Hop til indhold
Domin

Sex I bil - Super fræk og skøn 44 årig.

Recommended Posts

HK1985 skrev, for 1 time siden:

Er det den skønne kvinde der køre i en Audi vi snakker om? 

Hun har bedt flere af hendes kunder om ikke at nævne detaljer om bilen hun benytter herpå, for at beskytte sin identitet/anonymitet - inkl. mig selv.
Så det synes jeg vi bør respektere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shaved cock skrev, for 2 timer siden:

Er faktisk i tvivl hvilken bil hun kører i, men kan anbefale at besøge hende ;)

 

Redigeret af shaved cock

Del dette indlæg


Link til indlæg
HK1985 skrev, for 2 timer siden:

Er det den skønne kvinde der køre i en Audi vi snakker om? 

Er det ikke en stjerne den har på kølerhjelm :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domin skrev, den 24.11.2020 at 15:50:

Hej Brødre 

Endnu en fræk og skøn oplevelse af https://annoncelight.dk/showad/305269  :)Fik en aftale på plads i Herning, en rasteplads lidt udenfor, hvor vi aftalte at jeg lå bag i bilen og hyggede mig med sjoveren, og så dukkede hun op 5 min. senere, iført aftalt frækt outfit :P I medens jeg lå og fantaserede, kom hun hen til bilen, sagde.. hej frække :P.. tog sjoveren i munden og gav en skøn og frækt blowjob af den aller bedste slags, herefter lagde hun sig ind til mig, flot, dejlig og mega fræk som hun er. Hun lod hendes lange støvler kører op af mine ben... frækt... og gav mig en oplevelse jeg stadig ikke kan få ud af hovedet. Hun er guld værd brødre, og gir alt det vi drømmer om.

Vi blev enige om at næste gang bliver det vaskehallen, så kan både bilen og vi få den helt store tur :):P;):P

Hende går i ikke galt i byen med, hun er "one of the kind"... 

 

Hun sutter pik som en drøm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet flere gange uden held at få lavet en aftale med hende..

der har kortvarigt været hul igennem på sms, men alle gangene desværre med tilbagemeldingen: “desværre” 

hvordan pokker får man mon en aftale i hus med hende ? Synes jeg i mine sms har været fleksibel ift sted og tidspunkt, men som sagt er det ikke lykkedes endnu.

gad virkeligt godt prøve dette frække setup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, for 2 timer siden:

Har prøvet flere gange uden held at få lavet en aftale med hende..

der har kortvarigt været hul igennem på sms, men alle gangene desværre med tilbagemeldingen: “desværre” 

hvordan pokker får man mon en aftale i hus med hende ? Synes jeg i mine sms har været fleksibel ift sted og tidspunkt, men som sagt er det ikke lykkedes endnu.

gad virkeligt godt prøve dette frække setup.

 

Vær flink og rar i din henvendelse og evt. introduceer dig kort; og håb på det bedste :) Når først du har været hos hende, bliver det meget nemmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 19 timer siden:

Vær flink og rar i din henvendelse og evt. introduceer dig kort; og håb på det bedste :) Når først du har været hos hende, bliver det meget nemmere. 

Er altid flink og rar :-)

og nu lykkedes det endeligt..hun er fræk ja:-)

ved nærmere eftersyn fandt jeg ud af, at jeg faktisk har truffet hende et par gange tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nærmest umuligt at komme i kontakt med hende. 
har ikke kastet håndklædet endnu men det er meget tæt på. 
er lidt misundelig på dem der får fat i hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal nok huske at skrive lidt mere end hej. 
jeg har i hvertfald ikke nogle problemer at med fange hende via sms :) 

 

håber det lykkes for jer andre også. 
 

god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Min erfaring med hende er, at man skal være rimelig konkret og være til aftaler kort tid efter kontakten. 
 

F.eks. “Jeg er ved parkeringsplads X om 10 min. Kan du mødes der til et blow?” 
 

Hun svarer så kort “Kan være der om 20”. 
 

Jeg har tidligere forsøgt mig på andre måder og forsøgt med aftaler flere timer senere, men der er hun svær at få i “tale”. Og det er nok forståeligt nok, når hun kører rundt på den måde. Så tager hun jo den næste der faktisk er klar og hun har kort køretid til. 
 

Jeg har selv mødt hende to gange nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det også mig at møde hende. Lækkert møde i hendes bil, som er indrettet til formålet :D Dejligt blow, hvor hun slugte hele ladningen - skønt!!!

Dejlige ægte store bryster man kan lege med under blow, gjorde ikke oplevelsen mindre :) Og så er prisen jo MEGET fornuftig...!

Hun ved hvad hun laver, og er god til det - thumbs up, herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Er der nogen der ved, hvor ofte hun besøger Københavnsområdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...