Hop til indhold
Domin

Sex I bil - Super fræk og skøn 44 årig.

Recommended Posts

Hej Brødre 

Endnu en fræk og skøn oplevelse af https://annoncelight.dk/showad/305269  :)Fik en aftale på plads i Herning, en rasteplads lidt udenfor, hvor vi aftalte at jeg lå bag i bilen og hyggede mig med sjoveren, og så dukkede hun op 5 min. senere, iført aftalt frækt outfit :P I medens jeg lå og fantaserede, kom hun hen til bilen, sagde.. hej frække :P.. tog sjoveren i munden og gav en skøn og frækt blowjob af den aller bedste slags, herefter lagde hun sig ind til mig, flot, dejlig og mega fræk som hun er. Hun lod hendes lange støvler kører op af mine ben... frækt... og gav mig en oplevelse jeg stadig ikke kan få ud af hovedet. Hun er guld værd brødre, og gir alt det vi drømmer om.

Vi blev enige om at næste gang bliver det vaskehallen, så kan både bilen og vi få den helt store tur :):P;):P

Hende går i ikke galt i byen med, hun er "one of the kind"... 

 

Redigeret af Domin

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, den 26.11.2020 at 19:33:

Lyder super lækkert. 

 

Hun er en frækkert.  Jeg havde fornøjelsen ved Vejle nord for et par uger siden.  Jeg var kørt på "kundebesøg".

Men havde i virkeligheden en aftale med denne frækkert om et blowjob på bagsædet af hendes bil.

Så vi mødes på det aftalte sted og jeg kører bagefter hendes bil til et øde område i industri området

Jeg sætter mig ind på bagsædet af hendes bil og tager bukser og thigts af.

Jeg havde på forhånd spurgt om hun havde sutter en piercet pik før.

Det havde hun ikke. Men var klar til at prøve det.

Der var nok lidt flere piercinger end hun havde regnet med.

Ca 30 piercinger fordelt i pikken og klokkeværket.

Kanon lækkert blowjob.

Det skal gentages på et tidspunkt når hun er i Vejle område igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shaved cock skrev, for 8 timer siden:

Hun er en frækkert.  Jeg havde fornøjelsen ved Vejle nord for et par uger siden.  Jeg var kørt på "kundebesøg".

Men havde i virkeligheden en aftale med denne frækkert om et blowjob på bagsædet af hendes bil.

Så vi mødes på det aftalte sted og jeg kører bagefter hendes bil til et øde område i industri området

Jeg sætter mig ind på bagsædet af hendes bil og tager bukser og thigts af.

Jeg havde på forhånd spurgt om hun havde sutter en piercet pik før.

Det havde hun ikke. Men var klar til at prøve det.

Der var nok lidt flere piercinger end hun havde regnet med.

Ca 30 piercinger fordelt i pikken og klokkeværket.

Kanon lækkert blowjob.

Det skal gentages på et tidspunkt når hun er i Vejle område igen 

Wauv en spændende anmeldelse. Øhh var det for at fortælle os om denne gp eller for at fortælle om dine uinteressante pierceringer? For mit vedkommende kan jeg indskyde at intet er mig mere ligegyldig t. Måske lidt om kvindens evner var relevant? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik prøvet dette lidt anderledes setup. Du får hvad der er beskrevet i annoncen.  Hun er let og ligetil. Service var i min optik super. 
Eneste minus er at lædersæder i hendes vogn er  uden varme. :D Anbefales

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nikefan skrev, for 8 timer siden:

Der er ingen nummer til hende hvordan kontakter man hende??

Hun arbejder nok ikke i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shaved cock skrev, den 28.11.2020 at 13:17:

Der var nok lidt flere piercinger end hun havde regnet med.

Ca 30 piercinger fordelt i pikken og klokkeværket. 

Hvad gør du i lufthavnen med alt det metal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Liderbukken skrev, for 24 minutter siden:

Hvad gør du i lufthavnen med alt det metal? 

Går let og elegant uden om den alt for lange kø hos sicurity beklager stavefejl 

Redigeret af Thaimig
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 20.2.2021 at 00:04:

Hvad gør du i lufthavnen med alt det metal? 

piercinger af kirugisk stål giver ikke udslag i lufthavnen... kun på visse håndscannere, men ikke portalen du går igennem.. taler af erfaring.. vi er begge piercede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duppen skrev, for 22 timer siden:

Jeg var også på læderbagsædet idag, hvor jeg blev tømt:biggrin:

Sød fræk pige

Kan ikke finde hendes nr derinde, men en aktiv annonce fra i dag. Vil du dele nummeret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun stemme i med koret af at hun er 

sød,nem kontakt og en lille frækkert, 

jeg har “kun” prøvet Blow, 2 gange, senest i dag. Og der var intet og klage over, også er det et rigtig fint setup i hendes store luksusvogn. 

Hapsen
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
henrik_klausen skrev, for 57 minutter siden:

bare ikke nemt , hun svarer ikke når man sender SMS til hende. jeg har skrevet flere gange uden at hun svarer tilbage 

Samme her

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 3 timer siden:

bare ikke nemt , hun svarer ikke når man sender SMS til hende. jeg har skrevet flere gange uden at hun svarer tilbage 

Hun svare kun de dage hun er på. De 2 gange jeg har været der, var det let. Skrev da jeg forlod Vejle og inden jeg nåede Horsens var der kontakt med aftale. Men vi har talte om hendes beskeder og en dag var der 147 henvendelser og vi grinede af at hun nok skulle have lidt overarbejde. Alle henvendelser om sex uden kondom bliver sorteret fra. Som hun skriver i annonce prøv igen da hun ikke får svaret alle. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set antallet af beskeder på hendes tlf. Det er 3-cifret. 

Men skriv pænt, og svarer hun ikke, så skriv en time eller to senere - på dage, hvor hun er aktiv. 

Hun er super flink og hendes bryster er ret lækre; som i store og fyldige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JyskMand35 skrev, for 53 minutter siden:

Må man komme i munden på hende og sluger hun ?

Jep. Hun kan anbefales ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også anbefale et møde med hende.
Super sød og indbydende kvinde med lækre former. Mødte hende i sidste uge i Randers til et lækkert blowjob i hendes bil, hvor der var god stemning. Hun sutter pik som en drøm, og formår virkelig “at komme hele vejen omkring” ;)

Hun tog hele portionen i munden, og havde endda sperm om hele munden og i mundvigene, da hovedet kom til syne :D  Frækt syn! Ser frem til at møde hende igen en dag :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...