Hop til indhold
Guest Anonym person

Advarsel! Nyholms alle 30a 2610 rødovre prøv det aldrig!

Recommended Posts

xxpeter skrev, for 17 timer siden:

hold da op hvor er i dumme at købe ind hos de undelandske piger, har aldrig oplevet noget ligende hos Danske Piger på Danske klinikker

Dagens dummeste kommentar, der er tonsvis af gode udlandske piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man har lige så stor chance for et godt knald på Nyholms Alle, som jeg har for at Kendall Jenner kommer forbi og giver mig et blæs til roden juleaften midt i “højt fra træets grønne top”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
nitu skrev, for 5 timer siden:

Nr 28-1 og 28-2 har 2 andre lejere/bagmænd. I min optik et noget mere fornuftigt klientel af GP'er. primært latinas, med et godt service gen.

Lokalerne i 28 er ikke noget at råbe hurra for, men der er det nødvendige.

Jeg har været forbi nr. 28 et par gange, men er altid vendt om i døren. Jeg har endnu aldrig mødt en pige der som svare til dem i annoncen, eller en som for den sags skyld kunne tale dansk, engelsk eller tysk, som desvære er de eneste sprog jeg mester.

nitu skrev, for 5 timer siden:

I 30A er det noget klamphug mht bad, og udluftning samt køkken. Der mangler bla. afløb i bad som resulterer i mug og skimmel langt op af væggene. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden jeg så det sidst, men eftersom det er lejerne der skal udbedere det, tror jeg det næppe.

Jeg bruger stort set aldrig bade faciliteterne på discount stedderne, så jeg kan ikke udtale mig om hvordan de ser ud i 30A. Men manglende afløb plejre at resulter i oversvømmelse, ikke mug og skimmel. Manglende udluftning derimod plejre at resulter i mug og skimmel. Derudover plejre det at være udlejer som er ansvarlig for problemer med udluftning og afløb, medmindre lokalerne er lejet ud som et stort tomt rum man selv indretter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 39 minutter siden:

Man har lige så stor chance for et godt knald på Nyholms Alle, som jeg har for at Kendall Jenner kommer forbi og giver mig et blæs til roden juleaften midt i “højt fra træets grønne top”

Det kommer vel an på hvordan du definer et godt knald. Der er jo nogen som tænder på at blive snydt og bedraget og decideret går efter stedder hvor man skal kæmpe for at få mini jeg i himmerriget. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har været forbi nr. 28 et par gange, men er altid vendt om i døren. Jeg har endnu aldrig mødt en pige der som svare til dem i annoncen, eller en som for den sags skyld kunne tale dansk, engelsk eller tysk, som desvære er de eneste sprog jeg mester.

Jeg bruger stort set aldrig bade faciliteterne på discount stedderne, så jeg kan ikke udtale mig om hvordan de ser ud i 30A. Men manglende afløb plejre at resulter i oversvømmelse, ikke mug og skimmel. Manglende udluftning derimod plejre at resulter i mug og skimmel. Derudover plejre det at være udlejer som er ansvarlig for problemer med udluftning og afløb, medmindre lokalerne er lejet ud som et stort tomt rum man selv indretter.

Jeg bruger normalt heller ikke de badefaciliteter med mindre de er i orden, men for pigernes og hygiejnens skyld og derved gæsternes oplevelse. Så vidt jeg husker så havde man lavet et gammelt arkivrum til bad med et af de hersens færdige bade brus i 1x1 m i plast med bund. Afløb og wc er inde i rummet ved siden af, så det var noget med vand direkte ud på gulvet der så løb ind ved siden af. Der var ingen udluftning i rummet. Lokalerne var sat til udlejning som “showroom” 

mht de falske billeder så ja det har du helt sikkert ret i ca 70% af gangene er jeg også blevet mødt af en anden. Det betyder nu ikke at det ikke kan være en god service eller oplevelse. Jeg har også oplevet at profilen var ægte men det var dårlig service. Det er et lotteri, men så det er godt med det her Forum hvor vi kan udveksle erfaringer, selvom det jo heller ikke er nogen garanti. 

Redigeret af nitu

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, den 29.11.2020 at 10:56:

Hej. Det er sgu ærgeligt med sådan en oplevelse. Nyholms Alle 30A er primært udlejet til øst europæer som bagmænd, jeg har snakket med den danske formidler af lokalerne på et tidspunkt, og han fortalte at der havde været store problemer med netop de lejere. Det er og bliver nogle skammers, og derved også de mange dårlige anmeldelser derfra. Snyd og bedrag synes at være nøgle ordet, fra bagmændene til pigerne. Jeg er selv gået i døren.

Nr 28-1 og 28-2 har 2 andre lejere/bagmænd. I min optik et noget mere fornuftigt klientel af GP'er. primært latinas, med et godt service gen.

Lokalerne i 28 er ikke noget at råbe hurra for, men der er det nødvendige. I 30A er det noget klamphug mht bad, og udluftning samt køkken. Der mangler bla. afløb i bad som resulterer i mug og skimmel langt op af væggene. Det kan selvfølgelig have ændret sig siden jeg så det sidst, men eftersom det er lejerne der skal udbedere det, tror jeg det næppe.

vh Nitu.

Med fare for at afspore tråden lidt, så vil det være fint med yderligere geografisk undervisning i og erfaring fra Rødovre generelt og Nyholms Alle specifikt (som åbenbart er en rent red light district). Jeg har aldrig været der og undgår nu kategorisk alt va der rimer på eller lyder af Rødovre pga. beskrivelser i hobetal som trådstarters om Nyholm Alle 30.

Men hvis man rent faktisk kan gå 2 numre henad gaden og få en god oplevelse eller hvis i har andre gode steder i Rødovre på listen hører jeg gerne om dem, det er jo synd at blackliste en hel bydel pga. en enkelt adresse!

Kan også være i en PB...for at undgå afsporing af tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
riberhus skrev, 1 time siden:

Med fare for at afspore tråden lidt, så vil det være fint med yderligere geografisk undervisning i og erfaring fra Rødovre generelt og Nyholms Alle specifikt (som åbenbart er en rent red light district). Jeg har aldrig været der og undgår nu kategorisk alt va der rimer på eller lyder af Rødovre pga. beskrivelser i hobetal som trådstarters om Nyholm Alle 30.

Men hvis man rent faktisk kan gå 2 numre henad gaden og få en god oplevelse eller hvis i har andre gode steder i Rødovre på listen hører jeg gerne om dem, det er jo synd at blackliste en hel bydel pga. en enkelt adresse!

Kan også være i en PB...for at undgå afsporing af tråden.

Mon ikke det er bedre at du starter en ny tråd i efterlysning med det spørgsmål, fremfor at mudre denne tråd endnu mere. Sandsynligheden for at andre vil opdage de positive anmeldelser i denne tråd er relativt lille sammenlignet med hvis du starter en ny tråd og i overskriften efterlyser gode stedder i Rødovre.

Men bortset fra det, så har man faktisk bare behøvet at gå over på den anden side af gade til nr. 21D (ligger bogstaveligt talt lige overfor 30A). De lukkede vist nok for 1-2 uger siden, og jeg ved ikke om de kommer tilbage igen, men her kunne man få stortset de samme ydelser som i 30A, men til en lidt laver pris og ofte bedre service. Det var dog fortsat LANGT fra GFE, men det kan man vel heller ikke forlange til de priser de kørte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest APmøller
nørden skrev, den 29.11.2020 at 10:17:

Det er jo helt tydeligt at du føler de tog røven på dig, så for at give din dårlige anmeldelse mere vægt, så bruger du lige coke kortet, som vi har set flere gøre det sidste års tid.
Jeg kender ikke de piger som pt. er på steddet, men jeg har endnu ikke mødt en pige på steddet som jeg ville sige var høj på coke, og jeg har i flere år arbejdet i natklub miljøet, så jeg har rimelig god erfaring med at spotte personer som her høje eller har nedtur.
Jeg har besøgt GP'er i MANGE år, og jeg har haft flere dårlige oplevelser, og flere gange følt at de bare ville tage røven på mig, men jeg har aldrig oplevet at jeg er blevet spurgt om jeg har noget coke.
Summa sumarum.Jeg tror fuldt på at du har haft en rigtig dårlig oplevelse, og at de har forsøgt at sælge dig 2 piger etc. men jeg tror ikke på at de har spurgt efer coke.

Jeg taler ikke om at tage en diskution. Jeg taler om fra start at gøre det klart hvad jeg vil have, og gøre det klart at jeg ikke ønsker andet, og hvis de forsøger at lave mersalg, afvise det kort og kontant. De stedder hvor man er nød til at bruge den taktik vil man ALDRIG kunne finde noget der bare ligner kærstesex. Det vil ALTID være lige på sex, men det er også ok hvis man bare går efter at få lettet trykket.

Jeg har som tildliger skrevet været på steddet flere gange, og de gange jeg ikke er vendt om i døren har jeg fået en ok service til prisen. Men 9 ud af 10 gange er jeg vendt om i døren, ofte fordi at ingen af pigerne jeg mødte matchede pigerne i deres annoncer, men enkelte gange også fordi der var en direkte dårlig stemning. Ind imellem har de annoncer hvor man kan se at billederne er taget på steddet og indtil videre har jeg ikke haft en dårlig oplevelse med de piger. Jeg tror det afhænger af hvem der er "mutter" på steddet. Det skifter jævnligt.

Du var ikke uheldig. Du havde desværre bare ikke gjort dit forarbejde ordentligt. Nyholmsalle 30A er absolut ikke et sted jeg vil anbefale ny begynder. Gå heller over på den anden side af gaden til 21D (er vist pt. lukket. De har hvertfald ingen annoncer pt.). Her tilbyder de stort set det samme, har ægte billeder i deres annonce, yder en ok service til prisen og man bliver ikke taget i røven af dem. De forsøger gerne at lave mersalg, men siger man nej tak var det det.

Så er du da også en dumrian af kaliber, hvis du kommer væltende op og ned af de trapper igen og igen tal løst, på den skod adresse for at få deres version af sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nørden. Tak for dine beretninger.

Jeg må tilstå, at jeg har en lille fetish for snuskede steder, men har endu ikke turdet at besøge den berygtede adresse.

Har du erfaringer med at besøge stedet uden aftale og se pigerne an?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Strejferen skrev, for 22 timer siden:

Nørd, er du ikke sød at skrive steder i stedet for stedder? Det skærer i øjnene..:wink:

Stavning har aldrig været min stærke side, og nu plejre jeg ikke at lave stavefelj med vilje, så det kan jeg desværre ikke love.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
APmøller skrev, for 20 timer siden:

Så er du da også en dumrian af kaliber, hvis du kommer væltende op og ned af de trapper igen og igen tal løst, på den skod adresse for at få deres version af sex.

Nu er det ikke mig som skriver at jeg har fået dårlige oplevelser på den addresse. Der findes gode oplevelser på selv de dårligste stedder, og tildato har jeg ikke fået nogle af mine 10 ringeste oplevelser på Nyholmsalle 30A, men jeg er nok vendt om i døren 9 ud af 10 gange jeg har været på addressen. Det vil jeg ikke afvise har sparet mig for en del af de allerdårligste oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Major Briggs skrev, for 25 minutter siden:

@Nørden. Tak for dine beretninger.

Jeg må tilstå, at jeg har en lille fetish for snuskede steder, men har endu ikke turdet at besøge den berygtede adresse.

Har du erfaringer med at besøge stedet uden aftale og se pigerne an?

Jeg spilder aldrig tid på at lave aftaler på det sted. Sandsynligheden for at den pige du møder svare bare lidt til pigen i deres annonce er mindre end lille. Du har sandsynligvis større chance for at tippe en 13'er end at møde en pige fra deres annoncer på det sted.

Når jeg ankommer, plejre de at line alle pigerne op, og så er der frit valg. Du vil dog nok høre lidt brok og forsøg på at få dig til at blive hvis du ikke vælger en pige, men bare stå fast og gå mod døren. Hvis de spørger hvorfor du ikke vil vælge en af dem, kan du jo bare sige at pigerne ikke ligner hende du så i annoncen.

Alternativt kan du besøge 21D hvis de åbne igen. Det vil jeg også kalde et snusket sted, men de er bedre til at bruge ægte billeder og jeg har aldig oplevet at de har forsøgt at snyde på vægten.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

^  Tak!

Undskyld for en vis tungnemhed, men vil det sige, at du ringer/banker på den kælderdør, der vender mod vejen uden på nogen måde at annoncere din ankomst i forvejen?

(Har luret lidt på lokationen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Major Briggs skrev, for 17 timer siden:

Undskyld for en vis tungnemhed, men vil det sige, at du ringer/banker på den kælderdør, der vender mod vejen uden på nogen måde at annoncere din ankomst i forvejen?

Korrekt. Præcist som jeg gør ved alle andre bordeller som har deres addresse i deres annonce, eller hvor man får addressen når man spørger efter den. Jeg laver kun aftaler hvis jeg har mødt pigen før, eller hvis de ikke modtager nogen uden forudgående aftale. Det sidste sker somregl kun når der er tale om piger som tager imod i en alm. lejlighed.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har været på Nyholms Alle 30a har pigerne leveret det de skal. Men stedet er ulækkert og nedslidt med døre der er rådne i bunden. Jeg har også oplevet at pigen må afbryde fordi der komme en og skal have mange penge. 

Derudover er der gode og dårlige piger af alle nationaliteter, dog er polske piger gennemsnitlig dårligere end flertallet.  Men jeg har også oplever gode polske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...