik, og som kun laver lidt hanky-panky i kælderen for at få lidt ekstra indtægt. Det er snart jul, og pigerne er begge alene mødre med børn boende hos bedsteforældre i Thailand, så de har brug for penge, og det synes jeg ikke, at vi skal udnytte, fordi det ender med, at de mister deres forretningsgrundlag af "normale" massagekunder, fordi deres forretning får ry for at være et bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil spørge jer, som har været i kælderen,  om I alle sammen har betalet kun 500 kr. eller 600 kr.? Jeg føler mig snydt, for jeg har betalt 1000 kr. Jeg vil skynder mig at se,  at jeg er ikke fortrudt at besøge hende eller betaler mere end andre, da jeg mener 1000 kr. rimligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 800 for en time incl. sex hos Beer og 600 for en halv time hos den anden pige. De er begge søde og villige. Massage delen var, efter min mening, højst middel, dvs. for blød. Men berøring kan jo være dejlig i sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...